По-малко от два месеца ни делят от излизането на DooM: Eternal, а информацията за съдържанието и структурата на играта не секва. Във връзка с това Хюго Мартин сподели относно новите врагове, които ще ни очакват в продължението на хита на id Software от 2016 г., както и ни изненада приятно, добавяйки, че играта няма да има никаква форма на микротранзакции.
По неговите думи играта ще е пълноценно олдскул pay-to-play заглавие, при което геймърите ще трябва да я закупят еднократно и ще получат цялото ѝ съдържание. Разбира се, част от съдържанието няма да е достъпно от самото начало, а ще трябва да го отключвате трупайки in-game точки опит.
Играта също така няма да поддържа и Ray Tracing при излизането си. Това стана ясно от изказването на Марти Стратън, който сподели, че екипът скоро е започнал да проучва възможностите на тази технология. Именно поради това играта няма да поддържа тази технология при излизането си, но въпреки това е много вероятно DooM: Eternal да получи поддръжка за визуалната глезотия в неопределен бъдещ момент. От id Software обаче не се ангажират с обещания за срокове, тъй като екипа се намира в ранните етапи на опознаване на технологията и идеите за нейното имплементиране.
От думите на Стратън обаче, оставаме с впечатлението, че екипът вижда много по-големи възможности в технологията, отколкото сме видели до този момент в заглавия като Metro: Exodus, Shadow of the Tomb Raider и Control. “Има много повече неща, за които можете да използвате технологията, от прости отражения, сенки и осветление в релано време” – заяви Стратън, но не поясни какви са тези други възможности.
Относно враговете – в DooM: Eternal ни очакват и малкото познати лица, които липсваха от предишния DooM. Arachnotron-ът, Pain Elemental-ът и Arch-Vile-ът са трите класически гадини от DooM II, които са пресъздадени максимално идентични във визуален аспект, спрямо техните първообрази, но това едва ли е изненада за някого, в предвид, че те се появиха още в първия тийзър трейлър, преди две години.
Някои от новите гадини са Whiplash, Marauder и т.нар. „Doom Hunter“, който навява някакви асоциации със Sabaoth от Doom 3. Doom Hunter-ът обаче се очертава и малко по-различен като повдение, тъй като вие ще можете да унищожавате част от оборудването му, като това ще променя поведението му спрямо играча.
Повече за враговете в DooM: Eternal можете да научите от интервюто с Хюго Мартин. DooM: Eternal се очаква на 20-ти март тази година.