Вече ви съобщихме за Team Arkly, които работят по римейк на Dino Crisis, който се захранва от Unreal Engine 4. Наскоро стана ясно обаче, че в ход е още един Dino Crisis проект, който се казва Dino Crisis Classic Rebirth и неговата цел е да ремастрира оригиналната игра, правейки я играема на съвременни PC конфигурации.
Той се разработва от Gemini и изглежда наистина обещаващо. В допълнение той е много по-лесен за реализация и поради тази причина може да излезе по-скоро от Unreal 4 римейка. Визуално няма да е последен писък на модата, но ще използва DirectX 9 рендериране, което е предпоставка за визия с една идея по-добра от тази на оригиналната игра. Това се вижда и от геймпления трейлър, който можете да видите по-долу.
Според авторите от Gemini, повечето рендеринг трикове, които оригиналната игра използва са били имплементирани наново, като са преработени и с цел по-добра производителност. Например вертекс ефектът е вече динамичен и не причинява никакъв срив в кадрите в секунда, дори при най-високи резолюции. Друг пример е текстурното филтриране, което си беше грозничко в оригиналната игра.
Въпреки, че Gemini не са споделили конкретна информация, тъй като играта е ремастър, най-вероятно ще изисква оригиналните файлове, за да избегнат юридически нарушения и евентуални съдебни искове от страна на Capcom.