Хорър класиката “Alisa” излиза на 6 февруари за конзоли

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Елитен агент Алиса е горещо по петите на известен крадец във фантастичен свят, напомнящ на 20те години на 20 век. В миг се озовава в старо и особено имение във Викториански стил. Преследвана от странни механични кукли, обитаващи имението, и пленена в един свят, обърнат наопаки, Алиса има един единствен приоритет – да оцелее и избяга.

Издателят Top Hat Studios, Inc. е експерт в портването на игри и заедно с усилията на разработчик Casper Croes с радост ни съобщават за световния рилийз за конзоли на тази класическа хорър игра, даваща реверанс към 90-те със своята ретро естетика.

Играта официално ще бъде достъпна на 6 февруари 2024 година, за платформите Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5 и Xbox сериите. Фаворит сред феновете на low-poly сървайвъл хорър игрите, Alisa ни връща към естетиката на PS1 и N64 конзолите. Детайлите са изпипани до предварително рендерираните фонове и умопомрачаващите 480p (като разработчиците разглеждат варианти да бъде дори 280p за пълна автентичност!). Ъглите на камерата са фиксирани, но за удобство на играчите се предлагат два режима на игра – класически tank контроли или модерно изложение.

Оригиналната игра е разработена в архаичното Unity 5 – гейм енджин, който е на почти десетилетие. Alisa изисква употребата на няколко различни енджин и технологични иновации, за да направи играта съвместима с модерни конзоли. Играта върви неразличимо от оригинала си на PC върху всички останали платформи и екипът, стоящ зад порта на играта, е доволен от финалните резултати.

Developer’s Cut версията включва всички ъпдейти на играта, както и допълнително съдържание, което е било достъпно за PC версията, заедно с редица фиксове и quality of life оптимизации.

Alisa ни представя:

  • Класически сървайвъл хорър геймплей;
  • Истински предварително рендерирани фонове и автентични low-poly модели, представени в типичното за епохата 480p;
  • Валута, айтеми и костюми с уникални буустове за статистиките на играчите;
  • Всякакви оръжия, вариращи от сабя, през пушка и чак до картечен пистолет;
  • Голямо разнообразие от врагове и локации с изненади зад всеки ъгъл;
  • Избор между класически и модерен вид контролиране на движението;
  • Странно чувство за хумор;
  • Носталгично пътешествие към 90те години, което включва дори и актьорският дублаж.