facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
World of WarCraft: Cataclysm
Ревю | 24.12.2010 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Blizzard Entertainment
Издател:
Activision Blizzard
Жанр:
MMORPG
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
69.95 лв
купи играта »

плюсове

Старите територии са освежени по един изключително елегантен начин

Впечатляващи нови зони - като подводната Vashj'ir

Две нови раси - гоблини и уоргени

Босовете в новите инстанции и рейдове са наистина разнообразни

Гилдиите вече качват нива и предоставят различни бонуси и награди

Нова второстепенна професия - археология

минуси

Поява на позабравени бъгове като "Evade"

Има графични промени, но те не са достатъчни, нужно е нещо по-радикално

През последните дни направихме виртуална разходка из новите територии из Азерот и спуснахме се в едни от най-опасните инстанции и рейдове. И излязохме живи! Време е да видим какви други промени – малки и големи – нанася Cataclysm върху цялостния геймплей на World of WarCraft. И разбира се – да поставим заключителната оценка на една от най-очакваните масови мултиплейър онлайн ролеви игри за годината…

От The Burning Crusade насам World of WarCraft не се бе сдобивала с нови игрови раси.

Крайно време беше за нещо свежо. И гоблините и уоргените са именно такива.

Зелените дребосъци, които до Cataclysm бяха неутрални, вече са на страната на ордата. Ако ги изберете, можете да очаквате единствено и само хумор. Дори самите физиономии на гремлиноподобните същества предизвикват смях.

Гоблините разполагат и с най-много и най-разнообразни расови бонуси. Те са вещи в алхимията (+15 отгоре). Имат 1 процент по-бърз каст на магиите и по-бърза атака, могат да викат свой собствен персонален банкер, получават отстъпка при търговците из света, могат да изстрелват ракети към противника и не на последно място – да отскачат напред чрез Rocket Jump.

Тяхната основна столица Undermine – едно истинско технологично чудо – е разположена на о-в Кезан. Именно тук ще започнат и вашите приключения, в случай че изберете да бъдете гоблин.

Уоргените от своя страна, които се присъединяват към алианса, могат периодично да се движат бързо, имат бонус към нанасянето на критични удари, устойчиви са на nature и shadow щети и разполагат с бонус към дрането на кожи, дори го правят по-бързо от останалите раси.

Уникалното при тях е че започвате играта като човек и по-скоро – като гилнеец. По време на атака на уоргени обаче едно от съществата ви ухапва и вие се превръщате в едно от тях! Това е може би най-интересната стартова територия и поредица от начални куестове в World of WarCraft въобще, така че дори и да нямате намерението да развивате нов герой, просто изиграйте първите десетина нива като уорген, няма да съжалявате.

Същевременно – с настъпването на Катаклизма и изникването на множество артефакти из цял свят - из Азерот става популярна

още една професия. Археологията

Тя е второстепенна от типа на готварството, рибарството и първа помощ – т.е. всеки един от вас може да я изучи. Същевременно е изградена така, че да допадне най-много на т.нар. „кежуъл” играчи. Целта на археологията е откриването и събирането на парченца от артефакти от всевъзможни местности и сглобяването им в „предмети” – петове, маунтове и от време на време по някое мощно оръжие или броня.

Може би най-интересният елемент от археологията обаче е фактът, че тя успява да запълни определени празнини в историята за света. Чрез нея ще научим много повече за света, преди настъпването на Катаклизма, за неговите раси и какво ли още не...

Развиващи се гилдии

С World of WarCraft: Cataclysm настъпи и още една голяма промяна. Този път – свързана с гилдиите. Идеята този тип виртуални общества да качват нива и да се развиват с течение на времето не е нова. Откриваме я да речем в The Lord of the Rings Online още от самата премиера на играта.

В WoW обаче тази идея е доразвита и обогатена по един далеч по-съвършен начин. Всеки един играч допринася за прогреса на своята гилдия като изпълнява куестове, прави постижения или странства заедно със своите приятели в подземия и рейдове. Ползата от това не е малка. Колкото по-високо ниво на развитие постига гилдията, толкова повече бонуси ще получават играчите в нея. Например ще се движат по-бързо със своите маунтове, ще получават повече опит или репутация, ще намалят cooldown-а на своя hearthstone и т.н.

Откриваме и специален гилд вендор, който продава най-различни награди – като например наметало, което телепортира представителите  на ордата в Оргримар. И не само. Някои от по-късните награди са рецепти, петове, предмети за вашите алтове (от типа на онези в heirloom вендора в Даларан), страхотни маунтове като – черен феникс (за тази цел трябва да изпълни постижението Glory of the Cataclysm Raider в гилд група) и т.н.

Що се отнася до PvP елемента

той на практика е претърпял най-малко промени. В Cataclysm откриваме една нова зона - Tol Barad, разделена на две части Tol Barad и Tol Barad Peninsula. В последната изпълнявате поредица от дейли куестове заедно с представителите на противоположната фракция, докато самия Tol Barad чистокръвна PvP зона, подобна на Wintergrasp от Wrath of the Lich King. С тази разлика обаче, че акцентът тук не пада върху превозните средства. PvP зоната наподобява някои от най-добрите стари бойни полета в играта.

WoW е вече относително стара игра и като такава – графиката й определено не може да се мери със съвременните заглавия. Blizzard обаче прави всичко възможно, за да обновява стъпка по стъпка графичния енджин. В Cataclysm откриваме нови водни и светлинни ефекти, а разликата между детайлността на старите и нови територии, предмети и герои е очевидна. И въпреки това – може би с четвъртият експанжън компанията трябва да помисли за по-радикални промени във визията. Крайно време е.

И така – какво излиза в крайна сметка. World of WarCraft: Cataclysm е може би най-добрият експанжън, появявал се някога за MMORPG. И същевременно – безсъмнено най-добрият измежду The Burning Crusade и Wrath of the Lich King. С впечатляващите нови територии – включително подводната Vashj'ir - с елегантно осъвременените стари местности, с наистина разнообразните босове в инстанциите и рейдовете, с все така живия и динамичен PvP елемент, с десетките дребни и големи промени из цялостния геймплей, Cataclysm е задължителна придобивка за всеки WoW-маниак и въобще за всеки любител на онлайн ролевите приключения.

С това и нашия преглед на Cataclysm завършва. Така че очаквам ви онлайн! 

 
системни изисквания
Intel Pentium 4 1.3 GHz или AMD Athlon XP 1500, 1 GB RAM, NVIDIA GeForce FX или ATI Radeon 9500, 25 гигабайта свободно дисково пространство, Win Xp/Vista/7
напиши коментар
 

569 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 24.12.2010, 14:25 ?. :

Статията е много добра, но искам да попитам вярно ли е че в Катаклизма вече хероите имапо по 70-100к кръв... ? така не се ли обезмислят много нещатата или просто е като старите пари милиони а сега хиляди, ако ме разбирате ?!?

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 24.12.2010, 14:32 ?. :

Над 100, моят прийст има 116k някъде. Танковете са още повече.

569 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 24.12.2010, 14:36 ?. :

Г-н Тодоров,
Добре тогава, знам че не е имало време за ПвП, искам да по пипитам то не е ли изминило до някъде самоя режим на водене на битки, све пак както знамем при ПвП всичко е от значение.

п.с Не съм голям фен на играта като цяло, но се интересувам от ММО за това питам.
Ако иамте време да споделите впечатления феновете ще сме много радостни, все пак всеки обича ПвП.

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 24.12.2010, 14:41 ?. :

Новите умения на героите до голяма степен разнообразяват PvP елемента. Но по своето същество той си е същият - коляш други играчи на бойни полета до припадък. Wrath of the Lich King добави "превозни средства" в тези сражения и до голяма степен ги разнообрази. Cataclysm се връща към корените на PvP елемента.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 24.12.2010, 14:44 ?. :

Въпреки че съм фен на Хордата бих развил един Лорген.

113 мнения
профил »
Celebtuile каза на 24.12.2010, 17:11 ?. :

За ЛоргЕните от Хордата няма ли начални училища и логопеди, бе? По наше време му викахме Орда, а Worgen-ите,дори ако си привърженик на немския и си искаш "е"-то вместо "ъ"-то, поне не са с "л". А за pwnd и owned Sentry е напълно прав.

140 мнения
профил »
morg0mir каза на 24.12.2010, 17:38 ?. :

може да има предвид геометричния термин хорда,недей така =D

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 24.12.2010, 18:01 ?. :

"Орда".Сега по-добре ли се чувстваш?

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 24.12.2010, 15:02 ?. :

И така – какво излиза в крайна сметка. World of WarCraft: Cataclysm е може би най-добрият експанжън, появявал се някога за MMORPG. И същевременно – безсъмнено най-добрият измежду The Burning Crusade и Wrath of the Lich King

PWN-DED

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 24.12.2010, 15:10 ?. :

pwnd е вариация на owned, което вече е в минало време. pwnded ще е owneded, в което няма никакъв смисъл.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 24.12.2010, 15:47 ?. :

^Какво? :D:D:D

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 24.12.2010, 15:50 ?. :

http://en.wikipedia.org/wiki/Pwn

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 24.12.2010, 15:15 ?. :

Не съм съгласен, че explorer-ите са casual играчи. Да, не става дума за achiever-и или pvper-и, но exploring-ът може да е доста по-hardcore от това да powerlevel-ваш или да играеш pvp, особено ако искаш да откриеш абсолютно всяко едно нещо, което светът може да предложи.

533 мнения
профил »
doggymien4o каза на 24.12.2010, 16:02 ?. :

Така си е. Аз съм играч тип explorer и в WoW особено не е доста лесно, но е много интересно и занимателно :)

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 25.12.2010, 19:14 ?. :

Преди да променят света АЗ съм посетил всяко едно достижимо и недостижимо място в Azeroth, включително Tanaris Far-off islands, Ironforge Airport, Ortel's Hideout, Karazhan Crypt (това място просто е грешно :Х), и къде ли още не!
E Sentry, това какъв ме прави тогава? :)

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 25.12.2010, 19:20 ?. :

Explorer :)

113 мнения
профил »
Celebtuile каза на 24.12.2010, 17:16 ?. :

Според мен Cataclysm наистина е най-добрият експанд на WoW до момента. И то не заради расите или археологията, ами защото с всяко следващо разширение Близ успяват да подобрят предишния, без да отнемат нещо хубаво (като изключим твърде лесните heroic инстанции от Wrath, които, слава богу, не присъстват в Cata.). Всъщност това, което най-много ми харесва от новите неща е сложния и многослоен фейзинг, добавен тук и там, който наистина прави играта едно хубаво RPG, в което светът реално реагира на това, което играчът прави, което досега не се случваше.

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 24.12.2010, 17:35 ?. :

По добър от TBC няма... особено в ПВЕ. Само сравнете Шатрата (както му викаме ние) и Даларан... за кфо говориме само, още си седя с героя в шатра до като чакам арена или БГ...

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 24.12.2010, 19:03 ?. :

Ето и моето сторедово мнение за Cataclysm:

Leveling-а е драстично подобрен - има повече свързаност между quest-овете в зоните, доста от тях ви въвличат в действията по наистина уникални начини, хуморът в тях също е често срещан. Тези фактори се съдържат в най-голямо количество, разбира се, в двете нови раси. Гоблините по нищо не отстъпват на Worgen като развитие, да не говорим и че те получават цели три зони за първите си 20 нива - новите Kezan, Lost Isles и драстично променената Azshara. Да не пропусна да спомена и многото cutscenes, особено в новите endgame зони.

Dungeon-ите наистина са по-трудни, иска се повече мислене и координация в отбора. Радостно е, че в някои от quest-овете за leveling има и задачи, целящи да понаучат играчите на някои често срещани ситуации в инстанциите - примерно да избягват зони на пода, които нанасят щети или дори импровизирано party, в което някое NPC ви tank-ва. Иначе като цяло съгласен съм с превюто.

Относно PvP елемента - с промените в магиите и талантите battlegrounds на ниските нива са много по-интересни и динамични от преди. Освен това expansion-а прибави и два нови - Battle for Gilneas и Twin Peaks. Най-важната PvP разлика е дълго исканата Rated Battlegrounds система. С нейна помощ почитателите на този стил на игра могат да получават точки за възнаграждение, и съответно gear, с който да стават по-силни. Досега качествените PvP дрешки се взимаха само от арените, които не допадаха на всекиго.

Като обобщение браво на Blizzard, трудно се постигат такива драстични промени в завършена игра, които масово да се приемат така положително. Със сигурност играта е станала по-интересна, а балансът между casual/hardcore и PvE/PvP е по-добър от WotLK.

Няколко поправки/уточнения към ревюто: "Зелените дребосъци, които до Cataclysm бяха неутрални, вече са на страната на ордата." Тези, които са към Ордата(Bilgewater Cartel) се пръкнаха с expansion-а. Онези, които бяха неутрални(Steamwheedle Cartel) си остават такива. Расовите умения - бонуса в алхимия не подобрява кръвта от отвари, Time is Money дава 1% increase на attack и casting speed, което е различно от 1% haste(има лека ирония че миналата година на превюто аз го бях сбъркал в коментара си и г-н Тодоров ме поправи :D), отскачането напред е чрез ракета(все пак това са гоблини), а не джетпак, Evade не е бъг, а gameplay mechanic. За справка - http://www.wowpedia.org/Goblin_(playable) и http://www.wowpedia.org/Evade. Но не Ви карам да си играете да ги поправяте, незначителни са. Дотолкова, че сигурно изглеждам луд да си губя времето да пиша целия този дълъг пост, но нека докажа пък че има и наблюдателни и грамотни WoW играчи. ;]

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 24.12.2010, 19:49 ?. :

Прав си. Аз пък се заблудих по стартовия екран, където си правиш герой. Там са описани по иначе расовите бонуси на гоблините. Поздрави!

12 мнения
профил »
sylverbmx каза на 24.12.2010, 19:47 ?. :

Здравейте, играта като цяло изглежда обещеваща, но някой може ли да ми кайе дали има сървъри. :)))
PLS.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 24.12.2010, 19:54 ?. :

Няма да има скоро сървари заради новата защита на Близард.Играта е предназначена да върви само на сървър на Близард.Сигурно ще се кракне след 2-3 месеца(Най-рано).

350 мнения
профил »
dprime каза на 19.06.2011, 20:06 ?. :

WOW не се краква.Инсталира се без проблем.

113 мнения
профил »
polos каза на 24.12.2010, 21:28 ?. :

Аз съм 85 левел гоблин шаман , пвп - елементал , пве ресто и напрао им отпарям кашоните. реалм - Bladefist , nickname Zavarcho !!!!

533 мнения
профил »
doggymien4o каза на 25.12.2010, 09:34 ?. :

Не! Ти нямаш живот :D

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 26.12.2010, 14:11 ?. :

Може да е направил (race change)

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 24.12.2010, 22:11 ?. :
Редактиран на 24.12.2010, 22:14 ?.

И мене ми допада идеята, играта да предложи нещо повече, откъм графика, но това, не знам защо, кара много хора да мрънкат и недоволничат. ...... "така че дори и да нямате намерението да развивате нов герой, просто изиграйте първите десетина нива като уорген, няма да съжалявате." ---- (мисля да те послушам) :D

109 мнения
профил »
kom4o каза на 24.12.2010, 22:51 ?. :

хайп хайп хайп хайп йахп :( това е сигурно най-бавната игра за комютър, след тибериън сън ако не се увеличи спийда.

805 мнения
профил »
Ajax fen каза на 25.12.2010, 08:23 ?. :

Играта е страхотна,но внимавайте сближите ли се с нея твърде много,ще останете заковани за стола по цели часове!

533 мнения
профил »
doggymien4o каза на 25.12.2010, 09:34 ?. :

Не мисля, че е страхотна. Ако ще е WoW, ще е Classic :) Всичко друго са лайна :)

768 мнения
профил »
Kazomir каза на 25.12.2010, 10:15 ?. :

Смяна на едно безмислено нещо в живота ти с друго, което е по интересно, но пък вреди на очите ти...

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 25.12.2010, 19:20 ?. :
Редактиран на 25.12.2010, 19:22 ?.

Статията не ми харесва - със всичките си термини и английски думи е предназначена само за WoW играчите... А и прилича на съкратена версия...
Всички които казвате че Vanilla или TBC са най-добри да си ходят в някоя пиратка и да им се кефят. Не ви трябва това продължение със свръхинтерактивни куестове и инстанции...

Търсете ме в Blade's Edge - Sartheris

109 мнения
профил »
kom4o каза на 25.12.2010, 20:48 ?. :

Та темата е "преживявания в новия експанжън", а не описание на играта уоу. Има си отделна статия за това предполагам.

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 26.12.2010, 02:34 ?. :

Темата е review на WoW Cataclysm, а не впечатления от нея.

Иначе късата статия е продиктувана от това, че вече имаше две предходни статии, които описваха feature-ите на Cataclysm. Също така е нормално да се използват много термини познати на играчите на WoW тъй като става дума за expansion, а не за нова игра.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 27.12.2010, 23:59 ?. :

Аз лично съм страшно впечатлен..Щом експанжъна ме накара да си направа и алт (играя в близз от 4 години САМО и единствено с 1 герой) Мейн героя ми е Unead Rogue и реших сега да направя отново Undead и да мина по стъпките на роуга ми...е и преди ми беше интересно да левелвам и да куествам обаче сега е направо разбиващо...Целия Силвърпайн форест си е направо един огромен чейн от 90 куеста и действието не спира да се развива и всеки изпълнен куест е от значение..а не както преди - "Убий Баш Шефа на туй племе" и в крайна сметка - нищо.Абе радва си експанжъна от всякъде..

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 28.12.2010, 00:00 ?. :

П.П. Не разбирам какво толкова ревете всички за тая графика...не е няква супер отвратителна и даже си е доста приятна...ии все пак нали знаете - графиката далеч не е най-важното :)

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 28.12.2010, 11:15 ?. :

Точно, много си е приятна графиката, много обичам шаренийки :)))

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 28.12.2010, 11:32 ?. :

Наистина ли като погледнете WoW: Cataclysm, с ръка на сърцето можете да кажете "това е игра от края на 2010та година"? Можете ли дори да кажете "това е игра от 2005та година"?

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 28.12.2010, 12:01 ?. :

Sentry издребняваш...

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 28.12.2010, 12:10 ?. :
Редактиран на 28.12.2010, 12:11 ?.

Всъщност не, вие издребнявате, сякаш е невъзможно нещо да не е наред с играта ви.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 28.12.2010, 13:42 ?. :
Редактиран на 28.12.2010, 13:47 ?.

Не виж сега,аз си признавам,че графиката на играта е на доста ниско ниво в сравнение с други заглавия..но пък си е приятна за окото,не е нещо от което почва да ти се гади или да те болят очите много (защото на мен реално започва да ми се гади и да ми става лошо ако графиката на дадена игра ме товари в повече) и нз аз просто не се интересувам от графиката до такава степен...Шареничко е,приятно ми е да си я гледам играта иии това,че не е със супер реалистичната графика,не мога да вида сополите и космите в носа на героя ми и не изцежда на макс подобренията на Direct X 9465768243 по абсолютно никакъв начин не ми разваля кефа.


И Сентри,аз тебе те харесвам но
"Това е игра от Края на 2010та година"

Ми да,мога да го кажа с чиста съвест и ръка на сърцето,защото излезна преди 20на дена :D Но,да знам за какво говориш :) Просто хората трябва да спрат да се вторачват толкова в графиката на дадена игра а и да не говорим,че WoW точно заради тази си графика е толкова достъпна...реално погледнато - щом подкарваш игра от преди 10 години (WC 3) можеш да подкараш и WoW което както и да го гледаш,колкото и да нямаш финансови възможности,щом си решил да си вземеш ПЦ значи поне толкова ще можеш със сигурност...Докато например на мене още ми се къса сърцето,че не мога да подкарам новия Prince of Persia..


"сякаш е невъзможно нещо да не е наред с играта ви."

О напротив - повярвай ми,аз не изпускам възможност да QQ за всичко което не е наред с играта ии да реално - има доста неща които не са наред,промени които не ми се нравят и т.н. :)

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 28.12.2010, 13:58 ?. :
Редактиран на 28.12.2010, 14:02 ?.

Виж, то това, че графиката не е кой знае какво, мене нито ме топли, нито ми пречи. Просто да си бъдем наясно - графиката на WoW не е кой знае какво и никога не е била, не виждам защо някои хора се опитват да кажат, че не е така. Лично за мен в една игра всичко зависи от gameplay-а, а не от графиката. И все пак като седнеш и играеш три-четири дена някое MMO с добра графика като DC Universe Online или Rift и после седнеш и погледнеш WoW или Alganon(която е нова и е с ниско ниво на графиката btw), просто не можеш да не забележиш разликата. След два часа игра отново няма да ти прави кой знае какво впечатление, но си го има този период на свикване. Между другото ако седнеш и играеш някоя игра с powerhouse графика от рода на Metro или Crysis, тогава като седнеш пред DCUO и RIFT те също ще ти се сторят с безбожно дървена и жалка графика, но това е проклятието, а може би и благословията, на този жанр.

P.S. Сега видях и втората част на поста ти и горе-долу горе-казаното го покрива, но на последното изречение трябва да обърна малко внимание - тук визирам WoW играчите като цяло, а не специално теб и Spec. Обикновено когато се отправи критика към играта се изваждат аргументите "ти не си я играл достатъчно", много често за неща, които са очевидни от пръв поглед.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 28.12.2010, 15:11 ?. :

Странното при мене е,че след WoW независимо от всичко друго - не мога да се приспособя към друго ММОРПГ...някак си съм свикнал с играта иии навякъде другаде самото взаимодействие със самия ми герой - просто не се чувствам комфортно и удобно както се чувствам когато седна зад роуга ми..

И точното определение за графиката на WoW си е баш "не кой знае какво",не е изключителна,не е и скапана,просто нещо не кой знае какво - което мене абсолютно ме удовлетворява,това,че има фанатици които ревниво я защитават и не могат да понесат критика към играта - така си е,но всеки с разбиранията си..просто според мене има далеч по ключови елементи за които може да се спори в играта (а и не само за тази игра се отнася) отколкото за графиката...В голяма част хората се разделят на 2 фракции - едните казват "Графиката на WOW е яко пумия" и други които върло отричат това и се опитват по всякакъв начин да я изкарат играта перфектна в абсолютно всяко едно отношение и за тях е чисто богохулство да се каже лоша дума за WoW..е това е пълната простотия..Въпроса с графиката се приключва точно само и единствено с Не е нищо особено или Не е кой знае какво.

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 28.12.2010, 15:19 ?. :

Интересно, на мен пък точно в WoW взаимодействието с героя е някак тромаво. Просто явно всичко зависи от това, на какво си свикнал :)

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 28.12.2010, 15:32 ?. :

Sentry предполагам че на теб игра в която кликаш за да иде героя ти там е по-удобна.....

Работата е там че за WoW CATACLYSM не може да кажете НИЩО друго освен лошата графика ;) просто няма къде другаде да се хванете и тва е

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 28.12.2010, 15:38 ?. :

Всъщност не е това, да имам опция за това как да се придвижвам, дали с click или с wasd, без съмнение е плюс, но като цяло предпочитам за такъв тип MMOта wasd конфигурацията. Също така има много, за което да се заям, но няма да го направя, защото не ми се спори с фанатици.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 28.12.2010, 17:12 ?. :

фанатици и критици....
кои ли са по-зле?

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 28.12.2010, 17:22 ?. :

Самият факт, че продължаваш да буташ с главата напред, след като ти казах, че нямам намерение да влизам в подобен спор, показва кои са по-зле.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 28.12.2010, 19:04 ?. :

Излизаме малко оф-топик но тук трябва да подкрепя Сентри,да си критик не е лесно и също така конструктивната критика е нещо много полезно :) а да си фанатик е нездравословно..но нека бъдем реалисти - колко процента от хората тук са критици и колко от тях са просто хейтъри,което също не е добре:)

why spend your time HATING when there are so many awesome things to be HAPPY about :)

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 29.12.2010, 18:04 ?. :

Sentry я ми кажи, ти ВЪОБЩЕ играеш ли някакви игри или си просто като гейм журналист - поцъкаш малко да видиш плюсовете и минусите и продължаваш към следващата игра???

1828 мнения
профил »
Sentry каза на 29.12.2010, 19:06 ?. :
Редактиран на 29.12.2010, 19:06 ?.

Продължително време играя игрите, които ми харесват, но специално за MMOтата преглеждам всяко, което ми изглежда малко по-обещаващо.

5 мнения
профил »
Tiano каза на 05.01.2011, 14:47 ?. :

може ли някой да ми каже реалм с повечко българи :) в близзард че искам да имигрирам ?

2 мнения
профил »
asdasddj каза на 03.03.2011, 11:58 ?. :

Ostavam SI NA LICH KING....taka bqh kazal i kato izleze WOTLK kogato cukah tbc,ama toq put ne samo go kazah no i nqma dori i da probvam tupq cataclysm....usraha igrata s 1 duma....sega stana prekalenoooo "kitaiska",ne6to sled cataclysm sig 6te sa s po 2-3miliona HP iditotite,dmga 6te e po 200-300k....emi kajee mi ama tva ve4e ne e interesno.Letene navsqkade(ami sory ama si go zavrete odzad)...igrae6 si ti spokoino i si vdiga6 n00bskiq geroi (primer-v westfall 12 lvl) i NQKUV UQDEN TI KACA NA GLAVATA i ne razbira6 kvo stava,a da popitam kak e za6toitata vuzdu6nata na stolicite,6oto mi se struva 4e naprao si vlizat s mountovete pri kralq(primer SW)

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 06.03.2011, 16:34 ?. :

Глупак.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
World of WarCraft: Cataclysm

Превю:
Направихме виртуална разходка из новите територии в Cataclysm. Време е да се гмурнем и в едни от най-опасните инстанции и рейдове, които това MMORPG предлага.

новини:
Blizzard подобри значително наградите, които т.нар. Scrolls of Resurrection - метод за връщане на отказали се играчи в играта - предлага за World of WarCraft.
Blizzard съобщи, че предстоящият пач 4.3.2 ще добави възможността да ходим на рейдове със своите RealID приятели - независимо на кой сървър се намират.
"Има 10 млн. играчи в World of WarCraft, защото Чък Норис им позволява да живеят" - това е новата реклама кампания на популярното MMORPG на Blizzard!
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
World of WarCraft: Mists of Pandaria 46
World of WarCraft: Wrath of the Lich King 21
World of WarCraft: Mists of Pandaria част II 16
World of WarCraft: Mists of Pandaria - финал 15
World of WarCraft 3
World of WarCraft: The Burning Crusade 2
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Aion 308
Star Wars: The Old Republic 96
The Elder Scrolls: Online - видео ревю 68
World of WarCraft: Mists of Pandaria 46
Guild Wars 2 34
WoW: Warlods of Draenor (част 1) 29
Lord of the Rings Online: Siege of Mirkwood 28
Guild Wars 2: заключението 24
World of WarCraft: Wrath of the Lich King 21
Guild Wars 2: Част 2 20