Seduction: A Monk’s Fate -Review Switch

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Не всяка игра трябва да има AAA бюджет или фотореалистична графика, за да предложи нещо интригуващо. Добър пример? Seduction: A Monk’s Fate, side-scrolling пъзел от KOEX Studio. В това заглавие вие приемате ролята на будистки монах, който се опитва да пречисти манастира от злото, опитващо се да го превземе.

Останалата част от историята се състои в това да изследвате един отворен свят, в който обаче определени области са заключени в ранните етапи на играта. Трябва да се сдобиете с определени предмети и да ги съхранявате в инвентара си.

Тъй като е разработена основно от един човек, играта носи със себе си много очевидни ограничения: анимациите са оскъдни, няма гласова актьорска игра, а музиката е доста скромна.

Въпреки това историята е достатъчна, пъзелите са изненадващо умни, което успява да компенсира малко или много останалата част. Докато моделите на героите изглеждат като цяло не особено впечатляващи, дизайнът на околната среда е изключителен. Местата, през които преминавате, са изключително красиви с ярките си цветове,  но това далеч не е най-важното в играта. Положено е много старание за фоновете и колкото по-дълго се взирате в тях, толкова повече детайли ще започнете да забелязвате, като скелети, тайно скрити в стената.

За съжаление играта има и доста бъгове и зле направени транзишъни. Понякога враговете се бъгват, което довежда да смърт не по ваша вина. Това е изнервящо, защото някои от чекпойнтите не са близо и е доста неприятно ако играта ви върне с 10 минути назад.

Като цяло не бива да очаквате голяма изненада от играта, защото има подобни игри, които дават доста по-добро изживяване, но Seduction: A Monk’s Fate предлага еднократно забавление на разумна цена, което ни води до извода, че адекватната оценка, която може да получи тя е 3.5/6 от PСMania.