Резултати от анкета

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!
author image by PC Mania | Игри | 0 Comments | 05 дек. 2019
  • Графика
  • Звук

Една анкета, която бе активна на сайта ни в продължение на почти единадесет месеца, официално приключи. В нея ви попитахме какво най-много бихте желали да получите от PC Mania. През това време с любимата на всички ни медия се случиха много неща, които можем да определим като положителни, но затова ще можем да поговорим директно с вас, съвсем скоро. Време е да прегледаме резултатите от анкетата и какво най-много бихте искали да получите от нас!

8. Седмичен гейминг подкаст

1 глас / 0,27%

Може би аудио формата явно е най-непопулярната за разпространение на гейминг новини, дискусии и прочее информация, а може би просто не асоциирате PC Mania с това. Така или иначе ниския вот, който тази опция получи, както и ограничените ресурси с които разполагаме към този момент, предопределят съдбата на подкастите. Разбира се, не го изключваме като опция в някой бъдещ момент, но за сега ние също нямаме конкретни планове за развитие на подкаст.

7. Gaming стрийм

3 гласа/ 0,8%

Учудващо, може би най-популярната форма за съвременните гейм медии, е на предпоследно място в предпочитанията на читателите на нашия сайт, по отношение на това какво искат да получат от него. Въпреки слабото си представяне обаче, това е една от опциите, по която работим и се надяваме скоро да ви зарадваме. Кога, какво и как – ще обявим, когато имаме готовност.

6. Електронно списание

9 гласа/ 2,41%

Въпреки, че е страхотен заместител на оригиналното списание, инициативата е доста трудоемка за ежемесечна поддръжка, а и явно не е допаднала на масата читатели на PC Mania. Дигиталното списание е една от иницативите, които не изключваме да се възроди в някакъв бъдещ момент, но за които в момента нямаме нито времевия ресурс, нито конкретни планове. Въпреки това отчитаме, че това все още е един много удобен начин за съвременната мобилна епоха, да носите списанието в джоба си, без риск да го скъсате, измачкате и да получавате редовно качествена информация от гейминг индустрията.

5. Ежемесечно видео-предаване по YouTube

11 гласа/ 2,94%

Това предложение също бе слабо популярно, въпреки че технически е изпълнимо към настоящия момент. Въпреки това месечният характер предразполага към поднасяне на остаряла информация, което в съчетание с времето, необходимо за създаването му, поставя под въпрос осъществяването на тази инициатива. От друга страна не всеки наш читател има възможността да следи новостите ежедневно и един такъв месечен видео-акцент, поднесен във визуална форма, съчетан с дискусии и представен от самите нас, би бил много подходящ в днешното натоварено ежедневие.

4. Обективни и редовни статии за новите игри

25 гласа/ 6,68%

Ревютата. Всеки иска да разбере дали дадена игра си струва, какви са нейните силни и слаби страни, преди да гласува за нея с парите си. Именно това е една от колоните на нашата медия, която се опитваме да възстановим и по която работим по-целенасочено. За нас бе интересно да разберем как са се променили предпочитанията на нашите читатели с времето и може би статиите заради своят обем са станали по-непривлекателни за настоящото поколение геймъри, но въпреки това ние продължаваме да ги развиваме и се надяваме, че в скоро време ще можем да ви зарадваме с все повече и по-добри материали, както за излезлите, така и за предстоящите заглавия.

3. Достатъчен ми е редовен и богат новинарски поток

39 гласа/ 10,43%

Сравнително нисък вот за основния аспект, по който всъщност работим най-усилено. Да възстановим редовния новинарски поток бе първата задача, която си поставихме, когато се събрахме за да възродим сайта. Задачата е доста трудоемка, но е успешно поставена на релси и вече почти една година успяваме отново да ви снабдяваме с най-важната информация от света на гейминга и е аспект, който ще продължим да развиваме усилено. Въпреки това, слабата ѝ популярност от ваша страна отдаваме на изместването на фокуса от писмени материали, каквито са новините и статиите, към видео-материалите. Като споменах видео-материали:

2. Видео-материали (видео-ревюта, walkthrough-та, видео-класации)

100 гласа/ 26.74

Доста сериозен резултат. Сериозно е и намерението ни това да е следващата инициатива, която постепенно и полека да поставим на релси. Интересът към видео-материалите в наше време е осезаем, тенденцията е трайна, вече над 14 години и няма изгледи в скоро време това да се измени. А настоящото видео е гаранция, че по този аспект на медията се работи и че съвсем скоро ви очакват нови, качествени видеа от PC Mania. Колкото и да е популярен и модерен този вариант, обаче, има едно нещо, което бихте желали най-много от вас. Едва ли има изненадани, че на първо място е…

1. Хартиеното списание

186 гласа/ 49,73%

Списанието. Първото нещо, което всички ние си представяме, когато чуем думите “PC Mania”. Списанието се появява на пазара през юни 1998-ма и задържало се на него цели 11 години, снабдявайки редовно, всеки месец без прекъсване, всички нас с новини, превюта и ревюта на PC и конзолни заглавия, читателски комикс, информация за хардуер и софтуер, и още много други рубрики. От неговото спиране изминаха почти толкова години, колкото то съществуваше, но неговата популярност е толкова огромна, че в тази анкета, то получи толкова гласове, почти колкото всички други опции взети заедно.

Въпреки, че всички ние адски много желаем то да се върне по вестникарската мрежа, напълно релевантен е въпроса за финансовата рентабилност на един такъв проект, а уви, десет години по-късно, родната действителност все още не предразполага към положителен отговор на този въпрос. Въпреки това сме длъжни да отбележим, че ежемесечното геймърско списание не е отживелица и все още има над 25 издания, които излизат месечно на територията на Европа и САЩ, сред които и популярни имена като PC Gamer, полскато CD-Action и още много други.

Новата анкета е вече активна на нашия сайт и в нея ви питаме “Какво най-много искате от BlizzCon 2019”. Отговорът можете да изберете на pcmania.bg, а своите коментари или мнения можете да споделите тук, в нашия форум или нашата фейсбук група, линкове за които можете да намерите под описанието на клипа.