41 HOURS – Ревю за PS5

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Да поговорим за една игра и една позната компания.. “41 Hours” разработена от Taxelworks и EastAsiaSoft, това заглавие е споделено с аудиторията на PlayStation на 19.10.2022г. Тези творци са ни познати вече през приключения като Spacewing War, Back Again, Drunken Fist II- Zombie Hangover и други техни творби, но това което ще коментираме днес е нещо много по-различно от споменатите отгоре. Едно изключително амбициозно заглавие, което ни хвърля в среда позната на аудиторията, но не и нещо предоставено от хората от EastAsiaSoft до сега. Заглавие много по-различно от типичното Indie Game преживяване.

Ние влизаме в ролята на Итън– работохолик със сложни социални взаимоотношения с жена си и безгранични свръхестествени възможности.

Геймплей:

Играта е First Person Shooter и зад мерника сме ние- човек въоръжен със стандартното за такъв тип игра но не съвсем. Докато следваме историята предоставена ни през диалози заложени из сцени щриховани в комикси, се учим да разбираме себе си и онова на което сме способни. Докато заглавието ни учи как да се прицелваме, как да стреляме, как да клякаме, тичаме и прочие, нашата половинка ни шепне за много по-нетрадиционни възможности, с които разполагаме в арсенала си. Искаме да сме невидими за противниците- няма проблем, искаме да отваряме портали, с които да преминаваме през разстояния и препятствия- няма проблем, искаме да забавим времето- няма проблем.

Това са само някои от възможностите с които разполагаме в този интензивен и приятен шутър. Създателите не са направили това заглавие по-сложно от колкото би трябвало да бъде. Събираме муниции, възстановяваме щети нанесени от пртивници, следваме задачи и създаваме стратегии за разрешаването им. Колкото повече играем, толкова повече разбираме, че можем още и още.

Впечатления:

От момента в който започнах тази игра, до момента в който си дадох сметка, че не съм направил и една снимка, просто исках да разбера какво става натам в историята и на какво още е способна моята персона. Очаквах нещо но не очаквах чак това което беше в ръцете ми, защото нали уж са Indie Studio.. не очакваш нещо AAA, но 41 HOURS беше точно това за мен.

Препусках между постовете на стражите, криех се от роботизираните им единици, изчаквах невидим те да се разпръснат, след като са усетили, че съм в района им, за да ги покося със снайпер, който бях взел по-рано от една барака.

Играта е наистина интензивна и на моменти не бях сигурен дали запомням всичко, което ми се хвърля в лицето, но нито за миг не бях разочарован.

41 HOURS е нещо което си заслужава да се опита. Не съм особен почитател на FPS за конзоли, но тук някак имах време и да се прицеля и да преценя ситуацията. Не липсваше динамика, но и не хвърчаха куршуми навсякъде около мен.

Шапка свалям на EastAsiaSoft  за това което предоставиха зад това заглавие с надежди да продължат да се развиват в тази посока- определено е тяхното нещо!