facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Torchlight II
Ревю | 22.09.2012 | автор: Петър Йорданов


оценка:
Производител:
Runic Games
Издател:
Runic Games
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Много по-разнообразен свят в сравнение с първата част

Тонове чудовища и плячка

Страхотни и различни един от друг класове герои

Отличен кооп режим за до шестима души

Пленителен саундтрак

Висок фактор на преиграване

Не е нужно да сте онлайн, за да играете в сингълплейър

минуси

Не особено запомняща се история и герои

Ето как един по-малък екип от Blizzard може да пусне по-качествен продукт за по-кратък период от време и на по-ниска цена. Това е историята на Torchlight II - най-доброто хек-енд-слеш-RPG, което съм играл от Titan Quest насам. Да, Diablo III не влиза в този списък. Точка по въпроса.

Изминаха няколко години

откакто група приключенци се спуснаха под дълбините на града Торчлайт и унищожиха Ордак. Покварата, излизаща от неговото сърце обаче, успя да достигне Алхимика, който, на свой ред, унищожи града и започна да сее повсеместен хаос. На вас се пада честта да го спрете. Очевидно е, че историята не е основният коз на Torchlight II. А кое тогава?

Спомняте ли си готиния стиймпънк арт стил на първата част? Е, той си е все същият, че и по-добър.

А светът и всичко в него - много по-голямо

Няма да странствате само в огромни подземия (макар че с такива също е пълно), а ще пътувате от град на град из обширни открити и красиви местности, изградени перфектно с рандъм генератора на карти. Нито една част от света на Torchlight II не изглежда пуста, а блика от детайли, живот, тайни и цветове.

Преди няколко месеца Runic показаха колко точно е набъбнала втората част в сравнение с нейния предшественик, но си заслужава да си го припомним. Вместо в 7, сега ще странстваме в 44 уникални местности, вместо срещу 47, ще трябва да се справяме с 148 различни умения на чудовищата, вместо 9 боса, ще се наложи да унищожим 27. И т.н. и т.н. И всичко това - на абсолютно същата цена, на която се предлагаше и оригиналния Torchlight. 19 евро. И това, ако не е сделка.

Сухата статистика обаче не е нищо, ако не е подкована от железен и забавен геймплей. За щастие обаче

Torchlight II те впримчва още от самото начало

Това е една от тази игри, в която си казвате „Само да разкрия и онази част на картата и свършвам! Само да убия и това чудовище и ставам! Само да достигна до следващото ниво на опит, за да екипирам новата си синя пушка двуцевка и си лягам!" И така до сутринта.

Въобще, играта прави всичко възможно, за да ви кара да се чувствате мощни и страхотни още от самото начало. В Torchlight II няма нещо, което да застане по пътя на забавлението ви. Искате да пребягате през кампанията, избирайки само онези умения, които ви изглеждат готино? Няма проблеми. Предпочитате да посветите часове наред, изследвайки всичко, убивайки всеки и подобрявайки и най-малкия аспект от екипировката си до съвършенство с камъни в сокетите и допълнителни enchantments? Възможно е. Нямате желание да изигравате играта първо на Normal, за да се хвърлите в по-високите трудности като Veteran и Elite? Runic са помислили и за вас. Внимавайте обаче - на Elite определено ще се поизпотите и ще трябва да внимавате буквално на всяка крачка, която правите.

Важно е да отбележим, че

Torchlight II е класическо екшън-RPG в пълния смисъл на тази дума

За разлика от Diablo III, тук имате пълен контрол над статистиките си като сила, ловкост и др. подобни. Нещо повече - веднъж щом сте избрали кои умения искате да изучите, връщане назад няма. Е, играта не е напълно безмилостна. Имате възможност да преразпределите последните три skill точки. Но нито повече, нито по-малко. В края на краищата обаче ще оцените факта колко различен герой сте създали след убиването на последния бос в сравнение с друг човек, играещ със същия клас като вашия. С други думи - красотата на различните билдове действа с пълна сила в Torchlight II.

Що се отнася до класовете, в Torchlight II може да избирате измежду

четирима герои - embermage, outlander, engineer и berserker

всеки един от които разполага с три коренно различни дървета с умения. И активни, и пасивни. Embermage е магьосник в пълния смисъл на думата - с огнени, ледени и електрически заклинания. Outlander е нещо като хънтър, който освен лък и арбалет, може да носи и чифт пистолети или пушка, и да прави различни дебъфове, да трови противниците си и т.н. Инженерът пък, както предполага неговото име, е технологичен експерт. Той може да използва на бойното поле различни механизирани джаджи, които да му помагат, да специализира в носене оръжия за две ръце, да се въоръжи с гигантско оръдие или да придобие допълнителна защита с щит. Що се отнася до Berserker - е, това си е типичен варварин. Свиреп и безмилостен меле клас, който призовава духовете на животните на помощ и се възползва от силите на ледените и електрическите заклинания.

Всеки един от тях може да бъде оформен по пол, цвят на кожата, лицеви характеристики и коса, и допълнен от един домашен любимец. Сега изборът между животинки е доста по-голям. Откриваме както пантера, така и орел, вълк и какво ли още не. Освен че ще ви помагат в битка, домашните любимци могат да бъдат екипирани със специални нашийници и медальони, да научават магии (както и вие самите в този ред на мисли - допълнителни заклинания, различни от основните ви умения), да носят екипировката ви и дори да ви купуват еликсири, скролове за идентификация и Waypoint Portal Scrolls от магазина в града (или да продават конкретни предмети), ако вас лично ви мързи.

Плячката, която извира постоянно от всеки убит противник,

преобърнат камък или отворен сандък пък, е меко казано в изобилие. Намирането на правилния предмет, който най-добре пасва на вашия стил игра пък, е съпроводено винаги с огромно чувство на задоволство.

Някои уникални оръжия дори могат да ви "обещаят", че ще станат по-добри, ако изпълните определено предизвикателство - например да убиете с тях 10 шампиона. Гениално, нали?

Целият този treasure hunting пък е допълнен от един интуитивен интерфейс. Всичко се контролира с изключителна лекота и бързина. Искате да затворите прозорец? Просто натиснете Space. Всички прозорци са затворени и искате да видите инвентара и героя си - Space отново и готово. Трябва да превключите между едно от двете си активни за десния бутон на мишкта умения - Tab. 

Може би най-големият проблем на първата част бе липсата на мултиплейър. Е, това вече е поправено.

Сега може да странствате със своите приятели (до 6 души наведнъж)

из необятния свят на играта и да избивате групово безчетните орди, пъплещи из нея - както в LAN, така в интернет. Включването и излизането от игра е детска работа, а както обикновено - трудността се увеличава в зависимост от броя на геймърите, така че съвместната работа е задължителна.

Веднъж щом превъртите играта, приключението не свършва. Ще се сдобиете например със специална карта, през която може да отключвате нови изигравания на конкретни подземия със злато. Ако сте търсачи на силни усещания, имате възможност да се пробвате и в Hardcore режим, в който смъртта е перманентна. А защо не се пробвате и в New Game+ режима? Това е еквивалентът на Nightmare и Hell в Diablo, но с тази разлика, че в рамките на него ще отключвате и ново съдържание - например още области.

Въобще - това е истинско бижу

Получавате едно страхотно геймплей изживяване, неопорочено по никакъв начин от каквато и да била конзолщина, с висок фактор на преиграване и на изключително ниска цена. А най-важното - не е нужно да сте винаги онлайн, за да играете в сингълплейър. Убедих ли ви? 

 
системни изисквания
Процесор 1.4GHz, x86 съвместим или по-бърз, 1GB RAM, DirectX-съвместима видео карта с 256 MB памет, Windows XP SP3/Vista/Windows 7
напиши коментар
 

431 мнения
профил »
ValioLorda каза на 22.09.2012, 11:58 ?. :

Извинете ме за off-topic-а, но не знам къде да напиша че чакам ревюто на CS:GO.

72 мнения
профил »
Trololol каза на 25.09.2012, 02:53 ?. :

Как го искаш ревюто - за тук или за вкъщи? Да добавиме ли и пържени картофи за гарнитура?

431 мнения
профил »
ValioLorda каза на 25.09.2012, 19:49 ?. :

За вкъщи моля, с картофки, настъргани отгоре! :D

658 мнения
профил »
the_presator каза на 22.09.2012, 12:09 ?. :

Blizzard да си водят бележки за следващото Diablo.

122 мнения
профил »
vladdim каза на 22.09.2012, 12:35 ?. :

По-добре не :)
Продължиха култово АРПГ със не лош конзолен хак-енд-слеш, не искам и да видя какво биха направили от Д4 - вече се превърнаха в ЕА от най-лошия им период.

285 мнения
профил »
RogueSpeed каза на 22.09.2012, 23:34 ?. :

EA никога не са имали добър период.

205 мнения
профил »
nozo каза на 22.09.2012, 12:13 ?. :
Редактиран на 22.09.2012, 12:14 ?.

ТОВА Е ИГРАТА
не съм правил маратон на подобна игра от последния на MEDIAN XL(мод на D2) преди 2-3 години, играна е превъзходна почти във всяко отношение, хората от Runic нагледно показват как се прави ARPG с акцент върху loot-а все пак идеята за Диабло си е почти тяхна. Ако имаха и няколко излишни милиона за промиване на мозъци с реклама ...

74 мнения
профил »
Gipo каза на 22.09.2012, 12:50 ?. :

"най-доброто екшън-RPG, което съм играл от Titan Quest насам."
Пахахахахахахахах
Ако не бях прочел това, можеше да взема статията на сериозно, но това с TQ просто закла целия труд на този, който си е хабил пръстите, за да пише статията :D :D :D
Или вече има рубрика в стил "неновините!"? :D

407 мнения
профил »
Damnation каза на 22.09.2012, 12:55 ?. :

Остави го човека, може просто да не е играл друг от TQ насам :)

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 22.09.2012, 13:03 ?. :

"Проблемите" на Titan Quest, ако въобще могат да се нарекат такива, бяха съпътствани до голяма степен от лошия пиратски рилийз. Ти ако си играл на него, си е лично твой проблем.

122 мнения
профил »
vladdim каза на 22.09.2012, 13:05 ?. :

Ами то просто не излизало друго добро АРПГ от TQ насам - Silverfall, Mageknigt, TL1 и D3 са типични еднодневки, а PoE е още в бета и има доста работа по него.

210 мнения
профил »
Dr.Falus каза на 22.09.2012, 13:12 ?. :

Гипо,Damnation, спрете да хабите световните ресурси, на хората с мозък и не-фенбойчетата те им трябват.

74 мнения
профил »
Gipo каза на 22.09.2012, 14:30 ?. :

Проблемите на TQ бяха свързани с това, че беше идиотски елементарна и едва не провали цяло лан парти, защото ни се прииска да сложим край на животите си от скука. Добре, че беше добрия стан дънджън сийдж 2, че да спаси лан партито (това преди години). После всеки от нас беше пробвал TQ вкъщи независимо от останалите и всички бяхме единодушни и за сингъл плеъра.
Наистина, става въпрос за лично мнение, но няма как да не го давам моето, когато споменават нарицанието ми за скучна игра в изречение с положителен смисъл :D.

А иначе Dr. Falos - предлагам ти, да не се буташ между споровете на батковците, защото си доста безинтересен ;)

122 мнения
профил »
vladdim каза на 22.09.2012, 16:04 ?. :

В оригиналния TQ (както и Артър Бруно си признава) основната слабост е небалансирания сингъл - скилове като Phantom Strike, Scattershot и Therion например са явно ОР и с някои билдове играта е много лесна.

Но имаш най-добрата засега графика (с модове можеш да си влючиш и нещата disabled от THQ които ги има в енджина като ротация на камерата и кръв и разчленяване на трупвете), стахотна скил система, скоростен екшън, интересен loot а и няколко професионални мода.

Lilith ти дава цял нов свят и опцията да сменяш 12 подтрудности за да си балансиращ сингъла. Soulvizer балансира и добавя съдържание и готическа атмосфера - работи с Unederlord скиловете със съвсем нови класове. D2Immortal също балансира и сменя скиловете с тези от Д2. А имаш и модове с нови класове и скилове - Masteries, Paths, Underlord ...

Играя я с модове и без от 2007 и още ми е забавна - неотдавна я превъртях в оригинално TQ:IT на legendary с 14-ти герой - sorcerer (rogue+storm) като меле кастер развит на Dexterity. За мен TQ е отлично забавление ако имам 1-2 часа свободни, но вкусове най-различни ;)

122 мнения
профил »
vladdim каза на 22.09.2012, 13:00 ?. :

Преди да се превърти NG+ е рано да се дава генерална оценка - все пак и Д3 беше много приятна до превъртането на Hell, но пълен провал като ендгейм и преиграваемост.

Впечатления:
- музика - 110/100 :)
- отличен контрол върху героя и скиловете в битка
- екшъна се развива на висока скорост
- добре балансирана трудност - на ветеран с малко скил размазваш, на елит постянно трябва да се бориш за живота си, но ако внимавш няма да бъдеш 1-хит
- макар и семпла графиката не дразни
- скил/атрибут системата е добра и позволява разнообразни билдове (макар че на мен тази от TQ ми харесва повече)
- отлчно направено случайно генериране на нивата
- ако имате инсталирани ТЛ2 и Бордълендз 2 ще ходите на работа бая недоспали ;)

Поне за мен играта напълно си заслужава парите, а дали ще се окаже на нивото на Д2 ил TQ - ще видим.

113 мнения
профил »
DevilBringer каза на 22.09.2012, 13:13 ?. :

Нищо информативно не успях да разбера от това ревю, което да ме накара да си купя играта. Беше изцяло пропито с фенбойщина, а хвалбите бяха на основа колко е по-добра от Д3(не че Д3 е кой знае какво). Нито разбрах поне в някаква малка степен какво представляват героите. Не ме разбирайте погрешно не съм играл първата ТЛ или имам нещо против тази, но просто ми направи лошо впечатление като обективен наблюдател, че това ревю е написано не заради самата игра а като някакво сравнение с друга.

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 22.09.2012, 13:30 ?. :
Редактиран на 22.09.2012, 13:49 ?.

Няма как Torchlight II да не бъде поставена в контекста на първата част и Diablo III. Но за героите си прав, затова добавихме малко повече информация по въпроса.

122 мнения
профил »
vladdim каза на 22.09.2012, 14:17 ?. :

Класове:

Ambermage - типичния маг със огън/студ/ток, можея да го билдваш с 2 wands (елементални рейндж атаки), staff (за скилове със плосък dmg - не dps базирани) или пък меле ако те кефи

Outlander - основно специализира с лъкове (бърза стрелба), арбалети (рейндж), пушки (АоЕ) или чифт пистолети. Умения с отрови. Освен стрелба може да е меле с много висок додж или уорлок с проклятия, сенчести summons и 2 wand-а или пък venomancer - възможности бол

Berserker - типичния dps варварин

Engineer - може да е танк, да размахва двуръки оръжия с огън и ток като ефекти, да стреля с оръдие (подобно на джуджето в Sacred) и да призовава роботи, мини и други джаджи

Това е най-общ опит да се даде представа за възможните комбинации.

113 мнения
профил »
DevilBringer каза на 22.09.2012, 15:25 ?. :

Благодяря и на двама Ви.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 22.09.2012, 13:28 ?. :

За половин час тази игра ме зариби повече, отколкото Д3 след 4-часов напън. Може и да е, защото нямах никакви очаквания, понеже първата нещо не ме грабна, може и да е заради чудесната музика, която изгражда страхотната атмосфера, или може би просто исках arpg, в което като си сложиш лък на героя, той стреля с него, а не с някакви стрелички. Плюс това играта не е никак тежка, направо си лети. Единственият минус е, че избрах първия спътник (от петовете) и звуците му са като на човек, който е гладен и коремът му издава остри звуци.

2729 мнения
профил »
Zlob каза на 22.09.2012, 14:28 ?. :
Редактиран на 22.09.2012, 14:31 ?.

Да разбирам ли че както тази,така и първата част на играта могат да се играят в LAN,както Borderlands?Ако това е така мисля да я пробвам,доста хора я хвалят все пак.Арт-а ме кефи.

П.П Извинявам се...не допрочетох ревюто.Въпроса ми остава за първата част само :)

205 мнения
профил »
nozo каза на 22.09.2012, 16:35 ?. :

първата е само сингъл

219 мнения
профил »
khassad каза на 22.09.2012, 15:51 ?. :

Играта може да се играе кооперативен режим с програмата EvolveHQ.Работи безотказно без проблеми.Относно играта е просто чудесна.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 22.09.2012, 17:38 ?. :

Бях се наканил да пиша един дълъг хвалебствен пост за качествата на играта (малко непривично за мен, нали), но после погледнах часовника и си казах: "Майната му на поста, синът се връща от рожден ден след час и ще иска да играе на настолния, чакай да поразцъкам още малко Торчлайт 2 докато мога, преди да ме е вдигнал от компа! После от лаптопа ще пиша колкото си искам!"

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 22.09.2012, 19:31 ?. :

>плюе dragon age 2 под предтекста че е прекалено елементарна
>"omfg качествата на torchlight 2 omg cum on me"

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 22.09.2012, 22:31 ?. :

Шон, беше ми забавно да дискутирам с теб до сега, защото допусках, че позицията ти е чисто тролене и това донякъде осмисляше дългите ми постове, с които тровех мирните читатели на ПЦМания, с идеята да аргументирам позицията си.

Сега почвам да се съмнявам, че ти наистина не схващаш за какво става дума, което ме обезсърчава занапред да обяснявам защо смятам, че DA2 не е това, което претендира да е и защо TL2 е точно това, което се очаква от нея да е.




1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 23.09.2012, 02:35 ?. :

Аргументирал си се ЗАЩОТО си мислел че троля?

Това е доста интересно, принципно хората като си мислят че някой ги троли не си губят времето да му пишат стени от текст ами просто не отговарят.

Не казвам че съм тролел просто отбелязвам.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 23.09.2012, 09:53 ?. :
Редактиран на 23.09.2012, 09:59 ?.

Защото мислех, че имаш достатъчно ум, за да тролиш, а не си толкова тъп, че да твърдиш безсмислени твърдения. Има известна разлика, не мислиш ли?

По принцип не съм против храненето на трола, ако това имаш предвид.

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 22.09.2012, 17:53 ?. :

Инженерчето успя да се завре между един сандък и стената и сега няма мърдане :D

321 мнения
профил »
X-ray каза на 22.09.2012, 18:23 ?. :

Не мога да разбера защо още бълват изометрични игри. С новите енджини се надявах 2Д да остане само за индита.

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 22.09.2012, 19:30 ?. :

Нямам толкова проблем с изометрични игри(въпреки че е доста аутдейтната), имам проблем с тоя малоумен тип екшън RPG-та където липсата на бойна система, история, интересни куестове, персонажи и диалози се извинява с факта че "тва е игра за луут."



116 мнения
профил »
Sidhe каза на 23.09.2012, 02:24 ?. :

А бе вие въобще знаете ли какво значи "изометрична"?

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 28.09.2012, 22:22 ?. :

Тука се изказа неподготвен... Torchlight спада в оная категория, която западняците наричат 2,5D - триизмерен енджин, фиксирана камера. Изометричните игри са 2D, спрайт-базирани, и самата дума "изометрични" значи, че се гледат под 90 градусов ъгъл, за да създадат ИЛЮЗИЯТА за 3D...

559 мнения
профил »
dogma каза на 22.09.2012, 19:54 ?. :
Редактиран на 22.09.2012, 19:57 ?.

Колега Sean, по принцип избягвам лични и емоционални коментари, но знаеш ли - колкото повече чета твоите скорошни изказвания, толкова повече се убеждавам, че си рядко срещан идиот :)

Пфу, ето, направих го, казах нещо лично и емоционално :D

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 22.09.2012, 19:58 ?. :

Защо завършваш негативни изречения със усмивки?

Искаш да кажеш че си пасивно агресивен като съпругите от mad men ли?

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 22.09.2012, 21:05 ?. :

С удоволствие си разцъквам игрицата. Много ми допада, а на който не му харесва (визирам теб Sean-чо) да си трайка и да подминава ;)

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 22.09.2012, 21:07 ?. :

не троля, а информирам

199 мнения
профил »
StupidJupiter каза на 22.09.2012, 22:52 ?. :

Задължителна покупка. Пробвах я и ми хареса, въпреки че не съм ревностен фен нито на поредицата, нито на този жанр. И още нещо, ревюиращият като че ли ми прочете мислите - признавам, че ми беше трудно да я изключа след първите няколко часа. Зарибявката е голяма.
Приятно разцъкване, авери! :)

9 мнения
профил »
Tiesto каза на 22.09.2012, 23:43 ?. :
Редактиран на 22.09.2012, 23:48 ?.

Не ми пука за TQ, не ми пука и за Д3, важното е че хората от Runic се стремят, чрез своят труд да предоставят по-голямо удоволствие на играчите от Blizzard. Не всичко е пари-хората от Runic са професионалисти, явно искат да доставят по-голям кеф на играчите на Torchlight, разбира се това е само моето мнение, задължително ще я пробвам!

149 мнения
профил »
fridge каза на 23.09.2012, 01:22 ?. :
Редактиран на 23.09.2012, 01:23 ?.

Страхотно ревю. "Що се отнася до Berserker - е, това си е типичен варварин." Само с това не съм съгласен. Играя с този клас от пускането на играта и мога да кажа, че това е типичен роуг.
*илии май аз така съм го развил xD

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 23.09.2012, 02:28 ?. :

Всеки един от героите има по няколко различни build-а, които дават доста различно изживяване, като не всички са за всеки. Най-вероятно в случая се визира използването на две оръжия едновременно и някои други дребни прилики с варварина от Diablo 2.

7 мнения
профил »
Zonar каза на 23.09.2012, 10:30 ?. :

Чесно казано съм изключително озадъчен каква е причината за цената на Д3.
Не мога да разбера кое от целия продукт си заслужава и половината пари, поне по това ,което съм видял от въпросната игра,но не съм я играл още, признавам си.
Все още съм на мнение че Близ. доста гнусно се иср...ха, така пред всичките си фенове.

Може и да си най-големия ,най-заклетия фен на Близард и пак няма как да не обърнеш внимание за недостатъците, които Д3 разполага (можеби не най-добрия подбор на думи),сравнена с игри от неината генерация.

Моето мнение, че Д3 е игра която вероятно би се харесала ,ако беше излязла преди 2-3 години.

768 мнения
профил »
Kazomir каза на 23.09.2012, 11:32 ?. :

Факта, че на кутията пише близард вдига цената с поне 200%.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 23.09.2012, 14:03 ?. :

Сложи още толкова процента, че не е друго, ами обичаното и чакано Диабло и те ти тебе цената.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 23.09.2012, 18:29 ?. :

Играта е евтина и това е голям плюс, но не ми е ясно как може да се сложи толкоз висока оценка на игра с толкоз дървен енджин, която същевременно не предлага нищо ново. Леко се изтъркаха този тип игрички, поне да имаше графика ебаси за да има някв стимул да я гледа човек. То бива бива едно и също 15 години, ама това е прекалено.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 23.09.2012, 19:57 ?. :
Редактиран на 23.09.2012, 19:58 ?.

Масовото одобрение и високите оценки показват, че хората нямат нищо против изтърканото добро "старо", когато си е на мястото и е направено с разбиране.

Какво се оказва? Че успешните игри са онези, чиято цел е да носят забавление на играча по начин, по който той очаква, а не по начин, по който го принуждават да се забавлява.

122 мнения
профил »
vladdim каза на 23.09.2012, 20:50 ?. :

Единствената ми забележка по енджина е че когато си зад стена тя не става на 90% прозрачна - но все пак това е енджина на ТЛ1 която бе направена само за 11 месеца, а и си е традиция от Д1 и Д2.
Ако под 'дървен' се разбира изометрична - това са си точно АРПГ игрите - 1st person или over the shoulder ще е много странен мултиплей или контрол на summons/pets ;)
Ако е графиката - а това няма много общо с енджина - Блиц набутаха 2 ГБ текстури и още толкова в модели, 2.5 ГБ cinematics и близо 2 voice acting, добавиха геймплей на ММО-фарм и се чудят защо user score-ът им е няма и наполовина (3.8 срещу 9.2) от този на игра направена от екип от 38 човека (да - Runic има персонал от 38 сравнено със 7000 на Актиблиц)

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 23.09.2012, 20:51 ?. :

Ми ако слушаш чалга и играеш уоу, то тезата ти е вярна. Лично аз никога не съм се кефил да съм овца в стадото.

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 23.09.2012, 22:12 ?. :

Не искаш да си "овца в стадото"? Тогава защо изказваш "овчи" мнения?

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 23.09.2012, 23:28 ?. :

Оценката е висока, защото играта е забавна и това е най-важното за една игра. Graphic whoring-а се изтърка, драги ми iddqd, не търсенето на добри игри.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 24.09.2012, 00:48 ?. :

Явно това е единствената забавна игра в днешно време щом има таква оценка, а е с толкоз демодирала графика и толкоз изтъркана концепция.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 24.09.2012, 01:04 ?. :

А твоята любима Dark Souls не е ли с изтъркана концепция по тая логика? Къде ли другаде сме виждали игра от трето лице във фентъзи вселена, където героят ходи из разни места и дънджъни, избива гадове, вдига нива и слага нова екипировка? Със сигурност не в нито един Elder Scrolls или Gothic/ Risen... Явно просто си търсиш оправдание да оплюеш играта.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 24.09.2012, 01:29 ?. :

Е дарк соулса си е уникална игра. Тази е доста трудно да се нарече оригинална понеже е супер клише. Не че плюя игрицата сигорно е готина, но просто е толкоз грозна и клиширана, че дори ниската цена няма да ме привлече. Би ме привлекла примерно ако нямаше пат оф ексайл, която е безплатна и с доста по-истнски енджин, също така доста по-оригинална и това си личи само като отвориш дървото за развитие на героя. Тук не съм го отварял де но не мисля че ще е нещо невиждано, а там си е точно невиждано.

За дарк соулса изобщо сравнение не може да става, тои е истинско екшън рпг а не безумно повтарящо се кликане с мишката до безумие. От както почнах да я играя изобщо не ми се връща към безумното кликане като олигофрен с мишката и сравняването на статистики на предмети. В дарк соулс всяка битка е предизвикателство, а тук просто си цъкаш с мишката като нууб.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 24.09.2012, 08:20 ?. :

Path of Exile е доста по-дървена игра, що се отнася за физичен engine и gameplay. Идеите в нея не са оригинални(освен отвратителната trading система, в която няма никакъв смисъл), а графиката, въпреки че е детайлна, е доста грозна.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 24.09.2012, 21:44 ?. :

Е ако на пат оф ексайл енджина ти е дървен то тогава торчлайт 2 няма шанс за висока оценка понеже ендина и е доста по-зле. Също така ако дървото на развитието на пат оф ексайл не е оригинално, то торчлайт 2 не вярвам да има с какво да впечатли някои понеже тя и това няма.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 24.09.2012, 21:59 ?. :

Socket skill-овете в PoE са взети от FF7, дървото е взето от FF10. За енджина - както казах графичния е доста по-детайлен(но стила е доста по-грозен и анимациите са по-дървени), а физичен engine едва ли не липсва.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 24.09.2012, 23:39 ?. :

Еми щом са взели от фф7 това следователно е нововъведение в този жанр понеже фф7 изобщо не е такъв жанр игра. Демек тъпанарско хак и слаш рпк дето само се клика с мишката нямало е таквоа нещо в такова рпг. За енджина това че нещо е детайлно или не не зависи от енджина а от желанието на работниците да се занимават с детайли. Енджина е нещо дуго физичен енджин в торчлайт липсва. Примено начина по които падат монетите и други такива неща е просто уникално зле. Стилът е като за сънчо това не го коментирам има деца дето този стил им харесва мен това не ме засяга, това че теб те кефи ок мен пък не ме аз искам дак готик стил като в ексайл. Изобщо това че казваш че енджина на ексайл е с лоша физка и грозен е ебаси автогола за теб понеже на торчлайт е в пъти по-зле а на сичкото отгоре се плаща за него.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 25.09.2012, 08:40 ?. :

Добре де, не може да не си схванал какво казвам. Engine-а на PoE предоставя достатъчно ефекти и детайли, така че да виждаш акнето по героя си, но като цяло графиката, въпреки че е много по-детайлна, изглежда като детайлна снимка на гнойна пъпка, защото самите модели и текстури са грозни. Самият геймплей е дървен до немай къде, като всички движения са насечени. Cast-ването на skill-ове е бавно и тромаво, като самите скилове са безбожно еднообразни и това, че са ги equip-ваш в екипировка, вместо да ги учиш, е същото като идея с книгите, които се появят в Diablo 1, от където учиш магии и за да имаш дадена магия, трябва книгата да ти я е пуснало или да си си я купил от някъде. Пасивното skill дърво е единственото от играта, което става за нещо, но дори с него играта има много повече минуси, отколкото плюсове. Като цяло на хартия играта изглежда много по-добре, отколкото на практика.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 25.09.2012, 13:53 ?. :

Като цяло е безплатна и изглежда много по-добре от торча. Торча използва енджина от миналата част, а той си беше дърво още тогава. Това, че малките деца не разбриат от графика и се кефят на шарено е много ясно, може да играят торч 2 за лека нощ деца.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 26.09.2012, 03:29 ?. :
Редактиран на 26.09.2012, 03:33 ?.

Ей, айдидикюди, играл ли си за повече от час? Да, като зуумнеш си личи колко нискодетайлна е графиката за игра от 2012, дори на едно място като си, пак се усеща, но в тази игра действието като цяло се развива на скорост и освен ако не си някъв малоумен да стоиш на едно място, вместо да цъкаш, въобще не се забелязва това в един момент, тъй като от всички неща, дето се случват на екрана (спелове, движение на героя и npc-тата, извирането на предмети), не можеш просто да се загледаш достатъчно и това не дразни.

Били ти шарени цветовете, ми хубаво, стига си обяснявал как това се харесвало само на малки деца, изтъркал се жанрът, нищо никога не се е изтъркало, щом още хората играят игри от преди 30 години. И angry birds e шарена, и plants vs zombies е шарена, и borderlands като цяло е, ама се плащат и се играя от МИЛИОНИ хора. Поне това си става нещо като запазената марка на поредицата засега, затова и почти никой никъде не съм видял да се оплаква, докато Diablo беше мрачна игра и като я направиха cartoony, как няма да са недоволни хората.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 26.09.2012, 14:26 ?. :

Не знам с колко диоптера си, но аз лично прекрасно виждам грозитията на екрана. Всичко изглежда като няква плоскост с няква супер нискодетайлна текстура на нея, а за ефектите и магиите изобщо дума да не става просто по-грозни ефекти не съм виждал в игра последните 5 6 години. Мега грозно и изтъркано, не съм я играл препдолагам звукът е на ниво и това можеби допринася за атмосферата, нос такива текстури и ефекти, а физиката изобщо да не я споменявам че ми става зле.

1728 мнения
профил »
Sentry каза на 26.09.2012, 18:27 ?. :

Как, да му се невиди, говориш за физика, като не си играл?

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 27.09.2012, 00:16 ?. :

Е аз виждам от клипчетата, че е същия енджин от 1, а нея съм играл и и се ужасиш от дървения енджин още тогава. Физиката си личи, че не е мръднала. Физката в диабло 3 е смехотворна, но в торч лайт 2 е плачевна.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 27.09.2012, 01:03 ?. :

Пич, гледай това ревю. Напълно съм съгласен с човека, споделям геймърските му наблюдения над тази игра. http://www.youtube.com/watch?v=D2YX3WSENh E

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 27.09.2012, 02:32 ?. :

Тоя дори казва че графиката била красива, а реалноста е че е мега грозновата. Какво да го слушам повече можело да стреляш с лък и да се биеш с меч или магия това е довода му все едно не може в другите игри. Нищо не казва.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 27.09.2012, 04:36 ?. :
Редактиран на 27.09.2012, 04:37 ?.

В Д3 няма такива екстри. Човекът не казва, че играта измисля жанра наново, а просто че е достатъчно забавна и разнообразна. И си е така.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 27.09.2012, 13:06 ?. :

Нека си е забавна, но е грозна и няма нищо ново в нея. Това са неща дето трябва да се отразят на оценката, и точно това бях написал в първия си пост.

122 мнения
профил »
vladdim каза на 30.09.2012, 12:57 ?. :

За грозно и красиво - всичко е субективно :)

За енджина - нарочно е направен cartoon за да не се повторят грешките от TQ (феноменален ендхин, но но на среден клас комп при излизането си бе твърде тежък и доведе до закриване на студиото - чак след 2009 играта доби голямата си популярност понеже вече вървеше гладко на стандартните конфигурации) и Д3 (ендхина не може да рендърне наистина много мобове и затова епични битки с босове и 40 моба като в ТЛ2 - напимер Мордокс - няма и няма и да има).
Имаш смяна на времето, водните повърхност нямат отражение, но имат вълнични и концентрични кръгове, светлинните ефекти са далеч по-добри от D3, магиите не пречат на видимостта на екрана (често явление в много ММО), анимациите на движение и битки са изключително плавни (не като ПоЕ) - но като не си играл няма смисъл да продължавам ...

За текстурите - лично мнение - геймплея винаги е далеч по-важен. За мен 95% от съвременните шутъри са пълен боклук сравнени с времето на Doom/ Heretic/ Hexen, Duke Nukem/ Blood/ Sin/ Unreal/ Half-Life. За други това са грозотии - кои му пука за level design като енджините им са стари :)

7 мнения
профил »
Zonar каза на 23.09.2012, 21:35 ?. :

Съгласен съм с iddqd.
Този стил на визуализация е вече стар и не предоставя нищо ново.
Лично на мен ми изглежда някак си доста анимирана в смисъл анимациаонна.
Ако не се лъжа WOW и Borderlands използват същата концепция с идеята ,че уж по този начин енджина става по гъвкав (това е мое мнение и лично наблюдение, за игрите изглеждащи по този начин) и предполагам , че се фокусират върху геймплей и други там подобни за да я направят по интересна.
Но както вече казах, този стил вече е отживелица.
Толкова ли е трудно да се използват новите технологии пълноценно, незнам и не искам да знам. Искам като утида да си купя играта и седна да я играя да имам чуството че играя наистина нов продукт а не преработка на някои стар.
Въпреки всичко успях да прегледам играта само в началото 1вите няколко часа и едно мога да кажа: Играта си заслужава всичките пари които струва.
Няма и стотинка коята да не е оправдана в тази цена,но чесно казано не бих дал повече от 22 евро за нея.
Като това мнение го изразявам чисто като запалянко по игрите а не като почитател на поредицата. Никога несъм играл ТЛ 1 и не знам за какво става въпрос в нея, но мосля да разбера.

П.С
Ако трява да избирам между Д3 и ТЛ2, то ТЛ2 би ме удолетворило в пъти повече от шитавия Диабло 3, макар и със смотана и остаряла графика.

122 мнения
профил »
vladdim каза на 23.09.2012, 23:59 ?. :
Редактиран на 23.09.2012, 23:59 ?.

Ако искаш подобна игра с детйлна графика трябва да изчакаш до лятото на 2013 за Grim Dawn - освен ако си голям фен на жанра и се се включиш в алфата около коледа ;)

За информация - Grim Dawn е проект на Артър Бруно - дизайнера на TQ - започнат в края на 2010. Заради него Бруно отказа ролята на дизайнер на Д3 (и назначиха Уилсън :( ) и с Кампанела (арт директора на TQ) основаха инди компанията Crate. Покрай кикстартера има в Reddit 8-часова сесия отговори на въпроси за играта и също като за Макс Шефер оставаш с чуството че тоя човек живее за да прави забавни АРПГ.
Интересно бе и мнението му за цените на игрите - спред него качествена игра се прави за около 2-2.5 години от екип от 20-30, макс 40 души и при цена 20$ дори 400 000 дигитални копия изкарват компанията на печалба. Но ако си вързан с издател със 1000 човека в отдела за маркетинг, цифрите нарастват неимоверно :(

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 24.09.2012, 06:27 ?. :

Интересно как да не си фен на тоя тип игри(Diablo клонинги) и да изказваш мнение за това е някакво смъртно престъпление за 12 годишните му фенове в PC Mania.

Без значение дали ви харесва или не, има много неща за плюене.

Най-малкото е че игри като Torchlight и Diablo се водят RPG-та което е просто обидно към истинските такива като Baldur's Gate и Planescape Torment и към хората които държат жанра жив.

Но добре, може аз просто да не схващам - я ми обяснете какво точно му е апетитното на тоя тип игри.

В смисъл, едно велико RPG е велико заради историята, персонажите, света, атмосферата, интересните куестове за изпълнение, приключенските елементи, диалозите. Неща които напълно остъстват тука.

Един велик hack and slash е добър заради железните геймплей механики, бруталната и дълбока бойна система, различните тактики които се прилагат към различни противници.. отново, неща които тук липсват.

Тоест в крайна сметка имаме някакъв хибриден жанр които плюе на всичко което би трябвало да прави добре.

Но естествено шанса да получа свестни мнения и коментари е минимален, вместо това ще има още идиоти които се вбесяват заради нечие чуждо мнение.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 24.09.2012, 08:08 ?. :

Шон, в по-голяма част от коментара си бъркаш нещата генерално и съм доста изненадан да го прочета, а не го коментирам, за да се заяждам.

Наличието на пазара на игри като BG и PST по никакъв начин не отрича различните заглавия като Dungeon Siege, Titan Quest или Torchlight. Това са толкова различен като концепция жанр, че за сравнение между тях може да се говори най-общо, както за сравнение между автомобил и и автобус - и двете са превозни средства, и двете имат приложение в определени области и по никакъв начин наличието на едното не отрича наличието на другото.

Там, онзи абзац който си написал за великите h&s игри - как трябва да имат брутална и дълбока бойна система, различни тактики и т.н. - всичко, което си описал не е задължително за едно добро ХнС. В този жанр властва бързият геймплей, разнообразните възможности за изграждане на героя, обширни карти, разнообразни противници, продължителността на геймплея и богатата, разнообразна плячка. Много плячка.

За съжаление не мога да напиша и 1/3 от това, което се канех да пиша, защото ме дърпат да карам малкия с колата до училище. Не приемай мнението ми за заядливо или повърхностно, вероятно друг ще го доразвие.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 24.09.2012, 08:33 ?. :

sean, би ли престанал да пишеш преди да се изложиш още малко с некомпетентността си?

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 24.09.2012, 09:33 ?. :
Редактиран на 24.09.2012, 09:40 ?.

Говоря за истински hack and slash заглавия като Devil May Cry и Ninja Gaiden.

Нали от там идва това hack and slash rpg, мешенето на тия два жанра.

Ако единствено асоциираш hack and slash със игри като Diablo.. ми не ти завиждам за гейминг кариерата ти.

Sidhe, ти да не си алт на Sentry по случайност?

1728 мнения
профил »
Sentry каза на 24.09.2012, 11:01 ?. :

А, добър ден, миличък, чак сега ли се усети?

Иначе hack & slash идва още от tabletop gaming-а като това са игри или кампании, които се концентрират повече върху битките и развитието на героите с цел битка, а не върху role playing-а като цяло. По-късно се пренася термина в сферата на компютърните игри като става синоним на action RPG и значи RPG, в което фокусът е върху битките.

Друг origin са sidescrolling beat em up игрите с фентъзи мотив от рода на Golden Axe, които са наричани по този начин, тъй като това е нещото, което правиш в тях, и в последствие се пренасят в по-модерните заглавия от този род от рода на DMC и Ninja Gaiden, но като цяло произхода на това наименование има съвсем различно значение.

Като цяло hack & slash е тъпо наименование, тъй като покрива прекалено голям диапазон от игри и повечето хора избягват използването му. Други хора, които не знаят за сложният произход на думата, го използват както си искат и по-точно - както им изнася.

Едно велико RPG, което не е известно заради историята, персонажите, света, атмосферата, интересните куестове, а просто заради зарибяващия си до полуда gameplay е Diablo 2. Една игра, или по-точно серия от игри, които са известни заради историята си, интересната си атмосфера, приключенските си елементи и най-вече диалозите, е Legacy of Kain, която е по никакъв стандарт не се вписва да е RPG(освен леките елементи на това в Blood Omen и минималното combat развитие в Defiance).

Това, което прави едно RPG истинско RPG е възможността за кустомизация на героя и възможността да играеш играта както ти искаш да я играеш. Естествено съществуват ограниченията на различните поджанрове и например не можеш да играеш Diablo като FPS и не можеш да играеш Mass Effect като раздаваш правосъдие с меч, или да игнорираш всички диалози и историята в IWD да се съсредоточиш изцяло върху битките с един единствен герой, но като изключим това всички тези игри, както и Torchlight 2, са отлични RPGта в аспекта, в който те ти предоставят жанра.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 24.09.2012, 17:34 ?. :
Редактиран на 24.09.2012, 17:35 ?.

Шон, началото на моята активна гейм кариера, както я наричаш, започна през далечната 1983, с излизането на Star Wars: X-Wing за PC - играта, над която потроших 3 джойстика тогава. Нещо като своеобразно гейм кръщение :). Като казвам "активна", имам предвид точно това - активен гейминг ежедневно; и не броя годините преди това, които съм изкарал във висене по клубове и наливане на пари във всякакви всевъзможни гейм платформи.

Не виждам това какво отношение има в случая, а пък на мен никога не ми е минавало през ум да използвам това като довод, защото подозирам, че голяма част от пишещите тук играят горе долу от това време.

*@Sentry, добър пост!


122 мнения
профил »
vladdim каза на 24.09.2012, 18:31 ?. :

Шон повтаря мнението на една доста известна личност - Лорд Бритиш (Ричард Гериът - Ултима) - след излизането на Д1 той заяви че да се нарече РПГ е бесрамен рекламен трик. РПГ означава решенията на играча да влияят на начина по-който се развива действието, а Диабло си е чист екшън адвенчър от типа изометричен dungeon crawler :) . С времето обаче се възприе, че след като този в тип игри поради различното развитие на статистиките и скил билдовете се получават коренно разлчни герои и може многократно да се преиграва при съвсен разлчен геймплей, това си е просто различен тип ролева игра - и жанра се нарече АРПГ.
Напоследък дори заглавия които са си чист екшън адвенчър се рекламират като АРПГ защото героя може да сменя екипировката си :)

РПГ - игра по време на която решенията на играча водят до различено развитие или различен геймплей.

А хак-енд-слеш всеки го знае - играта е центрирана върху битките - и то такива кoито са 'close and personal' ;)

To и FPS игрите навлязоха в АРПГ територията - още плахо с Hexen и Blood2, a с Borderlands вече съвсeм сериозно.

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 24.09.2012, 18:49 ?. :

Доколкото разбирам проблемът ти е в това, че някой нарича Torchlight RPG. Тоест тъй като не е RPG значи не е добра игра? Или има огромно значение за качествата на играта етикетът, който й слагат хората? Разбирам ако Torchlight не ти харесва, мен също не ме впечатлява чак толкова много (да, хубава е, но не е някакво гейм величие), но да кажеш, че играта не става, защото някой е решил да я нарече RPG е най-малкото глупаво.
А нужно ли е някой да се аргументира защо харесва дадено нещо? А нужно ли е да се определя какво трябва да присъства задължително в даден жанр?
В крайна сметка имаме хибриден жанр, който се харесва на много хора, които имат правото на собствен вкус, защото тук дори не става въпрос за ниско качество, а за нещо, което просто не ти харесва.
И за да избегна универсалния контра-аргумент "Не си ме разбрал, защото си прекалено глупав" ще кажа, че те разбирам напълно - искаш да покажеш колко много разбираш от игри, колко велика "гейм кариера" имаш и колко по-глупави от теб са хората, тъй като слагат 3-те магически букви RPG за да определят донякъде една игра, която, разбираш ли, не е "истинско RPG".

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 24.09.2012, 20:26 ?. :

Ми не, не това ми е целта, просто в тоя сайт се скача на всеки който постне някакъв негативен коментар за някаква игра която по-голямата част от community-то възприема за универсално приета за добра.

И критиките си бяха към жанра като цяло по-скоро, не към torchlight 2 единствено.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 24.09.2012, 20:51 ?. :

Скача се на хора като теб, които казват мнение, чрез което обиждат половината community, и което не могат да защитят по какъвто и да е компетентен начин.

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 24.09.2012, 20:56 ?. :

Chillax bro.

Дай си почивка от лайняните MMO-та и поиграй нещо свястно

http://www.youtube.com/watch?v=xzGEiER7mk c

ДОБРА изометрична игра със добра история и геймплей :o :o

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 24.09.2012, 22:04 ?. :

Пич, аз съм си спокоен, просто ти обяснявам защо не те харесват хората(мен също не ме харесват, защото ме смятат за надменен, което всъщност не е точно така).

Bastion е хубава игра, но не виждам как има нещо общо с темата.

Между другото, забравих да благодаря на Dragon Slayer, който явно има доста по-дългогодишен опит, що се отнася до игри, от повечето членове на сайта/форума, за които май има прекалено високо мнение.

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 24.09.2012, 22:29 ?. :
Редактиран на 24.09.2012, 22:33 ?.

Всъщност не ме харесват защото прекалено много се изкушавам да bait-вам, а когато съм сериозен мненията ми пак са противоречиви.

За мен геймплей механиките са над всичко в повечето жанрове и в крайна сметка много популярни и добре приети игри като Borderlands ги храня доста.

Също жанрове където геймплей механиките имат ужасно малко място за изява и им се отдава много малко значение като MMORPG, hack and slash RPG, разните му хардкур симулатори и т.н. също ги храня доста.

Единствените игри които извинявам за лоши или средни геймплей механики са игри които абсолютно напълно си ги избиват на 150% в други аспекти като примерно The Elder Scrolls, Red Dead Redemption, GTA IV, Dragon Age: Origins, Planescape Torment и т.н.

Очаквано най-любимите ми игри са игри като F.E.A.R., Ninja Gaiden Black, Gears of War, тоест игри които наистина са железни по отношение на механиките и използването им.

Също така не деля игрите на платформи, нещо нечувано във България и единствената причина да троля PC във тоя сайт е заради небивалото количество фенбои които направо си го просят. И заради брутално некадърния екип естествено.


116 мнения
профил »
Sidhe каза на 24.09.2012, 23:33 ?. :

Като цяло признаваш, че си задръстен, харесваш само 5 игри на кръст и храниш всички други, защото искаш да се заяждаш. Благодаря ти!

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 24.09.2012, 23:46 ?. :

Не, просто ти явно си държиш някакви grudge-ове от 2 години и с теб не може да се говори.

Приеми че не всичко което виждаш в интернет трябва да го взимаш насериозно и се успокой.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 25.09.2012, 07:42 ?. :

Пич, самият факт, че помниш, че сме спорили преди две години за нещо си, ме изненадва. Аз не те знам кой си и какъв си, просто те виждам, че пишеш глупости. Прочети си предишния пост и после честно ми кажи, не ти ли изглежда като нещо написано от сноб?

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 25.09.2012, 09:12 ?. :

Да, да харесваш забавни и добре измислени игри е снобарско.

Да не делиш на платформи е снобарско.

Тоест да признавам че игри като CoD имат добър геймплей вместо да се кефя на поредния корейски грайнд фест е снобарско. Ясно. В такъв случай нямам проблем с идеята да съм гейминг сноб.


503 мнения
профил »
The Chameleon каза на 24.09.2012, 12:45 ?. :

ей евала за системата на оценяване, 100 пъти по-лесно се четат смислени постове от простотии :) изобщо не си правя и труда да чета глупости, от които бих рейджнал принципно!

111 мнения
профил »
polos каза на 24.09.2012, 14:59 ?. :

hora 1 barz vapros , ima li q igrata v pulsar ili moga li da platq prez pay pal s visa electron karta , are kajete maina :D

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 24.09.2012, 22:05 ?. :

За първото - не, за второто - да.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 25.09.2012, 03:21 ?. :

Sentry, ти не беше ли казал в една стара новина, че има физически копия на играта? Май си се объркал тогава, ще ми се да беше вярно обаче.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 25.09.2012, 07:45 ?. :

То ще има, просто ще е на немски(може би и на руски) и още не е излязла :)

276 мнения
профил »
fizo каза на 24.09.2012, 17:47 ?. :

Това недоразумение ТЛ2 го пробвах вчера и направо не мога да повярвам, че сте го оценили толкова високо.

Ужасно изглежда,героите са скука, скиловете и те. Не предлага нищо ново което не сме виждали в Диабло 2 и ТЛ1.

Второто, което искам да кажа е че след ТЛ2 Диабло3 ми се струва изключително добро ! Хейтвах и по Д3, но това тук е просто смешна игричка.Да вярно ще я играя на стария лаптоп като ходя на вилата на който нямам интернет.

Да Диабло3 има много проблеми, но след ТЛ2 ми се струва като игра надминала времето си. ТЛ2 ми се струва толкова стара и ретро, че се плаша. Да не говорим, че ми се вижда супер скучна.

122 мнения
профил »
vladdim каза на 24.09.2012, 18:48 ?. :

Различни хора - различни вкусове ;)

Аз лично намирам скиловете са доста интересни, графката е стил ММО (то пък Д3 е с ММО геймплей) но на елит в битка с бос или шампион с гаден афикс единствено се забелязва скоростия и изпълнен с адреналин екшън.

М/у другото препоръчвам за сингъл елит трудността, а за мулти и хардкор - ветеран.

296 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 24.09.2012, 20:22 ?. :

Според мен тази игра е още по-тъпа от D3.

6 мнения
профил »
yavcata каза на 25.09.2012, 12:06 ?. :

Ти да не си се побъркал D3 е нищо в сравнение с тази като ще обиждаш Torchlight II го прави на страницата за D3.

111 мнения
профил »
polos каза на 25.09.2012, 13:35 ?. :

pi4ove , az sam fen na diablo , probvah tl 2 i ne mi haresa osobenno , ne 4e diablo 3 e mn dobra de , no nemoga da otreka 4e tl2 mi varvi v pati po dobre i po plavno ot darvenoto diablo

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 25.09.2012, 14:33 ?. :
Редактиран на 25.09.2012, 14:35 ?.

Май-май няма начин да се смени трудността след като вече си я настроил в началото..? Гледайки тук http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t =35443 , явно е така. :/

242 мнения
профил »
HunteR каза на 25.09.2012, 22:46 ?. :
Редактиран на 25.09.2012, 22:47 ?.

Трудността може да бъде сменена посредством конзолата, но не е препоръчително да се използва. :)

131 мнения
профил »
Ragnarous2 каза на 25.09.2012, 15:52 ?. :

hyper1, трудноста веднъж избрана не може да се смени.

1728 мнения
профил »
Sentry каза на 25.09.2012, 16:15 ?. :

hyper1, когато създаваш multiplayer игра можеш да избираш трудност, така че може да ги сменяш, но трябва да играеш един вид в интернет или в lan.

15 мнения
профил »
DaSergant каза на 25.09.2012, 18:49 ?. :
Редактиран на 25.09.2012, 18:51 ?.

Дойдох тука да гледам сейра между Torchlight 2 и Diablo 3 феновете.
Сега в мое лично мнение Torchlight 2 е това което Diablo 3 трябваше да бъде,и не не съм Torchlight fanboy както повечето от вас биха предположили,очаквах Diablo 3 с нетърпение цъках бетата с приятели,и все пак не беше същото изживяване като преди години с сичките ми приятели сме са събрали на LAN party да бийм Диабло по кратуната,не мога да кажа че Diablo 3 е разочарование,но не е и това което очаквах да бъде.
Сега малко да пиша и за Torchlight-а,по добър е от Д3 НО пък copy paste-ва много яко от Диабло,като почнеш от HUD-а примерно до gameplay стилът.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 25.09.2012, 22:05 ?. :

И как е, сеирът оправда ли очакванията ти?

1 мнения
профил »
cnyyk каза на 25.09.2012, 22:15 ?. :

Вече има и работещ крак за torchlight 2
http://www.youtube.com/watch?v=kjx2l1foYxc

768 мнения
профил »
Kazomir каза на 26.09.2012, 10:05 ?. :

Аз пък имам 2 работещи крака, ама единия го наболява коляното.

Ай стига бе! 19 евро е играта. Да изпиратстваш някоя игра дето е 60 евро ОК, българин си, беден си, разбирам те, ама 19 евро? Да не можеш да дадеш 19 евро на копания която не е водена от корумпиран гигант като EA или Activision и която го заслужава? Егати...

131 мнения
профил »
Ragnarous2 каза на 25.09.2012, 23:22 ?. :

cnyyk:

http://www.youtube.com/watch?v=1zdWC9rHWmk

34 мнения
профил »
r3fl3ktor каза на 27.09.2012, 14:55 ?. :

DragonSlayer коя година е почнала твоята гейм кариера с коя игра :D Че нещо не разбрах в другия ти коментар.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 27.09.2012, 21:45 ?. :
Редактиран на 27.09.2012, 21:46 ?.

Добре развит Perception скил, r3fl3ktor! Вярната година е 1993. Предполагам, или малкия е бърникал клавиатурата и нещо е разменил местата на цифрите или в бързината съм допуснал нелепо lapsus claviaturae.

*едит - Първата положителна оценка към мнението ти е моята.

216 мнения
профил »
Nikeca каза на 04.10.2012, 13:29 ?. :

Каква е разликата между STASH и SHARED STASH ?

122 мнения
профил »
vladdim каза на 04.10.2012, 20:45 ?. :

http://eat-games.tumblr.com/post/32824468588/max- schaefer-torchlight2-launch-interview - съвсем прясно интервю с Макс Шефер

@ Nikeca - индивидуален сандък на героя и такъв който всичките ти герои ползват

216 мнения
профил »
Nikeca каза на 07.10.2012, 02:46 ?. :

Извинявам се много, ма не може 2012 а героя като ходи по сняг или пясък да не оставя следи!

177 мнения
профил »
Vladety каза на 07.10.2012, 14:49 ?. :

Ти шегуваш ли се или си малоумен...

123 мнения
профил »
diantonio каза на 08.10.2012, 15:03 ?. :
Редактиран на 08.10.2012, 15:04 ?.

С един приятел я почнахме , аз съм outlander той е berserk... Надявам се да балансират berserkа с някакъв пач, защото в момента е на практика безсмъртен.
Добра алтернатива на диабло 3.
Иначе готина игра, но много бързо се превърта :(

172 мнения
профил »
Grubiqn каза на 21.08.2016, 11:29 ?. :
Редактиран на 23.08.2016, 21:57 ?.

Бях играл първата част която беше умопомрачително бъгава и ме отказа много бързо.Ще почакам да изиграя някой и друг ден на тази за да кажа дали е по-добра или не.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Torchlight II

новини:
Runic обяви новата си игра с име Hob, която ще бъде демонстрирана за пръв път по време на изложението PAX Prime в Сиатъл.
Ерих Шафер и Травис Балдри – двама от съоснователите на Runic Games – напускат компанията в началото на април след близо шест години в студиото.
Играта се представя значително по-добре от своя предшественик, който успя да продаде 1 милион копия за цели две години, обяви шефът на Runic.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Torchlight 60
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78
Path of Exile 77