Wildman

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Какво би могъл да направи един дизайнер като Крис Тейлър, който се прослави с реалновремевите стратегии Total Annihilation и Supreme Commander, както и с ролевата игра Dungeon Siege? Да комбинира най-добрите елементи от двата жанра в едно. Представяме ви Wildman – екшън RPG с епични RTS битки.

„Това е най-доброто от двата свята”,

обещава Тейлър, който наскоро стартира Kickstarter кампания на проекта. Според него това е концепция, която е обмислял още през 90-те години на миналия век, още дори преди създаването на Dungeon Siege. Чак сега обаче той има възможността и времето да я осъществи.

В Wildman стартирате като хомо сапиенс в един изключително примитивен свят. Противниците ви също ще бъдат примитивни, поне в началото. Тук стила на игра ще наподобява Dungeon Siege – ще приключенствате и събирате плячка по традиционния начин.

Рано или късно обаче ще се натъкнете на вражеска крепост, ще я завладеете и ще я превърнете във ваша основна база. Ще започнете да изследвате района, ще трупате пари, с помощта на които ще възстановите крепостта. Ще започнете да строите казарми, досущ като в RTS игра, ще произведете армия от пешаци, стрелци, магове и обсадни машини, и ще се отправите към следващия си враг.

В момента, в който нападнете друг играч – било то негова кула или патрул – автоматично му обявявате война, обяснява Тейлър. Впоследствие противниковите войски ще започват да се изсипват към вашата база. Вие от своя страна няма да командвате армията си директно, но ще я подпомагате на бойното поле с героя си, ще избирате какви войници да бъдат построени и какви ъпгрейди да имат.

Победите ли своя враг, ще може да отключите нови технологии и магии, които ще ви бъдат полезни при следващия противник.

Макар и да звучи като Demigod, Wildman не е MOBA игра – това е сингълплейър заглавие с възможност за кооп (ще бъде добавен след премиерата). На по-късен етап е възможно да има и PvP.

“80-90 процента от хората искат солидна сингълплейър игра, малка част от тях предпочитат да играят с приятели – казва Тейлър. – Оказва се, че 10 процента държат на PvP. Ако тези сметки обаче се окажат погрешни, ще направим съответните промени.”

А какво се случва с Kings & Castles?

Защо няма и тя Kickstarter кампания? „Това е една изключително мащабна игра. Ако бяхме стартирали кампания, щяхме да поискаме минимум 3 млн., а щяхме да се надяваме на 6 млн. Сумата е изключително голяма… Според нас Wildman е по-добрият вариант за Kickstarter”, отговаря Тейлър. Звучи разумно на фона на факта, че Wildman се нуждае само от 1.1 млн.

Какво е вашето мнение за най-новия проект на Gas Powered Games? Бихте ли го подкрепили в Kickstarter?

Автор: Петър Йорданов