SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

По-рано тази година най-после излезе Deceive Inc., разработена от канадското студио Sweet Bandits Studios.

Играта е First Person Shooter и е във визуалната естетика на игри като Fortnite и Overwatch. Въпреки че аз лично страня от този жанр, прочетох “шпиони” в описанието и веднага бях заинтригувана. В следващите редове ще споделя първото си впечатление, като напред във времето се надявам да мога да споделя и по-голям обзор на играта.

Нетипично за този формат игри, въпреки че сме въоръжени, играта предразполага stealth геймплей и повече тактичност, както истинските шпиони. Игрите са кратки, но заради това, че са натоварени с множество задачи за изпълнение из картата, се усещат сякаш се играят доста по-дълго.

Персонажите, които можем да изберем, имат различни умения и могат да повияят на развитието на игрите.

Въпреки, че този визуален стил лично мен трудно ме грабва, не мога да отрека че разработчиците са се постарали изключително много за графиките и стилистиката. Рядко обръщам внимание, но този път ми направи впечатление и колко потопен в ретро визията е сайтът на играта.

Deceive Inc. е достъпна за PC, PS5 и Xbox Series X|S. Моето лично предпочитание е с мишка и клавиатура, но тъй като е оптимизирана и за конзоли, може да се играе с контролер на PC.

Връщам се в лека ретроспекция, в която получихме потвърждение от дистрибуторите да напишем ревю за играта. Тъй като играта се играе в мрежа, дълго време срещах голямо затруднение да се присъединя към match. За огромно щастие, за месец септември Deceive Inc. фигурира в месечния избор на Humble Bundle. Това е страхотна новина за мен, защото се надявам да увеличи активните играчи към момента и да имам възможността да разгледам повече от същината на геймплея.

Докато чакам играта да развие популярност, се радвам като истински фен на всичко ягодово на интересния скин за оръжие, който е достъпен в customization менюто.

Финалното ми мнение е, че играта има много потенциал и си личи, че е плод на изключително много труд и старание от страна на разработчиците. Лично се надявах на повече наблягане върху тактиките за еспионаж, тъй като почти всяко ниво, макар и една идея по-трудно, може да се мине с много шум и Джеймс Бонд-ово количество патрони.

Приятна игра! Споделете и своето мнение в коментарите.