Излезе първият трейлър на Sanctua

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Гмурнете се в дълбините на древна гробница със Sanctua, най-новото творение на френския соло разработчик Jason Nicot (Choose Red). Тази асиметрична кооперативна парти игра предизвиква играчите или да оцелеят в смъртоносните опасности на процедурно генерирана гробница, или да прегърнат ролята на зловещата сила, която дебне всяко тяхно движение.

Изградена в Unreal Engine 5, Sanctua пленява с визуалното си великолепие и детайлни среди. За разлика от други базирани на комуникация парти игри, тя разполага с камера отгоре надолу, която предлага ясен преглед на околностите – ако имате достатъчно факли, за да осветите пътя си, това е! Въпреки суровата си обстановка, играта е лека по отношение на графично насилие, което я прави подходяща за всеки.

Страницата в Steam е активна и играта се очаква да бъде пусната през първата половина на 2025 г., като първият затворен тест за игра идва по-късно тази година, така че не забравяйте да го добавите в списък с желания, ако искате да сте в течение с актуализациите!

Но първо ни помогнете да вдигнем капака на ковчега с първия поглед към играта в този завладяващ и разкриващ трейлър.

Относно играта

Sanctua е вълнуваща кооперативна парти игра, която се развива в прокълната гробница. Играчите трябва да работят заедно и да общуват помежду си, за да оцелеят в смъртоносните капани, проклетата дива природа и преди всичко: да избегнат древния пазител, който дебне вечно променящите се руини. Оцеляването няма да е лесно, защото един от играчите се покварява и приема формата на злото същество, търсещо гибелта на уплашените изследователи. Няма две еднакви игри.

Основни функции

  • Изследвайте древна гробница – Намерете изход, открийте мистериите на това изгубено светилище, съберете улики и отключете главната порта, преди покварата да ви запечата всички в своите ужасяващи граници. Sanctua предлага ново изживяване във всяка игра, с произволно генерирано оформление на гробница, произволни джаджи и механизми.
  • Asymmetrical Co-op – Играйте като един от изследователите, които търсят изхода, или като злото, което ги проследява. Коя роля бихте предпочели да играете?
  • Комуникацията е ключова – говорете помежду си чрез гласов чат в играта, за да споделите откритите знания и да работите заедно, за да надхитрите чудовището. Открийте джаджи и улики как да ги използвате ефективно. Избягвайте капани и шумни задействания на дивата природа. Но мълчи или Древното зло ще те чуе.
  • Смъртта не е краят – корупцията е навсякъде и определени условия могат да превърнат тялото ви в безжизнено същество, което може да реши на коя страна да помогне.
    Да скриете проклятието си или не? – Ако играете като древния, тогава покварата вече е вашият източник на живот и вашата мания да защитите свещената си стая няма граници. Поддържайте нивото на корупция под контрол, за да избегнете припадък. Проследявайте, улавяйте и преследвайте изследователите, за да ги неутрализирате или преобразувате.