Елитен агент Алиса е горещо по петите на известен крадец във фантастичен свят, напомнящ на 20те години на 20 век. В миг се озовава в старо и особено имение във Викториански стил. Преследвана от странни механични кукли, обитаващи имението, и пленена в един свят, обърнат наопаки, Алиса има един единствен приоритет – да оцелее и избяга.
Но дали ще успее, без да изгуби ума си?
Издателят Top Hat Studios, Inc. е експерт в портването на игри и заедно с усилията на разработчик Casper Croes с радост ни съобщават за световния рилийз за конзоли на тази класическа хорър игра, даваща реверанс към 90-те със своята ретро естетика.
Играта официално ще бъде достъпна на 6 февруари 2024 година, за платформите Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5 и Xbox сериите. Фаворит сред феновете на low-poly сървайвъл хорър игрите, Alisa ни връща към естетиката на PS1 и N64 конзолите. Детайлите са изпипани до предварително рендерираните фонове и умопомрачаващите 480p (като разработчиците разглеждат варианти да бъде дори 280p за пълна автентичност!). Ъглите на камерата са фиксирани, но за удобство на играчите се предлагат два режима на игра – класически tank контроли или модерно изложение.
Оригиналната игра е разработена в архаичното Unity 5 – гейм енджин, който е на почти десетилетие. Alisa изисква употребата на няколко различни енджин и технологични иновации, за да направи играта съвместима с модерни конзоли. Играта върви неразличимо от оригинала си на PC върху всички останали платформи и екипът, стоящ зад порта на играта, е доволен от финалните резултати.
Developer’s Cut версията включва всички ъпдейти на играта, както и допълнително съдържание, което е било достъпно за PC версията, заедно с редица фиксове и quality of life оптимизации.
Alisa ни представя:
- Класически сървайвъл хорър геймплей;
- Истински предварително рендерирани фонове и автентични low-poly модели, представени в типичното за епохата 480p;
- Валута, айтеми и костюми с уникални буустове за статистиките на играчите;
- Всякакви оръжия, вариращи от сабя, през пушка и чак до картечен пистолет;
- Голямо разнообразие от врагове и локации с изненади зад всеки ъгъл;
- Избор между класически и модерен вид контролиране на движението;
- Странно чувство за хумор;
- Носталгично пътешествие към 90те години, което включва дори и актьорският дублаж.