The Witcher 3: Wild Hunt

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

The Witcher 3 ще има три различни епилога, всеки от които ще може да бъде изигран от геймърите, а това на кой точно ще попаднете зависи от изборите ви по време на самото приключение.

Ролевата игра с подзаглавие Wild Hunt ще следи изборите и действията на
геймърите и така постепенно ще определя към кой от отделните краища ще се насочите. А разликите между тях могат да бъдат доста големи, обясняват поляците от CD Projekt Red.

“Играта има общо 36 края”,

казва Адам Бадовски, управляващ директор на студиото.

“36 различни състояния на света”, леко го коригира Михал Гилевски, шеф на маркетинга в CD Projekt Red.

На пръв поглед това е дребна разлика, но двамата поляци обясняват, че
начинът, по който The Witcher 3 събира информация за вашето изиграване е толкова подробен и методичен, че в крайна сметка може да станете свидетели на големи промени в историята и в заобикалящия ви свят. Запитани колко са дребните промени, които могат да се отразят в краищата, те признават, че са спрели да ги броят след като са стигнали до 300.

Според Бадовски и Гилевски най-добре е да се обобщи, че The Witcher 3 ще ни предложи три напълно различни епилога, които може да изиграем. Достигането на даден епилог става чрез изиграването на играта и правенето на различни избори в нейния ход.

“Играта е доста комплексна”, продължава Бадовски. “Никога не сме се стремели да направим нещо специално заради различните краища, но те се явяват като естествено последствие от сюжетната линия. Историята има
стотици разклонения и под-истории. В епилозите обобщаваме всички тях. Някои от елементите са взети от самото начало, а някои от различните части на историята. Всички те обаче се свързват в епилога”.

“Истината е, че имаме да обобщим доста неща. Не сме искали да си измисляме различни краища, а само да представим последиците от изборите на играчите”.

Историята в The Witcher 3 започва веднага след като Nilfgaardian Empire
напада Northern Kingdoms и след като Гералт е възвърнал напълно паметта си. За момента играта се разработва за РС и PS4, но нейните създатели не
отхвърлят възможността да я видим “може би и на друга платформа”. Тя ще
предложи повече от 100 часа геймплей, които се разпределят по равно между главната история и огромния брой странични куестове. Отвореният свят е около 35 пъти по-голям от този в предната част.

Бойната система в новата игра ще бъде преработена

и разширена и едно от нещата, които ще включва е т.нар. Witchers Senses система, която ви позволява да идентифицирате и атакувате уязвими точки у вашите врагове.

По отношение на оптимизацията на различните версии, CD Projekt Red полага особени усилия върху варианта за новата конзола на Sony. Тъй като предните части не са достъпни за PlayStatiоn 3, този път играта не само е напълно съвместима с новата архитектура, но дори ще позволи на РС геймърите да прехвърлят своя прогрес от The Witcher 2 направо на next-gen конзолата.

“Ще ви дадем възможност да използвате вашия сейв файл от The Witcher 2”, казва Бадовски. “Конкретно при PS4 работим върху начин да пренесем старите ви действия и решения. Ако преди сте играли на РС, а сега предпочетете PS4 нормално е да искате да видите някаква продължителност и да започнете с подобен герой”.

Представителите на CD Projekt Red засега предпочитат да не разкриват как точно ще сработи тази механика, но обещават, че ще успеят да я осигурят.

Автор: Иво Цеков