Crossroads Inn: A Fantasy Tavern Sim – Ревю за Nintendo Switch

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!
  • Графики
  • Сюжет

Замисляли ли сте се някога за важната роля на гостилниците в една фентъзи (или не) обстановка? Аз определено до този момент хич не бях и играта Crossroads Inn ме изненада в много различни аспекти.

Играта е симулатор за създаването и поддържането на гостоприемница в света на Delcrys. Началото стартира с основни похвати и много препратки към стотици часове на Sims, в които съм избирала столчета и тапети за жилището на героите ми.

Шегата настрана, интериорно-декоративният елемент на играта далеч не е най-вълнуващият и с времето се озоваваме в средата на политически конфликт. Нашата гостилница е на кръстопът между основни търговски точки в кралството, разпокъсано след съмнение за политически преврат.

Основна механика на играта е диалог с различните NPC-та. Всеки наш избор влияе на хода на историята, а също така би могъл да промени мнението на даден персонаж за нас.

Кампанията на играта е силно ангажираща, като играта ни предлага и алтернативни сценарии, които следват още няколко изцяло отделни сюжета, които можем да разгледаме. За тези от вас, които не се вълнуват от политически драми, има и Sandbox режим, в който може само да си управлявате гостилницата. Абсолютното фентъзи симулатор изживяване.

Срещнах затруднение на няколко пъти, в което играта не дава особено ясни насоки за това какво да направим, за да продължим напред. Интерфейса определено не е от най-семплите и шрифта е изключително малък. Част от него може да бъде увеличен, но определено играта е за предпочитане да се играе на докнат Nintendo Switch, вързан с голям екран.

Въпреки трудно четимия текст (залагам че и погледа ми отдавна не е орлов), самият интерфейс е приятен и се свиква с него. Изключително важно е да следим всеки свой ход, ако желаем да получим всеки един от 12-те възможни края на основната история.

Играта предполага към доста часове геймплей, практически безкрайни, ако използваме Sandbox режим. Определено има потенциала да бъде от онези “зарибяващи” симулатори, които човек да не иска да остави с часове.

Впечатлението ми е положително и моя личен фаворит ще бъде Sandbox опцията, след като приключа с кампанията. В края на деня, когато ти писне да правиш контрабанда на крадено вино и да разрешаваш политически драми, можеш да се пенсионираш спокойно като интериорен дизайнер.

За да продължим Легендата PC Mania, имаме нужда от Вашата помощ – подкрепете ни в Patreon! Абонирайте се за нашия канал в Youtube, последвайте ни в facebook, twitter и instagram, Вашата подкрепа е важна за нас и ни дава сили да продължим.
С уважение: Задругата на PC Mania