Липсваше ли ви Втората световна война? Липсваха ли ви тоновете еднообразни нацисти, есесовци и гестаповци, въоръжени с MP40 или Kar98? Копнеете ли отново да преживеете десанта в Нормандия [сарказъм] и да изнесете на гърба си основната тежест на войната, докато руснаците лекичко помагат от Изток [/сарказъм]? Изтръпвате ли от вълнение при мисълта отново да влезете в кожата на героичен янки, който ще положи райха на колене? Ако отговора на всичко това е „Да”, значи имате нужда от помощ. Професионална помощ. Ако обаче не можете да си позволите такава има и друго решение – Battalion 1944 на Bulkhead Interactive.
Като всяко инди студио, което се опитва да убеди хората си да инвестират пари в делото им, за да могат да го завършат, така и страницата на Bulkhead Interactive в Kickstarter прелива от информация колко ще е бомбастичен и невероятен техния шутър. Ако трябва да бъда честен обаче не виждам нищо революционно в представените до момента информация и материали. Дори скрийншотите изглеждат на ниво Medal of Honor: Airborne, а уж играта се захранва от Unreal Engine 4. Вярно, всичко е в много начален стадий на разработка. Авторите обещават да ви хвърлят в битката за Bastogne, Carentan и всички други значими сражения на западния фронт. Арсеналът разбира се ще е максимално автентичен. Като цяло не крият, че играта ще е вдъхновена най-вече от класическите в жанра игри – Call of Duty 2, Battlefield 1942, Medal of Honor: Allied Assault.
Що се касае до мултиплеъра вдъхновението не е много по-различно – играта ще е базирана на уменията на играчите, а не на отключване на допълнителни предмети и прочее, каквато е практиката в съвременните шутъри. Не се споменават битки с бойни машини. Мултиплеърът ще предразполага както към отборна, така и към солова игра в зависимост от предпочитанията на играчите, като и двата стила ще се възнаграждават щедро с XP (много класическо, да). Картите ще са базирани на реални полесражения, като ще наподобяват максимално автентичния вид на мястото.
Или казано иначе ако сте закопнели за Call of Duty 2 клонинг с Unreal Engine 4 – това е вашата игра. Само дето ще трябва да почакате доста – играта се очаква в края на 2017 г.
Ако изобщо успее с Kickstarter кампанията де.
Автор: Георги Кацаров