Ако никога не си чувал за Luxor, ето за какво става дума. Играта е екшън-пъзел еволюирал Арканоид. По една или Х на брой “тръби” се спускат топчета. Когато станат 3 или повече от един цвят, те взаимно си взривяват, което носи точки, а при по-големи комбота – и допълнителни бпонуси като стоп на времето, хипер топче, взривяващо всички, независимо от цвета си, стрели и др. Номерът е, че ако дори и едно топче се плъзне до края на тръбата – адиос амиго и гейм оувър.
Loop Quest Ancient Egypt е абсолютно копие на Luxor. Действието се развива арена по арена, следваща делтата на Нил и прекарващо те през всички по-значими египетски паметници на културата (и безобразно печалбарския туризъм). Имаш си всичко – и тунелът с топчетата, и платформата, която изстрелва такива и гейм оувър елемента дори. Разликата е в графиката. Дизайнерите на Loop Quest Ancient Egypt са го напълнили до козирката със специални ефекти – разбирай светлинен прашец след топчето, могъщи експлозии, още по-могъщи бонуси и достатъчно бонбонеста визия, за да ти се оправи настроението.
Готиното на играта е, че никога не омръзва. След първите няколко нива ще спреш просто да стреляш по топчетата и ще започнеш да мислиш схеми и комбинации как да гръмнеш максимум наведнъж. Рекордът ми е 16 топки, но така винаги рискуваш да се претрупаш с топчета и да изгориш малко преди финала.
Основният ти мотив за минаването на 30-те нива са красивите бекграунди и желанието да видиш какъв още по-засукан път са ти приготвили дизайнерите. Това, което най-много ми харесва в Luxor е неговата гъвкавост. Можеш да го цъкаш с часове, докато пътуваш на някъде или за 10-ина минути докато чакаш на някоя дълга опашка за документи. Супер!
Автор: Георги Панайотов