Dead Space 3

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!
author image by PC Mania | Archive | 0 Comments | 12 авг. 2012

Т.нар. Dungeon е геймплей елемент, който феновете обикновено свързват с класически поредици като Zelda или по-голяма част от ролевите игри. Оказва се обаче, че тези самостоятелни територии, където ви очакват поредица от чудовища, най-често последвани от бос и съответните награди при победа над него ще бъдат част от геймплея на новата Dead Space 3.

Една от първите dungeon територии в играта се нарича Lost Flotilla, която представлява

огромно гробище за космически кораби

на заледената планета Тау Волантис. Самият dungeon е част от първия акт на Dead Space и ако решите да го посетите, играта ще ви пренесе на борда на един от изоставените в гробището кораби. Той обаче е само отправната точка на картата, тъй като благодарение на Zero G феномена ще може да се придвижите и до съседни кораби и заобикалящата ги среда.

Според изпълнителният продуцент на Dead Space 3 Стийв Папуцис dungeon територии като Lost Flotilla ще могат да бъдат преодолени за време между 30 и 60 минути, а по пътя си играчите ще открият муниции, различни полезни предмети, допълнително съдържание към историята на играта и, разбира се, доста чудовища. Основната задача на тези територии е да “създадат по-дълбоко изживяване за играчите”, обяснява продуцентът. Традиционният геймплей на Dead Space 3 ще бъде такъв, какъвто го познаваме от предните части, но този път геймърите “ще могат да се отклонят от утъпканата пътека и да изследват територии, които им позволяват да натрупат повече плячка и информация за случващото се в света на играта”. По този начин е гарантирано допълнително изживяване за онези, които обичат да събират всичко по пътя си в една игра, счита представителят на ЕА.

Сам или в комбина

Подобно на целия Dead Space, dungeon териториите могат да бъдат изиграни самостоятелно или в комбина с приятел благодарение на гъвкавия drop-in, drop-out кооперативен режим. Всъщност някои от териториите ще бъдат достъпни единствено за двама играчи, тъй като те са свързани най-вече с новия герой Карвър, чийто персонаж ще бъде разкрит в тях.

Конкретно при Lost Flotilla вашата задача ще бъде да откриете начин да захраните носещите се в безтегловност изоставени кораби. В това ниво телекинезата е ключово умение, преобладават и няколко по-прости пъзела. Ако сте сред хората, които все още гледат на Dead Space като на сингъл кампания, чиято най-силна черта е мрачната атмосфера на самотен боец, не бързайте да се мръщите. Според дизайнерите на играта dungeon териториите са изцяло по избор и посещаването им – или не – не влияе на основната история в играта.  

Да си направим оръжие

Visceral повдигна завесата и над новата система за изработване на оръжия в борбата срещу некроморфните чудовища. Един такъв пример позволява да комбинирате познатия Line Gun с трион Ripper като алтернативна стрелба. По този начин едно оръжие кат Ripper, което повечето играчи използват относително рядко, може да се превърне в център на нова и впечатляваща комбинация. Очаква се на различни места в нивата да има специални работилници, където играчите да получат възможност за измайсторяването на нови и оригинални оръжия. Студиото обещава повече подробности за това в следващите месеци.

Автор: Иво Цеков