Светът на Starfield ще бъде най-големият който Bethesda е създавала някога

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

По време на тазгодишната ежегодна конференция за гейм дивелъпъри – Develop: Brighton, Тод Хауърд даде едночасово интервю, в което сподели информация за дългоочакваното космическо ролево приключение на Bethesda – Starfield. Най-голямата "бомба" в него определено беше относно големината на света на играта, който според думите на Хауърд, ще бъде най-големият, който компанията му е създавала изобщо. Той ще бъде по-голям от света на Fallout 76, чиято карта пък е 4 пъти по-голяма от тази на Skyrim. Засега не става ясно, дали картата ще бъде една или светът ще бъде разделен на региони.

Изпълнителният директор на Bethesda добавя, че голяма част от картата ще бъде процедурно генерирана, тъй като според него това е добър начин за бързо създаване на огромно количество терен, но все пак отличителните белези на различните региони ще бъдат изградени на ръка. Тод Хауърд също така пояснява, че това е стандартна процедура за много игри с отворен свят в днешно време.

От интервюто научаваме още, че градовете в предстоящите игри Starfield и The Elder Scrolls VI ще бъдат по-живи, по-големи по размери и по-гъсто населени с NPC. Последните от своя страна ще играят по-голяма роля в приключението на играча, каквото и да означава това.

В заключение на интервюто, Тод Хайърд споменава, че собственият енджин на Bethesda – Creation engine ще претърпи множество модификации, които ще позволят на него и колегите му да извършат по-голям графичен скок, от този който постигнаха между Morrowind и Oblivion преди години. Промените ще бъдат насочени главно към рендването, анимациите и поведението на изкуствения интелект.

Интервюто може да изгледате тук.