Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 26 Мар 2020 20:52


Бате към края на играта като си се наъпгрейдвал и задобрял става ебаси мазаляка. Не само се научаваш да ги пръскаш с оръжията, ами и да летиш по нивата от толкоз много платформинг пъзели и общо взето летиш и фърчи мозак и карантия навсякаде.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17545
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 26 Мар 2020 21:52


iddqd написа:
ами и да летиш по нивата от толкоз много платформинг пъзели и общо взето летиш


Предполагам че именно това имаше предвид по-рано в предния пост като говореше за "грухтене" ? :D

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 26 Мар 2020 22:41


Грухтене означава много кръв, армор, оръжия и ъпгрейди за сабиране.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 02:12


Чувството докато играя тая игра повече ми прилича на Мортал комбат отколкото на шутер тип Халф лайф.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17545
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 02:30


възторгът на идяд е неописуем...

представете си какъв само ще е ако някога в живота си пробваше някой ДРУГ шутър освен DooM... сигурно направо ще се насере от шок и кеф!!! :lol: :lol: :lol:

...

Споко, идяд, просто тънка шегичка вкарвам за това как звучиш като някой, на когото това е едно от първите изживявания в FPS жанра. Не се засягай много. :)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 02:46


Тая игра не е за някой дето не е играл шутери. Изисква се прекалено много скилл за да можеш да се насладиш на геимплея, аз даже с джоистик я играя и така с тоя платформинг адски мн ми мяза на една от любимите ми игри Darksiders 2. Просто скачаш, катериш се, някое пъзелче за разпускане на нервите, малко сикрети търсиш за ъпгрейди и после идва същинската част мазалото, а то е такова мазало, че не ти трябва да си много точен като в халф лайф примерно. Тука противниците ти са в лицето ти постоянно и заемат половината екран. По-важно е как се движиш, кое оръжие кога ползваш, как ги комбинораш просто нямаш мн време за прицелване, освен когато влизаш в слоу моушън, има и такива моменти. Мн е яко на слоимоушън ако си ги подпалил с горелката примерно 5 6 демона пред теб и си им метнал 2 гранати, след тва си изваил базуката влезал си в слоу мошън и гледаш кво става. Не съм виждал в други игри подобна лудница. Просто мн скил си требе, ако играеш за прув път шутер тая игра ще те депресира.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 510
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 07:55


vanmx написа:
не виждам какво е толкова различното

Разликите са в детайлите, ама далеч не са толкова малки и незначителни.

Мелето е преработено и вече е смислен елемент от геймплея. В 2016 меле ползваш ако си чифут и не искаш да дадеш 1 патрон за зомбитата. Функционалността му приключваше до там. Гличовете са друга тема.
Кръфпънча ти дава лесна кръв от мършляците ако не си в позиция за glory. Отделно е добър о шит бутон в момент на паника. Отделно е програмиран да е контра на дадени противници, основно Doom Hunter-а, Пинкито и сабаката на мародера. Отделно можеш да го ползваш в комбо, тъй като ако не греша удря по-мощно от двуцевка в лицето. Не съм пробвал двуцевка --> балиста --> фист в лицето на мародер, но това би трябвало да му строши лактите.

Движението нуждае ли се от коментар? Освен това, дето iddqd написа, ID бяха казали, че една от основните причини да направят противниците по-агресивни бе, че когато са сложили даша, играта станала тривиална. В 2016 движението ти се свеждаше до това да се въртиш из арената, приближавайки се само когато ще си в удобна позиция да инстакилнеш някой heavy демон. В Eternal можеш да правиш каквото си искаш, даже да минаваш прави линии през тях, ако така сметнеш за правилно. Левел дизайна има в предвид куката, често слагайки мършляци на места, откъдето да имаш лесен достъп до други точки на арената.

Ъпгрейдите за бронята ти дават възможност да си направиш някакъв midgame билд с нещата, които харесваш, преди неизбежно да отключиш всичко за последните нива. Също така някои от тях са всъщност адски силни и дори задължителни. За разлика от 2016, където тези ъпгрейди бяха добри, ама пак можеше да минеш цялата игра само с този на смяната на оръжията. Кристалите сега те карат да мислиш за техните собствени ъпгрейди, не само за статовете.

Начина по който се занимаваш с ресурсите е напълно различен. Вече не трябва да фармиш картата, за всяко нещо имаш механика. Най-позитивното от това е моторната резачка, която в 2016 всички ползваха да убиват тежките демони, не да връщат куршуми, щото с два ъпгрейда имаш безкрайни куршуми. И големия майтап е, че за начина по който хората ползваха резачката в 2016 е запазен чрез меча. 2016 трябваше да си гледаш кръвта и враговете на екрана. Eternal трябва да внимаваш за всичко, което са набутали на UI-а или да сменяш трудността.

Арсенала в 2016 беше супер, но имаше някой пропуски. Въртенето на чейнгъна беше безполезно (дори макснато беше пълен боклук). Замениха го нещо много по-добро. Стън бомбата беше задължителна и я изтриха. Въпреки, че не разбирам още как действа тоя лазер, вижда ми се най-мъртвия мод в играта. Помпата я нърфнаха с добро основание. Снайпера не е да стреляш плюнки и да работи в някакви ниш ситуции, сега имам чувството че го ползвам повече от малките ракетки. Може би най-добрата промяна е балистата, тъй като гаус гъна беше абсурден.

2016 горе-долу всеки противник с изключение на пинкито и оня джендър дето призоваваше мършляци имаше една оптимална стратегия и тя беше при удобен момент да му влезнеш в лицето и да му набиеш комбото си. В Eternal е до степен същото, с няколко малки разлики. Мародера първо трябва да парираш, дебелаците моментално пускат тъпото си аое, а за други врагове имаш по-добри стратегии. Doom Hunter-а му влизам на меле само за да му изджасам каруцата, останалото с target lock ракети. Въпреки, че е хеви демон.

Играта е същата, от гледна точка на това че е продължение и пази основите. Обаче повечето от недостатъците на 2016 са поправени или чрез вкарване на нещо по-интересно или с промяна на философията зад отделния елемент. Заедно със самите нововъведения на Eternal. Това според мен не означава, че 2016 е абсолит, както повечето пациенти в youtube казват. Даже гаранция че след месец ще съм я инсталирал пак.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6265
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 13:36


Image

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17545
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 17:31


^ хаааах! найс! :)

iddqd написа:
Мн е яко на слоимоушън ако си ги подпалил с горелката примерно 5 6 демона пред теб и си им метнал 2 гранати, след тва си изваил базуката влезал си в слоу мошън и гледаш кво става. Не съм виждал в други игри подобна лудница.

На мен все повече ми се затвърждава впечатлението че ти наистина не си играл никакви други шутъри освен Дуум (и дуум-о-подобни) в живота си, щом си така дълбоко афектиран от... най-обикновено звучаща екшън сцена от FPS игра.


Труповоз написа:
Това според мен не означава, че 2016 е абсолит

obsolete*

Иначе мерси за изчерпателното мнение! Определено доста по-информиращо и ориентиращо от пристрастните вманиачавания на иддяд! :)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 17:59


Императора такъв шутер не съм играл. В който да се чувствам все едно играя мортал комбат, спайдърмен, матрицата и куейк в една игра. Ти дори не само, че неси играл подобен шутер, ами дори не си и виждал щом си мислиш, че сцените са на-оникновенно звучащи. Блаженни са невежите

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6265
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 18:29



___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 21:13


Мисля, че 3DO версията на дуум 1 има най-добра версия на този този трак и изцяло саундтрак на дуум 1

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 27 Мар 2020 22:40




Ето как бия последния бос, са ще го бия втора фаза


Ей го и финала. Мн се напрегнах хаххаха :IMNOOB: :rockon:

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 7834
Местоположение: Тилбург, Нидерландия
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 28 Мар 2020 11:23


iddqd написа:
Императора такъв шутер не съм играл. В който да се чувствам все едно играя мортал комбат, спайдърмен, матрицата и куейк в една игра. Ти дори не само, че неси играл подобен шутер, ами дори не си и виждал щом си мислиш, че сцените са на-оникновенно звучащи. Блаженни са невежите

Впрочем и аз точно за нещо средно между МК и Куейк си помислих - интересно защото примерно Дуум от 2016 не се усещаше като Куейк. :arrow:

___________________________________
QVOD·EST·INFERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·SVPERIVS·ET·QVOD·EST·SVPERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·INFERIVS


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 28 Мар 2020 12:19


Заради движението. Няма засилки, няма яки джъмпове. В Етърнал летиш и това е усещането в старите арена шутери като куей и ънриъл търнамент. Иначе верно много неща са взети от мортал комбат. Примерно с тая кука на пушката се чувствам като скорпиона. Придърпваш се с куката и му вкарваш ъперкът то тая пушка е като ъперкът в мортала от близо. Също така го подпалва куката ако е ъпгрейдната до край пък и скорпиона ги палеше. Абе мн неща са успяли да вкарат в тая игра

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 510
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 01 Апр 2020 01:26


Абе к'ви са тия тъпизми, дето чета и слушам дори от средно интелигентни хора, че играта е "повтаряща се"? Същите пациенти дето цъкат 100 часа на Скайрим с един билд, дето ползва една стратегия и 2 бутона.
И какво като геймплей сегмент в Етърнал отнема 2-3 минути, вместо 10, като в стандартните 10/10 игри? Да сменят в речника значението на "repetitive" със : "продължителността на сегментите на верига от различни действия, преди кръга да се завърти от началото и пия кучешка сперма".
Ей, свети Баща с колана, добре че Вещерняка, играта на десетилетието, има 5 минути шибане на кобилата по задника да търчи по-бързо, че да не забележа колко пошла е бойната система, където за последната трудност ти трябват 2 бутона, а всички други механики са глезотии. Нали we, да се потопиш у свето. Сигурно съм тъп и въобще не схващам критиката към Етърнал, тъй като нямах никакъв проблем да в л и з а м в м е н ю т о и д а с л а г а м о т р о в а т а н а м е ч а п р и в с я к а б и т к а в 130 часов плейтру на W3 (а на началните левели по няколко пъти в битка), явно ми е някакъв дефект на характера.
Къде бяха разговорите за повтаряемост във всеки Mortal Kombat някога правен. Опа, последните имат 10 минути кътсцени между "повтаряемостта".
За какво повечето фенове на оригиналните дуум-ове мърморят, че нямаш 5000 демона на картата и играта не е пуцалка, за да може да от другия фронт тънкопишковците и джендърите да реват, че играта се повтаря.

Без майтапи, кога хората ще схванат, че "повтаряемостта" за която говорят е критика, дето важи само за елементарни повтарящи се действия в игри с по 1-2 механики в даден геймплей сегмент? Докато Етърнал автоматично нулира това като ти прави враговете трудни и настоява да имаш различен подход към всеки вид, а от теб зависи какъв ти е списъка с приоритети. Абсолютно всяка видеоигра е повтаряща се. Ама като човек се замисли, не е трудно да си представи как корена на тази критика идва от хора дето цъкат с 1 оръжие, не ползват гранати, страх ги е от куката и после реват че нямат куршуми. Ама поне имат сентинел броня :)


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5059
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 01 Апр 2020 02:07


кои е казал че е повтаряща се? Аз по скоро слушам, че не им харесва разнообразието дето са сложили с много платформинт и пъзели, че развалялодинамиката, ама според мен е добър ход понеже иначе ще стане повтаряща се. Битките са супер разнообразни и това се дължи на огромбия брой опции дето имаш, плюс огромния брой противници всички различни, плюс опциите за движение по нивото, и като се сложат опциите за кустомизация които са мега много, даже се оплакваха, че прекалено много им били. Та това прави почти всяка битка различна. Както казаха целта им е била да напваят всяка битка като пъзел които трябва да решиш в зависимост на опциите които имаш. Този шуер е шутера с най-много опции по време на битка, който съм играл. Имаш много оръжия, всяко с различни модове, 3 копчета за клоуз комбат меле атаки, демек удар с тупаница който става за глори кил или блудпънч, резачка и крусибъл, имаш отделно копче за горелка и отделно копче за гранати, копчета за сменяне на модове, копче за нормална и копче за алтернативна стрелба. Дори нещата стават прекалено много в един момент от толкова разнообразие и понякога в битка просто натискам разни копчета дето по навик знам че правят нещо яко въпреки, че в дадената напечена ситуация не знам точно какво ще се случи като го натисна. Толкова много разнообразие в друг шутер няма.
Лично моите критики са приемрно, че в началото първите 4 нива са като въведение в играта, а това е много голямо въведение. Демек истинскиата игра според мен започва от 5 ниво супер хайв нест. Това и за мен е най-доброто ниво в играта с много класически лейаут дизайн както в дуум 1 и 2. Жалкото е, че другите нива не ползват толкоз тази схема на левъл дизайн. Направо ме е яд понеже с това ниво показват на какво са способни, а после правят нивата по линейни, можеби за да не се лутат много ламите по тях и да не се оплакват. Знам, че е рисковано да направят много такива нива, първо защото явно искат повече работа самите нива, второ понеже на по-младите геймъри дето не са запознати с този олд скул дизайн може да не им допадне идеята да се лутат. Другоо имаше малко дразнищи моменти с плуване които не носят много за самата игра, става дума применро пъзелите с платформинга те правят по-добър в битките понеже се научаваш да скачаш и да дашваш перфектно, но плуването нищо не ти носи в играт, а пъзелите са дразнещи. Но иначе ми допада баланса който са постигнали между напрегнати битки и неща за разпускане между тях. Мисля че са намерили един перфектен 50/50 баланс

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com