Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 10 Сеп 2018 21:55


Качих левел 94, най-после, след много мъки и умирания по пътя! :D

Рекох си да пробвам пак Шейпъра, при положение че нямам ХР за губене, а и сега минионите са яко бъфнати в този пач и ще имам по-добър шанс.
Фейлнах го по най-мизерния начин, като го бях оставил на около 15% кръв и умрях два пъти директно след влизането в портала :lol: :lol: :lol:

тъп лаг в играта...

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 27 Сеп 2018 16:11


Нещо интересно, което научих наскоро, за което изобщо не бях чувал, а всъщност е доста интересно...

Един от главните отговорници за геният на Диабло 1 и 2, бившият служител на Близърд Дейвид Бревик е участвал като съветник в Grinding Gear Games относно портването на играта към китайски вариант.

Не става ясно от уики статията дали все още фигурира като участник в GGG, но смятам че е достатъчно показателно за успехът и геният на Path of Exile че самият Той е решил да осени компанията и играта с гения си! :)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 03 Фев 2019 07:09


Цъкате ли го още това чудо?

Преди няколко месеца в събредита на играта се появи един доста критичен пост относно напоследъчното ѝ развитие, който според мен нацели 10ката и описа едно-към-едно причините, поради които и аз загубих интерес в последната година.

Ще се опитам да го изнамеря по-късно.

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 10 Фев 2019 08:15


iskam_keri_russell написа:
Минавам само да изтъкна как тамън преди няколко часа броят абонати на събредита посветен на Path of Exile надмина този на Diablo 3 !!! :D :D :D
Всъщност Path of Exile в момента е ARPG-то с най-висок брой абонати за събредита си.
Алелуя!!! :)

Събитието не беше само временно -- събредита на PoE затвърди преднината си над този на Диабло... Който всъщност е посветен на ВСИЧКИ диаблота, не само на тройката. :D :D :D

iskam_keri_russell написа:
Преди няколко месеца в събредита на играта се появи един доста критичен пост относно напоследъчното ѝ развитие, който според мен нацели 10ката и описа едно-към-едно причините, поради които и аз загубих интерес в последната година.
Ще се опитам да го изнамеря по-късно.


Ето за какво става въпрос:

Is it possible for the game to suffer from "too much content" in the near future?
Цитат:
Analysis paralysis exists, so I wonder if it's even possible for PoE to reach this point. I'll admit that it's a personal problem, even had this issue in FFXIV where I gave up because I didn't know what I should be putting my time in.

Right now we have maps, delves and incursions as part of the main content, all 3 are kinda time consuming. Would this cause new and old players to have this analysis paralysis where they end up not choosing any of the content and stop playing?


Critiques from a retiring veteran (but not expert) of POE.
Цитат:
I've been playing Path of Exile on and off since Beta. It's been a fantastic experience. At this point I've had my fill. Somewhere along the line I remember reading Chris or Bex saying that honest feedback from users of all playing levels is appreciated, so I wanted to share the criticisms that have finally outweighed my joy in playing.

Please keep in mind Path of Exile remains an unparalleled experience in my mind and one I highly recommend. These critiques come from the perspective of someone who absolutely adores POE and has played a couple hours a day for a long time, but still is a long way from a guy who hits 99 and sells mirror services.

Items

* Crafting is a blast, but crafting for me is unrewarding. Unless I'm rich in a particular league and going for an end game item, I can usually buy what I'm looking for for much cheaper than crafting it. I do craft anyway despite it being sub-optimal, but the currency it can take to make an upgrade just feels terrible.

* As more people play and the league gets older, you expect the quality of rare on the marketplace to go up and the price to go down. The absurd number of items that drop now, combined with the larger and more experienced user base, really hurts the crafting experience. The amount of chaos spam required to craft a ring worth selling, for example, has vastly increased.

* Rares that aren't Uber/Shaper/Temple/Abyss currently feel too junky. Items like Stygian Vises completely outclass other items of the same type.

* Too many uniques are worthless after the first couple weeks of a new league.

* End game chase items are great! While playing with Headhunter feels silly, I wish there were more grindable top tier items. It feels so much more satisfying than buying my GG end game item for a couple chaos.

Grinding

* The masters need some love. Too many missions present no challenge at all, and the number of quests needed to level masters up is absurd. Even with the Zana changes leveling her's the worst. Upping the risk/reward would be so very welcome.

* Late game is repetitive. I enjoy completing my Atlas instead of farming a specific map to help fight this, but I still end up grinding the same maps hoping that a connected map drops.

* Late game content is either not challenging or not worth attempting. It feels like my character can either do content easily or not at all.

* The content that hits the challenging sweet spot is not rewarding. Challenging means it takes time, which means it is sub-optimal. Time spent fighting through a tough corrupted red map boss is better spent running another map.

Misc

* Lots of people complain about how a few builds always seem to dominate, this doesn't bother me at all. I do wish GGG was a bit more heavy handed in buffing/nerfing overused/underappreciated things to create more variety, but I'm just as happy trying to level an ES glacial hammer build as I am an arc trapper.

* The clear speed meta isn't for me.

* The guild system is under-utilized. It would be fantastic to have something to work with friends towards.


В десетката. :)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 01 Юни 2019 21:20





7ми юни.


patch notes няма все още, но се цитират ОГРОМНИ промени в melee combat-а, като например това че вече всяка една меле атака ще е "сплаш" атака.
(но не точно...)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 7987
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 02 Юни 2019 10:46


Много интересен rework се задава. Мелето, най-вече, няма нейм лок, АоЕ-то е пригодено адекватно да отчита дължината на оръжията. Свеж поглед върху всичките забравени и неизползвани ( заради спел метата последните 5213512351 лиги ) меле умения.

Сайклон е ново и вече е чанелинг умение, Берзеркера е нов почти, Чийфтана е променен леко, Гладиатора има некви туийкс.

Лично смятам да се върна към корените и да ролна един Берзъркър сайклон ахаха. Може и Слеър, щото чух че и той е пренаправен леко. Неам търпение, петъка съм с 2 монстъра и шоколад милка от тия големите пред компа в 22:00.

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 02 Юни 2019 22:00


shub niggurat написа:
заради спел метата последните 5213512351 лиги.

даааа!! ееех, колко ме дразнеше това нещо и ми попречваше наистина да се вглъбя в играта... :(

shub niggurat написа:
Мелето, най-вече, няма нейм лок

това какво ще рече?
В смис, аз го разбирам по мой си начин, който не виждам какво го прави толкова специално като промяна? Май нещо ми убягва... :roll:

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 7987
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 03 Юни 2019 09:19


Честно казано може би това не е точното ''програмистко'' описание на нещата, или поне аз така съм го разбрал. Вкарали са анимейшън канселиране както на меле уменията, така и на магиите. Пример - мултистрайк няма да те прикове на място и вече да виждаш с 0.001 стотна напред в бъдещето как умираш, щото не мое се мръднеш :D

Цитат:
We've addressed most of the core issues with melee combat in Path of Exile. You can now cancel attack animations after they deal their damage. Movement skills are now all instant, and new low-level movement skills have been added for many classes. All melee attacks can now hit multiple adjacent enemies. The animation system has been overhauled, the monster targeting rules improved, and accuracy is no longer capped at 95%. There are more changes to melee combat than are possible to list here, but these changes plus a rebalance of most melee skills create an entirely new combat experience.


В крайна сметка, сега видях неймлок кво е, не съм сигурен как точно го ''оправят'', но чух в клипче на Зиги Ди или някой от стриймърите, че и това е било адресирано в някъв от техните Baeclast-ове с девовете. Понякога слушам тия неща в градския и чувам избирателно :D

От реддит, стар пост :

Цитат:
Name locking with an attack causes your character to reposition itself optimally, wasting time and decreasing clear speed. Attacking in place means you can stand still and just punch everything. Especially with AOE attacks, which are terrible if you name-lock, causing you to walk way too close to the target, sometimes get stuck on rocks/terrain, and still often miss. Just attack the ground and you win POE.


Ето и вероятно клипчето, където се обесняват надълго тия неща :

https://www.youtube.com/watch?v=575M-LKz6zs

Ахахаха, новото умение DASH е като от Мортал Комбат, дето някой имаше муув да се стрелва с рамо към тебе и да оставя зеленикава диря. :lol:

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 03 Юни 2019 13:28


еее, кажи просто ANIMATION CANCELLING бе! :D
Така е хиляда пъти по-ясно. :)

shub niggurat написа:
Цитат:
Name locking with an attack causes your character to reposition itself optimally, wasting time and decreasing clear speed. Attacking in place means you can stand still and just punch everything. Especially with AOE attacks, which are terrible if you name-lock, causing you to walk way too close to the target, sometimes get stuck on rocks/terrain, and still often miss. Just attack the ground and you win POE.



Е че това не може ли да се прави и в момента чрез задържане на Shift, точно както в Диабло игрите? О_о

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 7987
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 03 Юни 2019 21:24


Е да, то точно това визира с последното изречение. Което, явно, дразни хората - че трябва да е ТАКА точно.

Аз сега ще мисля цяла седмица - демек, в кенефа сутрин с кафето и кат ме удари въглехидрата след обяд на работа - дали да е слеър или зъркър. Трябва да разбера тия БЛИЦ чарджове колко точно си струват. И като ще е чанелинг тоя сайклон, каква изобщо е кирията да си зъркър с всичките тия благини за атак спийд. Освен ако все още сайклона не брои хитове?

Слеър изглежда juicy ес фък. Не съм играл напълно дедикейтед слеър от не знам кога. Зъркъри имах всяка лига до харбинджър включително, когато умря мелето май :lol:

Тек слам, Ваал дабал страйк, Сайклон, Инфърнъл блоу, ахххх - не моем решим. :o :o

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 16158
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 14 Юни 2019 04:59


Както обикновено става с GGG, не може да се направят две крачки напред без същевременно да се направи една назад.

Експанжънът излезе и внесе гигантски промени (<-- link) в играта каквито не са били виждани никога, освен може би в моментите когато са били добавяни цели нови актове и ascendancy-тата (макар че и това е спорно).

И всичко това е прекрасно...

...докато не стигнем до момента че пачът вкара в играта и маса бъгове/крашове/гличове, които я правят буквално unplayable.

---

Междувременно, GGG обявиха своя собствена конвенция -- ExileCon, първото издание на която ще се проведе този ноември в Нова Зеландия.

Там се очаква да бъде разкрит и следващият голям ъпгрейд на играта -- Path of Exile 4.0.0

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 16 Юни 2019 12:06


Сега тази игра по-играема ли е за нубове в ARPG жанра?


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 9807
Местоположение: София
Заглавие: Re: Path of Exile
Публикувано на: 16 Юни 2019 12:07


Тя винаги е била играема за нуубове в arpg жанра.

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com