Бъг при битката с финалния бос от WoW: Battle for Azeroth

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

С излизането на последния content ъпдейт за World of WarCraft: Battle for Azeroth, играчите най-накрая имат възможност да се впуснат в директна битка със Стария бог Н‘Зот, който се крие в края на финалния райд Ny’alotha, The Waking City. През последната седмица най-добрите гилдии в света успяха да преодолеят 11 от 12 боса в този райд, състезавайки се за честта първи да убият Н‘Зот. Оказа се обаче, че на пътя на победата стои бъг, който счупва играта за всички играчи на територията на САЩ.

Това става ясно, когато гилдията Complexity Limit стигна до кулминационната битка. Самите играчи все още не са сигурни какво точно се е случило – просто Н‘Зот започнал да се държи странно. На 60% от здравето си, босът призовал гигантски портал в задната чат на арената, става имунизиран срещу техните атаки и приканва играчите да го последват в портала, където ги очаква следваща фаза на битката. По време на битката на Complexity Limit обаче, нещата не се развили точно така.

Вместо да влезе в портала и битката да продължи нормално, изведнъж се оказва, че имунитета на Н‘Зот не се е включил и гилдията смъкнала точките здраве на боса до 25%. Тогава Н‘Зот се „сетил“ за своя щит и битката се пренесла в портала. Там ги очаквала минибос битка, след която те трябвало да се върнат на основната арена и да продължат битката с Н‘Зот. Когато се върнали обаче Н‘Зот бил изчезнал. Първоначално играчите помислили, че това е някой от триковете на боса, но в последствие се оказало, че Н‘Зот просто се… рестартирал. За Complexity Limits това означавало едно – че трябва да изчакат неговата поява и започнат цялата битка от начало.

Проблемът е в това, че аномалията обхванала целия регион. Reset-ване на боса не е най-необичайното нещо, но това да засегне цял регион – това вече е съвсем друга история. Играчите, които са се опитвали в този момент да убият Н‘Зот, без значение от трудността, са загубили своя прогрес.

Предполага се, че рестартът може и да не е бъг, а да е умишлено действие от страна на Blizzard, които да искат да предотвратят Complexity Limit да го убият по толкова лесен начин, възползвайки се от неактивиралия се имунитет. От студиото обаче все още не са дали официално становище по проблема.

След respawn-a на Н‘Зот, Limit започнали битката отново и този път всичко работело нормално.