Скоро след излизането на ревю оценките за The Last of Us Part II (които според GameSpot са много добри, въпреки че заглавието има оценка 5.5 от 10 сред феновете в Metacrtic), Нийл Дръкман, креативния директор на играта, е искал да изпрати благодарствен СМС на всеки разработчик, работил по играта. Това се е оказало невъзможно поради огромния брой хора, участвали в проекта, затова Дръкман е решил да изпрати масов имейл.
Научаваме всичко това от дълъг разговор между него и Трой Бейкър, актьорът, озвучаващ персонажа Джоел в играта. Дръкман казва, че не помни какво точно е писал в мейла, но е казал на екипа си, че никога не е бил по-горд да работи по някоя игра и че смята, че не е справедливо той да получава всички похвали, при положение, че разработката е била отборен проект.
В края на мейла, Дръкман споделя и мислите си за „хейтърите", и изглежда не ги харесва особено. Посланието е кратко – "F**k the haters".
Дръкман казва също, че не се интересува особено колко успешна ще бъде играта като продажби. „Нашата работа не е да увеличаваме печалби или продажби", казва той, уточнявайки, че го интересува единствено играта да е достатъчно успешна, че Sony да му дадат да направи още една.
Информацията за продажбите е малко противоречива – Sony побързаха да се похвалят, че от играта са били продадени над четири милиона копия още в първия уикенд след премиерата й (това се случи след изненадващо масова рекламна кампания на Sony, включително и в България, каквато не виждаме често). Малко по-късно научихме, че седмица по-късно продажбите са спаднали с 80%, но този спад не е необичаен за други успешни игри, при които се наблюдава същата тенденция. Sony и Naughty Dog не дават по-нови данни, с изключение на тези за първите три дни. Според непотвърдени данни разработката на играта е струвала над 100 млн. долара, така че имат доста пари за избиване.