Новият ъпдейт на Blizzard за Diablo IV навлиза в детайли за предметите в играта

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Декемврийският тримесечен ъпдейт за Diablo IV, публикуван вчера на сайта на Blizzard Entertainment, навлезе в детайли относно игралните предмети в играта, които са един от най-важните аспекти във всяко aRPG. Също така в него разработчиците говорят за всички промени които са били направени по системите на играта спрямо последния ъпдейт, както и идеите им за развитие на проекта.

"Преразгледахме всеки аспект от итемизацията на играта и преработихме всички онези елементи, които ни се сториха, че могат да бъдат подобрени по някакъв начин. Подобрихме начина по който изглеждат визуално предметите и балансирахме статистиките им"обяснява Луис Барига, главният директор на играта. "Разбира се, още сме в много ранен стадии на разработка и тепърва ни предстоят солидни тестови сесии, но всички ние вярваме, че тези промени ще ни дадат една солидна основа върху която да градим геймплея на Diablo IV"допълва той.

Според него всички промени по предметите в Diablo IV са били движени от следните 3 основни идеи:

• От Blizzard искат да засилят идентичността на всеки от класовете и идеята им е да го постигнат чрез създаване на умения и предмети, които да откроят техните силни и слаби страни.

• Разработчиците не искат предметите да дефинират класовете на героите, а просто да подсилят уменията им. Поради тази причина, те искат да ни осигурят възможност за комплексна кустомизация на героя, последством специалните предмети.

• От компанията се стремят да поставят Diablo IV някъде между Diablo II и Diablo III по комплексност на геймплея и искат да създадат такава система за изграждане на героите, която да дава възможност на играчите за експериментиране с най-различни билдове.

Пълните детайли на ъпдейта може да прочетете тук.