Здравейте агенти и добре дошли в още една статия за The Division 2. Главен ъпдейт 4 на играта не само въвежда четвъртата специализация Gunner, но също така нанася и някои други подобрения по играта. Агентите, които са закупили Year One Pass, получават тази специализация веднага, но имат възможността да преминат през същите тези задачи и да получат ексклузивни козметични награди.
Първа отличителна черта на Gunner е оръжието, познато като “Минигън”. То, както знаете е мощна картечница с изключително висока скорострелност и ще върши добра работа в най-предни позиции. За да го активирате, трябва да преминете през серия от задачи, които се стартират от базата на операциите, където сменяте вашата специализация. Към арсенала на Gunner са добавени гранати с имобилизираща пяна. Минигънъра може да спомага за увеличаването на наличните патрони на агентите във вашата група. Можете да набавяте патрони за картечницата като убивате двама противника с един продължителен откос. Освен това тази специализация ви дава пълнител с +50 патрона, които може да го ползвате с всички картечници от играта.
Друга отличителна черта на Gunner специализацията е способността да поемате много щети т.е. явява се “танка” в играта. Тя разбира се има и своите слаби места, които са повече от типични за жанра, като например когато се използва картечницата, агента не може да е в режим на прикритие, а само изправен и освен това не може да спринтира. Що се касае до специалните способности – Gunner може да използва Banshee вариация на умението Pulse. С него можете да дезориентирате врагове, дори когато са зад прикритие.
Кланове
Какво ново при клановете?
• Седмичните проекти ще са по-лесни за изпълнение за по-малките кланове;
• Намалява се изискването за CXP за всяко Clan Cache;
• Покани или заявки, които са останали без отговор в рамките на 28 дни, ще бъдат автоматично премахвани.
• Добавена е информация за последната активност на всеки агент.
• Вече ще имаме ясна индикация кога ще се ресетне таймера за седмичните кашета.
• Агентът, който е получил най-много точки всяка седмица ще получава специална иконка – медал до името в списъка на клана.
Още информация за клановете може да прочетете на този линк.
Модове
Модовете също не са пропуснати. Generic Protocol Mod и Generic System Mod-oвете вече нямат да могат да бъдат използвани в High End предмети, сетове и екзотики. Ще можем да ги ползваме само и единствено в екипировката с по ниско ниво. Останалите модове вече са сведени до три вида: Offense, Defense и Utility и могат да бъдат екипирани на кореспондиращите им места.
Мисии
Roosevelt Island: Контейнерите с вируса вече ще са лесни за забелязване.
Проекти
• Премахнато е изискването за специфични таланти от някои проекти.
• Изискването за replica или крафтнати предмети е премахнато.
• Добавено е изискване за някои проекти да имате световно ниво 5.
• Увеличени са наградите за някои проекти.
Специализации
• Всички специализации имат преработени ъпгрейди.
• Специалното оръжие ще се подобрява автоматично с всяко следващо световно ниво. Можете да го подобрите още за Challenging и Heroic мисиите.
• Специализациите са разширени и вече не са тясно обвързани с конкретни типове оръжия. Вече можете да подобряватe до три типа оръжия по ваш избор.
• Снайперът и арбалета имат подобрен демидж и е повишен шанса арбалета да сваля части от бронята.
NPC
• Премахнат е бъга, при който големите раници имунизираха враговете, когато ги стреляме в гръб.
• Намалена е скоростта на противниците, когато сменят позиции.
• Инженерът ще позиционира оръдието на земята, ако няма подходящо прикритие за тази цел.
Ammo Bar
Въведен е на HUD екрана, до броя патрони в пълнителя ви. Целта е с него да се контролира количеството специални патрони, които получаваме. Щом се напълни, гарантирано получаваме специални патрони. Пълни се по-бързо с хедшоти, убийства с експлозии, убийства на противници, които са под ефекти като огън, шок и др.
Умения
• Добавени са още подобрения по reviver Hive.
Атакуващ дрон
• След като убие целта си, дрона автоматично ще атакува целта, която атакува собственика му. Ако по агента му не се стреля в момента, тогава дрона ще се насочи към най-близката си цел.
Firefly
• Движението и прицелването е подобрено.
• Намален е базовия cooldown както следва:
• Blinder – 60 секунди (намален от 120 секунди).
• Demolisher и Burster 90 секунди (намален от 120 секунди).
• Cooldown-ите зависят от броя мишени, които Firefly успее да достигне.
• Заслепяването от blinder вече ще трае 8 секунди, а не както до сега – 5 секунди.
Екзотични предмети
• Добавен е екзотичен кобур – Dodge City Gunslinger’s Exotic Holster Прегледайте тези насоки за събирането на всички части. Необходимо е да сте достигнали световно ниво 5
Окупираната Тъмна Зона
• Сивият Rogue статус няма да важи. Ако атакувате друг агент, автоматично минавате в rogue режим.
• Manhunt ранговете вече са безкрайни.
• За агентите на конзоли в настройки има нов Field of Vision, което ще подобри значително визуалните ви сетива. Препоръчителните стойности са FoV 20.
• Добавени са визуални промени към поимените оръжия и екипировки.
• Поправени са още десетки бъгове и проблеми, влияещи на играта.
• Пълен списък може да видите тук: Patch Notes Title Update 4
Това беше за днес агенти, следете нашата фейсбук страница за още такива статии и видеа и всичко свързано с The Division 2.
По текста работи екип на @Tom Clancy’s The Division Bulgaria
Автор: PC Mania