Глобалната пандемия, поне начално се отрази много добре на гейминг индустрията. Времето, което хората прекарват в игри скочи драстично поради вируса. В частност Electronic Arts отчетоха най-силните си резултати за 38-годишната си история от второто тримесечие на тази година.
За разглеждания период EA са спечелили приходи в размер на $1,46 млрд., като чистата печалба е в размер на $365 млн. От общите приходи $1,1 млрд. идват от микротранзакции или т.нар. "live services". "Това беше едно изключително тримесечие и ние сме изключително горди с всичко, което нашите екипи в Electronic Arts правят за играчите и общностите. Пуснахме нови игри, ангажирахме играичте чрез нашите live услуги и приветствахме десетки милиони нови играчи в нашата мрежа. Това е безпрецедентен растеж в нашия бизнес. Ние ще продължим да изграждаме върху тези силни резултати още иновативни преживявани, още разтърсващо съдържание и още начини да се свържете с вашите приятели и да играете страхотни игри през цялата година".
Главният финансов директор на EA – Белйк Йоргенсен – добави, че степента на ангажираност на играчите с продуктите на EA е била изключително висока, надхвърляйки прогнозите на компанията. В частност Sims 4 е направила изключително силно представяне през това тримесечие, ангажирайки над 30 милиона играчи към тази дата. Количеството играчи дневно, седмично и месечно също е рекордно през целия период.
Петия сезон на Apex Legends също се е представил много добре, достигайки до "най-високите нива от старта на Сезон 1". Друго добро попадение на EA е била Madden NFL 20.
Рекордните резултати са били постигнати благодарение на над 30 нови content update-a за всички конзолни и PC игри и над 50 ъпдейта за мобилните заглавия, през този период. През въпросното тримесечие също така видяхме и завръщането на EA в Steam, където издателя пусна около тридесеттина заглавия в платформата, сред които Mass Effect 3, Star Wars: Battlefront II, Dragon Age: Inquisition и други.