facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Unreal Tournament III
Ревю | 01.01.2008 | автор: Асен Георгиев


оценка:
Производител:
Epic Games
Издател:
Midway Games
Жанр:
Шутър
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
39.95 лв.
купи играта »

плюсове

Маниакалният екшън

Превозните средства

Режимите Warfare и Vehicle Capture the Flag

минуси

Липсата на истинска сингълплейър кампания

След стотина хиляди фрага започва да омръзва леко

Липса на изцяло нови, нестандартни оръжия

Всеки път, когато се сблъскам с нова версия на класическия шутър Unreal Tournament на Epic Games, си спомням за първия геймтурнир, в който взех участие на младини. И дори спечелих. Чудя се как за толкова години не съм намерил подходящ повод да ви се похваля с това, но ето, че за всяко нещо идва точният момент.

По времето, когато победих всички съседи, взели участие в кървавия сблъсък, проведен в света на Unreal Tournament, все още нямаше големи интернет кафенета. За федерация по електронен спорт никой не беше си помислял, а подобни сблъсъци се организираха от дъжд на вятър и то в кварталните гаражи, наричани гордо от собственици и посетители “компютърни клубове”. Разказвам ви всичко това, не за да ви се изфукам, че съм спечелил някое друго леймърско състезание, а за да ви споделя, че когато стартирах Unreal Tournament III (UTIII) и направих няколко бързи дуела, ми се прииска отново да се изправя срещу приятелите от квартала и да им напукам канчетата. Това е така, не защото хората, живеещи наоколо не са ми приятни. Причината е, че играта носи същата онази атмосфера от първата част, която кара най-първичните инстинкти да вземат надмощие над разума.

Интензивен, кървав, безкраен сблъсък – това предлага новият триизмерен шутър на Epic Games. Напълно в духа на своите корени.

Не турнир, война!


Ако някой ви каже, че UTIII има солова кампания, не му вярвайте. Както винаги, играта е насочена със страшна сила към мултиплейър изживяванията. В основното меню има една опция, която трябва да мине за раздел със сингълплейър мисии, но те не са нищо повече от няколко часова тренировка за истинското мазало – играта в мрежа. Има и едно начално филмче, което, ако не друго, то поне демонстрира мощта на графичната платформа, на база на която е изградена играта. Видеото показва как грозни извънземни същества нападат нищо неподозираща човешка колония. Тогава изневиделица изскачат няколко въоръжени до зъби, бронирани като консервени кутии, бойци, които се впускат в неравностойна битка, за да спасят невинното население. Разбира се, най-мускулестият и печен тип е вашият герой – Рийпър.
Секунди след като изгледате началната анимация, вече ще подозирате, че целта на сингълплейър кампанията е да отмъстите за внезапното нападение. Основната разлика с предишните части на поредицата е, че вече няма да се състезавате в турнир, а ще се сражавате в истинска война.

Отново сме в играта

В първата мисия ще ви се наложи да покажете на една крехка девойка кой командва в семейството. Това е необходимо, защото след като в интрото ви раняват, оперират и излекуват и вече сте на крака, трябва да демонстрирате, че все още ви бива за нещо. А как най-добре може да стане това? Разбира се, че с един бърз дуел. Един срещу един. Целта е ясна – десет фрага. Оттук насетне кампанията става досадна и еднотипна – малко нетрогателна и често несвързана история за общата ситуация и дрязгите между разни враждуващи корпорации. И за разнообразие: нов режим плюс нова карта – с това ще се сблъсквате, напредвайки в соловата кампания. Далеч по-важно е обаче не дали ще се впуснете в сингъл или мултиплейър, а на кой от режимите на игра ще се спрете.

Малко, но от сърце

Възможностите не са кой знае колко много: Deathmatch, Team Deathmatch, Duel, Capture the Flag, Vehicle Capture the Flag, Warfare (известен в миналото като Conquest - смесица от Onslaught и Assault режимите, познати от Unreal Tournament 2004). Сигурен съм, че ще се обидите, ако ви разкажа какво се случва в първите четири режима, затова ги прескачам и направо преминавам към по-интересните последни два. Основната цел във Vehicle Capture the Flag, както може би се досещате, е да откраднете флага на противниците и да го донесете в своята база. Да, но има малка подробност – това се случва с помощта на многобройните превозни средства, които се мотаят насам-натам в играта. Особеното на този тип сражения е, че се провеждат на огромни карти, където битката се води основно между различните видове движещи се машинарии, включени в играта. Какви точно са те, ще прочетете малко по-надолу. Нека първо ви разкажа повече за режима Warfare, който би могъл да се определи като

черешката на тортата

в UTIII. Впускайки се в Warfare, автоматично попадате в един от двата враждуващи отбора. Всеки от тях разполага със собствена енергийна сфера, която трябва да отбранява. Целта ви е да разрушите електрическото кълбо на противника. Това обаче не е толкова просто. За да успеете да се доберете до него, трябва да превземете една или повече специални точки на картата. Те представляват други енергийни сфери, наречени “възли” (node). Така битката се провежда едновременно на няколко фронта. Веднъж за т.нар. “възли” – надмощието върху тях е от жизнено значение за развоя на събитията, и втори път – за самото противниково енергийно ядро.

Освен че отслабват защитата на вражеското ядро, спечелените “възли” ви дават възможност да се телепортирате на определени позиции или да се възползвате от стационарните оръдия, локализирани в района. А също така и други преимущества, които не са за изпускане. Най-хубавото обаче е, че присъствието на допълнителните елементи не прави битката по-мудна, а точно обратното – тази част на поредицата е изключително интензивна. Затова допринасят и превозните средства, за които вече дойде моментът да ви разкажа.

Фантазия на колела

Основните участници в тазгодишния сблъсък отново са високо технологичните пехотинци от Axon и техните смъртни врагове - противните извънземни изроди Necris.

Здравеняците от Axon влизат в новата битка с добре познатите от UT2004 превозни средства. Разбира се, претърпели са леки подобрения. Единственото по-сериозно нововъведение е наличието на летящи скейтбордове. Те ви позволяват да се предвиждате за нула време от точка до точка, но в същото време ви правят супер уязвими. Докато ги яздите, не можете да използвате богатия си арсенал. Manta - добре познатото от UT 2004 возило, летящо на въздушна възглавница, отново намира място на бойното поле. Този път то е с подобрена маневреност, но това не пречи да е все така лесна жертва за по-мощните противникови снаряди. На линия е и летящият Raptor, леко бронираното бъги Scorpion, което вече е екипирано със специална опция за ускорение, правеща го чудесен инструмент за атака в стил “камикадзе”. В титулярния състав място намират и бронираният Hellbender, двуместният въртохоптел Cicada, танковете Paladin, Goliath, Leviathan, както и мобилната артилерия Hellfire SPMA.

Извънземните нашественици от Necris разполагат само с шест возила. В тях обаче е вложено много въображение, което ги прави наистина любимо средство за забавление. Формите им са нетипични – някой от тях (напр. Scavenger) приличат на механизирани октоподи. Други пък впечатляват с чудовищните си размери, като например DarkWalker-ът. Това е гигантска роботизирана машина, която безумно много напомня на трикраките “Триподи” от “Война на световете”. Отличава се и със способността да изпепелява всичко около себе си чрез мощни лазери.

Да постреляме

За да станете шампион в тази война се изискват някои специфични способности, най-важната от които е боравенето с нереалния арсенал. В UTIII ще се сблъскате с едни от най-мощните, разнообразни и смъртоносни оръжия, познати в гейм историята. Слуховете, че всяко от тях ще бъде създадено от десетки хиляди пиксели, явно не са били само безпочвено раздуване на клюки. Те не само изглеждат убийствено, а и се държат така. На линия са класики като Rocket Launcher, Link Gun, Flak Cannon, Shock Rifle, Sniper Rifle, AVRiL, Enforcer и Impact Hammer. В редиците на нереалния турнамент се завръща и Tarydium Stinger, който успешно замества Minigun-а от предишната част. И най-добрият арсенал обаче би бил напълно безполезен, ако няма подходящ терен, на който да се използва...

Избери арена

Програмистите от Epic Games са се погрижили да изработят сериозно количество карти, където да премерим сили срещу хора или ботове. Те могат да бъдат условно разделени по големина и предназначение. Най-много са тези, на които могат да се практикуват режимите Deathmach, Team Deathmach и Duel. Те са по-малки в сравнение с арените за Vehicle Capture The Flag, например. Най-големи са тези за Warfare, които, освен с размери, могат да се похвалят и с добре премислена архитектура.

Като цяло картите са правени с чувство за умереност. Не са претрупани с оръжия, брони и други благини, но не страдат и от липсата им. Благодарение на графичния енджин Unreal 3.0 нивата изглеждат потресаващо добре. Особено когато играта е подкарана на достатъчно мощна машина. Околната среда обаче не е единственото нещо, което си заслужава да видите. Героите, оръжията, експлозиите, физиката на предметите – всичко е изпипано до крайност.

В абсолютно съзвучие с визуалните характеристики пристига и аудио оформлението. Особено приятно впечатление прави внимателно подбраният саундтрак, който значително улеснява вписването на играча в атмосферата. Звуковите ефекти, взривовете и репликите на героите се радвам на същото високо качество.

Реална възможност

На пазара в момента има редица качествени шутъри: TimeShift, Call of Duty 4: Modern Warfare, Half Life 2: The Orange Box и т.н. Въпреки тяхното присъствие обаче UTIII, без да използва революционни похвати, се нарежда директно в челната група. Това, което прави този шутър така популярен, е неговата страхотна атмосфера. Интензивният, кървав и на моменти налудничав геймплей е ключът към сърцата на милионите заклети фенове на поредицата. А те, в последните няколко седмици, жертваха съня си, за да могат да се отдадат изцяло на любимото си заглавие. 


4=3

Ако сте малко объркани от факта, че това принципно е четвъртата официална част на поредицата, а пък Epic Games гордо я обявяват за трета, не се притеснявайте. Не сте само вие. Истината е, че до последно играта беше известна с работното й заглавие - Unreal Tournament 2007 (UT2K7). В един момент обаче разработчиците решават, че Unreal Tournament 2003 и Unreal Tournament 2004 са нещо като една и съща игра, понеже нямало кой знае какви разлики между тях. И така в крайна сметка официалната класация на заглавията от поредицата, според Epic Games, е следната: Unreal Tournament (99), Unreal Tournament II (2003-2004) и Unreal Tournamet III (2007).
 
системни изисквания
2GHz CPU, 512MB RAM, NVIDIA 6200+ или ATI Radeon 9600+, Win XP/Vista
напиши коментар
 

39 мнения
профил »
Side каза на 21.04.2009, 20:35 ?. :

Народе искам да питам

Имам да компютъра.На единия играта си върви като пуша на Ultra High,обаче искам да ви питам нещо.Втория комп е с неква антична видеокарта(5500 или нещо от тоя сорт) и въпроса си ми е-не може ли поне на Giga,Mega,Ultra low да я подкарам,че с Деси имаме големи амбиции да ираем мулти ама кажете все пак ще мога ли че да знам струва ли си да я дърпам

350 мнения
профил »
dprime каза на 25.04.2009, 13:36 ?. :

Братле,изтегли си я и я пробваи.Яка е ама с тая видеокарта не знам дали ше ти тръгне.Пробваи.

350 мнения
профил »
dprime каза на 25.04.2009, 13:37 ?. :

П.С. Коя е Деси

39 мнения
профил »
Side каза на 25.04.2009, 15:19 ?. :

Жената бре :D.Иначе мерси ще я пробвам и стискам палци дано стане.Ако пък не ще цъкаме UT2004

9 мнения
профил »
BGkiller каза на 23.09.2009, 01:05 ?. :

На всички беше пределно ясно, че ще има нов Unreal Tournament, и - респективно -
когато това беше оповестено официално преди повече от две години, никой не остана учуден. Хора много и мнения всякакви, но дори сред тези, който не харесват самата игра, трудно ще намерите някой, който да отрече значимостта й. Поредицата еволюира много през годините, и въпреки че определени промени се посрещнаха със смесени чувства, спокойно можем да се съгласим, че всяко следващо издание беше крачка напред. Главният дизайнер на UT2007 Стийв Полдж обаче признава, че според самите разработчици UT2004 не е бил особено успешен. Добър, но не толкова колкото им се е искало. Не че подобно признание е особено шокиращо - всеки девелъпър би искал да си е свършил работата по-добре, отколкото е съумял в даден момент. От Epic признават, че когато са правели 2k4 са се чувствали доста ограничени от 2k3 (който, съвсем между другото, беше ръшнат) и това не им е дало достатъчна свобода. Това е все едно руснаците да признаят, че танковете им от 30-те години не са били чак толкова добри, защото още не са се били сблъскали с немците и не са допредвидили някои неща - е добро утро Виетнам! Само дето ако в случая с дребните недомислици в UT2k4 им се размина много леко, просто защото нямаше никаква директна конкуренция и Quake 4 не само се забави, но и го пооплескаха, то този път залозите са много по-високи. UT2007 ще трябва да се срещне с немските танкове в лицето на Quake Wars, без дори да е сигурно кой ще успее да извади армията първи. Към момента и двете игри са планирани за първата половина на 2007 година, но всички ние много добре знаем, че и в двата лагера не обичат да бързат особено - When its done, както се казва.
Така или иначе, целите, поставени пред UT2k7 са много по-амбициозни от когато и да било преди, но хайпът около самата игра, през изминалата година, някак остана в сянката на други събития. Е, годината току-що се смени, така че вече е крайно време да видим за какво иде реч.

През 2006-та всички основно говореха за Gears of War, което си е съвсем естествено предвид създалия се около играта медиен ураган. Не само защото проекта се разглеждаше под лупа още от 2005-та и непрестанно се тръбеше за него, но и защото когато играта излезе тя наистина се оказа това, което се обещаваше и което всички очакваха. Предоволни от титаничните продажби, Microsoft дори се изпуснаха, че гласят Gears за трилогия. А когато шефът на ЕА излезе, публично пикаейки газ, и те обвини в липса на оригиналност и иновация (което звучи нелепо от компания, която издава игри с вече двуцифрени поредни номера ежегодно), значи наистина си си свършил много добре работата. За да се покажат какви са пичове обаче през цялата 2006-та като че ли се създаваше впечатлението, че в Epic основно се почесват и се стрелят с гумени стелички из просторните си офиси, а вицепрезидентът Марк Рейн предимно се ръкостиска с нисичкия шеф на Microsoft, докато получава доставки от торби с пари, и като цяло навсякъде където се появи бива на топа на устата* (виж карето наоколо), докато лъскавите му спортни коли биват развинтвани от каране от подчинените му в негово отсъствие.

Другите регулярни новини, които долитаха от същите тези разюздани офиси бяха вести за поредния продаден лиценз за Unreal 3 енджина, след като при масивното му презентиране ченета увисваха през девет планини в десета, без значение дали притежателите им са американци или японци. То оставаше и да не е новина - Epic поставиха абсолютен рекорд по брой продадени лицензи още преди самите те да са извадили каквато и да е игра с него и той едва ли ще бъде подобрен в скоро време, дори ако чичко Кармак извади някаква изначално нова лютеница, за което ние сме малко скептични. Покрай всички тези случващи се чудеса, съвсем не е чудно, че за UT2007 почти никой не говореше, а кампания направо си отсъстваше, за което показателен е и фактът, че играта още няма работещ уебсайт. Което съвсем не значи, че в това направление нищо не се случваше или няма какво да се каже.


Новите дрехи на царя?

Повечето хора са леко скептични и смятат, че това ще си е добрият стар Unreal Tournament, облечен в новите дрешки на Unreal 3 енджина. Epic обаче стрелят в небето и твърдят, че този път искат да направят нещо наистина ново, революционно и... абе направо най-култовия шуутър, виждан някога. Това последното спокойно ще се направим, че не сме го чули - да пичове, вие и още безброй компании го казвате за не знаeм кой път. Истината естествено е някъде по средата, но замислените промени са напълно достойни за игра от следващо поколение.

Набива се на очи силното желание на Epic отново да стоварят заглавие, което да има какво да предложи на максимално широк кръг играчи, на практика да се конкурира с всичко останало и отново да покаже колко им е голям. Нещо което в пълна сила важеше и за UT2004, но от дистанцията на времето вече е ясно кое не беше съвсем наред там. Планираните промени са адски големи и многопластови и ако това беше друга компания, директно щяхме да ги окачествим като непостижими. Но Epic са твърде големи, а обема хора с който разполагат за постигането на целите си наистина е стъписващ, както ще стане ясно след малко.

А колко бързо да стане?

Основното притеснение на Epic e, че в UT2004 играта доста се забърза по отношение на чистия геймплей, a битките като цяло се поизместиха на средна дистанция просто защото играта го позволяваше. Играчите имаха възможност за достатъчна скорост, с която да влязат в битка, да се пострелят и, ако везните не са в тяхна полза, да се изнесат кротичко, да пообиколят за още броня/оръжия и да се пробват отново. В началото това не беше фатално, но кривата на усвояване на движението по нивата, с всичките му двойни скокове и прочее чудеса, беше толкова стръмна, че само след няколко месеца опитните кучета бяха недосегаеми за редовия играч. А и просто не беше толкова забавно.
Сега екипът си е поставил за цел да премахне това и да намери разумен баланс между характерния и така обичан от всички близък и много личен бой, който се случваше в първия Unreal Tournament, без това да прави движението тромаво. Казано с други думи - вече всичко става по-тежко и играчите ще се движат малко по-бавно. Няма сигурно потвърждение колко от триковете и засилките остават, но те със сигурност ще бъдат леко редуцирани. Силно се работи и по допълнително балансиране на оръжията. Няма нищо лошо в това да знаеш откъде са те убили все пак, особено в игра като UT. Промени има и по системата с броните, като засега е ясно че тя ще е по-близка до първия Tournament (малки падове, горна броня, щитовият колан се връща) и начина на съчетаване и редуциране на щетите ще е различен.

За да са сигурни че всичко е перфектно изпипано, Epic използват цялостно нова система за правене на нивата - в началото тестват само на геометричния скелет на “левъла”, който лесно могат да променят в движение, за да се постигне оптимално съобразена с динамиката подредба и геймплей, който им допада. Другата причина за това е доста по-бавния процес по реалното украсяване на нивото в следствие на новата технология. На практика, още в началото на 2006-та, голяма част от нивата, както и цялата геймплейна механика вече са били напълно завършени на ниво код и е започнало тестването, което да покаже къде и какво трябва да се промени. Логичен е фактът, че първото завършено ниво е било Deck 17 - картата-символ на поредицата, която всеки знае и където най-лесно могат да се усетят всички примени. Със сигурност в Deathmatch частта, играта ще се върне по-близо до корените си и по-сигурно ще „стъпи на земята”

Гейм-комисияна на Лиандри каза, че..

По режимите на игра ще настъпят промени. Цялостната философия навсякъде е играчът да може бързо да взезе в боя, но самият той не трябва да е твърде бърз, както стана ясно горе. Със сигурност ще имаме DM, TDM (с повече късмет - за до четири отбора), CTF и зародилия се като модификация CTF с превозни средства, който ако и да звучи странно, се оказва много забавен, пък и Unreal винаги е веел високо флага на CTF, налагайки нови идеи. Epic дабавят и технология за динамично зареждане на картите, при която, след края на мача, няма да гледате лоудинг екран, а ще останете в старата карта и ще може да си чатите с останалите играчи, да се разберете за отборите и т.н. докато следващата зарежда на заден план, така че всички които са били в мача едновременно да влязат в новата игра. Как ще решат проблема с хората, които ще зареждат с минути, не ни е ясно. Domination и Bombing Run няма да има, но получаваме Survival - 1vs1 DM, а хора чакат на опашка да се сбият с победителя. Иначе, въпреки възможностите на новия енджин или може би именно заради тях, повечето карти няма да са твърде големи. Още си спомняме как се търсихме по 2-3 минути на едно от безумните нива с египетска тема в 2к4, така че това ни радва доста.

Най-сериозните промени са при Onslaught и новия режим - Warfare. Той първо беше лансиран като Conquest, трябваше да има маса отбори, титанични карти с динамично променяща се околна среда спрямо отбора който владее територията, минимален ресурс мениджмънт (и масовата реакция - Вие луди ли сте, бе!?) и прочее пресилени изказвания, които ще са технологично възможни след няколко години. Warfare всъщност заменя Assault, градейки върху него. Стремежът да не се разсейва битката намира решение в новите енергиини топки/орбове. Идеята е същата - всяка страна има отделни задачи - едните нападат/взривяват кочината, а другите я пазят. Грух! Само че за да изпълните обджектива трябва да поизбиете врага и да доставите топчето на определено място, като за следващия етап от атаката, то се появява отново (вероятно в базата ви) и някой отново трябва да го донесе, като човекът който го носи, ясно се различава, защото нещото се врътка около него. Така не само се фокусира битката, но и дава време за реакция и препозициониране на бранителите, който в 2004 понякога биваха прегазвани ако изпуснат играта за момент. Същите топки, по една на отбор, ще са налични и в Onslaught, така че за да завладеете поредната точка трябва не само да свалите контрола над нея, но и да доставите “бол”-чето там, като в никой момент нямате повече от едно такова. И понеже до мазалото и в двата режима преди трябваше да си походите ако изпуснете возилата, тук идва антигравитационния скейтборд - всеки играч има такъв, и когато го активира не може да ползва никакви оръжия, но се понася малко над земята и се придвижва много по-бързо до мелето. На дъската, естествено, може да правите разни олита, грабове и прочее - част от тези безсмислени, но култови визуални глупости, с които Unreal е добре познат. Освен това може да се хванете с една ръка за повечето превозни средства и те да ви „метнат” донякъде ако са пълни. В съзнанието изплува картина от засилващи се надолу по хълм размъкнати, тежко въоръжени и покрити с белези скейтъри-здравеняци, гепили се за футуристичен джип, надаващи характерни за поредицата дивашки викове. И мъкнещи енергиини топки. UT мина няколко стъпала нагоре в мачо-пирамидата. Да му мисли чичо Duke.

Всички стари превозни средства са си тук, в това число и тези, добавени с последния бонус пакет на 2к4. Но това ще е едва половината. В Warfare и Onslaught двата отбора са фиксирани като две фракции - отбора на Axon корпорацията и Necris, които този път си носят собствени возила. Напълно различни от познатите ни, а не просто различен скин за тях. Например Страйдера на Necris (викат му Dark Walker, ама не могат да ни измамят) е трикрак „танк”, който е бавен, но може да минава над големи препятствия вместо да ги заобикаля и дори да се снижава, за да се прикрие, докато танкът на Axon си е класически... ами танк. Това в пълна сила важи и за останалите машини, макар и малка част от тях да са показани. Не само че допълнително ще ни направи живота интересен, ами всичко това е малко в стил „Абе вие в id хубаво се сетихте да вкарате най-после превозни средства в Куейка, ама нашите са повече, по-оригинални и по-убави!”. Шегата настрана, дизайнът и визията на показаните досега неща е смазваща, това важи и за оръжията, който градят на базата на промените от Unreal Championship 2.

Ъпгрейд 2007

Технологията зад UT2007 и визията му не подлежат на особен коментар. Те просто спират дъха, но по стара традиция ще спират и дъха на компютъра ви. Тези хора много оптимизират, и въпреки че вероятно играта ще върви на среден клас машини, със сигурност ще мине време преди болшинството играчи да могат да цъкнат всички опции на благия максимум, съпроводено с култовата реплика “Holy shit!” когато и последната отметка светне. Пълната поддръжка за DX10 и всички произтичащи от това благини е ясна, но сега няма пак да си търсим генератора на лъскави термини. Просто погледнете шотите и трейлъра и си набийте шамарите. Беше заявено, че някои от оръжията имат повече полигони от цели нива в UТ 2004. Което обяснява защо може да се види как точно шават разни части по тях. Физичнияt енджин този път е Novadex, с пълна поддръжка на набиращите скорост физични процесори, които вероятно ще видим интегрирани в новото поколение DX10 видеокарти. Самите персонажи са толкова детайлни и сложни, че Epic са решили да ги рендрират на части, които лесно могат да се заменят и добавят, което пък значи че не само ще се даде свобода на мод комюнитито, но и ние самите ще можем леко да си модифицираме мачото с разни допълнителни нараменници, наколенки и т.н. Съвсем на Tony Hawk ще заприлича работата. Пак имаме обещание за много подобрено AI, което да преложи и качествена сингълплейр занимавка (в което вярваме защото AI-то в играта винаги е ритало задници) и този път наистина интуитивни гласови команди, персонализиране на ботовете, много лафове от тях отностно тактическата ситуация и защо ги сърби носа (в което не сме много склонни да вярваме). Самата игра ще идва с около 40 карти, което предвид тоновете режими е прилично, но Unreal има най-силното мап-мейкър комюнити, a UT2004 е екшъна с най-много и качествени фенски карти, така че тук нещата ще са сила неземна. Интересното е, че понеже играта се прави и за PS3 (по-късно, вероятно, и за Xbox360) Sony се съгласиха предварително проверени фенски добавки да са достъпни за конзолните потребители. Стъпка към бъдещето, за която Microsoft не се оказаха достатъчно разсъдливи да предприемат. Иначе разлики между конзолната и PC версията (която ще излезе първа) ще има, а Epic казват че превозните средства били по-забавни и лесни с конзолното управление (Айде бе! Нямаше да се сетим) и там може да има по-сериозен акцент на това. Предвид опита на компанията с Unreal Championship 2, който показа че когато има желание всичко става, опасения че едното ще е просто порт нямаме. За капак се планира система за онлайн статистики и чат, очертаваща се като мелез между Battlefield 2 и Warcraft - чат лобита преди игра, рангове, медали и статистики, но чисто информативни и без отражение на геймплея. Шапка сваляме ако успеят, защото на DICE не им се получи.

Финалите за купата

Със сигурност ни очаква интересна година. UT2007, Quake Wars и Team Fortress 2 идват, за да върнат искрата в отборните екшъни, а Unreal май ще ни предложи и най-силния DM до момента, защото наистина ни омръзна да дъвчем старите неща. Epic се старят да направят игра, която да задържи старите играчи, но и да предложи нещо свежо и достъпно на новите. Връщайки се леко към корените си, но и развивайки познати режими в нова посока, играта май ще успее да накара старите кучета да се чувстват като у дома си в новите условия. Дали епиците ще успеят, без да превърнат турнира в ламерска шарения за масовия играч? Остава да видим, но ни ние сме оптимисти. Освен това смятаме да успеем да съберем за нови видеокарти от закуски. Нали ти казахме, че сме оптимисти..

46 мнения
профил »
katotemoto каза на 10.01.2010, 00:28 ?. :
Редактиран на 10.01.2010, 00:29 ?.

човече как по дяволите си написал толкова дълъг коментар

65 мнения
профил »
the goon каза на 16.12.2011, 10:32 ?. :

Напиши статия бе.

65 мнения
профил »
the goon каза на 16.12.2011, 10:34 ?. :

Кво си писал бе?

9 мнения
профил »
BGkiller каза на 23.09.2009, 01:05 ?. :

Това,смятам ви е изяснило доста неща...

65 мнения
профил »
the goon каза на 16.12.2011, 10:37 ?. :

Ne go izchetox.Hahhhaa.......

8 мнения
профил »
AssAssIn каза на 13.07.2010, 15:09 ?. :

Аххх ... Unreal III ... красота ...

Като фен на играта се чувствам длъжен и аз да драсна няколко реда...
Първо искам да споделя мнението си по авторовото описани ... Човече къртиш :D
И ние бяхме така със УТ 2004 , все още помня култувия момент от живота ми как аз и още 15-ина аверчета посетихме DOOM-чето в квартала (аз съм от Варна :) ) и цяла нощ се млатихме до изнемога ...

Е , с излизането на играта УТ 3 ... историята се повтаря ...

Друго , което искам да споделя с вас , читателите , е че играта наистина си заслужава парите (аз лично дори не погледнах торентите , а направо си я купих ) , защото тя ще ви предложи адреналин от ново поколение :) . От играта бликат емоции , адреналин , кръв и сополи ... Повярвайте ми , след 2-3 часа игра ще си помислите , че нивото на хемоглобин в играта се равнява на ... кой знае , с някой от онея бруталните хорър-чета със сериините убийци...

Графиката ... хмм , ако иде реч за нея , мислех си да споделя някой минус за нея , ама просто не се сещам за такъв ... Във визуално отношение играта пре-пре-пре-покрива стандартите (е няма как , ехооо ... Unreal Engine 3) ...

Искате адреналин ... ми какво чакате , купувайте си UT 3 и сте вие на ход ...
П.С.
Само да предупредя , че за да играете пълноценно играта ви трябват съответните материали:Резервна клавиатура и мишка (настоящите ви може да изпушат) ; Лед и бинтове (за разкървената ви от цъкане ръка) ; много свободно време (защото не знаете като се зарибите , кога точно ще си отдъхнете)

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 28.07.2011, 00:57 ?. :

Който иска да плескаме мулти да пише лични съобщения.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Unreal Tournament III

новини:
Основателят на Epic Games Тим Суийни заяви, че компанията не се е отказала напълно от сериите, но за момента ще се съсредоточи върху други свои проекти.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Unreal Tournament 2003 1
Unreal Tournament 2004
Unreal Tournamenat
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Duke Nukem Forever 280
Crysis 2 200
Call of Duty: Modern Warfare 2 139
Battlefield 3 133
Call of Duty: Modern Warfare 3 121
RAGE 98
Crysis 3 74
Call of Duty: Black Ops: сингъл и кооп 74
Call of Duty: Ghosts 70
Bulletstorm 69