Декемврийският тримесечен ъпдейт за Diablo IV, публикуван вчера на сайта на Blizzard Entertainment, навлезе в детайли относно игралните предмети в играта, които са един от най-важните аспекти във всяко aRPG. Също така в него разработчиците говорят за всички промени които са били направени по системите на играта спрямо последния ъпдейт, както и идеите им за развитие на проекта.
"Преразгледахме всеки аспект от итемизацията на играта и преработихме всички онези елементи, които ни се сториха, че могат да бъдат подобрени по някакъв начин. Подобрихме начина по който изглеждат визуално предметите и балансирахме статистиките им" – обяснява Луис Барига, главният директор на играта. "Разбира се, още сме в много ранен стадии на разработка и тепърва ни предстоят солидни тестови сесии, но всички ние вярваме, че тези промени ще ни дадат една солидна основа върху която да градим геймплея на Diablo IV" – допълва той.
Според него всички промени по предметите в Diablo IV са били движени от следните 3 основни идеи:
• От Blizzard искат да засилят идентичността на всеки от класовете и идеята им е да го постигнат чрез създаване на умения и предмети, които да откроят техните силни и слаби страни.
• Разработчиците не искат предметите да дефинират класовете на героите, а просто да подсилят уменията им. Поради тази причина, те искат да ни осигурят възможност за комплексна кустомизация на героя, последством специалните предмети.
• От компанията се стремят да поставят Diablo IV някъде между Diablo II и Diablo III по комплексност на геймплея и искат да създадат такава система за изграждане на героите, която да дава възможност на играчите за експериментиране с най-различни билдове.
Пълните детайли на ъпдейта може да прочетете тук.