facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
The Witcher 2: Assassins of Kings
Превю | 10.04.2010 | автор: Иво Цеков


Производител:
CD Projekt Red
Издател:
Atari
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
Излиза на:
ще бъде обявено

сайт на играта »

"Всички ние знаем нашите ограничения", казва старши продуцентът на The Witcher 2: Assassins of Kings Томек Гоп. Това изказване е логично и мнозина биха се зарадвали на него. Причината е, че при целия си потенциал и интересен геймплей, първата част на фентъзи ролевата игра бе далеч от съвършенството, когато се появи за пръв път на пазара.

Кръпка по кръпка

Гоп твърди, че работата по нейното продължение е започнала още в момента, когато първият The Witcher излезе, но със сигурност продължението се нуждае от максимално изпипване. Почти година след появата на първата игра поляците от CD Projekt все още оправяха някои нейни елементи, оптимизираха бойната система, коригираха превода от полски на английски и пуснаха обновената версия като Enhanced Edition. Подобна политика е похвална, що се отнася до отношението към клиентите, но за втората част на вещерската сага нейните автори биха предпочели нещата да са перфектни още от началото.

За целта те са създали напълно нов енджин, чиито технически капацитет позволява създаването и управлението на много по-голям свят, който да реагира адекватно на действията на играча. Работата по новия енджин също започва едновременно с пускането на първата игра, когато малък екип стартира от нулата в опита си да създаде подходяща основа. "Вече поставихме историята и написахме сценария", обяснява Гоп, "Проблеми никога не са изключени, но този път имаме много повече време за реакция".

Какво ново?

Диалозите, които бяха сред основните елементи на The Witcher, отново ще заемат важна част от геймплея. Този път авторите обещават максимално изчистена структура, която да позволи лесното разгръщане на историята. Отношенията с останалите герои ще бъдат комплексни, но интуитивни и няма да затормозяват геймърите повече от необходимото.

Историята в играта безспорно ще бъде ключова и думите на нейния продуцент го доказват. "Всеки избор, който направите в The Witcher 2, ще засяга много повече хора, а не само един или двама души", амбициозно обяснява Гоп. Средата, в която Гералт живее сега ще се променя много по-динамично, отколкото в оригинала. Според авторите не само хората, но и местата, които посещавате ще се променят според решенията, които сте взели по-рано. "На някои места в даден диалог може да избирате между цели десет реплики", казва Томек Гоп, "Причината да има такъв голям избор не е желанието ни да залагаме на количеството, а идеята диалозите да се развиват плавно и когато героят има съответния голям избор, ние просто го предлагаме".

Познати лица

В центъра на The Witcher 2 отново ще бъде познатия ни Гералт, който много скоро ще се окаже въвлечен в конфликти и събития, случващи се далеч извън неговия контрол. Въпреки че се включва с нежелание в тях, способностите на Гералт са го направили известна личност. А както знаем, известността понякога може да носи и неприятности.

Началото на играта ще ви посрещне в замъка La Valette, чиято владетелка се опитва да извоюва независимостта си. И в новото си амплоа Гералт постоянно ще се връща към своя вещерски живот. "Всъщност подтекстът на цялата игра е това кой всъщност е истинският Гералт", споделя Гоп.

Но историята във втората част на играта няма да ни срещне само с познати места. Авторите са решени максимално да се възползват от способностите на енджина, за да изградят един обширен свят. От показаното до момента изглежда, че целият стар свят от оригинала може да се вмести в частица от новия. От CD Projekt обещават, че въпреки обширните размери, геймърите няма да се срещнат с досадния Loading... екран никъде. Нещо повече, когато влизате в къща или друго помещение, също няма да изчаквате зареждането.

Има ли място за романтика?

Определено да! "Ще се въздържим от някои от елементите, които използвахме в оригинала, за да засилим интимната атмосфера, но такава определено ще има", казва продуцентът на играта. Той твърди, че секс и романтика ще има, но не като самоцел, а като естествено развитие и емоционално съзряване на героите.

Разбира се, в основата си играта ще се върти около битките. Бойната система в оригинала бе леко тромава и момчетата от CD Projekt са убедени, че в новия си вариант тя ще е по-достъпна за средния геймър. Различни комбо изпълнения пак ще има, но в основата си играта ще предлага по-интуитивно управление. За по-напредналите играчи обаче са предвидени и по-сложни тактически опции.

По пободен начин е уредено и развитието на героя. Сега категориите умения са по-малко, но в рамките на тях геймърите ще имат по-голям избор. Създаването на отвари също е опростено и ще става просто със събирането на важните съставки, без варене. Управлението на инвентара също трябва да бъде подобрено. Особено внимание се отделя и на диалозите на английски.

Всичко това звучи обещаващо, спор няма. В CD Projekt дори не крият амбицията си да създадат конзолна версия, затова тайничко моделират интерфейса на играта с идея за управление с геймпад. "Това обаче ще стане в някакъв бъдещ момент. Засега The Witcher 2: Assassins of Kings е преди всичко РС игра!", категоричен е Гоп.

Какъв по-добър завършек на това превю?! 

напиши коментар
 

268 мнения
профил »
Минотавъра каза на 11.04.2010, 09:05 ?. :
Редактиран на 11.04.2010, 09:08 ?.

Всичко звучи много добре, но по какво точно ще се различава от първата част?

От превюто изглежда така, сякаш играта ще предложи просто "още от същото", без да има някакви реални иновации. Не че това е задължително лошо нещо, но все пак трябва да има някаква еволюция...

И преди някой разбирач да се е обадил - коментирам ПРЕВЮТО, а не самата игра, за която все още не знам нищо.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 12.04.2010, 09:46 ?. :

Предполагам, че ще получим най-малко забавна история, а за останалото ще трябва да почакаме докато авторите пуснат повечко подробности =)

130 мнения
профил »
Omerta каза на 11.04.2010, 09:31 ?. :

Според мен играта няма начин да бъде друго, освен шедьовър. Вселената не Вещерът е огромна и има достатъчно, че да не се изчерпат авторите на играта откъм идеи. Въобще играта на годинта ще бъде това. Страшна работа беше първата. Ходиш по барове, по някой път убиеш кикимора, спасиш брака на влюбена двойка, абе велико е.....

191 мнения
профил »
MartoG каза на 11.04.2010, 11:21 ?. :

+1 .. и аз съм голям фен на Вещерът .. малко оффтопик, ама ви препоръчвам да прочетете всичките книги Вещерът на Анджей Сапковски .. много са яки :)

110 мнения
профил »
Изход каза на 11.04.2010, 10:00 ?. :
Редактиран на 11.04.2010, 11:18 ?.

Надявам се продължението да бъде също толкова добро, колкото и оригиналът.
До колкото разбрах ще можем да пръхвърлим сейфовете си от TW1 във втората част, което няма как да не радва.
Очакванията ми са големи, дано не остана разочарован.
ЕДИТ: Също така и диалозите ще са подобни на тези от Fahrenheit/Heavy Rain и ще искат бързи реакции :)

71 мнения
профил »
DJ Cat каза на 11.04.2010, 10:58 ?. :

МИНОТАВЪРЕ изцяло променената бойна система ? Преминаването към чистокръвен Hack n slash, графиката, нещо като парти система както виждаме, нова система за диалози. Това ти е малко явно, може би трябваше да направят човечетата от пластелин и със светлинни мечове, за да забележиш.

268 мнения
профил »
Минотавъра каза на 11.04.2010, 11:33 ?. :

Ние с теб май не сме чели едно и също ревю.

Бойната система в никакъв случай не е "изцяло променена", просто е опростена... или поне аз така го разбрах.

Графиката не ме интересува. И за каква парти-система става въпрос? Два пъти прочетох превюто и никакво парти не видях.

Преминаването към "чист hack 'n' slash" не се вписва в представата ми за качествено RPG. По-добре да го бяха направили хардкор - противниците да са единици, но да отнема по 10 мин. да ги свалиш (Baldur's Gate, anyone?).

Всичко казано в превюто са общи приказки. Отношенията с останалите герои щели бъдат комплексни, но интуитивни и нямало да затормозяват геймърите повече от необходимото - сякаш в никоя игра не обещават това. Гералт щял да търси себе си - много оригинално, няма що, той вече в 100 тома книги само това прави.

Единственото действително разкрито нещо, са възможностите на новия енджин и липсата на area loading. Подкрепям идеята с две ръце.

Да се разберем. Аз съм фен на книгите The Witcher и първата игра. Сега обаче искам да видя някакъв революционен plot twist, който да преобърне всичко с главата надолу, подобно на събитията в Mass Effect 2. Не искам "още от същото". Искам нещо, което да ми подсказва, че играя Вещера, а не D&D, примерно.

Да уточня и друго - аз ХАРЕСАХ превюто, просто казвам, че то не дава никаква информация. Разбирам че това е превю - целта е да ни нахъса за играта, а не да ни разкрие елементи от геймплея. И все пак CD Projekt можеха да изнесат някакво твърдо инфо, мама им...

А сега, Диджей, върви обратно в детската градина и не се заяждай с истинските мъже.

716 мнения
профил »
joar каза на 11.04.2010, 11:37 ?. :

Minotaur King, that's what you get for reading PC Mania articles..

268 мнения
профил »
Минотавъра каза на 11.04.2010, 11:45 ?. :
Редактиран на 11.04.2010, 11:47 ?.

@joar: Аз не критикувам PC Mania - ругая CD Projekt, задето не са изнесли дори един-единствен факт за играта.

Превюто ми хареса. Г-н Цеков доста успешно е разтеглил локуми и е изписал дълъг и увлекателен материал по тема, за която не се знае почти нищо. От собствен опит знам, че това е доста труднa работа. Поздравления!

110 мнения
профил »
Изход каза на 11.04.2010, 14:54 ?. :

@Minotaur King
За играта се знаят някои съществени неща, които не са посочени в превюто тук. В официалния форуми са казани доста неща, обаче дизайнът му в момента е отвратителен. Скоро ще го оправят, надявам се. Ако темата те интересува можеш да четеш в него.

268 мнения
профил »
Минотавъра каза на 11.04.2010, 16:35 ?. :

@Изход: Мерси.

801 мнения
профил »
Ajax fen каза на 11.04.2010, 13:11 ?. :

Много добро превю, за играта очаквам да стане game of the year.

190 мнения
профил »
Freedom каза на 11.04.2010, 14:08 ?. :

"Засега The Witcher 2: Assassins of Kings е преди всичко РС игра!"-евала момчета...

43 мнения
профил »
JuveUltra каза на 11.04.2010, 15:39 ?. :
Редактиран на 11.04.2010, 15:40 ?.

Помня, че в началото като излязоха и първите шотове от "Assassins of Kings" имаше доста притеснения от феновете за това как ще изглежда Гералт, защото ясно се виждаше, че има разлики в образа му, но от CD Project обещаха, че ще работят още по него и това не е крайният му лик ...

68 мнения
профил »
The Real Slim Shady каза на 11.04.2010, 21:00 ?. :

Дано я няма за конзоли че да се пръснат от яд задето ни отнеха Gears of war и мн други.

П.П. играта изглежда много яка и се надявам наистина да е такава

4 мнения
профил »
Wolfyy каза на 11.04.2010, 22:16 ?. :
Редактиран на 11.04.2010, 22:20 ?.

"Oтнеха ти" GoW? Kaто твоя лична ли я чувстваше? Сега вятърът духа в полза на конзолите, a едва ли някой може да предскаже накъде ще тръгнат тенденциите относо гейм платформи до 5 - 10 години. PC за жалост си изживя времето в голяма част от жанровете. Свиквай.

601 мнения
профил »
Seigar -X- каза на 12.04.2010, 12:42 ?. :

Дано я има играта със зарчетата ^^

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 12.04.2010, 14:00 ?. :

"Ще се въздържим от някои от елементите, които използвахме в оригинала, за да засилим интимната атмосфера, но такава определено ще има"

От какво ще се въздържат ????

110 мнения
профил »
Изход каза на 12.04.2010, 14:32 ?. :

секс картите са премахнати, ще има нормални кът-сцени.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 12.04.2010, 16:15 ?. :

и на тях ще се вижда колкото и на картите вероятно... ;)

28 мнения
профил »
nemezid каза на 12.04.2010, 21:25 ?. :
Редактиран на 12.04.2010, 21:25 ?.

Много харесвам тази игра, но съм малко песимистичен относно всички тези обещания. Факт е че, когато ти обещават твърде много най-често не успяват да изпълнят и половината. Особено ми хареса това:
"От CD Projekt обещават, че въпреки обширните размери, геймърите няма да се срещнат с досадния Loading... екран никъде. Нещо повече, когато влизате в къща или друго помещение, също няма да изчаквате зареждането."
Това искам да го видя. От една страна - гигантски свят, от друга - без екран за зареждане. Нещо не ми се вярва...
Все пак като фен на тази игра се надявам опасенията ми да са напразни.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 13.04.2010, 07:39 ?. :

Огромен отвоерн свят съм виждал само в Oblivion (и Gothic 3 ама това за мен не е игра...), много се съмнявам в The Witcher да направят така

42 мнения
профил »
TryAnal каза на 12.04.2010, 23:17 ?. :

Наистина мн добра игричка, даже още не сам я вратнал и няма търпения за другата част, зареждането е голям недък на играта, нз как точно ще му осетим липсата в втората част!?

139 мнения
профил »
koomshiqta каза на 13.04.2010, 13:15 ?. :

Това е единственото RPG,можеби и игра,която оставя такава следа в живота ми.След като изиграх оригинала,разбрах и за книгите (които си заслужава да бъдат прочетени).Страхотна игра,която заслужено обра толкова много награди преди 3 години.Дано наистина няма проблеми както при първата част и да пооправят лицето на Гералт,за да бъде онзи Гералт от Ривия,който познаваме отпреди :) Поздравления за добрата статия! :)

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 14.04.2010, 11:02 ?. :

Това за следата в живота е много вярно ;)

31 мнения
профил »
hanlon каза на 14.04.2010, 15:06 ?. :

+1

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 15.04.2010, 17:17 ?. :

До Witcher феновете:

Искам просто да ви споделя част от тая следа в живота която ми остави тая игра :P

Спомнете си The Outskirts of Vizima... през деня спокойно селце, селяните вършат ежедневни неща, кокошки сноват наляво-надясно, деца играят, спокойни песнички........
Когато се стъмни обаче всички се прибират и залостват вратите, музиката се сменя, излизат демоните, и удавените и вече на никоя крачка не е безопасно.......

АБЕ УНИКАЛНО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

45 мнения
профил »
hypnozye каза на 25.04.2010, 18:55 ?. :

ха, мда много добро.. абре т'ва си е добре спипано RPG трябва повече такива да правят.. чудно че 1 от най добрите игри който съм виждал е от Полша


323 мнения
профил »
rampage85 каза на 16.04.2010, 07:04 ?. :

The Witcher е най-любимата ми игра на всички времена. Очаквам с нетърпение втората част. Дано само да не опростят прекалено много играта и да я направят noob friendly.

2 мнения
профил »
ReptilePZ каза на 13.05.2011, 14:10 ?. :
Редактиран на 13.05.2011, 14:11 ?.

Ами аз доколкото знам, ако Гералт загине, докато играеш на последното ниво на трудност, ще трябва да започнеш цялата игра отначало. Така че трудността в играта не ме безпокои :) Имам големи очаквания към The Witcher 2

139 мнения
профил »
koomshiqta каза на 16.04.2010, 11:26 ?. :

Спец,така е.Всеки един левел от нивото,всяка една част от картата е изпипана,което прави тези часове,даже дни геймплей незабравими.Другото което е саундтрака,много ми хареса.Абе всичко в тази игра е страхотно!А това за нивото на трудност е вярно,дано наистина не се окипазят откъм него. :)

125 мнения
профил »
ObliteratoR каза на 16.04.2010, 12:31 ?. :

Дано все пак да намерят начин да добавят още такива елементи като тези, които допринесиха още и още повече играта да грабва и да забравя да пуска.. Не че ако просто запазят старите ще им се сърдим де !! :P

123 мнения
профил »
Bloodcount каза на 18.04.2010, 15:26 ?. :

Getalt Rulzzzz 'Nuff said.

Дано 2 ката ми тръгне.

71 мнения
профил »
DJ Cat каза на 19.04.2010, 07:11 ?. :

Минотавър тук се говорят общи приказки....разрови се из нета и ще видиш всъщност, колко много нови неща има. В превюто за мен не е казано нищо съществено, има толкова много други неща които хващат вниманието.

1 мнения
профил »
rodik каза на 19.04.2010, 16:30 ?. :

Две игри, тотално са ме откъсвали от WoW (Fallout 3) и The Witcher ! С нетърпение очаквам двойката и съм 100% сигурен, че ще рабива от СЕКАДЕ ! Намирам я и неизлизам докато не я врътна.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
The Witcher 2: Assassins of Kings

Ревю:
Проблемна, но все пак епично страхотна ролева игра, която слага в малкия си джоб претенциозните, но нелепи представители на жанра като Dragon Age 2.

новини:
Авторите на The Witcher обявиха, че търсят мултиплейър програмист, с което намекнаха, че може и да добавят мулти режим в някой от следващите си проекти.
CD Projekt RED се похвалиха, че втората част на популярната ролева поредица The Witcher е била закупена в над 1.7 млн. бройки.
По един разменен ексклузив и няколко потенциално интересни аркадни заглавия е всичко, което можем да очакваме в следващите седем дни.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
The Witcher 2: Assassins of Kings 78
The Witcher: Enhanced Edition 8
The Witcher 2
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78