facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Test Drive Unlimited 2
Ревю | 11.02.2011 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Eden Games
Издател:
Atari
Жанр:
Състезание
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
79.95 лв
купи играта »

плюсове

Две огромни и детайлни карти

Солиден онлайн режим и възможности за социализиране

Адски много опции за кустомизация

Приятна за окото графика

минуси

Ако сте очаквали нещо различно от TDU, ще останете излъгани

Управлението е тромаво

Повече внимание е отделено на несъществени неща

Дразнещи и безлични персонажи с ужасно озвучение

Само две радио станции с шепа песни - по-добре направо ги спрете

Какво бихте казали, ако готина мацка ви подари червено „Ферари” за рождения ден? Ако смятате, че такива неща се случват само на сън, то сте напълно прави, защото Test Drive Unlimited 2 започва именно по този начин – с един сън. Той обаче бързо отстъпва място на действителността, а тя е че започвате играта като иконом на една глезла, която се явява водеща на автомобилното състезание Solar Crown на средиземноморския остров Ибиса. Оттук насетне от вас се иска само да печелите победи в състезанията, постоянно да разширявате придобивките в гаража си и да разучите всяко едно кътче на острова.


И всичко това докато изглеждате готино

Всеки, който е играл на оригиналната Test Drive Unlimited от 2007 г., веднага ще се почувства у дома в новото творение на Eden Games. Това, което са направили французите е да вземат основата на играта – огромен реалистично пресъздаден остров, пълен с места, които може да посетите – и да разширят кустомизацията и интеграцията на онлайн режима в играта. Акцентът отново е поставен на отворения свят и възможността сами да определяте начина и темпото, с които се развива играта. Ако искате да се състезавате, може да го сторите веднага. Ако предпочитате да се занимавате с несъществени неща като обновяване на гардероба, разполагате с цялото време на света.

Героят ви в TDU 2 се развива в рамките на 60 нива, като напредъкът се определя от постиженията ви в четири отделни категории. Печеленето на точки в Competition е най-лесно – за целта просто трябва да финиширате първи в различните състезания, да се справяте с онлайн предизвикателства или пък да си осигурите сертификати от шофьорските курсове, които се предлагат. Collection е категория, която се определя от различните ви придобивки – купете си нова къща или автомобил или просто подобрете гардероба си и това ще ви даде точки в тази категория. Discovery е малко досадна област, където по принцип повишавате нивото си като откривате нови области по голямата карта. Проблемът там обаче е, че понякога играта просто ви насилва да шофирате безцелно, само и само да подобрите този си показател. Накрая Social е насочена предимно към онлайн общуването с други живи играчи, но точки в тази категория получавате и като си извоювате членство в някой от ексклузивните клубове. Стигнете до 10-то ниво и вече ще може да използвате летището на Ибиса, за да прелетите до Хавайте, където ви очаква Оаху от първата игра.

Животът на богатите

TDU 2 не е вашият стандартен рейсър. Всъщност гледайки десетките иконки, разположени по подробните карти на Ибиса и Оаху, човек лесно би останал с впечатлението, че французите са обърнали много по-голямо внимание на „лайфстайла” (ах тези чуждици!), отколкото на реалното шофиране. Идеята на играта е да ви направи съпричастни към луксозния живот в един от най-големите курортни центрове в света. Освен състезания, на картата ще откриете места от жизненоважно значение за всеки един богаташ – луксозни имения, които може да си купите, бутици с последните модни колекции, скъпи фризьорски салони и ексклузивни клубове. Всички те могат да се посещават и да се използват, за да кустомизирате героя си и жилището, в което живеете.

В началото това наистина е забавно и спокойно може да прекарате болшинството от първите си няколко часа с играта правейки си нова прическа или избирайки дрехи за аватара си. Лошото е, че това омръзва бързо, а колкото и да е лъскава, самата атмосфера изглежда някак си стерилно и изкуствено. За подобряването й не допринасят и персонажите, които срещате, чиито безличен вид и посредствено озвучение определено дразнят. Така например още в началото на играта срещате персонаж на име Маями Харис, една разглезена девойка с миниатюрно кученце и розова състезателна кола, която очевидно е моделирана по Парис Хилтън. Ако обаче създателите на играта си мислят, че подобни личности са начина, по който могат да спечелят сърцата на автомобилните фенове, моите съболезнования. Очевидно TDU 2 се опитва да бъде различна, залагайки твърде много на нещата, които може да правите извън пистата, но те просто не са достатъчно интересни.

Да се върнем към колите

Ако четейки горните редове вече сте се объркали за това какъв жанр е играта, напълно ви разбирам. Все пак TDU 2 е рейсър, колкото и да не ви се вярва. Затова изводът е прост – колкото и да са шарени възможностите за кустомизация, те – а и цялата игра – не струват пет пари, ако шофирането не е забавно.

И тук играта просто издиша.

Не че е безкрайно лоша, но просто не е достатъчно добра. Да вземем например управлението на колата. В най-добрият случай то може да се опише като проблемно. Докато се движите по права линия нещата са що-годе добре, но завиването е тромаво, а превключването на задна скорост направо може да ви скъса нервите. Ако имате нещастието да се ударите в нещо и да се озовете извън шосето, в 90 процента от случаите може да се сбогувате с първото място в състезанието. Маневрирането е бавно и тегаво, а функцията „Return to road”, която на теория трябва да ви върне директно на пътя, се активира бавно, дори невинаги и не е прецизна. Така ако изгубите контрол при някой завой и пропуснете чекпойнта, натискайки копчето колата ще се върне обратно, но не преди, а след въпросния завой, което не ви помага с абсолютно нищо. Механика тип flashbacks, позната ни от сериите Forza и DiRT щеше да работи по-добре.

Самите състезания също не са особено впечатляващи. Имате стандартните варианти като надпревара от точка А до точка Б, чекпойнтове, обиколки, детективски мисии, където трябва да следвате някой автомобил и състезания за поддържане на минимална скорост. Никое от тях обаче няма наистина да качи адреналина ви, а иначе очакваните с интерес офроуд битки като че ли са най-слабото звено в играта. Може да се насочите и към някое от училищата, които предлагат шофьорски курсове. Всяка школа има по няколко изпитания и когато ги преминете успешно получавате достъп до нови модели коли и състезания. Говорейки за колите, разнообразието е голямо, макар и без моторите от първата игра, като за сметка на това този път имаме огромни джипове. Демидж моделът на всички обаче е само козметичен и ударите не влияят на поведението на колите. За щастие полицията на островите е доста толерантна и колкото и да блъскате вашето и чуждите возила, най-вероятно няма да привлечете вниманието на блюстителите на реда до степен, в която да започнат преследване. 

Това, в което не можем да обвиним TDU 2 със сигурност е визията – играта изглежда отлично и дори огромните пейзажи са реализирани по много добър начин. Ако просто отбиете край пътя, за да се насладите на морските вълни, които мият някой плаж, няма да сбъркате.

Като цяло опитът да се „извади”  типичния рейсър от колата и да се смеси с ежедневието на богатите сам по себе си заслужава похвала. Лошото е, че някъде по средата на производствения цикъл хората от Eden Games сякаш са забравили, че все пак правят игра с коли, а не нова версия на The Sims. Ако в рейсинг елемента на играта бяха вложени толкова усилия, колкото в забавната, но не особено смислена кустомизация, Test Drive Unlimited 2 щеше да бъде наистина добра игра. В този си вид обаче това е просто прилично заглавие с доста голям виртуален свят – колко дълго време ще прекарате в него обаче, е съвсем друг въпрос. 


Голям свят, голямо чудо

Двата острова в TDU 2 са наистина огромни. Когато не се състезавате, поне на теория са предвидени доста различни активности, с които да се занимавате. Така например из различните райони са пръснати останки от стари автомобили. Ако успеете да съберете пълния комплект за даден район, вашият приятел механик ще ви сглоби уникална кола. Друг вариант е да се занимавате с… фотография. Открийте местата, където трябва да направите дадена снимка и това ще ви даде както парична награда, така и точки към текущото ви ниво. За някои фотоси е необходима конкретна марка кола, а други могат да бъдат заснети само в определен час от денонощието. Ако искате да се погрижите за външния си вид, посетете пластичната хирургия или някой от многобройните бутици за дрехи, за да освежите аватара си. А казват, че TDU 2 била само рейсър…
 
системни изисквания
OS: Win XP, Vista, 7; CPU: Intel Core Duo 2.2 GHz или AMD Athlon X2 4400+; 2 GB RAM; видео: GeForce GTX 280 или AMD HD 4870
напиши коментар
 

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 11.02.2011, 16:24 ?. :

Съгласен съм с абсолютно всичко написано в статията. Единствено ми се щеше графиката на играта да е с една идея по-хубава, ноооо какво да сеправи. Играта пак си е супер.

19 мнения
профил »
Калоян каза на 11.02.2011, 19:20 ?. :

Еми в нея има толкоз много неща , че са я правили 2,5-3 години . Та за това сигурно .

109 мнения
профил »
kom4o каза на 11.02.2011, 21:51 ?. :

Ти изобщо чел ли си статията?

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 12.02.2011, 12:24 ?. :

Как може да коментирам ако не съм чел статията? Реторични въпроси задаваш kom4o

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 11.02.2011, 16:29 ?. :

"Лошото е, че някъде по средата на производствения цикъл хората от Eden Games сякаш са забравили, че все пак правят игра с коли, а не нова версия на The Sims"

Не ми хареса играта, останах доста разочарован.

Според мен ревюто е много точно, браво!

416 мнения
профил »
Revive_ каза на 11.02.2011, 17:07 ?. :

Нищо, че играта има недостатъци, за мен си е много добра... оценка 8 (от10)

296 мнения
профил »
TheOnlyHero каза на 11.02.2011, 17:48 ?. :

Аз също не останах доволен от играта , доста тежичка ми се вижда за това което показва . Бих добавил към минусите и 18-те гигабайта който иска на хард диска !
Това ме навежда на мисълта ,че по играта не е работено достатъчно и е била зарязана в някоя междинна фаза от обработката :(

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 11.02.2011, 18:25 ?. :
Редактиран на 11.02.2011, 18:26 ?.

И аз така мисля, DiRT 2/ NFS Shift/Hot Pursuit например ми се струва, че вървят по-гладко, а са по-"красиви".
Според мен не е зарязана, а просто е била преориентирана към ала Facebook/Twitter стил :)

ПП Ако ще добавяме минуси : Липсата на мотори, заменени от Q7-ци

380 мнения
профил »
Alaster каза на 11.02.2011, 17:56 ?. :

The Sims 3: Party in Ibiza...

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 11.02.2011, 18:22 ?. :

Точно :D

1 мнения
профил »
tonkati каза на 17.02.2011, 13:40 ?. :

TAkae i az taka si mislex se edno Sims s koli

3 мнения
профил »
Fr34k каза на 11.02.2011, 18:35 ?. :
Редактиран на 11.02.2011, 18:36 ?.

"Тромаво" е меко казано за управлението. Просто не го пробвайте "това" с волан. По-дървено от това неможеше да го направят. Чудя се дали тез тъ*аци от Еден някога през живота си изобщо са се качвали в кола зада видят какво ла*но изходиха с тази игра. Всички останали недостатъци бледнеят пред това.

559 мнения
профил »
dogma каза на 11.02.2011, 18:57 ?. :

Добро и обективно ревю! Наистина ти се иска да харесаш играта и да си кажеш, че е страхотна, но просто не става. Ако говорим за минусите - а то май така стана :) - аз слагам липсата на визуални ъпгрейди. Говоря за спойлери и други такива, като например в Most Wanted. Вместо това всеки нов ъпгредй пакет е само точки към показателите на колата без никаква разлика в начина, по който изглежда.

261 мнения
профил »
bo6kata каза на 11.02.2011, 19:04 ?. :
Редактиран на 11.02.2011, 19:04 ?.

"Оттук насетне от вас се иска само да печелите победи в състезанията, постоянно да разширявате придобивките в гаража си..." Найстина Мноого искам някой да разчупи тази "рецепта" и да създаде нещо найстина ново като история и сюжет! Точно поради тази причина ще подмина TDU 2 като пътен знак :D

389 мнения
профил »
Draksis каза на 11.02.2011, 21:47 ?. :

Надявам се играта да се хареса на noob, той човека откога я чака играта... :)

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 11.02.2011, 22:36 ?. :

:D:D:D

490 мнения
профил »
BlindGuardian каза на 11.02.2011, 21:55 ?. :

И аз се надявам на n00bето да ми хареса. Защото е много лошо да имаш големи надежди за нещо и то да се окаже пълна гавра. Не знам за вас ама 100 часа не можах да свикна с оправлението на колата и я изтрих, както каза Иво играта е повече симс от колкото рейсър. Опитали са се хората да направат нещо наистина интереснои забавно, но не се получава. Замислям се тия като прават игри тестват ли ги ? Не знам те как са се справили с оправлението, но аз не можах не ми стигнаха нервите и я изтрих...нищо особено е играта очаквах много много от това, което играх макар и малко да е. Ся остана и АC да ме разочарова толкова, колкото и тая и пребивам пенсионерката в съседната къща...

154 мнения
профил »
vladitan каза на 12.02.2011, 00:02 ?. :

Управлението на почти всички коли е дървено но пробвайте нисана GT-R Просто няма мърдане и управлението му е адското.

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 12.02.2011, 00:14 ?. :

Буклучава...
Тва не може да бъде игра от 2011-та.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 12.02.2011, 02:05 ?. :

Привет и от мен, колеги геймъри и съфорумци :)

Преди да кажа каквото имам да казвам за играта, ще уточня, че имам първата част от години и съм я наблъскал с толкова модове, че е доста по-добра от оригинала си, а както изглежда, в някои неща превъзхожда и втората част :) :(

TDU2.

.....

Графиката си е прилична и не виждам да е тежка, но това е може би защото монитора ми е 1280х1024 и имам прилична видеокарта и префесор. Няма пешеходци, но ако искам да ги газя си имам ГТА4.

Звука е добър! Къде-къде по-добър от пурвата част и в доста случаи е доста реалистичен и внушителен, за което подравления.

Опциите за кустомизация са достатъчно за повечето хора и предостатъчно за мен, щото не ми дреме за прическата на аватара ми :)

Автопарка е добър, но има пропуски като Макларън Ф1, Корвет ЗР1! Освен това са изтипосали максимална скорост на Ферари Енцо от 201 мили в час, което е много дразнещо отклонение от могъщата истина.

-------------------------------------

Управлението - хич не е така леко и приятно като в първата част. Опитали са се да вкарат симулация с поднасянето и недозавиването, но е факт че в Драйвинг Скуул-а на Оаху се изядох от нерви с Астън Мартин-а, докато взема лиценза! Както и с джиповете на едно офроуд състезание за купата на Ибиза.

-------------------------------------

Ако управлението не беше така дразнещо на моменти в състезанията, щях да кажа че играта е прекрасна и да очаквам с нетърпение задължителните DLC. Но тъй като исках ТДУ2 само заради автопарка й, съм доволен и предоволен от красивия остров, гладките пътища и прекрасни гледки, и звука на ревящите двигатели.

Персонажите са гадни, безлични и сладникави, а играта като цяло не е нещо революционно или сензационно качествено, но който иска, може доста добре да разпусне с нея.

Бъдете здрави и шофирайте разумно :)

192 мнения
профил »
toptony каза на 12.02.2011, 16:33 ?. :

Астън Мартин-а е добре в сравнение с това което ще видиш като правиш лицензи с Вайпър-а(ако вече не си стигнал до там). :D

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 12.02.2011, 18:06 ?. :

Привет :)

И аз имах до скоро първата ( с мод), но наскоро смених PC-то и така и не инсталирах пак.

Графиката си е тежичка, а не предлага нищо особено :(

Кустомизацията (колко я мразя тази дума), никога не съм я харесвал и я смятам за второстепенна опция.

Управлението дразни много.


128 мнения
профил »
bratochka каза на 12.02.2011, 20:16 ?. :

мда.. с тоя Астън ше откача вече, мнооого е дразнещ.

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 12.02.2011, 09:10 ?. :

Това с Енцо и мен много ме подразни :( +1 за коментара

55 мнения
профил »
plamen88 каза на 12.02.2011, 13:59 ?. :

Пичове здравейте!Да попитам нещо извън ревюто - в първата игра TDU(1) имаше “опция“,когато гледаш колата от вътре (волан,табло и т.н.) имаше възможност да приближаваш и отдалечаваш камерата,по този начин като я отдалечиш можеш да видиш почти цялото табло.Та въпроса ми е в TDU2 имали такава възможност?Пробвах в настройките,пробвах с всички копчета е... не успях да открия.Знаете ли нещо по въпроса?

1565 мнения
профил »
n00b каза на 12.02.2011, 14:31 ?. :

За съжаление изглежда че няма. А беше наистина страхотна опция - винаги можеше да намериш перфектната си позиция.

Сега ти остава само да завъртиш изгледа малко надолу с помощта на мишката и да се радваш на каквото видиш.

55 мнения
профил »
plamen88 каза на 12.02.2011, 14:36 ?. :

Много мерси!

174 мнения
профил »
ClyNe каза на 12.02.2011, 14:38 ?. :

Очаквах много повече , а всъшност се оказа коли които се движат като шейни !

83 мнения
профил »
sashundera каза на 12.02.2011, 15:36 ?. :

Когато играх бетата на компютъра наистина управлението е много гадно но на PS3 - не е така.Когато управлението беше светлинни години пред клавиетурата така ,че ако имате джойстик играйте с него,ще ви върне желанието за игра :P

192 мнения
профил »
toptony каза на 12.02.2011, 16:37 ?. :

Най-големия недостатък е липсата на мотори. Звука на MV Agustata от първата игра беше уникален!

И не съм видят още Ламбота ако и тях ги няма просто пикая на Еden Games.

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 12.02.2011, 17:58 ?. :

+1 Мен повече ме радваше звука на Kawasaki-то, но за състезание избирах MV Augusta-та :)

562 мнения
профил »
ivo tsekov каза на 12.02.2011, 18:37 ?. :

Lamborghini и BMW са двамата големи отсъстващи в играта, а причината е свързана с лицензите. За разлика от първия Test Drive Unlimited, където имаше автомобили на Lamborghini, този път Eden и Atari не са успели да се договорят с производителя на луксозните спортни возила.

128 мнения
профил »
bratochka каза на 12.02.2011, 20:09 ?. :

Shiit... BMW X6M ;(

200 мнения
профил »
Hibernate каза на 12.02.2011, 19:44 ?. :

Пропускате един ОГРОМЕН минус - нивото на трудност в състезанията е крайно неоптимизирано! Някои са прекалено лесни,на други си чупиш главата докато не ги минеш. Особенно на вторият остров в школите има 2-3 състезания,които са почти НЕВЪЗМОЖНИ за минаване,поне не и от 150-ят път.

1293 мнения
профил »
hyper' каза на 12.02.2011, 20:10 ?. :

Това за школите е вярно, хареса ми как на офроуда имаше едно, което за време минаваш през чекпойнтове и след като се ядосах, минах нататък и мацката ми заобяснява как дрифтването на такъв терен е по-трудно и изисква свикване или нещо такова, а го взех от първия път. О_о

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 13.02.2011, 03:30 ?. :

Mен ми е много интересно, как автора на ревюто е успял да се сдобие с играта по легален начин, да я сложи под лупа и да си изкаже ''критичното'' мнение за едно денонощие след европейската примиера.

Лично аз открих твърде много недостатъци в цялата игра от колкото си мислех, че ще има. Като за начало, няма го стила от първата игра, вместо това са ни дали нелеп storyline, един куп недомислици по колите за сметка на спирачни дискове, които се нажежават от спиране с 80км/ч (WTF??).

Kолите с ръчна трансмисия, особено от B класа имат ужасна смяна на скоростите, нито го има обичайния лаг от синхронизатора към съединителя, който е в последствие на човешкия рефлекс (а беше направено направено почти перфектно в първата част), нито се вижда видимо как физиката движи колата (''плуването'' на купето в зависимост от зоната на натоварване при окачаването), което пак присъстваше в първата част, макар и да беше видимо само в хардкор режима.

Мнението ми за управлението е, че е с една идея по аркадно. Недозавиване аз лично не видях, а презавиването е прекалено на моменти. В бетата беше по-разпуснато и се усещаше как колата губи контрол при определни ситуации, дано го оправят със следващ пач.

Играта все още има чар и съм сигурен, че след време няма да мога да я оставя, но от както съм я започнал от вчера, съм карал през почти цялото това време, за да влезна в ритъма на играта и мнението ми е, че трябваше да оставят hardcore режима от първата игра. Твърде аркадна е.

562 мнения
профил »
ivo tsekov каза на 13.02.2011, 10:30 ?. :

Авторът ще се постарае да задоволи така възникналия интерес с простичко обяснение - по същия начин, както и при съвсем наскоро излязлата Dead Space 2, т.е. чрез т.нар review copy на играта, което е практика издатели и/или разпространители да предоставят на гейм медийте. Този тип копия се раздават в определен период преди премиерата на дадено заглавие, като обикновено съществува ембарго за публикуване на материала преди официалното излизане. В някои случаи обаче - например когато става въпрос за печатни издания, които имат по-различен и дълъг процес на списване на броя - е възможно да материалът да бъде отпечатан преди премиерата. Така например именно за Test Drive Unlimited 2 в раздела за ревюта на играта в Metacritic дълго време преди премиерата стояха материали на сп. Official Xbox Magazine (брой 2/2011), на сайта Game Informer (статия от 1 февруари) и на Eurogamer (статия от 8 февруари) - всички те преди датата 11. 02, когато бе дебюта на играта за Европа. Това далеч не е единственият пример за по-ранни ревюта, като в последно време игри като Dead Space 2 и Battlefield 2: Bad Company имаха оценки седмици преди премиерите си.

Връщайки се обратно към самата игра, радвам се, че до голяма степен критичните бележки съвпадат с моята оценка. TDU 2 има своя чар, но налице са сериозни пропуски, които пречат на истинското удоволствие. На всички, които все още се колебаят, бих предложил следното - поиграйте до 10 ниво на вашия герой и ако дотогава играта не ви е грабнала и не сте склонни да преглътнете недостатъците, това явно не е вашата игра.

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 13.02.2011, 19:09 ?. :

В такъв случай се извинявам на екипа и на автора на статията.

Въпроса е, че гореспоменатите имена имат доста голям имидж на запад и лично аз не мислих, че PC Mania има достъп до даден софтуер преди официалната примиера. И все пак се радвам да разбера, че сайта се е наложил като сериозна медия и вече получават review copy на дадени заглавия.

562 мнения
профил »
ivo tsekov каза на 13.02.2011, 19:24 ?. :

Няма нужда от извинения, защото не е казано нищо лошо. Стараем се да бъдем актуални и да намерим своето място не само на българския интернет небосклон, но и отвъд него. А най-добрата оценка за това дали успяваме сте вие, скъпи читатели, и вашата активност, коментари, похвали и, разбира се, критика!

559 мнения
профил »
dogma каза на 13.02.2011, 19:45 ?. :

Ако някой се интересува от ръководството, което идва към играта, може да го дръпне от тук - http://www.megaupload.com/?d=BGZ27HS4 Това не е гайд, а просто по-подробно обяснение за начина на игра.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 15.02.2011, 21:32 ?. :

Ех, мама му стара, какво ли тъпо френско парче трябва да е човек, за да направи този Астън от рейсинг училището толкова неуправляем когато поднесе!

Задницата поднесе ли - край, следва завъртане и колкото и бързо да реагирам, не мога да извъртя един готин дрифт.

Тъпанари.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 15.02.2011, 21:39 ?. :

Мръсни, гадни, скапани олигофрени! Някой от Астън Мартин ако играе ТДУ2, ще има пълни основания да осъди скапаните френски охлюви за поругаване на автомобила им!

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 16.02.2011, 11:00 ?. :

n00b-e питаш ли ме мене първия път със Зондата докато тръгна направих сигурно 10-тина кръгчета на едно място. На моменти ми идва да си счупа монитора от яд заради управлението на някои коли.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 16.02.2011, 11:35 ?. :

Аз си купих една Зонда Ф и с full assistance е много лесна, но ми се струва че в driving school-a асистънсите са изключени или са на средното ниво.

За да не се завърташ, веднага щом тръгнеш пускаш газта за момент и после пак на нея. Астъна може да взема завоите само с почукване на спирачките и газ при излизането. Не знам как са усели да направят толкова трудно дрифтирането, но на моменти наистина искам да троша.


55 мнения
профил »
plamen88 каза на 16.02.2011, 16:34 ?. :

Обучението с “Астъна“ го минах на “фул асистънс“ от втория-третия път.Преди това бях на “спорт“ (по принцип играя на “спорт“),направо ми идваше да си блъскам главата в стената.Сигурно 20 пъти пробвах да го мина и брат ми пробва - нема минаване!

154 мнения
профил »
vladitan каза на 16.02.2011, 22:44 ?. :

след тази игра никога няма да погледна астън и додж.Скапани каруци. Ще изпотроша всичко всеки момент

1565 мнения
профил »
n00b каза на 17.02.2011, 00:18 ?. :

И астъна и доджа са страхотни коли, но тъпаците от Еден са решили да ни лишат от забавлението с нечовешки целеви времена и тъпо неко нтролируемо поднасяне! Нито един път не можах да врътна контролиран дрифт с Астъна, срамота и позор!

1565 мнения
профил »
n00b каза на 17.02.2011, 12:38 ?. :

Шибани френски маймуни! Съмнява ме че лицензите могат да се вземат без волан. А ако някой може да ги вземе само с клавиатура, ще се раздрани толкова много, че след това няма да изпитва никаква радост от играта.

Боже Господи, какви смотаняци са тези от Еден. Къде се е чуло и видяло да е толкова невъзможно трудно да си овладееш задницата на колата от поднасяне.

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 17.02.2011, 17:24 ?. :
Редактиран на 17.02.2011, 17:24 ?.

С истинска кола , може и да е трудно, но все пак TDU е просто видео игра..
Така, че наистина се оказа голям провал според мен.

192 мнения
профил »
toptony каза на 17.02.2011, 17:47 ?. :
Редактиран на 17.02.2011, 17:49 ?.

Според мене можеха да го направят и лицензите да се влияят от промяната на трудноста. Например като е на пълна асистенция а не спорт или хардкор.
Но да Еден файлнаха още повече, че в един момент имам чувството че играя риймейк на първата игра....

ПП: Относно зимането на лицензите с клавиатура аз ги взех и след всеки взет се чувствах, че съм превъртял играта! :D

154 мнения
профил »
vladitan каза на 17.02.2011, 20:41 ?. :

Абсолютно няма смисъл от това подобие на игра
1. Абсолютно точно копие на първата. Даже първата е на светлинни години от това
2.Колите не са нищо особено и омръзват
3. Няма свестен тунинг а само лепенки и цветове
4.Състезанията не са състезания защото са адски лесни и се налага да им давам предимство за да ми е горе долу интересно
5.Лицензите.....ах тези лицензи
6.Мултиплеърът също предполагам че е скучен и бързо ще омръзне
7.Графиката е става но е ненужно тежка

Оценка 3 от 10 (заради GT-R -а)

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 18.02.2011, 11:57 ?. :

Oooo да, GTR-a е направен по възможно най-гнусния начин. Буквално са го моделирали за има няма 20мин.


1565 мнения
профил »
n00b каза на 18.02.2011, 13:30 ?. :

Блекбърд има право. Освен това опцията да си нагласям позицията на седене осезаемо ми липсва.

Мисля да продължа с играта след уикенда, когато смятам да си купя волан.

7 мнения
профил »
OhMyGosh каза на 19.02.2011, 03:17 ?. :

Леле леле, авторите от PCmania за пореден път се доказаха пред мен като абсолютно не на място, сигурно и 15 минути не са играли. Пропуснали са абсолютно всички истински плюсове и минуси, и на тяхно място са въвели к'ъвото там са недовидяли за 15-тте минути, в които са "ТЕСТВАЛИ" играта.
Управлението, точно, е едно от най-реалистичните, а пък минусите са единствено в бавната опция за "restart race". И озвучаването е ужасно, да.
Ако автора катастрофира много - нека не обвинява играта, тъй като, първо, играта е правена за мутлиплаъер, което ще рече, че се състезаваш с други ИГРАЧИ (които също са хора), и второ, и по-лесно, - еми не излизай от пътя, бе, то нарочно е направено така. А и никак не е нереалистично, при състезанията, колите когато излизат извън пистата, да не би да газ дават, че и да печелят после? Просто моментално заемат последна позиция.

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 19.02.2011, 16:32 ?. :
Редактиран на 19.02.2011, 16:33 ?.

Управлението, както го наричаш "реалистично" е невъзможно да се постигне в която и да е игра- факт. В първия TDU управлението е много "по-леко" и приятно.

Стига с тоя реализъм, за мен такова животно в игра няма.

Ако искаш нещо което би трябвало да е реалистично (която донякъде се доближава до истината, тогава мисля, че търсиш GT, не съм я играл, но доколкото знам е правена след измерване на пистите и възможностите на истинските коли ).

Това, че се състезаваш с други играчи променя ли факта, че управлението не струва.

А с този ала Facebook/Twitter вид, не мога да го гледам.
Персонажите са глупави и дори безсмислени, на TD не му трябва почти никаква история.
TDU, никога не бил реалистичен ( писна ми да използвам тази дума), там излизаш от пътя, натискаш В и пак имаш голям шанс да си 1-ви.

Лично аз исках още от същото (с по-добра графика и повече коли), но за съжаление новата играта не струва IMO.

33 мнения
профил »
Blur каза на 20.02.2011, 23:18 ?. :

Ебах тези лицензи ,ебах!!!!Това няма минаване бе. Иначе играта ммм..... абе можеш да отбиеш времето с нея.Има още какво да се иска.Надявам се да пуснат някое DLC с мотори.

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 21.02.2011, 00:19 ?. :

И аз, но като цяло играта не струва, даже мислех да си я купя, но дори и такова DLC няма да промени мнението ми.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 21.02.2011, 01:51 ?. :

Пичове, чара на играта е в това да караш готина количка из Ибиса (с волан за предпочитане), да ти реве един голям двигател и да се кефиш на смяната на времето и гледките.

Тва е.

Който иска качествени гонки и оригинален геймплей, определено е попаднал на грешното място.

Но пътищата са гладки, слънцето е добро и острова е красив. А Зондите и Бугатитата са на безценица! :D

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 21.02.2011, 22:20 ?. :

Ама верно е тва!

115 мнения
профил »
bob4estia каза на 23.02.2011, 14:19 ?. :
Редактиран на 23.02.2011, 14:20 ?.

Ех да имаше толкова коли колкото на TDU (може и да са толкова ама нещо не ги усещам). Боли ме касовия апарат за тея персонажи в играта толкова ме дразнят че не е истина.....

13 мнения
профил »
XfOrce каза на 09.03.2011, 18:26 ?. :

Хубава е статийката :)

219 мнения
профил »
khassad каза на 16.03.2011, 12:56 ?. :

Играта е много зле.Отдавна я махнах.Не си заслужава.

1 мнения
профил »
bocko каза на 17.03.2011, 22:44 ?. :

:@:@:@:@ някой знаели какво да правя?Иска ми някъв сериен номер, който немога да го намеря ако може някой да ми каже!
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Test Drive Unlimited 2

Превю:
Atari и Eden Games ще се опитат да ни докажат, че са изгладили проблемите на първата част с новия си рейсър, съчетаващ сингъл и мултиплейър в една обща среда.

новини:
Компанията Bigben Interactive взе правата от Atari и обяви, че възнамерява да разработи нови игри от серията Test Drive Unlimited.
Френското студио не може да се възстанови от недостатъчния успех на своите Test Drive Unlimited игри и най-сетне ще бъде затворено окончателно.
Студиото Ivory Tower, което е съставено от бивши служители на Eden Games, изглежда работи по нов рейсър за сегашното и бъдещото конзолно поколение.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Shift 2: Unleashed 124
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) 93
Need for Speed: Shift 88
Need for Speed: Most Wanted (2012) 79
DiRT 3 51
Need for Speed: The Run 44
Split/Second 38
Need for Speed: Rivals 32
Blur 31
GRID 2 28