facebook facebook
 
 
 
   
 
Valve отговаря на нови слухове за Half-Life
24.07.2015

Вчера в интернет се появи нов слух, който твърди, че сценарият на Half-Life 3 вече е завършен, но играта изобщо няма да бъде пусната на пазара заради притесненията, които Valve изпитва.

Без да губи време, компанията излезе със своята позиция по въпроса.

"Различни анонимни източници от години публикуват спекулации, които маскират като достоверна информация. Страхът и притесненията са последното нещо, което би ни повлияло", казва Марк Лейдлоу от Valve.

Според него, новият слух също е неверен, тъй като историята на Half-Life 3 не би могла да съществува извън самата игра.

"Тя е част от нея и не съществува като отделен сценарий, който се предава от дизайнер на дизайнер", обяснява той. 

напиши коментар
 


99 мнения
профил »
HLfan каза на 25.07.2015, 18:50 ч. :

HL3 дори не е започната и няма да започне преди да е готов Source 2, затова съм изоставил всякаква надежда да я видя през следващите 2 години. Проблемът е абсолютната загадъчност която хвърля в неведение дори мен, защо просто не кажат имат ли намерение изобщо да я продължават или не, хайде като не знаете "Кога?", поне вземете най-после решение "Дали?", защо продължавате тая шиб@на агоиня, Валв?

481 мнения
профил »
denik каза на 26.07.2015, 13:26 ч. :

Ем Сорс 2 е готов. От един месец го има в дотата в бета тест и след около месец се очаква да заменят и официалния клиент със Сорс 2 вече. Така че, това не би трябвало да е проблем.

Според мен, Valve ще използват играта много яростно в рекламните и маркетингови кампании около пускането на Steam Machines, Steam Controller, Steam джаджата за телевизори и, разбира се, уреда за виртуална реалност, който Валв разработват с HTC.

Тоест играта може би ще я видим зимата или рано през 2016, когато горните продукти ще влязат в продажба.

264 мнения
профил »
A Predator каза на 27.07.2015, 18:57 ч. :

Warcraft 4 със Source 2.0 ще е лудница.

497 мнения
профил »
Ton4o каза на 25.07.2015, 19:08 ч. :
Редактиран на 25.07.2015, 19:14 ч.

Може би съвсем основателно се страхуват да не стане като Duke Nukem: Forever и затова не бързат да я обявяват. Но във всички случаи, каузата вече е изгубена. Защото след целия този хайп около една несъществуваща игра, тя няма начин да доживее до него, колкото и добра да е.

360 мнения
профил »
pepito_18.1 каза на 25.07.2015, 19:20 ч. :

трябва да са луди някога да направят ХЛ3, след толкова години хайп и спекулации и безумни очаквания каквото и да направят няма как да се получи ефекта от ХЛ1 и 2. Освен това евентуален ХЛ3 трябва или да е РС ексклузив или трябва да се съобрази с жестоките ограничения на жалкия конзолен хардуер, а така би се получил поредния посредствен шутър. Валв не са глупави, ХЛ3 няма да има

1336 мнения
профил »
sollider каза на 25.07.2015, 20:10 ч. :

Колкото и да ми е мъчно, ще трябва да се съглася с теб.

202 мнения
профил »
Милионер в зилено каза на 25.07.2015, 21:25 ч. :

Тия глупости ги говори за игри, като Дуум и лайната на юбисофт.
Валв си оптимизират игрите толкова много, че няма на къде повече. На времето халф-лайф 2 го играх за пръв път на една щайга 512 рам 64 мб видеокарта. Вярно беше на Low, но колкото и гадове и глупости да имаше не забиваше грам.

Тва, че някой дебили като убисофт си правят игрите, като тъпи курви и после ти трябва космически комп да не ти забива не значи и, че валв са същите говнари.

1336 мнения
профил »
sollider каза на 25.07.2015, 22:12 ч. :

Не става дума за оптимизацията... чисто геймплейно не би могла да задоволи толкова много хора, които са се хайпнали до небесата през годините. От тук присъстващите в сайта сигурно аз най-много искам да видя продължение на сагата, но понякога съм си помислял, че дори аз самият няма да бъда удовлетворен предвид всичките тия години на неведение, намеци и "анонси".

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 26.07.2015, 07:15 ч. :
Редактиран на 26.07.2015, 11:29 ч.

"Тия глупости ги говори за игри, като Дуум"

Някои дечица забравят, че славата на id също е в оптимизирането и красивите игри...

За Ubi уви е така. Но за id не е така...

202 мнения
профил »
Милионер в зилено каза на 25.07.2015, 21:17 ч. :

Сите тука говорите глупости бе. Халф Лайф е, като напращяли цици на руса кака. Един път си ги видял, втори път си ги видял, сто пъти си ги видял, но винаги като ги изкара ахвате все едно ги виждате за пръв път.

Валв ги е страх, че идиотчета като вас ще гледат графиката най-напред затова бавят да изкарат нов енджин и тогава да я изкарат. И заради такива маняци на графика геймплея страда обикновено, защото повече труд се влага в графика от колкото в геймплей.

1336 мнения
профил »
sollider каза на 25.07.2015, 22:16 ч. :

Точно в халфа никога не бих гледал графиката, нищо че навремето тя беше един от най-впечатляващите аспекти, с които се запомни. Но друг й е чара на нея, ама не съм сигурен дали COD феновете биха могли да го видят.

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 25.07.2015, 23:25 ч. :

На кой му пука за Alf-Life... не и на дебелия Гейб който прави такава гуша и гъз от Стийм, че ич не му е за вашия Ауф-лайф

1336 мнения
профил »
sollider каза на 26.07.2015, 08:29 ч. :

И понеже на никой не му пука за HL, затова толкова години след последната игра в серията все още хайпа около нея е огромен без каквито и да било рекламни кампании и истерии?

134 мнения
профил »
jamc1 каза на 26.07.2015, 07:10 ч. :

Абе вие не се ли научихте, че при при valve всичко е до числото 2? За жалост нов hl скоро няма да видим. Преди пускането на новия source нищо няма да показват.

969 мнения
профил »
Serious Sam каза на 26.07.2015, 07:11 ч. :

Аз вярвам в Half Life 3. Valve са доказана компания, която не вярвам да направи издънка. Всяка стъпка е премислена и винаги успешна. А хайпа си го създават феновете, които са доволни от втората част. На мен ми се ще нещо в духа на първата игра, която според мен е по-добрата.

71 мнения
профил »
eXceLLen7 каза на 26.07.2015, 08:03 ч. :

Халф ще има, новия енджин не го правят заради Дотата само

103 мнения
профил »
suiiuris каза на 26.07.2015, 08:13 ч. :

Вярно е, че за сега при Valve всичко е до числото две, но нищо не е вечно и това положение също. В последните години Valve изместиха фокуса на работата си към разработката на всевъзможни технически нововъведения: нов engine (Source 2), ново API (Vulkan), нови платформи (steam machines), SteamOS, SteamVR, Steam Controller и т.н. Всички тези неща са много хубави, но както показва историята - накрая софтуерът продава и представете си, че въпросният софтуер е HL3.
Valve знаят, че за да е успешна HL3 не е достатъчен просто един лъскав engine. Играта трябва да е нещо невиждано, за това ще изчакат да се натрупа необходимата критична маса от технологии и ще избухнат мощно.
Или поне така се надявам.

969 мнения
профил »
Serious Sam каза на 26.07.2015, 10:16 ч. :

Има логика.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 26.07.2015, 11:38 ч. :

Съгласен съм, в един момент ще избухнат с един нов ориндж бокс и ще се приключи. :)

143 мнения
профил »
wannabe каза на 26.07.2015, 12:10 ч. :

Те тия докато се наканят да я изкарат тая игра ние остаряхме... А днешната дечурлига сигурно не знае кво е half life.

1336 мнения
профил »
sollider каза на 26.07.2015, 14:35 ч. :

Какво ти пука за дечурлигата, ако наистина не знаят за халфа, изцяло те губят, докато за нас - хардкор играчите - ще е направо прераждане да се докоснем до дългоочакваното продължение. :D



248 мнения
профил »
Lord igra4 каза на 26.07.2015, 15:02 ч. :

Айде пак новини, за тая средняшка игрица. Да го изкарват тоя Халфец и да се забравя.

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 26.07.2015, 15:22 ч. :

Интересно как Half Life 2 не е забравен.

Но ти харесваш да грешиш... някакъв странен фетиш ти е.

406 мнения
профил »
Freedom or Death каза на 26.07.2015, 16:12 ч. :
Редактиран на 26.07.2015, 16:31 ч.

Повярвайте ми, и през ум не ми минава, изобщо не се сещам за тази игра, докато не се разквичат все по-малобройните нейни фенове, които явно са се заклещили назад във времето и очакват продължение на този средняшки шутър с надежда да им върви на Pentium 4 и 2GB RAM. И през лятната суша пропадналите гейм сайтчета само това чакат. Май си спомням повече неща от времето когато съм бил в коремът на майка ми, отколкото от бледият халфец, който с големи мъки минах веднъж, а епизодичните му продължения зарязах по средата от отегчение.
Доста слаба игрица е, и като атмосфера, да не говорим като стрелялка, още по-зле.
Но признавам че като физика и графика е била нещо невиждано в онези далечни времена, нещо като Crysis-a на 2004-та.
Първият Bioshock и двете Metro игри многократно превъзхождат във всички отношения халфеца, а още куп шутъри са прилично пред него.

Иначе Valve са си големи, няма спор.
Надцакаха дори Blizzard като им отмъкнаха Dota-та, многократно по-играна от Heroes of the Shitstorm, радващ се на много слабо внимание.
Очаквам Portal 3, L4D3 и един Day of Defeat 2 евентуално.
Майната му на халфеца.

1336 мнения
профил »
sollider каза на 26.07.2015, 17:01 ч. :

Бе друго си е да излезе новия COD, нали? Ще отвее всякакви халфове и други "малоумни" игри. :D

Метро и Биошок си имат атмосферата, точно както и халфа си я има. И не я отвяват по никакъв начин в това отношение, това си е някаква твоя (глупава) теза. А за какъв точно се имаш, щом изтъкваш себе си за критерий на цялото гейм общество? Като не те кефи, не я и чакай, това не променя действителността, че по цял свят 3-тата част се очаква с огромно нетърпение.

Защо мислиш се спекулира толкова много точно с тази игра и разни мними новоизлюпени гейм сайтчета ползват именно нея да трупат посещаемост? Със сигурност не е защото е "средняшки надценен шутър". То и за мен The last of us е по-скоро филм, отколкото игра и не харесвам такъв тип интерактивен геймплей, ама не съм тръгнал да си налагам мнението върху феновете на играта.

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 26.07.2015, 17:30 ч. :

Леле Toxi ти си ебаси смотаният идиот. Честно.

Ти какво правиш в гейминг сайт бе? Това ниво, което демонстрираш тук е просто жалко.

Преди поне беше поне малко "мъж" и се опитваше да защитиш мнението си. Сега само бягаш...

Даже и трол добър не си...

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 26.07.2015, 18:21 ч. :

''Повярвайте ми'' - БХАХАХАХХАХАХАХА!!!!

Кой ще ти вярва бе, системен анализатор - островитянин, специализиран в изграждане на венециански мозайки по професия клоун? Я гледай колко си се хабил да пишеш, горкия. Ходи там, яж една консерва риба тон, че да ти дойде малко протеин в пилешките ръчички. С чипс и кола не става!

А Халфата ще излезне, въпрос на време е. Просто Валв няма закъде да бързат, 2-ма души са шефове, частна компания е, без акционери - генерират яко пари от F2P игрите им, както и от CS:GO, взимат по 30% от всеки 3rd party dev, тъй че са свободни да правят каквото си искат и точно заради това, че от никъде не ги натискат за HL3, освен от фен базата, пичовете чакат нещо иновативно, с което да поднесат тройката.

А и + това, заплетоха доста нелеп възел с излизането на Portal и факта, че Ep2 има препратки към Borealis - кораба, който крие някаква назобена технология на Aperture - научния институт от Portal. То е супер интересно като цяло, но въпроса е как ще преплетат двата франчайза.

406 мнения
профил »
Freedom or Death каза на 26.07.2015, 18:49 ч. :
Редактиран на 26.07.2015, 18:57 ч.

Имам към 100 приятеля в Steam, от тях 54 имат халфец 2 и само 11 от тях са го пускали НЯКОГА!
ХАХАХАХАХАХАХА

Вие ще кажете че те навремето са го минали, ама като е толкова добър халфецът защо не го изиграят отново?

Blackbird, изстрелвам британски тризъбец по панелката ти в "Надежда" :D
http://i.imgur.com/drGc5d0.jpg

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 26.07.2015, 18:52 ч. :

Представителна извадка.

Браво бе.

True Stats. So much Lol...

И как ми бягаш... ехх, че съм страшен...

12 мнения
профил »
Саня Армутлиева каза на 26.07.2015, 19:01 ч. :

HALF-LIFE 3 вече съм го уредила.
Ще излезе в комплект с My horse and me и Suck your own dick simulator.

THE BLACK BOX by VALVE.

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 26.07.2015, 19:25 ч. :
Редактиран на 26.07.2015, 19:29 ч.

Ахахаха точно с Тридент ще ме заплашва :D Ти наясно ли си в какво плачевно състояние е цялата инфраструктура и логистика, точно около Тридент ракетите?! Нали за това уж преди няколко години искаха да възобновят целия арсенал от подводници с който се преебаха. И понеже отново си неусведомен почвам да изреждам, няколко причини, защо Тридент системата е най-балъшкият ядрен щит в момента:

- HMS Vanguard примерно, водещата им подводница в класа си е в такова плачевно състояние, че дори не могат да я изкарат от дока. А е влезнала в служба 93-та...lol

- Една от подводниците, е отплавала с 31 подводничари над нормата, много от които все още не са били квалифицирани за позициите си.

- Багажа на моряците, с който се влиза в подводницата не се проверява.

- На същата подводница, морска вода наводнила хидравликите, които отварят ректните шлюзове, в резултат на което подводницата не е могла да си изпълни военното упражнение и да демонстрира, че може да изстреля ракетите ако се налага. А тя за това е отплавала, впрочем

- Екипажа на същата подводница, заглушавал алармите многократно. Става въпрос именно за алармите, които сигнализират, че нещо не е наред с ракетната система.

- Някакъв от екипажа, явно от тия 31 гамена дет са влезнали за гейска оргия под вълните, наводнил торпедното отделение...без да иска :D и не спазил протокол, чрез който се предотвратява потенциален електрически пожар

- Един от висококомандващите споменал, че една от подводниците от Тридент флотията се праснала във френска подводница, като и двете са си нанесли адски много щети, но естествено този инцидент се е покрил доста добре.

- Пламнала тоалетната хартия, която складирали по периферията на корпуса в ракетното отделение (!!!), понеже били в опасна близост до разни кабели.

Има още в Wikileaks, земи прочети 2-3 думи вместо само линкове да пускаш без никакъв коментар. На тоя Тридент, щом толкова гордо го цитираш може да му седнеш отгоре, тамън ще ти е по мярка ;)

ЕДИТ: И за да не излезе, че и аз като теб си бъркам в гъза, вадейки лайна вместо факти, на ти линкче:

https://wikileaks.org/trident-safety/

Вземи три-четири хапчета Адерал преди да почнеш да го четеш, че като знам колко силно те е тръшнало ADHD-то, след второто изречение, ще почнеш да си въртиш динята....пардон, телефона в дупето.

406 мнения
профил »
Freedom or Death каза на 26.07.2015, 19:44 ч. :
Редактиран на 26.07.2015, 19:47 ч.

Трогнат съм че написа такъв tl;dr пост в отговор на случайно мое отклонение.
Сигурно си се скрил в мазето и трепериш от страх от нюк-ът, но се успокояваш с горните съчинения. Но признавам че мнението ти все пак не е скучно колкото халфеца.

1336 мнения
профил »
sollider каза на 26.07.2015, 19:43 ч. :

11-те приятеля на Токсик в стийм (в реалния живот сигурно и толкова няма) са критерий за успеваемостта и качеството на HL... Тая игра се е доказвала толкова много през годините, а с тоя хайп, който се прави и от самите фенове, не от дивелъпърите, просто забива в земята всякакъв твой отчаян опит да я оплюеш. Дерзай, дерзай. :D

Никой не те кара да я харесваш, ама просто спри да ръсиш нелепости, щото ставаш жалък.

ПП Charcharo, да чакаш отговор от токсик или играча е като да чакаш автобус от градския транспорт да пристигне точно навреме. :D

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 26.07.2015, 19:57 ч. :

Те двамата бягат от всички.

Просто съм забелязал, че Toxiто никога не ми отговаря. Даже от коментари в сайт за игри го е страх :D

А играчката също. Тя даже и от Skype вече бяга...

1336 мнения
профил »
sollider каза на 26.07.2015, 20:06 ч. :

Няма да те питам с какъв акъл си го добавил в скайп... :D

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 26.07.2015, 20:11 ч. :

Ми, мазохизъм :D

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 26.07.2015, 20:15 ч. :
Редактиран на 26.07.2015, 20:49 ч.

Nightwarrior май е прав... :(

EDIT*
И забележи как нито Toxi нито играчкин са тука :) !

1336 мнения
профил »
sollider каза на 26.07.2015, 22:14 ч. :

А, Токсик си е тук, но е тих.

742 мнения
профил »
jenssn каза на 27.07.2015, 12:57 ч. :

PC trolling mania ...ретардите са си ретар5ди токсика за мен е толквоа ретардирал колкото и екипа на този сайт ... от 1 човек...

А за хл3-то ... аз пъ искам да излезе без да се казва че ще излиза без да се прави маркетин без нищо ... просто ей БААААААААААМ и в стиийм разбираш ли ХЛ3 ... басирам се че ще нарпави 1283018301831098 пповече продажби и хайп от самосебе си от убиидиотс лайната

248 мнения
профил »
Lord igra4 каза на 27.07.2015, 20:48 ч. :

ПеЦе троловете застават зад абразурата и мастодонта според тях на ПеЦе гейминга - Халфеца 2, като даже въпросния Халфец илиза за първия Xbox :D.
Да не говорим че истински иновативна беше Half life 1, но за нея не се говори, все пак сегашните пуберчето тогава не са били родени или тъкмо са се учили да вървят.
Toxic е дал много точно статистика, повечето са си купили Халфеца от сантимент за 3-4 лева и даже не са я пускали, защото навремето са я изиграли на пиратка.
Ако бях ПеЦеджийче щях поне да давам за пример STALKER, игра с 1000 класи над праволинейния с навързани мапове и кухи ботове халфец.
Да го изкарват тоя Халфец ще новия DNF.

777 мнения
профил »
veluvian каза на 28.07.2015, 07:03 ч. :
Редактиран на 28.07.2015, 07:26 ч.

От коментиращите почти няма човек, който да не е играл оригиналния HL и да го изтъкне, че е най - иновативен и любим. Тъй че говори се, бъди спокоен.
Аргументът ти за Сталкер е доста неуместен, защото геймър, който е оценил всички големи и иновативни заглавия в FPS жанра, със сигурност е играл и нея.
Защо сравняваш игри от различни поколения? Цъкане на ботове? Изкуственият интелект в сингъла на HL2 е за предпочитане от всички скриптирани сцени на CoD накуп от всички части! Може и да пробваш старите Unreal за повече сведение, ако твърдиш, че си мега олдскул.

HL2 излезе през 2004та ако не се лъжа. Вярно е, не съм си го купувал тогава, а и като цяло не си купувах игри. Ти колко игри си купил тогава, ти и Токсик? Джобните в гимназията ги инвестирах предимно в музика и касетки и дискове. Гладуването си струваше да ти кажа. От друга страна това технически беше невъзможно за много места из страната, ако не живееш в София или Варна примерно. В Сливен нямаше Пулсар, нямаше Стийм пък камо ли Ориджин, нито онлайн купуването беше така развито, откъде човек можеше да си купи игри? Пазарът не беше никак развит за ония години.

Имам някакъв спомен, че все пак имахме някакви допирни точки - MGS като интерактивен филм и тук няма да си изкривиш душата за класата на поредицата. Е, при FPS интерактивният филм си остава HL, никакви кътсцени, всичко се случва пред теб. Като се замисля, игрите, които имат силен сингъл и мулти се броят на пръсти. Даже и Quake-овете акцентираха върху мултито (освен двойката), докато синглите бяха за между другото. Иначе сценарият на @jenssn е най - готин: без никакъв шум да се пръкне от нищото, ще попари всичко живо и с претенции. FPS е най - консервативния жанр при който има почти нулево развитие, освен че игри като Halo го прецакаха с въвеждането на генерирането на здравето. Само HL идва веднъж на 10 години и изрива всичко.

406 мнения
профил »
Freedom or Death каза на 28.07.2015, 10:18 ч. :

Злоби:
https://www.youtube.com/watch?v=e1xp42HLB U8
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Valve

новини:
В него са открити уязвимости, но според Valve потребителите няма от какво да се притесняват, тъй като до голяма степен това не е актуален build на енджина.
Electronic Arts прекратиха ексклузивността на заглавията си.
Решението все още не е окончателно, понеже Valve обжалват.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122