Pathfinder: Wrath of the Righteous изпълни основната си Kickstarter кампания

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Owlcat Games работят по наследник на Pathfinder: Kingmaker, който отново ще е адаптация на настолната RPG кампания. Той ще се казва “Wrath of the Righteous”. В него става въпрос за мистичен герой, който предизвиква демоничните лордове, затваря портал към Пропастта и повежда кръстоносен поход. Въпреки, че Owlcat Games имат достатъчно средства за да реализират директно това продължение, те отново се обръщат към Kickstarter за да увеличат своя бюджет и да напомпат малко интерес към заглавието. От страницата на кампанията можем да прочетем:

Въпреки, че имаме достатъчно средства, за да реализираме концепцията на Wrath of the Righteous, искаме тази игра да ви даде наистина епично преживяване. Играта е изградена около идеята за възход към властта, посредством един от шестте различни Митични пътеки, всяка от които трансформира персонажа на героя в мощно същество със специални умения. Те също така оказват влияние върху разклоненията на сюжета, променят света, който заобикаля главния герой и влияят на връзките на героя ви с обграждащите го спътници и NPC-та. Идеята може да бъде разгърната още много, отколкото ни позволява текущият ни бюджет.

Първоначалната цел за бюджета е била $300 000 долара и тя бе постигната с лекота. Към момента на тази новина, кампанията е прехвърлила $780 000 и вече са обявени допълнителни цели за реализация. Следващата цел е постигането на $845 000, при която ще получим и допълнителна раса и която играчите ще трябва да гласуват, за да определеят дали тя да бъде ratfolk, catfolk или kitsune. До изтичането на срока за нейното изпълнение остават 31 дни, така че очакваме още новини по темата.

Wrath of the Righteous също така обещава и подобрен туториъл за новобранците, които тепърва трябва да се запознават с правилата в Pathfinder и камерата, която се върти свободно на 360 градуса. Да се надяваме, че някоя от целите, които все още не са обявени включват и възможност за походови битки, ако ли не ще трябва да разчитаме отново на модове.