Както сме заявявали неведнъж – сигурни сме, че "течовете" на информация са част от маркетинговата кампания на поредицата Call of Duty. Тази година обаче е по-интересно, защото Activision се бавят с официалния анонс на играта и всичко, което разполагаме са слухове и "течове". Спроед това, което имаме до тук като информация играта ще носи името Call of Duty: Black Ops Cold War и най-новата порция слухове потвърждава това. Те идват от сравнително необичайно място – Doritos. Популярната junk food марка пусна серия продукти, чиито опаковки рекламират различни промоции свързани с… Call of Duty: Black Ops Cold War.
Както знаете, Activision не жалят средства, и рекламите на Call of Duty отдавна са нещо обичайно върху различни хранителни продукти или напитки, дори за нашите ширини. След като тази марка се е появила в търговските вериги, можем да считаме че заглавието вече е официално (въпреки, че е добре да изчакаме до официалния анонс, който се очаква през август). Други неща, които се знаят към този момент са, че играта ще се захранва от енджина на Call of Duty: Modern Warfare (2019). Очаква се солидна част от действието да се развива по време на виетнамската война. Заглавието ще залага в много по-голяма степен на действителни събития и сражения, в сравнение с оригиналната Black Ops от 2009 г. Очаква се също така играта заложи на доста по-кървави и шокиращи сцени. Доколко всичко това е истина – ще имаме възможност да разберем следващия месец, когато се очаква анонсът на играта.