Нийл Дръкман с послание към „хейтърите“

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Скоро след излизането на ревю оценките за The Last of Us Part II (които според GameSpot са много добри, въпреки че заглавието има оценка 5.5 от 10 сред феновете в Metacrtic), Нийл Дръкман, креативния директор на играта, е искал да изпрати благодарствен СМС на всеки разработчик, работил по играта. Това се е оказало невъзможно поради огромния брой хора, участвали в проекта, затова Дръкман е решил да изпрати масов имейл.

Научаваме всичко това от дълъг разговор между него и Трой Бейкър, актьорът, озвучаващ персонажа Джоел в играта. Дръкман казва, че не помни какво точно е писал в мейла, но е казал на екипа си, че никога не е бил по-горд да работи по някоя игра и че смята, че не е справедливо той да получава всички похвали, при положение, че разработката е била отборен проект.

В края на мейла, Дръкман споделя и мислите си за „хейтърите", и изглежда не ги харесва особено. Посланието е кратко – "F**k the haters".

Дръкман казва също, че не се интересува особено колко успешна ще бъде играта като продажби. „Нашата работа не е да увеличаваме печалби или продажби", казва той, уточнявайки, че го интересува единствено играта да е достатъчно успешна, че Sony да му дадат да направи още една.

Информацията за продажбите е малко противоречива – Sony побързаха да се похвалят, че от играта са били продадени над четири милиона копия още в първия уикенд след премиерата й (това се случи след изненадващо масова рекламна кампания на Sony, включително и в България, каквато не виждаме често). Малко по-късно научихме, че седмица по-късно продажбите са спаднали с 80%, но този спад не е необичаен за други успешни игри, при които се наблюдава същата тенденция. Sony и Naughty Dog не дават по-нови данни, с изключение на тези за първите три дни. Според непотвърдени данни разработката на играта е струвала над 100 млн. долара, така че имат доста пари за избиване.