Update 2 за Doom Eternal e вече тук и той най-накрая донася неща, които очакваме още от преди излизането на играта. Най-напред получаваме изцяло нова карта за мултиплеър режима Battlemode, която се казва "Torment". Тя представлява изоставена база на UAC, а действието в нея се развива след събитията от играта. Не че има кой-знае какво значение, когато единственото ѝ предназначение е мултиплеър арена. Освен новата карта, id Software добавят и някои подобрения при борбата с лага.
Empowered Demon-ите вече трябва да се появяват по време на вашата кампания. За тези от вас, които са пропуснали всичко за играта до този момент – тези демони представляват "нашественици" от кампаниите на други играчи, в които демоните са успели да убият играча. С всяко убийство на играч те стават по-силни и по-силни и се появяват в кампаниите и на други играчи.
Photo Mode режима получава преработено осветление, а заедно с него идват и различни Render режими. Подобно на DooM 2016 те предлагат различни филтри, които придават чисто козметично разнообразие на визията на играта. Най-интересния от филтрите е без съмнение Doom Classic филтърът, който пикселизира играта и ограничава цветовете до 256-цветна палитра.
Освен всичко това ъпдейтът внася и редица подобрения, отстранява бъгове, добавя различни събития, които са ограничени във времето. Пълният списък можете да прочетете на този линк.