facebook facebook
 
 
 
   
 
Street Fighter 5 въвежда реклами в играта
13.12.2018 | автор: PC MANIA


Capcom се опитва да изпробва всички видове схеми за осигуряване на приходи в Street Fighter V. Докато можете да спечелите Fight Money, за да вземете всички скинове, които искате чрез обикновения геймплей, други скинове  и предмети, които можете да купите с валутата, не са много евтини. За щастие, Capcom е спрял да продава директно Fight Money, но най-новата схема за монетизация за Street Fighter V повдига няколко въпроса. Сега, когато рекламите са намерили своето място в обикновения геймплей, въпросът който някои хора си задават сега е "Кога ще дойде времето когато ще  можем да купим Fight Money направо?"

Да, сега Capcom налагат реклами в играта в рамките на Street Fighter V. Рекламите са по избор и можете да ги забраните, но можете да вземете оскъдно количество  Fight Money за всяка реклама, която виждате по време на мач. Рекламите могат да бъдат с букви или на фона на трите етапа на eSports, които Capcom пускат, за да подкрепят Capcom Pro Tour. Всяка реклама, която виждате, струва 4 FM, което означава, че можете да спечелите потенциално максимум 12 FM на мач за включване на рекламите, дори ако загубите. Рекламите, базирани на знаци, понастоящем се показват само на Скина по подразбиране на боеца, така че можете да деактивирате рекламите както за вас, така и за противника си, като използвате друг Скин. За щастие, можете да деактивирате рекламите изцяло в менюто "Battle Settings", а Capcom ще зачита вашите желания, дори ако противникът иска да ги види.

Единствените видими реклами са за Street Fighter V DLC и Capcom Pro Tour, но има съмнение, че системата ще остане свързана с Capcom завинаги. Истинският въпрос идва с ценообразуването на съдържанието, свързано с FM, в сравнение с рекламите, които виждате. Както вече споменахме, всяка реклама е на стойност 4 FM, което означава, че можете да получите максимум 12 FM на мач. Наскоро добавените кутии за плячкосване са с цена от 500 FM, а премиумът може да струва до 20 000 FM.

Остава да се види колко далеч Capcom ще прокара рекламната система на Street Fighter V, или дали те ще преминат напълно към тъмната страна и ще продават Fight Money директно в бъдеще. Засега е безопасно да се каже, че никой, освен Capcom, не е особено развълнуван от новата рекламна система. Издателят започва да действа все повече и повече като EA, когато става въпрос за Street Fighter V и можем само да се надяваме, че схемите за осигуряване на приходи няма да намерят път към игри като Monster Hunter: World.

Ние питаме какво е вашето мнение по въпроса ? 

  

напиши коментар