Бившият главен креативен директор на Ubisoft Серж Аскоет изглежда лично е спрял разработката на средновековно RPG, разработвано от бившия креативен директор на Dragon Age Майк Лейдлоу. Според репортажи, играта е трябвало да бъде фентъзи RPG, слабо базирано на историята за крал Артур и рицарите на кръглата маса.
Проектът с кодово име Avalon е бил прекратен в края на миналата година след спорове относно фентъзи сетинга. Аскоет изглежда не е бил особен фен на жанра и е отказал няколко други предложения, преди в крайна сметка да склони за Avalon. Поставил е обаче доста амбициозна цел на екипа – играта е трябвало да бъде „по-добра от Толкин".
В крайна сметка споровете между различните директори са довели до напускането на Лейдлоу през януари тази година. Самият Аскоет напусна Ubisoft по-рано този месец след обвинения в непристойно поведение на работното място.