Тод Хауърд най-накрая призна, че Fallout 76 е разочарование.

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Почти всички Fallout игри са със статут на класики. През годините около тях се заформи огромно къмюнити от верни фенове от няколко поколения, които издигнаха поредицата в култ. Но една игра нямаше тази съдба.

"Fallout 76  се оказа пълно разочарование", това сподели Тод Хауърд, директор и изпълнителен продуцент на Bethesda, в интервю за английския ,,Guardian".

Още с дебюта ѝ през 2018 г. много фенове констатираха, че тя не отговаря на високите стандарти, създадени от предишните игри. С Fallout 76, от Bethesda се опитаха да променят печелившата формула на поредицата от сингъл ориентирани към мултиплейър заглавия. Тази идея първоначално не се хареса изобщо на феновете на Fallout, но чашата преля след като играта беше пусната на пазара недовършена и в изключително лошо техническо състояние. Никак не помогнаха и жалките опити на Bethesda да си измият ръцете, оправдавайки се по един изключително жалък начин.

Хауърд сподели, че от Bethesda изключително много съжаляват, че са разочаровали феновете си и се стараят с новите ъпдейти да стибилизират заглавието и да си върнат славата, която имаха само преди 10г.