Един от най-големите проблеми на Street Fighter 5 – този с неткода на играта – остава в историята. Йошинори Оно от Capcopm обяви през Туитър, че Capcom най-накрая ще вземат в предвид проблемите с неткода и решението ще бъде имплементирано след основната профилактика на сървъра, която е планирана за следващата седмица.
Неткодът на Street Fighter 5 страдаше от проблеми, които причиняваха неща като “one-sided rollback”. Това означава, че при двама играчи, които са в мач, не изпитват една и съща симулация на играта, което меко казано значително разваля приятното преживяване в играта. Получават се разминавания във времето, изкуствен лаг, при който единият играч е напред с движенията, като от негова гледна точка противникът му е “замръзнал” в миналото, а при другия играч – обратното.
Може би една от причините Capcom да обърнат някакво внимание на този проблем е, че един от феновете на играта – Altimor – сам създаде пач за PC. Той го пусна в Reddit през януари и получи одобрението на други фенове в общността. Уви, той се отрази негативно на PS4 версията на играта, като доведе до това, че при machmaking PS4 потребителите биваха свързани само с PC потребители.
Междувременно Capcom не изневериха на себе си и продължават да спазват десетилетната си политика, по отношение на post-release съдържанието, което идва под формата на… Нова версия на играта. Street Fighter 5: Champion Edition излезе на 14-ти февруари за PC и PS4. Новата версия включва повече DLC персонажи, нови арени и други дреболии.
Capcom ще оправят неткода на Street Fighter 5
SINCE 1998
- Играй си играта, човече!
© 2024 Made by Skywarrior Themes. || Terms & Conditions