На ексклузивно събитие, организирано в лондонската зала Battersea Evolution, Huawei Consumer Business Group представи дългоочаквания Huawei P9. Създаден в партньорство с Leica, флагманът P9 с двойна камера поставя нов стандарт в смартфон фотографията.
Huawei P9 е първият смартфон, разработен съвместно с легендарната световна марка Leica Camera AG. Моделът P9 с двойна камера преоткрива възможностите за снимане със смартфон, давайки възможност на потребителите да улавят едновременно ярки цветове и удивителни черно-бели изображения. Новата умна гривна на Huawei B3 Talkband също направи своя глобален дебют днес.
Един от вълнуващите моменти, на който станаха свидетели гостите на събитието, беше представянето на изключителния трейлър на новата телевизионна реклама на Huawei P9 с участието на Хенри Кавил и Скарлет Йохансон, глобални посланици на серията Huawei P9. Показвайки събирането на две световни звезди в Шанхай и Холивуд, трейлърът символизира партньорството между Huawei и Leica и пресичането на цветовете с черно и бяло. Кавил се включи в събитието на P9, придружен от топ фотографи като Мери Маккартни и Дейвид Гутенфелдер от National Geographic, а сред гостите бяха и Джим Иган, изпълнителен директор на BBC Global News, Анита Чанг, издател на Vogue в Китай, Джонатан Нюхаус, изпълнителен директор на Conde Nast, както и членове на управителния съвет на Huawei Великобритания – сър Андрю Кан и Дейм Хелън Аликзандър.
Телефонът P9 е оборудван с мощност, свързаност и скорост, които всеки един потребител на висок клас смартфон, очаква да получи от Huawei. С 5.2 -инчов дисплей, P9 притежава новия Kirin 955 2.5G Hz 64-bit ARM процесор за отлично мобилно представяне. 3,000 mAh батерия с висока плътност и голям капацитет дава на потребителите невероятна мобилност и живот на батерията.
Автор: