facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
The Elder Scrolls V: Skyrim
Ревю | 14.11.2011 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Bethesda Game Studios
Издател:
Bethesda Softworks
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Свят, гъмжащ от малки детайли

Стотици часове геймплей

5 основни града, 20 по-малки селища и над 130 подземия

Аудио и визуален шедьовър

Огромен фактор "преиграване"

Добра ролева система, интересни бойни викове

Играта стимулира експериментирането - може да правите на практика всичко

Интерактивна околна среда - не използвайте заклинания със светкавици по време на дъжд!

минуси

Понякога бойната система наподобява лудо помпане на левия и десния бутон на мишката без капчица мисъл

Дребни технически бъгове - например героят се заклещва на определени места или NPC-тата, които ви следват, се държат неадекватно

Шедьовър в пълния смисъл на думата. Skyrim те хваща за ръка и те отнася в един дързък свят на безгранични приключения. Да, играта няма нито най-добрата история, нито най-привлекателната бойна система, създавана някога. Но нещо в нейния свят те кара да се връщаш отново и отново, да прекарваш часове сред тучните есенни поляни и високите и заснежени планински хребети на Скайрим. Просто шедьовър.

Забележително е как всеки град, всяко селце, всяка малка мелница край реката, всяка гробница носи своя собствена индивидуалност. Откроява се от останалото. Сякаш всичко е изрисувано по отделно с идеята да бъде обособено. И въпреки това се вписва в цялото. Нито за миг няма да с почувствате така, сякаш отивате на едно място за втори път. Това не е Dragon Age 2 със своите copy/paste подземия. Bethesda не може да си позволи толкова лесно да си съсипе репутацията на стойностен производител на ролеви игри. Напротив – 

компанията надскача постигнатото в Oblivion няколкократно

И го прави толкова елегантно, че ще останете изумени.

Както обикновено, стартирате играта като пленник. Ако в Morrowind току-що ви освобождаваха от затвора, а в Oblivion започвахте в своята килия, то Skyrim ви поставя директно в малка каручка – минути, преди войниците на Империята да ви обезглавят. Но, винаги има едно но… А в случая то е гигантски дракон, който напада селцето буквално в последния момент…

Отново, по изключително плавен начин, избирате как да се казва вашият герой, от коя раса да е и как да изглежда. Кажете сбогом на мекотелообразните мутри от Oblivion. Физиономиите в Skyrim са страхотни – с остри черти и достатъчно детайли, почти реалистични и същевременно, достатъчно фентъзи.

Възможностите по отношение на раса пък са предостатъчно, общо десет – орки, върховни, дървесни или тъмни елфи, бретонци, норди, коткоподобните кхаджит и т.н. Всяка една от тях има свое собствено специфично умение, както и бонус към определени характеристики. Така например в кръвта на нордите тече +50 процента устойчивост към ледени заклинания. Освен това веднъж на ден могат да използват своя боен вик, който кара противниците да се разбягват от страх и ужас. Не на последно място – стартират играта с 10 точки в раздел двуръки оръжия и с 5 към блок, леки брони, оръжия за една ръка, ковачество и реч. Накратко - почти идеални воини. Ако искате обаче по-магически ориентиран герой, ориентирайте се към върховните или тъмните елфи заради техните собствени бонуси - пълният списък може да видите тук

Сега е моментът да вметна, че в Skyrim не избирате клас

Такива неща реално няма. Стартирате като най-обикновен приключенец – каква ще е неговата съдба, зависи единствено и само от вас самите. Вашите действия предопределят и функцията на героя. Ако се биете предимно с лък и кама, с времето ще ставате все по-добри и по-добри именно с тези две оръжия. Ако бърникате в чуждите джобове, ще усъвършенствате джебчийството си. Ако правите лечебни заклинания, ще специализирате в едно от петте вида магически училища – Restoration. Разбира се – всичко това може да бъде комбинирано и изучавано наведнъж, допълнено от занаяти като алхимия, ковачество и Enchanting, посредством което придавате магически качества и на най-обикновените предмети. На практика избирането на едно умение не изключва възможността да ползвате друго, което ви дава пълна свобода на развитие на героя. 

Нека простата на бойната система в самото начало не ви залъгва. Това е игра, в която може буквално да се удавите от детайли и възможности. Започвате голи и боси, без почти никакви способности. Но много скоро ще разберете, че зад трите условни архетипа на игра – боец, маг и крадец – в които може да се превъплътите, се крият най-разнообразни геймплей възможности.

Интересна подробност е, че може да екипирате героя си с две оръжия наведнъж - например брадва и меч. В такъв случай не може да блокирате, но пък нанасяте повече щети. Същевременно може да екипирате и по две магии - а ако сложите две еднакви в лявата и в дясната, ще увеличите мощта на заклинанието.

Това е и игра, която окуражава изследването на света

Да, в нея има основна сюжетна линия. Тя ни пренася 200 години след кризата в Oblivion. Върховният крал на Скайрим е убит. Настъпва гражданска война между нордите. Част от тях искат да се отцепят от Империята, под което владичество се намират. Други предпочитат да коленичат пред нея, защото смятат, че имат изгода от това. 

Същевременно обаче древно пророчество предсказва завръщането на драконите и по-специално – на Алдуин, един от най-разрушителните богове, който ще погълне света. Вие от своя страна сте драконоорден. Смъртен, който е роден с душата на дракон и съответно – владее езика на тези същества. И разбира се – само вие може да разплетете мистерията зад появата на тези крилати същества и да спасите положението. 

Въпреки цялата тази драматична ситуация, в която играта ви потапя още в самото начало, вие можете буквално

да заживеете свой собствен живот в Скайрим

Такъв, какъвто сметнете за необходимо. Може тотално да игнорирате основната сюжетна линия и да се съсредоточите върху изследването на света и изпълнението на стотиците второстепенни куестове в него. Всяко селище предлага поне една интересна сюжетна линия, която си заслужава да проследите. 

Излезте извън пределите на града и веднага ще се натъкнете на нещо интересно. Гробница, в която се чудите дали няма да намерите нещо интересно, лагер с бандити, който си плаче за прочистване, мистериозен огън, пламтящ в тъмното…

Може да прекарате десетки часове в изучаване на Скайрим. И ви гарантирам – няма да ви омръзне в нито един момент. Bethesda са се погрижили изследването на света да не бъде прекалено скучно, особено по отношение на битките. В Oblivion вашите противници във всяко едно кътче на света се нагаждаха автоматично спрямо вашето ниво на опит. В Skyrim положението е по-различно – веднъж щом влезете в зона с противници, била тя открита или подземна – тяхната трудност се фиксира. Ако ви се сторят прекалено сложни за убиване, винаги може да се върнете по-късно, когато се чувствате по-подготвени. А това често ще ви се случва, особено ако обичате да странствате. Съвсем спокойно може да се натъкнете на някое чудовище, което ще ви смачка с един удар. Дали ще е леден трол, който ще ви изненада в гръб, докато пресичате някой снежен проход, някой гигант, разхождащ се сред полето, или пък ненормална вещица, живееща в своя собствена колиба в средата на гората. Няма значение. Важното е, че опасността дебне навсякъде.

Не по-малко интересна е и специалната куест система,

която ви праща да изпълнявате куестове специално на онези места от света, които все още не сте посетили. Така на практика играта ви окуражава да посетите всяко едно кътче от нейния свят, който като размер е сходен с този в Oblivion. 

Не по-малко впечатляващ е и фактът, че всичко, което виждате в Skyrim – дори най-отдалечената и висока планина – е достъпно за изследване. А пътят до там определено няма да е скучен. Bethesda са напълнили картата с най-разнообразни места, които биха представлявали някакъв интерес. В над четиридесетте часа, които прекарах в играта, не съм попаднал на нещо, което да се повтаря. Ходя, където ме отвее вятъра, правя каквото реша за правилно, помагам на хората, които са ми интересни. Дори си купих своя собствена къща, обзаведох я, ожених се, а чакам и деца! А сега обмислям възможността да се превърна във вампир. Или пък във върколак. Кой знае? Ще видим. Въобще – Skyrim е игра на неограничените възможности, дори и на еднополовите връзки. 

И все пак рано или късно ще трябва да се изправите срещу 

основната заплаха в света – драконите

Тези крилати зверове са ключов елемент от геймплея в Skyrim. Те кръстосват света на случаен принцип. Може да се натъкнете на тях навсякъде. В гората, докато се сражавате с някой местен дух, или дори в града, малко преди да влезете в кръчмата и да си наемете легло, за да се чувствате по-отпочинали на следващия ден (и уменията ви да се подобряват по-бързо).

Битката с тези същества може да се определи с една дума – епична! Спомняте ли си основния трейлър, който Bethesda публикува при анонса на Skyrim? Е, сражението е едно към едно. Драконът може да ви плюе с огън или лед от въздуха, да кацне на покрива и да ви напада от там или да се стовари директно на земята и да започне да се опитва да ви захапе с огромната си челюст или да стовари опашката си върху главата ви. Някои дракони са лесни и се убиват като мухи, други обаче могат сериозно да ви изпотят – особено ако ви заварят неподготвени на средата на нищото и без нито един помощен еликсир. 

Успеете ли да сразите подобно същество обаче, неговата душа ще бъде ваша. С нейна помощ ще може да отключвате мощта на драконовите думи, които сте научили по пътя си – обикновено са изписани в края на някое подземие или на стената в отдалечена развалина в света... На практика ще проговорите на драконов език чрез специални викове. Всеки един от тях е уникален сам по себе си. Едни отблъскват противниците ви, други усмиряват дивите животни, трети ви правят имунизирани срещу всякакви щети за кратък период от време. Други пък ви изстрелват светкавично напред и ви позволяват да се изплъзвате от капани или от нечии гигантски лапи. Нещо повече – всеки вик се състои от три думи. Дали ще намерите всички, зависи единствено от вас и от склонността ви да изследвате света. Колкото повече думи откривате обаче, толкова по-мощен ще става вика.

Няма как да не споменем и изцяло преработения интерфейс

На практика той няма нищо общо с този в Oblivion. Щом натиснете Tab, пред вас ще с появи едно кръстато меню. Натиснете ли W, ще погледнете нагоре към небето, където се помещават съзвездията от умения. D ви отвежда към предметите, S към картата, а А – към магиите (включително виковете). Очевидно е, че то е изградено с идеята да улесни и конзолните играчи. С малко повече търпение обаче ще му свикнете и ще прелиствате отделните му категории бързо и лесно.

Самата карта също заслужава специално внимание – тя е изцяло 3D и реално изобразява света, погледнат от птичи поглед. Това допълнително допринася за атмосферата в играта и ви позволява да придобиете по-цялостна и ясна представа за света и вашето място в него. Въобще –  личи си колко внимание е отделено на всеки един елемент в играта, с колко любов и прецизност е създадено всичко.

Звукът на Skyrim

The Elder Scrolls V е шедьовър не само във визуално, но и в звуково отношение. Не си спомням друг саундтрак от „Властелинът на пръстените“ на Хауърд Шор досега да ме е впечатлявал толкова много. Всяко едно парче от него заслужава да се чуе поне сто пъти, особено основната мелодия в играта, която е меко казано епична. 

В допълнение към музиката откриваме и набор от професионални актьори, като Макс фон Сюдоф и Кристофър Плъмър, които са се погрижили за озвучаването на стотиците NPC-та в света на играта. 

Същевременно не по-малко впечатляващи са и всички дребни звуци в света, от ромоленето на малкото поточе в гората, през воя на вълците в планината и вихрушките по върховете. Всичко това се грижи за едно-единствено нещо – да ви накара да се почувствате така, сякаш наистина се намирате в този свят. И той не е виртуален, а истински. В един момент току-виж наистина повярвате в това.

Разбира се – мащабен проект като Skyrim не е лишен и от технически недоразумения. За разлика от други игри на Bethesda обаче тук те изглеждат с една идея по-малко. Да, играта ще се нуждае от пачове, които да оправят определени бъгове. Те обаче по никакъв начин не пречат на цялостното изживяване.  Нещо повече – това е игра, която заслужава да превъртите поне 3 пъти, защото ви гарантирам, че при първото изиграване няма да сте видели и една трета от нейния свят. 

 
системни изисквания
Двуядрен процесор Intel или AMD 2 GHz, 2 GB RAM, wideo karta NVIDIA GeForce 7600 GT 512 MB ili ATi Radeon X1800 512 MB, Win XP/Vista/7
напиши коментар
 

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 14.11.2011, 16:45 ?. :
Редактиран на 14.11.2011, 17:02 ?.

Добро ревю, наистина браво тоя път!
Иначе относно третия плюс - напълно съм съгласен, петнайсетина часа по-късно все още не мога да реша дали очите или учите ми изпитват по-голямо удоволствие! И за оптимизацията г-н Тодоров е прав - Oblivion ми върви доста прилично и смятах, че Skyrim едвааа ще крета на машината ми, колко изумен останах, когато видях, че всъщност новата игра ми върви доста по-гладко независимо дали съм в гора, град или планина, при това при същите графични настройки. Е това е оптимизация, трябва им покажат на рокстарци как се прави. И като видях колко много материал има в тая игра + фактор преиграване, едва ли не се засрамих, че я пиратствам и инвестирах в едно pc копие.

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 14.11.2011, 18:05 ?. :

за оптимизацията на енджина си прав, супер е. но има dungeon-и които са леко бъгави и кадрите падат под 10 може би без видима причина

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 14.11.2011, 18:13 ?. :
Редактиран на 03.06.2013, 12:39 ?.

Странно е, че си се натъквал на такива дънджъни, предвид че те са малки пространства (в сравнение със света) и няма чак толкова неща за зареждане. Ще се опитам да забележа дали ми падат кадрите, когато пак тръгна в някое подземие.

216 мнения
профил »
MoonFlame каза на 14.11.2011, 16:56 ?. :

По скоро браво на Bethesda. Оставаше да и намерят и кусури и да се направят на специалисти в ревюто, но такъв свят и труд просто няма как да се оплюе. Доколкото си спомням и на Oblivion дадоха максимална, но не толкова защото наистина са я разучавали, а по-скоро наизуст. Дори аз не мога да дам още оценка на тази преди да съм видял всичко, а оценка се дава именно тогава, не при първоначални впечатления.

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 14.11.2011, 17:52 ?. :

Ти говориш като един хардкор фен за който друга игра не съществува.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 14.11.2011, 16:58 ?. :

Преди да прочета ревюто да попитам - спойлъри има ли?

216 мнения
профил »
MoonFlame каза на 14.11.2011, 17:00 ?. :

Споко, няма.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 14.11.2011, 17:23 ?. :

Благодаря на г-н Тодоров че ми каза да очаквам в играта древния Бог Алдуин ЗА КОГОТО И ПРЕДСТАВА СИ НЯМАХ -.-

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 14.11.2011, 17:32 ?. :

Това гласи самото пророчество, което се появява още при стартирането на играта. Съмнявам се, че съм те изненадал сериозно.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 14.11.2011, 18:56 ?. :

Ами аз не съм го видял никъде, а слушам...

145 мнения
профил »
SolidSatan каза на 14.11.2011, 17:24 ?. :

Ъм... GOTY ?

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 14.11.2011, 17:28 ?. :

Сигурен съм че с The Witcher ще си оспорват трона, макар че за мен The Witcher беше провал защото беше ПРЕСТЪПНО къса...

380 мнения
профил »
Alaster каза на 14.11.2011, 18:32 ?. :

С The Witcher ?!? Имайки предвид, че има поне 15 други каде по-сериозни конкурента тази година, ако полската игра вземе поне 1 GotY награда би било успех за тях...

341 мнения
профил »
BreenGuyLOL каза на 14.11.2011, 23:09 ?. :

The Witcher 2 е просто поредното безсмислено китайско (щях да кажа порно :#) хек енд слеш. Липсват елементите, които направиха Уичър 1 толкова различна от другите тогавашни игри. Но Скайрим вече, това е една важна глава от сагата на Тамриел.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 15.11.2011, 00:15 ?. :

Пич, за тебе всички игри са китайски боклуци........

3 мнения
профил »
PuuLoo каза на 03.08.2013, 22:13 ?. :

Китайско хек енд слеш???? Пич, ти чувал ли си някога за CD Project Red??? Или изобщо играл ли си някога The Witcher игра?

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 14.11.2011, 17:35 ?. :

Някой има ли опит с играта на PS3 да каже дали е огромна разликата от PC версията.
Изгледах бая неща в нета но все още не съм 100% обеден, че искам да я играя на PS3-ката.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 15.11.2011, 12:43 ?. :
Редактиран на 15.11.2011, 12:55 ?.

ps 3 версията изглежда най-зле
жалко :(
въпреки това обаче има по-висока оценка в metacritic от PC версията .

216 мнения
профил »
MoonFlame каза на 14.11.2011, 17:36 ?. :

Едно нещо колкото и хубаво да е трябва да свърши и има своя край, така е и при секса.

350 мнения
профил »
dprime каза на 14.11.2011, 21:57 ?. :

....Но не и Skyrim!!! : )

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 14.11.2011, 17:45 ?. :

Ако хората които играят WOW са зомбита и nolife-и незнам тея дето ще я превъртат тази 3 пъти какви да ги наречеме. Играта има страхотна графика и дизайн и звук и .... до тук нищо друго няма. Има едни дракони откраднати от Готик които държат тръпката и очакването към нещо по епично. Всичко друго е BORING. 100 часа геймплей с 3 типа куести нон стоп повтаращи се - убий, донеси, отиди. На 5тия час вече ми втръсна, единственото което ме държи е че няма какво друго да играя и хубавия свят на играта. Какво да кажа за жалката бойна система, трагедия. Играя с AXE огромен axe и не само това че има 2 движения общо ами и това че не реже глави, ръце... това да играеш с такъв axe и да неможе да му отрежеш главата е като да седиш до гола пичка и да неможе да я лижеш. Никакъв реален ефект от брони и оръжия, никакви удари. Дигам некви пасивни скилове и боринг боя си продължава едно и също 2 удара млатиш, от един даже умира всеки човекоподобен противник. Какво да кажа за по дребните неща като "бързата" смяна на оръжия хаха напрао трагедия(в УОУ имаш макрота с които можеш да направиш всичко, тука имам чувството че ме меткат в праисторическата ера, малко тип походова стратегия хаха за бавняри). Конзолния интерфейс. Движението тип "noclip". Камерата от 3то лице. За бъговете милиони да не говора приемам ги за нормални тех. Бетесда направиха Oblivion с трагичния енджин геймбрио, след това незнайно как се домогнаха до Fallout IP една от най великите игри преди 2000. И направиха Oblivion с пушки, като преебаха една велика поредица. И сега Skyrim пак същото. Играта може да се хареса само на хардкор фенове, явно и ПС мания са такива като гледам оценката. Аблолютно не е реална 5 / 6 и е оценката според вашата система. И 8/10 според IGN системата само дето хората си плащат да им дават максимални оценки. Признавам че бяха близо да направат играта дето чакам, ама НЕ БИ.

216 мнения
профил »
MoonFlame каза на 14.11.2011, 17:47 ?. :

Човек спри се с твоите глупости че откраднала драконите от Готик, не за друго, ама наистина се излагаш. Недей така, моля те.

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 14.11.2011, 17:53 ?. :

Играта е страхотна!Няма да изброявам предимствата й,защото гн Тодоров се е справил много добре!Заедно с Rage and Modern Warfare 3 ще си успорват игра на годината.Винаги ще има недоволни хейтърчета,които пишат глупави коментари,дори и за най-добрите игри!Стига толкова помия!

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 14.11.2011, 17:53 ?. :

споменавам ФАКТ просто нищо друго

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 14.11.2011, 17:57 ?. :

Какъв е тоя измислен факт,бе човек?Сравняваш играта с още десет игри без да знаеш какво точно искаш да кажеш!

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 14.11.2011, 17:59 ?. :
Редактиран на 14.11.2011, 18:00 ?.

"Oblivion с пушки." Мисля че ти и още около... 5 човека в целия свят все още повтарят това смехотворно твърдение.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 14.11.2011, 18:10 ?. :

Оценката на играта в IGN е 9.5/10
Такава игра илиза веднъж на няколко години, ако трябва да бъда честен единственната игра която и е конкурентна в момента в жанра е Witcher-a.

Oblivion, Fallout 3, Мass effect, Witcher и първия Dragon age заедно с Skyrim са добрите модерни RPG-та незнам кое според теб е по-добро от тях.(не скачай с класики като първия fallout и baldurs gate те са си велики за времето си)

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 14.11.2011, 18:18 ?. :

The Best, нищо не сравнявам просто казвам че някой го умее друг не. кое от нещата дето казах не е истина ? само факти написах и почна да ревеш щот ти е по гот да се премълчава. Еми живей си в твоя заблуден свят и не чети мойте постове

380 мнения
профил »
Alaster каза на 14.11.2011, 18:36 ?. :
Редактиран на 14.11.2011, 18:37 ?.

Zipy продвай Dark Souls и мисля, че ще го добавиш към листата си. Също престанете да се занимавате с NIN, явно е, че още не може да преглътне, че играта, която е чакал цял живот беше flop-ът на 2011. Само като прочете човек какво пише за Gothic и всичко става ясно...

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 14.11.2011, 21:13 ?. :

Найн ин нещо си,какви са тия лъжливи истини,бе?Човек като чете мнението ти,ще си помисли че играта не струва нищо и едва ли не е толкова лесна и глупава,че и лапе може да я изиграе!Как да не чета постовете ти,като буквално всяко трето мнение в статията е твое!?!Престани да говориш неистини и глупости,ами играй сериозно и по дълго и ще видиш,че играта е далеч от това,което си написал!

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 14.11.2011, 22:59 ?. :

gothic измисли драконите?!


0.о

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 15.11.2011, 01:58 ?. :

@Alaster

Имам и играя Deamon souls не Dark souls.
Играта безспорно е много добра ама е толко трудна, че ме вбесява на моменти.
Доста различна е от другите RPG-та, но някакси не ме грабна толко много, предполагам, че ако поиграя още ще се зарибя де :)

7 мнения
профил »
jerico каза на 16.11.2011, 18:43 ?. :

Дааааааааам като я играх около 2 часа толкова разочарован останах от бойната ситема.. :( и аз очаквах да има както ти каза ... изрязани крайници глави ... да разчлениш нечиий труп ... ама едно и също и тва си е ... мноо жалко за което ... всичките големи хитове ги правят почти перфектни и някфи малки гадни детайли като тези направо те карат да плюеш отрова.. както например в новите шутъри леген стол или стирка за под ... непоклатими и неунищожими ... малко тъпо ... също и с бронираните крушки ... и тук малките неща адски дразнят ... ама бойната система направо е трагедия... и да повечето куестове .. с отиди намери вземи убии върни се ... бляяяяяяяяяяк структурата една и съща ... иначе игрицата пак ще си я играя само за да експлорвам :)

18 мнения
профил »
danicj каза на 09.11.2013, 12:27 ?. :
Редактиран на 09.11.2013, 12:29 ?.

Знаеш ли това как се оправя? Отиваш в настройките и сменяш трудността от Easy на Hard, нуубче. Аз само на Easy я играх 3 месеца, а на Hard... Вече 1 година я играя и нито за миг не ми е отъпяла. Пробвай да намериш DLC-тата, особено Hearthfire и Dawnguard са много яки. =]

380 мнения
профил »
Alaster каза на 14.11.2011, 18:43 ?. :

3.5 Милиона за първите два дена. Определно играта се харесва само на хардкор феновете...

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 14.11.2011, 19:03 ?. :

Вече съм на 30-тия час, основния куест е минат, и все пак имам чувството че доникъде не съм стигнал. Заклевам се, това е може би най-паразитният Elder Scrolls досега. Може да е заради интерфейса, може да е заради опростеното вдигане на умения - не знам, но цепи мрака. По повод на това направих една видео ретроспекция за поредицата - как се е развивала през годините. Можете да я гледате тук: http://vbox7.com/play:8b7fda2c38

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 15.11.2011, 09:32 ?. :

Много си прав. Тая игра е много вредна, особено ако имаш планове да вършиш други неща...няма отлепяне просто :D

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 14.11.2011, 19:07 ?. :

Играта е хубава, но оценката е прекалена. За да има таква оценка трябваше да има истински инвентар като за пц игра, поддръжка на дх 11 и да няма такива бъгове. Можеби това е оценката на конзолната версия, но не може да е на пц версията.

188 мнения
профил »
Spook4o каза на 14.11.2011, 19:55 ?. :

Човек млъкни с твойте идеали за графика. Почваш да се повтаряш. И мен ме е яд, че играта е конзолен порт, но това не я прави по-малко перфектна.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 14.11.2011, 20:27 ?. :

В 3 реда съм писал за инвентар, за графика и за бъгове. Като се повтарям за графиката може да прочетеш следващия ред за инвентара или по-следващия за бъгвоете. И как ще се повтарям като това ми беше първото мнение тук? Или си до такава степен фенбой, че не може да приемеш истината.

350 мнения
профил »
dprime каза на 14.11.2011, 22:01 ?. :

Играта си е с достатъчно красива графика.Не и трябва ДХ11,не е нужно да става излишно тежка.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 14.11.2011, 22:07 ?. :

По тази логика може да я пуснат под дх 8, за да върви на всички.

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 14.11.2011, 23:03 ?. :

не знам, но по-заслужена шестица не съм виждал от 1-2 години...
бъгове и слаби места има, но ако нямаше, щеше да има оценка 7+

1 мнения
профил »
Hopeless каза на 17.11.2011, 10:07 ?. :

suglasna otnosno dx 11

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 14.11.2011, 19:30 ?. :

НАЙВЕЛИКАТАИГРАИЗЛИЗАЛАНЯКОГА

565 мнения
профил »
{SuPa-1337-Killa} каза на 14.11.2011, 19:36 ?. :

"...NPC-тата, които ви следват, се държат неадекватно."
ЩОТО ГИ НАПУШИХ хаархархархар

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 14.11.2011, 20:17 ?. :

Harvest-нал си веселите билки на някоя вещица? :D

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 14.11.2011, 19:52 ?. :
Редактиран на 14.11.2011, 19:58 ?.

nine inch или както се пишеш - скрий се под камъка от който си изпълзял, че си смешен.

Това че не си си развил уменията не значи че има две движения в боя - напротив - има изключително много възможности и тактика.



Откраднала Драконите от Готик - трудно да си глупав брато, че да не се поинтересуваш от първата игра от серията Арена -96 година в която имаше дракони и че цялата история на проедицата се върти около дракони от 5 игри и 3 експанжъна насам. Сигурно грамадните статуи на драконите из Мороуинд и Сиродил не са ти направили впечатление.

Били боринг скиловете - пълни глупости, има 18 скила с по 10-15 пърка всеки, това са 180 пърка за избор от максимум 50-60 а половината от тях добавят фундаментално нови умения и неща за правене а не са само да се различават +1, +2, +3 като в повечето игри.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 14.11.2011, 21:29 ?. :

Братле, объркал си се нещо по отношение и на драконите в първите игри и по отношение на бройката и на годините... Гледай това: http://vbox7.com/play:8b7fda2c38 да се образоваш малко :)

130 мнения
профил »
vilza каза на 14.11.2011, 20:35 ?. :

Тая игра какво е ?

1565 мнения
профил »
n00b каза на 14.11.2011, 20:44 ?. :

Микс между Solitaire и Serious Sam.

26 мнения
профил »
HybridWeed каза на 15.11.2011, 20:13 ?. :

+1

1565 мнения
профил »
n00b каза на 14.11.2011, 20:43 ?. :

Уникална игра, която си заслужава всяка стотинка.

Като играя 20 минути и после като изляза навън се разочаровам каква кочина е София.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 14.11.2011, 21:52 ?. :

Ти играеш RPG? Я снимка :D

1565 мнения
профил »
n00b каза на 14.11.2011, 23:00 ?. :

За мен това е най-предпочитания жанр. Че имам увлечение към гаменстване в света на ГТА и пилене на гуми по всякакъв повод - да, и това е вярно

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 14.11.2011, 21:45 ?. :
Редактиран на 14.11.2011, 21:47 ?.

nvision89
Да вярно - 94 е 2 години назад от 96.
А драконите ги търси в историята на играта - има доста книжки.
Клипчето е много добро !

350 мнения
профил »
dprime каза на 14.11.2011, 22:02 ?. :

Good
Better
The...Elder Scrolls V:Skyrim

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 14.11.2011, 22:34 ?. :

велика! нямам думи!
не игра, а шедьовър!

52 мнения
профил »
Infy каза на 14.11.2011, 23:59 ?. :

There goes my social life... :) Много добро ревю, Bethesda са се "надскочили". Бях скептичен заради хайпа, но сега вече дори искам да си я купя, когато имам възможност!

190 мнения
профил »
moroel каза на 15.11.2011, 00:01 ?. :

Чудя се колко от лудите фенове защитаващи разпенено играта тука,са дали пари за нея.....щото даването на пари е най-искрената оценка,надявам се ме разбирате.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 15.11.2011, 01:50 ?. :

Когато спрат да искат двойно повече пари за игрите, отколкото в други държави, ще си купя всички игри на света.
Аз не си искарвам парите сам и какво, нямам право да играя?

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 15.11.2011, 09:00 ?. :

Ти пък... Не искат двойно повече пари за игрите - я ми сметни 45 долара в левове... Това е за PC игра в САЩ. Или пробвай да сравниш колко струва във Великобритания в паундове една игра и после виж цената й в Ozone или Пулсар - просто нашите приходи не са такива като техните - цените са си същите.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 15.11.2011, 12:48 ?. :

Сравни заплатите.
Като чистач в Америка мога да си позволя по една игра на месец. А тук?

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 15.11.2011, 00:08 ?. :
Редактиран на 15.11.2011, 00:08 ?.

Ех да можеше следващия Fallout да е с този енджин. Ех мечти, мечти.

330 мнения
профил »
Tranquil каза на 15.11.2011, 00:19 ?. :

Е що така, може и да е. Да не са го обявили? D:

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 15.11.2011, 00:50 ?. :

ще има skyrim с пушки гарантирам ти. тея ще си въртат клишетата още поне 10 години. също съм готов да се хвана на бас че и следващата игра на бетесда ще има пак максимална оценка тук. хората им е трудно да мислят и е по лесно така да следват традицията. смешно е максималните оценки с ква лекота се дават тук

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 15.11.2011, 02:03 ?. :

Хммм.
Играта получава максимални оценки навсякъде :)
нещото поради което не е 100 от 100 е, че има бъгове тук там, което ще се оправи с пачове

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 15.11.2011, 02:58 ?. :

Абе за максимална оценка не е, има си дървени неща в нея и недомислици, но си е яка игра.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 15.11.2011, 05:46 ?. :

Невероятната игра просто! Удивен съм- цялата тая визуална красота, неповторимият саунд и разнообразие- САМО В 5 ГБ! Определено вече може да се каже, че съм фен, макар, че доста трудно запалих. 2 пъти я деинсталирам, щото ми къса нервите, докато най- сетне влязох в храчка. Досега не съм играл нещо по- зарибяващо. Не знам вече на колко стотин места ми висеше ченето от "уау ефекта". За съжаление ми направиха впечатление и някои неприятни моменти, като вече гореспоменатата малоумщина просто да си помпаш бутончетата за да раздаваш тупаници, малко неясната причина защо и при какви обстоятелства героят прави завършващ удар или от раз да пречука дадена гад. Неприятно малкия инвентар, който след като му свикнеш и се развиеш е по- добре, но, аааааааааадски ФЪК скапано, че търговците имат ограничени пари, с които изкупуват итемите. Добре поне, че има WAIT функция, та забелязах, че на всеки 2 денонощия парите им се възстановяват. Още нещо неприятно е, ако решиш да се развиваш на яко тупаници- без каквато и да било рейндж атака- драконите в началото ще ти спукат кратуната от бой. Картата е огромна и си струва да обиколиш всяко кътче, ама мада фака- не можеше ли поне, бегли отметки да има на фортове, сгради, затвори и всуе архитектурни изгъзеци, че да знам да не пропусна някъде нещо... Тъпо е някак, че играта дирешкън те хвърля да се оправяш. Не е като в други игри, дето имаш МАКАР И МАЛЪК хинт, че си хлабав и напред ше те чукат урбулешката, ако не заякнеш. Още от левъл 1 можеш да напънеш примерно един master vampire, който ДАЖЕ се намира съвсем близо до първото село. :D :D :D
Айде стига толкова критика. Това за мен май ще излезе бижуто на игрите въпреки всичко...

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 15.11.2011, 09:04 ?. :

"Неприятно малкия инвентар, който след като му свикнеш и се развиеш е по- добре, но, аааааааааадски ФЪК скапано, че търговците имат ограничени пари, с които изкупуват итемите"

Е, то или е това, което да бие поне малко на реализъм или е Диабло 2 - Charsi купува всичко на реалната му цена и има неизчерпаем запас от пари...

350 мнения
профил »
dprime каза на 15.11.2011, 09:12 ?. :

Ако свършат парите на търговците можеш да направиш транзакция.Завършващият удар зависи от това на колко ти е Critical Hit-a за дадено оръжие.Ако използваш Power attack,т.е. да задържиш бутона за атака,имаш по-голям шанс да нанесеш Завършващият удар.Нищо не е безсмислено в тази игра.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 15.11.2011, 16:49 ?. :
Редактиран на 15.11.2011, 16:49 ?.

@ nvision89 Да, всъщност реално беше гадно, докато не разбрах на какъв интервал от време се възвръща оборотът на търговците. :) И все пак малко досадно е това, че намираш доста скъпи итеми, които за да ги продадеш спокойно трябва да врътнеш на wait половин месец. :D Аз понеже обикалям навсякъде и доста неща падат. :D

@ dprime Благодаря за уточнението, то и аз така си мислех, но ако имаше един мини- туториъл или гайд щеше да е още по- добре. Даже в нета търсих за някакви сайтчета, дето да обясняват тея тънките моменти в играта.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.11.2011, 09:10 ?. :

Едно от най-добрите РПГ-та евър. Опасно близо до перфектната Elder Scrolls игра.

363 мнения
профил »
emsito каза на 15.11.2011, 09:17 ?. :

``Дребни технически бъгове - например героят се заклещва на определени места или NPC-тата, които ви следват, се държат неадекватно`` Oчакваемо от Bethesda

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 15.11.2011, 16:50 ?. :

На мен най- ми беше странно, как можеш преспокойно да се спуснше по почти 90 градусов наклон без да те е страх, че ще паднеш и ще се пребиеш. :D Скачам си по планините напряко като коза. :D

160 мнения
профил »
gamble каза на 15.11.2011, 10:33 ?. :

Еееее басси яката игра:D Звук, визия... Грешка няма. Само системата за близък бой ме дразни :) Е... това да му е кусура само :p 30 часа геймплей и още не съм стигнал до никъде :D Миналата вечер не съм спал до като не си изковах броните от драконови кости. Лудница ей :) Мисля да си направя хибрид между танк и магьосник :) Най-вече с умения за лечение :) Басси яката игра :D Толкова много възможности има че... Не знам от къде да почна :)

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 15.11.2011, 13:16 ?. :

Аз вчера като разбрах, че с таланта Fists of steel на тежката броня, с голи ръце удрям по-тежко отколкото с оръжие, реших да си направя орк боксьор...да бие драконите с тупаници :D

768 мнения
профил »
Kazomir каза на 03.12.2011, 00:25 ?. :

Кхаджита е по-добър за бокс :)
Нокти ръйш ли

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 05.12.2011, 21:19 ?. :

Ама не го бива за тежка броня и не става за ковач. Въпрос на предпочитание...

26 мнения
профил »
HybridWeed каза на 15.11.2011, 11:14 ?. :

Наистина шедьовър. Просто играта няма грешка, само заклещванята наистина са дразнещи, но това не е проблем и не разваля удоволствието от играта.

27 мнения
профил »
ignatos каза на 15.11.2011, 12:53 ?. :

Страхотна игра много ме зариби.

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 15.11.2011, 13:02 ?. :

Epic

4 мнения
профил »
Aill каза на 15.11.2011, 13:05 ?. :
Редактиран на 15.11.2011, 13:14 ?.

Skyrim - кое ще е по-добре - за PC или за PS3 да си я взема?
и другото дали Skyrim или Dark Souls на този етап и двете ще ги взема, но коя 1ва?
и Последно направо Dark Souls ли да взема или първо Demon's souls?
Как мислите?

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 15.11.2011, 13:28 ?. :
Редактиран на 15.11.2011, 13:28 ?.

Skyrim за PC е по добре, ако може да я подкараш на Макс, ако не за PS3, но е по- скъпа май.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 15.11.2011, 17:30 ?. :

и аз точно това се колебах.
но си я поръчах за PS3 за PC графиката е по-добра но не феноменално по-добра
просто предпочитам да играя на PS3-то

330 мнения
профил »
Tranquil каза на 15.11.2011, 20:16 ?. :

Ако смяташ после да слагаш модове (които ще добавят бая готини други неща) или имаш претенции за по-добре изглеждаща графика, взимай за PC.

208 мнения
профил »
pcultimate каза на 17.11.2011, 19:04 ?. :

Тъй като ти отговориха на другия въпрос- взимай Dark Souls направо, нямат връзка двете игри така че не изпускаш толкова, а втората е по-добрата игра : П

11 мнения
профил »
Stilldamned каза на 15.11.2011, 13:37 ?. :

Пуууу веднъж да препсуваш PC Мания с право и веднага перма-бан.
Та, сега по темата - както отдавна предвидих, TES V Skyrim е страхотна игра. Има си дразнещите минуси определено ( най-вече прекалено конзолния интерфейс и контрол ) но някак си дори и те могат да се преглътнат.
Свърших с основната сюжетна линия, сега се връщам да преигравам стари сейфове които съм правил преди важни решения. ( Спойлер - добра идея е да си правите такива от време на време, за разлика от много други RPG-та, тук наистина има значение какви решения ще вземете, дори в второстепенните куестове ).
За съжаление, ще почакам още няколко пача преди да си купя оригиналната игра, засега има доста бъгове, и ужасяващо много експлоити, които могат да направят играта безумно лесна ( и понякога човек ги открива напълно неволно ).
Но...да, това и Deus Ex определено са заглавията на година за мен ( евентуално и Batman Arknam City или Diablo 3, ако се появят тази година ).

341 мнения
профил »
BreenGuyLOL каза на 15.11.2011, 13:46 ?. :

_Sean, това ти ли си?

11 мнения
профил »
Stilldamned каза на 15.11.2011, 13:57 ?. :

Не, Damnation съм :)

638 мнения
профил »
generalan1 каза на 15.11.2011, 23:21 ?. :

за какво те бяха баннали

7 мнения
профил »
grimy каза на 15.11.2011, 14:33 ?. :

Ревюто е супер. И играта си заслужава всяка стотинка.

26 мнения
профил »
Omagad каза на 15.11.2011, 16:02 ?. :

играта си заслужава много е добра i bring you greetings from the Companions and the Thieves Guild friends!

18 мнения
профил »
danicj каза на 09.11.2013, 12:39 ?. :

The blades welcome you, comrade! :D

144 мнения
профил »
Castor каза на 15.11.2011, 18:24 ?. :

Много добре оптимизирана, с пипнати до съвършенство детайли и музика и епичен свят, мечта за всеки фентъзи фен. Възхитен съм, една от най-добрите игри, които съм играл някога.

2 мнения
профил »
Torvik93 каза на 15.11.2011, 18:26 ?. :

Аз имам един въпрос относно завършека на основния куест, понеже в обливиън след като го завършиш си продължаваш да си обикаляш света, дали и в Скайрим е така ?

11 мнения
профил »
Stilldamned каза на 15.11.2011, 19:20 ?. :

Да, можеш да си обикаляш колкото душа ти иска и след това. То реално, ако се заемеш само с основната история и не се отклоняваш изобщо, играта се минава за 7-8 часа, така че авторите са направили всичко възможно да окуражат играча да обикаля и блее насам-натам :)

190 мнения
профил »
Freedom каза на 15.11.2011, 19:37 ?. :

Играта е нереална! Такава свобода до сега не съм виждал, а всичко останало си е казано в ревюто от доста време не беше излизала толкова добра статия мерси PC Mania!

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 16.11.2011, 05:45 ?. :

Баси, счупих се да обикалям и се нафрашках с толкова куестове, че един час трябва да скролвам за да стигна до долу, а съм стигнал САМО в 3тия уж най- голям град. Не ми го побира главата- как тая игра се побира в 5 гигита... 1/2 от картата я нямам покрита и вече ще се побъркам, не знам къде и какво напред да направя, а ми се ще да мина всички куестове и да ида навсякъде. :D

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 16.11.2011, 11:28 ?. :

Ами оптимизирали са.

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 16.11.2011, 11:41 ?. :

Аз все още не мога да си обясня как играта е само 5.60 гигабайта :Х

66 мнения
профил »
heartfall каза на 16.11.2011, 13:37 ?. :

И аз се чудех как може да е толкова малка и със свито сърце се надявах да не е като ДА2 (най голямото ми разочарование тази година) Оказа се както винаги че Бетешта си знаят работата а Елдер Скролс Ще си остане завинаги най доброто в жанра :)

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 16.11.2011, 21:11 ?. :

От това, което съм играл до сега (а то не е особено много), играта ми се струва наистина добра и доста различна от Oblivion. Основното нещо, което са променили и този път са направили както трябва е leveling системата. Доближили са се до класическото трупане на XP, но без да става "убий 1000 плъха, пък ще станеш по-добър във всичко" и не е като в Oblivion, където за да качиш левъл трябваше да използваш определени умения.
Засега съм в доста ранен стадий от Skyrim, но ми се струва, че също така е по-трудна от Morrowind или Oblivion, което донякъде не ми харесва. Да, има го изпитанието, но пък прави невъзможен моя тип игра, при който се прибирам вечер, играя час-два за да напредна малко в историята и спирам пък след основната история куестове бол. Надявам се да е така, защото героят ми все още е слаб мухльо.
Светът също е доста интересен. Метеорологичните условия, които не са просто "Йей, вали сняг!", а наистина повлияват в някаква степен начина на игра са страхотно въведение, което трябваше да присъства за да има един реалистичен свят (доколкото драконите, великаните и магиите могат да са "реалистични").
Като цяло съм доволен и се надявам да вложа в Skyrim също толкова часове, колкото съм вложил в Morrowind и Oblivion...а и ми трябваше нещо, което да ме откъсне от Minecraft...

322 мнения
профил »
Daynov каза на 16.11.2011, 21:16 ?. :

Компрешън технологията им е доста добра. За самата игра - най-добрия Elder Scrolls до момента, макар че след Oblivion това може да не означава много. Голямо разочарование беше (zomg лично мнение). В крайна сметка - модове, nuff said.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 17.11.2011, 11:58 ?. :

Всичко е meme вече... http://knowyourmeme.com/memes/fus-ro-dah :D

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 17.11.2011, 16:36 ?. :

Само чуйте и вижте това.

http://www.youtube.com/watch?v=V6nOg2GUdOc&featur e=related

EPIC

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 19.11.2011, 00:08 ?. :

Винаги се смея на това. Този е голям актьор...

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 17.11.2011, 16:43 ?. :

http://www.youtube.com/watch?v=Vkf3eL7Pol0&featur e=related

FUS RO DAH = GOTY

208 мнения
профил »
pcultimate каза на 17.11.2011, 18:41 ?. :

Интересно, че го отбелязваш като точно едно от най-разочароващите неща за мен в играта беше, че shout-a не звучи акто в трейлърите... Някак си му липсва impact и произношението е little off.

За интерфейса да не започвам дори колко е зле...

От друга страна показва качеството на играта щом двете ми основни оплаквания са нефункционален интерфейс и незначителна частица войс актинг. :П

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 17.11.2011, 19:04 ?. :

Интерфейса е чудесен, ако играеш с контролер.
Само твое си е мнението за озвучаването, поне аз не го споделям с теб.

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 17.11.2011, 18:31 ?. :
Редактиран на 17.11.2011, 18:31 ?.

Заслужава си 6-те звезди

26 мнения
профил »
Omagad каза на 19.11.2011, 09:41 ?. :

Nine Inch и всички други които си мислят че тази игра няма Decapitation ГРЕШАТ!Не сте играли достатъчно за да го отключите в One-Handed Tree Skilla намерих перк Savage Strike s които можете да осакатявате :D

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 19.11.2011, 14:39 ?. :

И аз това им обяснявах - поцъкали за половин час , нищо не са развили и очакват комбота и система.

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 21.11.2011, 01:11 ?. :

http://www.mmo-champion.com/threads/957098-Why-I- dislike-Bethesda-Games-(oblivion-fallout-3)-and-h ave-low-hopes-for-Skyrim

По добра статия не съм чел, невероятно точно обяснено всичко...
(не съм я писал аз, нищо че изглежда съм, съм? не съм)
Уникална статия.

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 21.11.2011, 09:02 ?. :

meh
разни хора, разни идеали...
btw, гледам махнал си аватара на rage :/

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 21.11.2011, 12:30 ?. :

Добре де, веднъж да кажеш че не ти допада играта, втори - ок, ама ти изливаш кофи с хейт и откровено дразниш другите, които така или иначе няма да се откажат от това заглавие заради някаква си кирлива статийка. Ходи си играй грозния сбъгясан умрял Gothic 3 и остави хората да си играят техните неща на спокойствие.

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 21.11.2011, 14:39 ?. :

От тази статия за СТАРИТЕ игри , всички описани проблеми СА ОПРАВЕНИ в Скайрим.

76 мнения
профил »
Whateverson каза на 21.11.2011, 21:48 ?. :

@Nine Inch, този, който е писал това за Bethesda, явно е доста нахален за да си измисля такива неща.Глупостите, които е писал за Fallout 1&2 или си ги е измислил, или някой го е излъгал.

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 24.11.2011, 21:24 ?. :
Редактиран на 24.11.2011, 21:26 ?.

Оставете Nein Inch Nails.Мрази Bethesda защото RAGE не е играта, която трябваше да бъде, както каза някои в един коментар.

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 24.11.2011, 23:33 ?. :

Хохохо, а той знае ли, че играта е правена от id, а не от Bethesda?

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 25.11.2011, 02:12 ?. :

кво е id

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 25.11.2011, 03:42 ?. :

Ти...ме... уби... http://en.wikipedia.org/wiki/Id_Software

66 мнения
профил »
heartfall каза на 25.11.2011, 17:45 ?. :

Добре бе НайнИнч изчакай модовете и тогава лижи на воля :)

177 мнения
профил »
Vladety каза на 26.11.2011, 14:03 ?. :

http://www.youtube.com/watch?v=MtH75psj0VY Eто как да си купите къща и да я обзаведете

276 мнения
профил »
fizo каза на 28.11.2011, 17:52 ?. :

Пуснах се накакъв уж подходящ герой за маг. И сега съм 2-ри левъл. Е няма толкова тегава игра.... Умирам на всякъде. Освен това карата е ОТВРАТИТЕЛНА ! Изобщо не е ясно как да стигна до където трябва. Как може още 1-2 левъл да ме мачкат на всякъде. Тъпите магии са ужасно късобойни и слаби... Играта изглежда прекрасно и ми е много интересна, но е на път да се откажа от нея ...

153 мнения
профил »
nephalem каза на 28.11.2011, 17:57 ?. :

default трудността е adept(medium) намали я, следвай главния quest и не би трябвало да имаш проблеми.

70 мнения
профил »
kala07 каза на 29.11.2011, 12:52 ?. :

Магиите стават по силни колкото повече ги използваш, както и всяко друго умение в играта. Просто отиди в магическия колеж в Winterhold, след като искаш да ставаш магьосник. А колкото до трудноста аз вчера си изстрих един 18 лвл герой, понеже първите 10 лвла бях на adept, а чак след това минах на master и сега играта ми е прекалено лесна. Според мен Skyrim не е толкова трудна игра, а и тръпката е в това, да се чувстваш слаб и да се страхуваш на всеки завой да не излезе някой трол и да те пребие :)

1613 мнения
профил »
nightwarrior каза на 02.12.2011, 11:18 ?. :

Играта е отвратителна. Отвратително добра и пристрастяваща. Въпроса да и се накефите колкото мен е в подхода. Обикновено колкото по-хвалят дадена игра преди да се появи толкова по-малко очаквам от нея. По тази причина като подкарах Skyrim бях удивен. Играта има всичко - визия, атмосфера и супер увлекателен(поне за мен основен куест). Практически с нищо не те ограничава. А като изковеш първата си драконова броня и я сложиш на героя си усещането е много яко. Не съм голям фен на поредицата изиграл съм Morrowind и малко съм поиграл Oblivion(просто не можа да ме грабне), но Skyrim е просто уникална. Тези които не я харесват - да има бъгове, да има недоизпипани елементи, но подходете малко по-различно към нея и ще откриете едно RPG приключение каквото скоро може и да не излезе. Браво на Bethesda. И относно купуването - ако имате пари купете си играта. Аз си я поръчах вече, макар че докато ми я доставят я играя пиратска :D.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 07.12.2011, 19:54 ?. :

Най-накрая се реших и аз да я пробвам тази игра.
Добре изглежда, симпатична ми е като цяло, но нещо не успява да ме грабне.
Поиграх само 1 час за сега и ще видя по-късно може и пак да пробвам, но рядко щом нещо не ме е спечелило още от самото начало ми се харесва след това.

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 08.12.2011, 18:49 ?. :

В игра от 120 часа първия 1 час не е и обучение още.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 10.12.2011, 20:01 ?. :

Идеята ми е, че не ми хареса чувството при самото движение с героя ми.
Някак си не ми беше просто удобно. Иначе ми е ясно, че нищо не съм видял от играта.

26 мнения
профил »
Omagad каза на 10.12.2011, 11:19 ?. :

Имам каде 70 часа gameplay и искам ОЩЕ :D

103 мнения
профил »
Sidef каза на 12.12.2011, 00:59 ?. :
Редактиран на 12.12.2011, 01:00 ?.

Немога да дам мнение понеже не съм я пробвал, обаче не съмнява да го направя.

103 мнения
профил »
Sidef каза на 12.12.2011, 01:00 ?. :

Немога да дам мнение понеже не съм я пробвал, обаче ме съмнява да го направя.

64 мнения
профил »
Xitera каза на 12.12.2011, 17:02 ?. :

Няма да си кривя душата,цялата тази конзолна бумащина ме отказа да продължа да я играя,няма съмнение историята е епична можеби ако си взема Хбокс пак ще я пробвам.

350 мнения
профил »
dprime каза на 24.12.2011, 17:34 ?. :

I was sceptic about Skyrim....until I took an arrow in the knee. : )

128 мнения
профил »
qcetoo каза на 27.12.2011, 15:41 ?. :

Arrow in the knee трябва да проверя за песен с това име...
http://www.youtube.com/watch?v=fK5RDfCPK5E
http://www.youtube.com/watch?v=fCrhDamN82k&featur e=related
Ето тея неща правят играта епична!!! :D

748 мнения
профил »
rosniak каза на 13.01.2012, 23:57 ?. :

Наистина много добра игра, която си има и минуси (то коя игра няма де) - битките с драконите на първо време. Прекалено лесни са....



P.s. Из бисерите на бившият ми съквартирант: " Тия на Skyrim са се скъсали да крадат от Wow."......
(изразът "Тия на Skyrim" да се чете "Създателите на Skyrim")

1 мнения
профил »
prohalkera каза на 05.02.2012, 23:39 ?. :

tia ot (ACTA) 4e ni razbiat do dupka

25 мнения
профил »
Prince of Bulgaria каза на 12.03.2012, 06:55 ?. :

!!!Best Game Ever!!! Veliko uzvo4avane,Veli4estvena grafika,Epi4na istoriq i nai vajnoto OMEGA EPI4EN Gameplay. 10/10 MOST EPIC GAME EVER MADE.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
The Elder Scrolls V: Skyrim

Превю:
Първата конкретна информация за петата част на една от най-старите и популярни ролеви поредици вече циркулира в мрежата. Ето какво ще представлява Skyrim.

новини:
Преработената версия Skyrim's Special Edition е била еднократна инициатива и Bethesda не планира да се връща към други стари заглавия.
Възможно е това да са продължения на The Evil Within, Wolfenstein или Rage, или пък нещо напълно различно.
Skyrim Monopoly ще запази класическия геймплей на настолната игра, но ще включва герои, локации и истории от света на Skyrim.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
The Elder Scrolls: Online - видео ревю 68
The Elder Scrolls IV: Oblivion 9
The Elder Scrolls IV:Oblivion Shivering Isles
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78
Path of Exile 77