facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
StarCraft II: Wings of Liberty
Ревю | 01.08.2010 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Blizzard Entertainment
Издател:
Activision Blizzard
Жанр:
Стратегия в реално време
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
119.00 лв.
купи играта »

плюсове

Полирано до блясък и особено увлекателно сингълплейър изживяване

Добре познатият ни динамичен геймплей, изведен до нови висини

Една от най-интерактивните стратегии, излизали някога

Няколко наистина впечатляващи анимации, напълно в стила на Blizzard

Мултиплейър режим, който ще се играе дълги години наред

минуси

Няма поддръжка на LAN

Трябва да чакаме (и да си платим) за следващите две кампании

StarCraft II - стратегията, която около 40 милиона южнокорейци чакаха над 10 години – е вече тук. И най-накрая можем да си отговорим на въпроса, максимално обективно, доколкото е възможно, „Заслужаваше ли си?”.

Кутията е пред очите ми. Трудно е за вярване. Колекционерското издание е масивно, изпипано до последния милиметър и препълнено с всевъзможни малки джунджурийки, може би най-впечатляващата от които е малката и светеща в оранжево флашка, с които да убедя както мен самия, така и всички останали, че съм фен. Фен на StarCraft II. В крайна сметка за какво са иначе колекционерските издания?

Но да не губим време – ще си гледам книжката с илюстрации по-късно.

Посягам към диска – крайно време беше!

След една бърза инсталация, в която ще ви бъде разказана накратко историята до момента, играта започва с впечатляващото интро, което всички видяхме преди близо три години, когато StarCraft II бе обявена за първи път в Сеул. Същото, в което маринът Тайкъс Финдли излиза на свобода и получава новия си костюм (само че този път с гласово озвучаване на заден план). Именно бившият затворник дава тласък на историята в първата кампания – Wings of Liberty - като открива своето старо приятелче Джим Рейнър, забил нос в плота на бара в кръчма на Мар Сара. Там маринът е преследван от демоните на своето минало и по-специално – от спомените за Сара Кериган. Макар и оглавил съпротивителното движение „Рейнджърите на Рейнър” срещу нарастващото влияние на теранския Доминион, везните започват все повече да се накланят в полза на Арктурус Менгск. Императорът използва всички възможни средства – най-вече медийна пропаганда – за да омаловажи усилията на Рейнър. 

Междувременно – докато айюрските протоси се възстановяват след загубата на своя свят, а живелият доскоро в изгнаничество Зератул се опитва да разгадае древно пророчество, свързано с ксел’нага – абсолютно никой не знае какво точно прави Кериган през последните четири години. Според едни Кралицата на остриетата укрепва силите си и създава нови организми, за да предприеме мощна офанзива, с която да приключи започнатото. А според други – е спряла със своите набези, тъй като в нея все още живее капчица човечност, незаличена от Свръхразума на зергите.

На крилата на успеха

Истинско удоволствие. Тези две думи най-точно и ясно описват чувството, докато играеш на StarCraft II. Особено нейната сингълплейър част. Трябва да си призная, че когато научих, че Blizzard възнамеряват да разделят кампаниите на трите добре познати ни игрови раси в три отделни игри, бях изключително скептично настроен. Сега обаче, когато виждам какъв всъщност е бил техният замисъл, напълно одобрявам това решение, защото Wings of Liberty е меко казано епична. На онези от вас, които бързат да набедят StarCraft II като стратегия, която тотално игнорира промените в жанра през последното десетилетие и на практика не предлага абсолютно нищо съществено, ще кажа само едно – хвърлете поглед на сингълплейър кампанията. Чрез нея разказваческият елемент е отведен буквално до нови висини. Тя е изтъкана от десетки изключително качествени междинни анимации – на практика преди и след всяка мисия - създадени с енджина на играта, които внасят така необходимото усещане за атмосфера, което често отсъства при повечето стратегии в реално време. Именно чрез тях Blizzard успяват да разкажат историята, която винаги са искали и каквато една научнофантастична сага като StarCraft винаги е заслужавала...

Първоначално, както вече стана ясно, Рейнър пропива дните си в кръчма на Мар Сара. Но след като Тайкъс го открива, нещата бързо приемат обрат и двамата се озовават на

кръстосвача „Хиперион” – вашата основна щаб квартира

почти до самия край на играта - в която ще прегрупирате силите си след всяка мисия или просто ще разпуснете след някое по-дълго сражение. Същият флагмански кораб, който Рейнър открадва от Менгск преди време.

„Хиперион” е разделен на четири основни места. На мостика ви очаква капитан Мат Хорнър , както и звездната карта на Галактиката, от която може да избирате коя да е следващата планета/мисия, която искате да посетите.

В случай, че предпочитате да размените няколко думи с останалата част от екипажа, пийнете едно в бара, за да заздравите алкохолизма на Рейънр. Тук обикновено виси Тайкъс, а по-късно и Гейбриъл Тош – мистериозният спектър. Ако не ви се говори с никого, гледайте новините, които на практика вие създавате със собствените си действия, или просто слушайте някоя готина мелодийка по джубокса от типа “A Zerg, A shotgun and you”.

Напълно в стила на Blizzard

в бара, забутана в ъгъла, откриваме и една малка мини игра – аркадният космически шутър Lost Viking, създаден с помощта на мощния редактор на карти буквално за две седмици. Не е нещо кой знае какво, но определено внася доза разнообразие и за пореден път затвърждава мнението ми, че в игрите на Blizzard абсолютно всеки един детайл е важен, отделено му е изключително много време, премислен е от всяка една гледна точка. Но това е друга тема за разговор.

Не на последно място – именно от бара може да заплатите за услугите на специални екипи от наемници, които впоследствие ще станат достъпни от специална за случая сграда, т.нар. Merc Compound. Това са по-издръжливи и по-мощни версии на вашите стандартни единици, особено полезни в случаите, в които се намирате на карти с ограничено количество минерали и газ. Така например Hel’s Angels представляват няколко Viking-а с 45 процента повече здраве и 40 процента голяма мощност. Срещу съответното количество ресурси, те ще пристигнат моментално на бойното поле, за да ви предоставят услугите си, които, доста често, се оказват решаващи за изхода от конкретно сражение.

Ако пък сте събрали достатъчно пари от изпълнените до момента мисии, защо не отскочите до оръжейната, където може да поръчате ъпгрейди за всички отключени до този момент единици и постройки? Не сте доволни от начина, по който медикът лекува армията ви на бойното поле? Купете му Stabilizer Medpacks за по-бързо възстановяване от раните. Искате повече от един работник на тераните да може да строи дадена сграда? Отделете пари за Advanced Construction. Предпочитате бункерите ви да побират още двама души отгоре и да имат по-голям обхват – няма проблеми! Въобще в оръжейната ще откриете по два ъпгрейда за цялата ви армия – независимо дали става въпрос за сухоземни или въздушни единици, или пък просто за най-обикновени сгради. Това създава едно усещане за прогрес и развитие – Рейнър става все по-мощен и ефективен на бойното поле, подготвя се за финалния конфликт...

Blizzard успяват да надминат себе си дори и в

дизайна на десетките мисии в сингълплейър кампанията

В Wings of Liberty откриваме не един и два запомнящи се момента, като например случая, в който кацате на планета, която всеки момент ще избухне – нейната повърхност се изпепелява поетапно, а на вас не ви остава нищо друго, освен постоянно да местите базата си и да бягате от прииждащата лава. А какво ще кажете за мисията, в която „те” – инфектирани от зергите терани - излизат само през нощта. Тогава трябва да се окупирате в базата си и да се защитавате от постоянно прииждащите вълни. Когато обаче слънцето изгрее – е време за почистване! Не по-малко запомняща е и частта с пресрещането и унищожаването на влакове на Доминиона, сякаш сме попаднали в някакъв сайфай уестърн.

Въобще – Blizzard са се постарали да направят Wings of Liberty колкото се може по-разнообразна. Затова допринасят и няколкото мисии с протосите, които ще трябва да преодолеете, за да разберете каква роля ще изиграе Кериган в бъдещето на човечеството и въобще – на целия свят, който познавате. Тук ще поемете управлението на Зератул, готов на всичко, за да разгадае пророчеството на ксел’нага.

Нещо повече – на няколко места в кампанията ще бъдете изправени пред дилеми, които определят и вида на мисията, която ще трябва да изпълните. Т.напр. в определен момент ще трябва да решите дали да застанете на страната на д-р Ариел Хенсън, която настоява, че може да открие лек срещу група от инфектирани заселници. От друга страна обаче, протосите са убедени, че единственият начин да се справят с проблема, е като „прочистят” цялата колония и избият всичко до крак. В първия случай вашето възнаграждение ще бъде +3 Zerg research точки, а във втория - +3 Protoss research, което ни довежда до още едно ключово нововъведение в сингълплейър кампанията на StarCraft II -

Т.нар. Research точки

които печелите след изпълнението на бонус задачите мисиите и които може да инвестирате в две специални дървета с ъпгрейди, оформени на базата на знанието ви за останалите две раси. За разлика от оръжейната обаче, където може да закупите всички подобрения, стига да имате съответните пари, в лабораторията – четвъртото основно място на „Хиперион” - трябва много внимателно да избирате технологията, която предпочитате да изучите. На всеки пет нива получавате по две възможности – изберете ли едната, можете да кажете сбогом на другата. Дали ще предпочетете рафинериите ви да събират газ без необходимостта от работници или пък основната ви база да обучава по две SCV наведнъж? Дали ще изберете Psi Disrupter – сграда, която забавя прииждащите вълни от зерги – или пък Hive Mind Emulator, която може да поеме контрол над която и да е единица от армията на ксеноморфните създания? Не може да имате и двете – едното за сметка на другото.

Гореспоменатите дилеми, както и спецификата на развитие в двете технологични дървета – Protoss и Zerg – могат само да ви стимулират да изиграете отново сингълплейър кампанията на играта. Най-малкото, за да си вземете всички пропуснати „постижения” и впоследствие да се фукате пред приятелчетата си в новия Battle.net, който е изключително елегантен и добре организиран като интерфейс.

За добро или лошо обаче огромна част от нововъведенията в соловата кампанията отсъстват напълно в мулти режима. Тук няма да откриете наемниците, част от единиците (медици, файърбат и т.н.), почти всички допълнителни ъпгрейди на сградите и единиците, достъпни през оръжейната на „Хиперион” (с  малки изключения като например Stimpack-а на марините), както и Protoss и Zerg дърветата с подобрения от лабораторията.

Въпреки това не е тайна, че именно мултиплейър режимът е моторът

който ще тегли заглавието през бурното море на времето (за пълен списък с единиците и сградите на всяка една от трите раси, кликнете тук). Да, сингълплей кампанията този път е на платинено ниво – супер интерактивна, хитра, зарибяваща, вълнуваща, но има един основен проблем – минава се за 2 дни яко пукане. Залагам печеливш фиш от тотото, че и следващите две кампании – тези на протосите и зергите – ще отнемат не повече от двадесет часа игрално време, за да бъдат преодолени.

Разбира се – винаги може да отделите няколко дни за специалните мисии-предизвикателства, които допълнително да полират бойните ви умения, или да се впуснете срещу компютър в скърмиш, но дори и те едва ли ще приковат вниманието ви твърде дълго време. За сметка на това мултиплейърът... той е безкраен!

Ако все още не сте имали удоволствието да премерите сили с жив опонент в рамките на Battle.net, препоръчвам ви много скоростно да поправите тази грешка. Мултиплейърът на StarCraft II в никакъв случай не отстъпва на мрежовите сблъсъци в StarCraft и StarCraft: Brood War. Напротив, от игрите, които имах удоволствието да направя по време на бетатестовете, както и след премиерата на самата игра, ми се струва, че нововъведенията, които Blizzard са направили по отношение на нови единици, картография и баланс, водят до по-оспорвани и наистина вълнуващи сблъсъци. Въвеждането на определени препятствия по терена, както и на юнити, които могат спокойно да прекосяват почти всякакъв вид терен – като снабдените с джетпакове рийпъри на тераните например – определено не са за подценяване.

Най-изпъкващи промени обаче

са засиленото сухоземно присъствие на тераните – марудерите, торовете и бързите хелиони определено се отразяват върху стратегиите за игра със земляните. Зергите пък от своя страна вече не разчитат толкова на бързи атаки в самото начало. Повечето от добрите зерг-играчи наблягат на светкавично разстилане на няколко бази, натрупване на могъща армия, гарнирано с неспирно тормозене на противника с бързи единици като зерглините, които са идеални за избиване на работници или допълнителни бази. Протосите пък отново са най-скучни. С тях се играе най-лесно, а стиловете, които можете да предпочетете са може би най-много. Разбира се притежават определено гъвкави и силни единици, така че играчите, които използват в дълбочина протоския арсенал, са наистина могъщ противник.

Данните, показани от Blizzard, след края на бетатестовете, посочват, че най-много хора са предпочели да играят с протос. За сметка на това те са регистрирали най-много загуби. След тях по брой игри идват тераните и на последно място децата на Кериган. Тази статистика още веднъж потвърждава и моите наблюдения, натрупани в Battle.net – играчите, които залагат на зергите като раса определено разчупват мачовете с нестандартни подходи и стратегии; тераните също проявяват сериозна доза въображение; докато повечето протоси, срещу които имах удоволствието да се изправя, ми изглеждат малко сковани и плъзгащи се по наклонената плоскост на два или три вече отвърдени билда. Поне за сега.

Със сигурност с всеки изминал ден обаче, сблъсъците ще стават все по-интересни и разнообразни. Включете се и вие – защото чакането определено си заслужаваше! 

 
системни изисквания
2.6 GHz Pentium IV (или неговия AMD Athlon еквивалент), 128 MB PCIe NVIDIA GeForce 6600 GT или ATI Radeon 9800 PRO, 1 GB RAM (1.5 за Vista/7), Win XP/Vista/7
напиши коментар
 

24 мнения
профил »
Skeleton каза на 01.08.2010, 20:00 ?. :

Другите две кампании кога би трябвало да се появят?

46 мнения
профил »
doom123 каза на 01.08.2010, 20:02 ?. :

Еми досега не знам Blizzard да са бавили expansion повече от 1-2 години. Предполагам ще разкрият повече на Blizzcon.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 01.08.2010, 20:11 ?. :
Редактиран на 01.08.2010, 20:13 ?.

Hel's angels са три vikings. Psi Disrupter също така забавя и скороста на атаката.
И според мен модърите ще направят карти със тези рисърч поинтс с търетс на бункерите ала-бала.

31 мнения
профил »
Diablo0072 каза на 01.08.2010, 20:14 ?. :

много добро ревю!

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 04:55 ?. :

+500

171 мнения
профил »
Gen.Toast каза на 01.08.2010, 20:28 ?. :
Редактиран на 01.08.2010, 20:29 ?.

Фенбойчетата полудяват!!! На мен ми изглежда сякаш е C&C Generals + Company of Heroes = нищо особено, да му се невиди!!! Егати малоумния хайп. Егати. Но иначе ревюто е добро. Браво!

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 01.08.2010, 20:34 ?. :

TRUE TRUE

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 04:55 ?. :

FALSE FALSE

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 01.08.2010, 20:39 ?. :

Историята е добре поднесена не мога да отрека,
но някой от мисиите са малоумни
и без да съм играл досега задълбочено Стар Крафт се минавам мисииките на 3тото ниво на трудност, не знам въобще смисъла от туториълите човек се оправя спокойно и без тях.
Графиката както винаги е на типичното за Близард ниво 3-4 години назад ни връщат. Отново се потапяме в света на квадратчетата и триъгълничета. ЗУУМ- а е безмислен, то няма какво да се види.
Наречете ме H8ER, но аз лично очаквах повече иновации за 12 години, а не МОД за подобряване на графиката на оригиналната игра. Разбира се не искам да развалят поредицата както се получи с CNC 4, просто през цялото време си мисля "това не е нова игра, опаковката е различна, съдържанието е същото.

24 мнения
профил »
Jazzor каза на 03.08.2010, 22:06 ?. :

Туториълите са обикновено за хора, които въобще не са играли дадения жанр игра.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 04:56 ?. :

Ма той е тъп и незнае.

350 мнения
профил »
dprime каза на 05.02.2011, 13:12 ?. :

@ Theron Fears,все пак за стратегия графиката си е добра.Ти какво искаш,графика като на Crysis ли?

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 01.08.2010, 20:45 ?. :

Хубаво ревю браво. Играта ме кефи много, съвършен енжин и интерфейс и екстри...
Играл съм и старата, но никога не съм бил добър. Ше се радвам ако направите статия за стратегии на развитие. Ако имате добър играч направете ! Фен съм на Зерг но много бавно се развивам общо взето не е Уоу или Дота и съм Нуубче. Чакам некви статии за това...

68 мнения
профил »
Bat_Lo6ko каза на 01.08.2010, 20:50 ?. :
Редактиран на 01.08.2010, 20:52 ?.

Всъщност, играта може да се опише и с една дума - NERDGASM! :)
След като минах първите две мисии, това беше единственото нещо, което се въртеше в главата ми.
СтарКрафт се завърна и всички суперлативи са излишни - това е играта! Точка!

П.П. Само лека забележка към автора - планетите не избухват като свръхнова. Звездите го правят.

88 мнения
профил »
undacova каза на 01.08.2010, 20:53 ?. :

Тоя Джим е е*ати пиянката.Голям сарфош. Само едни уискита обръща .

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 01.08.2010, 20:56 ?. :

човека е в критическата и изживява несподелената си любов
ти какво искаш да прави освен да пие

399 мнения
профил »
Dreadz каза на 02.08.2010, 02:20 ?. :
Редактиран на 02.08.2010, 02:22 ?.

Хехе мсилех си, че сачо на мен ми се стори смешно, че в абсолятно ВСЯКА сцена Джими се напива... бонус точки и за тези, в които пуши.

Тая игра сякаш е финансирана от лобито на алкохолните и тютюневи производители. :P

120 мнения
профил »
UnKnown каза на 01.08.2010, 21:11 ?. :

След няколко часа (скучна) игра,не видях нищо специално и пленяващо за да ме накара да продължа играта.Държах я няколко дни на десктопа си и днес се затри напълно от моя компютър,никога не бих си я купил :д

27 мнения
профил »
svetpet каза на 01.08.2010, 21:27 ?. :

btw можете да се докопате до моделите в играта, музиката в джубокса( особено онази яка песен sweet home alabama) и всичките текстури.Трябва ви само http://www.zezula.net/en/mpq/download.html , за да отваряте mpq-тата( ако не са .mpq ами нещо като .SC2Data пак е mpq ама преименувано)

24 мнения
профил »
Jazzor каза на 03.08.2010, 22:09 ?. :

Мен най-много ми хареса A Shotgun, a Zerg and you.

55 мнения
профил »
dani96bs каза на 13.08.2010, 12:34 ?. :

на мен пък ми хареса terran up the night

1 мнения
профил »
4algaFTW каза на 01.08.2010, 21:29 ?. :

Много тъпа игра.
Натискаш с мишката върху човечето и му показваш къде да ходи.
Става за ретарди.
Не бих я играл, а покупката и е равна на самоубийство.

129 мнения
профил »
datski каза на 01.08.2010, 21:48 ?. :
Редактиран на 01.08.2010, 21:53 ?.

По името ти личи, че нямаш никакво понятие за игри!
И да добавя: Покупката на Чалга нещо(не сазлужава да се нарича музика) е равно на геноцид !!!

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 01.08.2010, 22:53 ?. :

Хаха.. остави го уе, тоя е някаФ осакатен музикално-гейм инвалид, дошъл да ни забавлява.. :)

220 мнения
профил »
Маце Борко каза на 01.08.2010, 23:20 ?. :

Или просто ви троли, а вие се пените... заслужавате си.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 02.08.2010, 12:33 ?. :

Хората не разбират,че RTS са като CS,ама с 200 бота...
A zerg,A shotgun,and you FTW!

323 мнения
профил »
Ic3S каза на 01.08.2010, 21:36 ?. :

Въпреки, че никога не съм се интересувал от Starcraft, не мога да отрека, че съм голям фен на RTS и ще я пробвам веднага щом се докопам до PC-то през септември!

Добро ревю!

1565 мнения
профил »
n00b каза на 01.08.2010, 21:56 ?. :

Много добро ревю!

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 01.08.2010, 22:52 ?. :

Страхотно ревю.. наистина.. въпреки че си личи пристрастие..
Но как няма...
СК2 си заслужаваше наПЪЛНО...
Не играя никога стратегии, обаче тази игра ме накара да го направя.. :Х

129 мнения
профил »
datski каза на 01.08.2010, 22:04 ?. :

Не съм фен на стратегий, но СК2 напълно си заслужава игрането. Графиката е супер, кътсцените са страхотни като за Близард, геймплея е супер, а историята е много добра има неочаквани обрати. Единственото нещо, което не е добре е че е само една кампания... Overall 9.5/10

32 мнения
профил »
Revan_666666 каза на 01.08.2010, 22:25 ?. :

+999999999

140 мнения
профил »
morg0mir каза на 02.08.2010, 00:08 ?. :

Тъкмо щях да си сложа Тассадар за аватар,CURSESSSS!

190 мнения
профил »
AngryGameCritik каза на 02.08.2010, 15:23 ?. :
Редактиран на 02.08.2010, 15:23 ?.

+1
Другото нещо което липсва е LAN

71 мнения
профил »
DJ Cat каза на 01.08.2010, 22:11 ?. :

Протосите са най скучни ХАХАХАХ. Момче осъзнай се малко, протосите както си казал имат най-гъвкави единици, уорп механика, войд рей ръшове, блокчета най-много специални умения и най-много единици.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 01.08.2010, 22:20 ?. :

Theron Fears... неадекватен си меко казано.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 01.08.2010, 22:49 ?. :

ЕПИЧНО...
Една Дума...
БЛИЗЪРД!

350 мнения
профил »
dprime каза на 07.11.2011, 23:23 ?. :

+1

145 мнения
профил »
SolidSatan каза на 01.08.2010, 22:54 ?. :

Единственото нещо, което не ми хареса в игарата са отвратителните физики на единиците. Например цъкаш онея бъгита с горелката и има казваш да отидат назаде или настрани и какво виждаме - обръща се веднага на 180 градуса.Същото е и със въздушните единици. Направо ми се повръща като видя такова в игра правена през 2010 година.За врязването на единиците една в друга няма да говоря... Като излючим тея работи, играта е страхотна и много интересна.

114 мнения
профил »
Nonemed каза на 01.08.2010, 23:18 ?. :
Редактиран на 01.08.2010, 23:18 ?.

Направено е за по-добър геймплей. И да кажа честно предпочитам перфектен геймплей пред мазало за очите ти графика/физика. Не издребнявай!

503 мнения
профил »
The Chameleon каза на 01.08.2010, 23:41 ?. :

Сатане, в динамична игра като СК 2 няма за кога да гледаш как се обръщат самолетчета.

8 мнения
профил »
gogoto каза на 01.08.2010, 23:40 ?. :

+1 Nonemed
Лигльовци, всичко си е супер, не забравяйте че Старкрафт не е просто игра, тя е част от детството ни, израснали сме с нея, в училище сме имитирали гласовете на "Зийлоти" , "кученца"(зерглини) и "маринки", всеки я подпявал редом с танкиста.( ето да ви хвани малко носталгията http://www.youtube.com/watch?v=EIrki8SUC_U&featur e=related ) И да издребняваме за малки детайли е меко казани тъпотия, и лигавщене в стил, dude you are so 2004...
Ако не сте фенове ви е простено, но на другите просто не мога да ви разбера...

Статията е цицка, евала !

14 мнения
профил »
Siberia каза на 01.08.2010, 23:48 ?. :

Всъщност графиката е тъпа за да може повече хора да си купят играта.

21 мнения
профил »
n4f каза на 03.08.2010, 11:28 ?. :

Не думай!!!

143 мнения
профил »
viviboy каза на 02.08.2010, 00:20 ?. :

Hell...

132 мнения
профил »
нелегален каза на 04.08.2010, 18:11 ?. :

It's about time!

399 мнения
профил »
Dreadz каза на 02.08.2010, 02:15 ?. :

Хубава игра >= хубава статия.

84 мнения
профил »
shneevais каза на 02.08.2010, 04:50 ?. :

хубава статия >= хубава игра

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 05:00 ?. :

Винаги ли обръщаш твърденията наобратно ве, пич?

1220 мнения
профил »
vasito каза на 02.08.2010, 10:24 ?. :
Редактиран на 02.08.2010, 10:27 ?.

E б*ти яката графика: http://eu.starcraft2.com/screenshot.xml?s=102

167 мнения
профил »
3dwarman каза на 02.08.2010, 16:57 ?. :

Точно пък тия картини са от доста отдавна и вече графиката е доста по-пипната. Точно преди да излезе SCII играх Red Alert 3 и мога да ти кажа, че там графиката е доста по-зле.

17 мнения
профил »
alexxiius каза на 02.08.2010, 11:54 ?. :

Емииииииииииииии, ще се напиша и аз коментара:

лично очаквах повече от играта, още на бетата нещо ми подсказа, че има проблем. Въпреки това Близард са се постарали, просто не разбирам как правиш три кампании за една игра, но трите излизат отделно една след друга. Поредният опит на компанията да си прикрие ужасните закъснения. Обаче този път подобриха сингъла, което лично мен много ме израдва. И сега, всичко по принцип е много добре, само едно нещо ме тормози и няма да спра да го повтарям. Не подобриха геймплея. За толкова години, мамка му. Е как да не го наричам стратегически екшън аркада Стария, като отново единиците се движат без траектория, сбиват се една в друга, скупчват се като рояци. В Warcraft това не е така, но е Старкрафт си остана проблем. Не знам как го правят разработчиците, но се убеждавам, че явно държат на игра, в която пространствената геометрия е незначителен елемент, както и механиката на придвижване на единиците. Това ми е най-голямата забележка. Съжалявам, че в иначе прекрасното ревю тези, а и други забележки не са отправени, може би заради пристрастия, но това прави +/- скалата силно необективна. Още нещо ревюто ни помага да направим избор при покупка. 5 звезди и мизерни минуси, това значи, че няма как да не си я купим. Само, че истинските нови плюсове на играта не са 5, а само един "Полирано до блясък и особено увлекателно сингълплейър изживяване". Другото си все същото. Мен това ме разочарова, което пък не значи, че няма да играя играта. Препоръчвам същото и на всички фенове на стратегическите игри ( или стратегически аркади), който както го разбира. :)

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 02.08.2010, 12:42 ?. :

+1

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 05:02 ?. :

Добър коментар..
Жалко, че човекът написал го е леко недоинформиран.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 02.08.2010, 12:16 ?. :
Редактиран на 02.08.2010, 12:17 ?.

Ти не четеш ли коментарите бе? На мене не ми харесва като извадя 20 баттълкрузера и да ми заемат целия кръгозор. Тва е заради геймплея.

Абсолютно същото друг път. С galaxy editor-а може даже ФПС да правиш. Само си представи...

784 мнения
профил »
veluvian каза на 02.08.2010, 12:16 ?. :

Е, чак пък скучни да са били Протосите... не бива така за тях да се говори. :)

17 мнения
профил »
alexxiius каза на 02.08.2010, 12:24 ?. :

Всичко съм изчел, но има начини да се играе добре и 20 батъла да не ти заемат кръгозора, но и да не са скупчени като сноп на едно място. Трябва ли всичко да става жертва на геймплея, решение в тази насока са постигнати в страшно много стратегии в реално време, не виждам къде е проблемът.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 02.08.2010, 12:29 ?. :

Защо по дяволите Protoss research се вдига 2 пъти по-бавно?И objective-ите са по-скучни от тези на Zerg research?А и някои от паричните upgrade-ди,поне според мен са глупави?

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 02.08.2010, 12:43 ?. :

играта като цяло може да се превърти без RESEARCH и UPGRADES

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 02.08.2010, 20:13 ?. :

да на casual и на normal
ако видя на Hard и на Bruatl някой да го прави ще му стисна ръката

1565 мнения
профил »
n00b каза на 02.08.2010, 12:58 ?. :

Alexxiius е прав за движението на единиците. Хич не е добро. На мисията, в която през нощта се барикадирам в базата, а денем мажа мутанти, ми къртеха файърбатовете защото веднага след като убият някой зерг се пускат все по-напред и по-напред и така бягат от подкрепата на бункерите с маринки и медиците. А да им дам холд позишън е скучно :-\ :D

88 мнения
профил »
undacova каза на 02.08.2010, 14:23 ?. :

Така излиза,да. Мисля, че зависи цялата работа от "range"-a на единицте..Като им е по - нисък и противниковите единици ги стрелят те са принудени да отиват по-напред за да атакуват..но след това се връщат.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 02.08.2010, 16:41 ?. :

Като няма медици около тях се връщат, ама в найлонови чували. Специално за тая мисия говоря.

Играе ми се срещу Easy AI - да направя 30 атомни бомби и да се забавлявам, ама на пиратката нямам такава екстра.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 05:04 ?. :

vasito каза на 02.08.2010, 13:26 ч. :

Еми аз блокирах с къщитчките:D

1220 мнения
профил »
vasito каза на 02.08.2010, 13:26 ?. :

Еми аз блокирах с къщитчките:D

22 мнения
профил »
kris_dil каза на 02.08.2010, 16:48 ?. :

това е играта

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 02.08.2010, 21:09 ?. :

LAN CRACK ???

175 мнения
профил »
lorenar каза на 03.08.2010, 01:21 ?. :

С риск да бъда заклеймен като хейтър ще отбележа някои елементи, които ми направиха много лошо впечатление.
1. Първото и можеби най-досадното са репликите. Разбирам че героите изглеждат по... "кул" ако от време на време истърсват нещо от сорта на "I'll be back!", но всяка втора реплика да е от тоя сорт, при това озвучена изключително фалшиво (сякаш за да покаже на хората, че не и е мястото там) е вече прекалено.
2. Това да можеш да правиш това онова през времето между мисиите е добра идея (особено аркадата), но просто не е доразвита. Каква полза от това да разговаряш с когото и да било от кораба след като получената оскъдна информация няма никакво значение за геимплея и решенията взимани в играта. По мое мнение това същото го имаше още в Unreal II: The Awakening с две съществени разлики. Едната е, че в Unreal-а можеш поне героя си да движиш (не че има някакво значение, но статичните персонажи аз ги свързвам с отминали епохи в гейминга), а естествено второто е, че той е от... 2004-та май.
3. Решенията????????! В цялата велика кампания има три (аз толкава си спомням) решения нито едно от които не влияе края. А голямата агония по избора на мисиите, която Близардци ни обещаваха - лъжа и измама. На практика можеш да пропуснеш някоя мисия само при вземане на някое от вече споменатите решения (в такива моменти найстина тъгувам по древните RPG-та...).
4. Великите клипчета. Да на Близард им го признавам, могат да правят зверски клипчета, но поне за мен ако в тях не е вложен никакъв смисъл, просто няма значение колко са красиви. Милионите вложени във визия в никакъв случай не компенсират за постния сценарии.
5. И за капак естествено си остават самите мисии. Признавам имаше някои които много ми харесаха (особено последния спомен на протоса), но останалите яко куцаха и то не само че 90% от тях се играеха за време. Това го разбирам, все пак цялата игра е изградена на ръшинга, но за тези които реално иската да се наслаждават на геймплея просто не е оставено нищо.

Според мен играта е много под очакванията ми, а аз дори не съм фен на първата част. Резултатът нямаше да е толкова плачевен ако Близардци не се бяха уплашили да вкарат RPG елемента от WarCraft-а, а и подозирам че обмислят конзолен вариант и това до голяма степен е унищожило интерактивността (винаги съм твърдял че конзолите съсипват гейминга).

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 03.08.2010, 14:58 ?. :

хубава критика :)
но все пак кампанията е нищожно малка част от играта

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 05:05 ?. :
Редактиран на 05.09.2010, 05:16 ?.

1. Първото и можеби най-досадното са репликите.
--- Ти ли определяш това?
2. Това да можеш да правиш това онова през времето между мисиите е добра идея (особено аркадата), но просто не е доразвита.
--- Нямаш си идея за какво е направено това нали? Не се и съмнявам..
3. Решенията????????! В цялата велика кампания има три (аз толкава си спомням) решения нито едно от които не влияе края.
--- Опааа.. Грешка..
4. Великите клипчета.
--- Не компенсират ли?? И ти си сигурен? ?? Кажи го на Самсунг тогава, а?
5. И за капак естествено си остават самите мисии. Признавам имаше някои които много ми харесаха (особено последния спомен на протоса), но останалите яко куцаха и то не само че 90% от тях се играеха за време. Това го разбирам, все пак цялата игра е изградена на ръшинга, но за тези които реално иската да се наслаждават на геймплея просто не е оставено нищо.
--- За тях е оставен мултиплейър.. Като искаш да се "Наслаждаваш на геймплейа" играй Мулти.

Според мен играта е много под очакванията ми, а аз дори не съм фен на първата част. Резултатът нямаше да е толкова плачевен ако Близардци не се бяха уплашили да вкарат RPG елемента от WarCraft-а, а и подозирам че обмислят конзолен вариант и това до голяма степен е унищожило интерактивността (винаги съм твърдял че конзолите съсипват гейминга).


--- Абсолютно Нообарско изказване..
1. Според мен играта е много под очакванията ми... Страхотен стил...
2. а аз дори не съм фен на първата част. - Дотук доказа, че си аут от същинският СК
3. Резултатът нямаше да е толкова плачевен ако Близардци не се бяха уплашили да вкарат RPG елемента от WarCraft-а - WTF... warcraft is NOT STARCRAFT..!!! FFS!

4. винаги съм твърдял че конзолите съсипват гейминга - тук съм съгласен.

219 мнения
профил »
khassad каза на 03.08.2010, 04:40 ?. :

Аз играя с четвъртата раса ама я няма в оригинала,понеже имам познат в Близард и от там ми прати файл около 900 мб някаде само с тази раса казва се-N.z..l. :P за сега толкова от мен смеска е между протос и малко зерг(от части).Приятна игра младежи айде със здраве.

36 мнения
профил »
Cyrax каза на 03.08.2010, 07:22 ?. :

Lorenar, хубав коментар. Чудех се дали на друг му е направило впечатление това, че в повечето мисии трябва да се прави нещо за време. Това наистина малко ме поздразни. С абсолютно всичко съм съгласен, само не и за RPG елемента от WC. Може би е добра идея да го има само в кампаниите, но тогава една голяма маса народ щяха да реват защо го няма и в нормалните игри. А все пак това е Starcraft а не Warcraft. Но както и да е, коментирам неща рядко, но като ти видях коментара не се сдържах да пиша и аз, за да те поздравя за изказването, браво!

342 мнения
профил »
nero9333 каза на 03.08.2010, 10:43 ?. :

Amazing Game !

88 мнения
профил »
undacova каза на 03.08.2010, 11:42 ?. :
Редактиран на 03.08.2010, 11:43 ?.

Нещо не ме кефи да ги правя тия маринки..мн слаби изглеждат..и ми се струват малко неикономични...като се прибера след работа ще изчисля атака..дефенс и ресурси..спрямо другите единици да видя дали са на далавера :П

175 мнения
профил »
lorenar каза на 03.08.2010, 11:54 ?. :

Екстра са си маринките, особено с няколко ъпгрейднати (от кораба) медика.

22 мнения
профил »
bombe каза на 03.08.2010, 12:51 ?. :

Съгласен съм с lorenar

556 мнения
профил »
ciborg каза на 03.08.2010, 22:59 ?. :

Рийпърите са истината! Наблъскваш си базата със Siege танкове, по някой и друг бункер на входовете и помпаш рийпъри и медици. Викаш по няколко от спец отрядите по 2 Goliath-а и въздушните единици също падат без никъв проблем.

15 мнения
профил »
Writiblez каза на 20.11.2010, 20:22 ?. :

какво им има на марините само ги слагаш бункера и стават железни xD

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 03.08.2010, 12:18 ?. :

Ооооооооообичам map editor-a.

247 мнения
профил »
TheStudge каза на 03.08.2010, 13:03 ?. :

Eпична !!!

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 03.08.2010, 14:57 ?. :

Хубава статия , но както вскички коментари и самата статия всички говорят само за сингъл кампанията. Айде айде тя се минава за няколко дни мултито е истината.
Много ми харесват коментарчетата... изтеглих я от замунда и не ме кефи, не си дал пари за играта нямаш право да я сереш.Ми не съм я играл ама е тъпа :D :D
Aман от прости блългарски манталитетчета, крадеш и после си недоволен.

5 мнения
профил »
kalashnik каза на 12.08.2010, 09:24 ?. :

Напълно си прав пич...

71 мнения
профил »
CallMeTheSnake каза на 03.08.2010, 15:50 ?. :

Като цяло играта не е лоша, графиката си е типично в стила на Близард - слаба но с цел играта да е достъпна за хора с по-слаби машини, баланса он това което видях не е никак лош, има хубави туториалчета под формата на чалънджи, които учат играчите как да се справят със стратегиите за изнасяне в началото и им показват кои единици да използват зада се справят с различни противникови групи.

Това което не ми хареса е историята - накрая всички заживели щасливо - но какво да очакваш от история за Рейнор освен много алкохол, и сапунена опера? Надявам се протоската и зергската да са по-добри.


761 мнения
профил »
Sabaka каза на 03.08.2010, 19:27 ?. :

ъъъ...хибридите пич?

380 мнения
профил »
des каза на 03.08.2010, 16:17 ?. :

Много ми хареса играта, както кампанията така и скърмиша. Много харесвам зърг, тъй като обожава ръша, обаче се иска доста бързина и ловкост при игра със зърг. Най-лесно играя с протос, ама колкото и да ме кефи....скучниък ми е. Предпочитам да се гърчз и да се усъвършенствам със зърг

1220 мнения
профил »
vasito каза на 03.08.2010, 17:21 ?. :

Как ще е слаба графиката бе!!! Хора вие виждате ли какво пишете? Може да не е върха, но само погледнете колко креативност и въображение е вложено в нея. За мен това е играта с една от най-добрата графика.

А пък онзи дето вика за репликите, че са досадни. Момче Близзърд тва са го сложили още от 1994, а пък ми вика че са досадни хах.

3 мнения
профил »
ongamex каза на 03.08.2010, 18:08 ?. :
Редактиран на 03.08.2010, 18:11 ?.

Остави ги , очакват в стратегия да виждат детайли като в FPS (което е ненужно , глупаво , и дори неприятно) . Графиката е прекрасна , всичко е плавно с меки цветове . Относно физиката , това как се обръъща самолетчеото , колкичката и тнт .... хммм незнам кво му има , ако близард са иска ли да го напраят по готин начин штяха да са го направили , защото това е доста елементарно , но са решили че пречи на геймплея(най вероятно) . Играта е супер , събирам пари да си я купя .

PCMania , ще е добре ако направите нещо което преди 12 години направиха вашите колеги от Work**op : да направите смисък за всяка раса в който има инфо , коя сграда/единица колко струва , какво изисква и тнт , дори да дадете някакви типчета .

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 03.08.2010, 19:14 ?. :

Няма голям смисъл в това... Откакто PCMania е на уебсайт е много по- лесно да се намери инфо за играта. Преди докато беше още списанието, интернетът не беше така застъпен и нещата бяха "тъмна индия". Още повече, че играта предлага tech tree и подобни помагала сама по себе си. :)

50 мнения
профил »
OverLordBG каза на 03.08.2010, 23:52 ?. :

Предполагам, че предлага нещо като старите карета в списанията с допълнителна информация за расите и техните единици.Но аз лично намерих такава информация чрез всички тези линкове, който водят към Wikia-та на СтарКрафт, от която може лесно да се намери информация за геймплей елементите и механиките на играта.Изключително полезни линкове благодаря PCmania

22 мнения
профил »
bombe каза на 03.08.2010, 20:58 ?. :

Честно казано за мен по-добре е , че няма от тъй наречените "новости". С тези "новости" много RTS поредици ги скапаха например - Warhammer 40 000 или пък Rise of Nation 2 (митологичната издънка :D ).. Добре е, че и днес може пак да се разцъкат RTS-и с old school гемплей.

140 мнения
профил »
morg0mir каза на 03.08.2010, 21:40 ?. :

Ок...врътнах я,i can haz sequel now?

556 мнения
профил »
ciborg каза на 03.08.2010, 23:13 ?. :

Брей, ама и бързаш, врътни я още 10-15 пъти, цъкай мулти 10-на години и тогава...

50 мнения
профил »
OverLordBG каза на 03.08.2010, 21:55 ?. :

Изключително добре направена игра, полирана до съвършенство като всяка от игрите на Близз.Притежавам всяка от техните игри от Уоркрафт 3 до тази, но не не съм пълен фенбой.Също така притежавам доста не-техни игри, но не смятам, че тук е мястото да ги изброявам.Едно нещо не ми хареса, че главната кампания е някакси по-забавна с разнообразието си откъм единици и сгради и ъпгрейдите към тях отколкото мини-кампанията с Протосите, която изглеждаше леко еднообразна откъм единици.Да самите мисий бяха изключително свежи и всяка донасяше нови предизвикателства и трудности, но предполагам, че това е заради това че мини-кампанията беше просто мини-кампания.

556 мнения
профил »
ciborg каза на 03.08.2010, 23:23 ?. :

Мини кампанията според мен дори не беше чак толкова нужна. Протосите са си бая тежички дори и само с тия единици, а все пак и те ще си имат собствена кампания, нали?
P.S. Като заговорихме за протоси, още след като видях Dark Templar-ите, Immortal-ите и Archon-ите (още в първите мисии с протосите) не се изненадах, че много хора са играли с тях в бетата. И все пак, превъртайки тази кампания се научаваш да играеш най-добре с тераните, което е малко гадно. Все пак доста хора не са играли първия StarCraft и искат да се понаучат сега, а е тъпо да влезеш в мулти и посредата на битката ти все още да се чудиш "Ама тая сграда ей там кво по дяволите прави?!".

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 03.08.2010, 23:23 ?. :

Добре бе не може една игра да е полирана до съвършенсвто и да излизат за нея 250 хиляди пача ( както става за всяка игра на БЛИЗАРД)

50 мнения
профил »
OverLordBG каза на 03.08.2010, 23:45 ?. :
Редактиран на 03.08.2010, 23:46 ?.

Пример за пачовете на WoW - постоянно се вкарват нови неща(инстанси, батълграунди и други) с по-големите пачове (3.1, 3.2 и т.н.), а с по-малките се оправят бъговете и проблемите с баланса, които не се откриват и оправят в процеса на ПТР-то.Така е с всички ММО-та между другото, ако това имаш предвид Theron Fears.А другите им игри не са имали 250 пача освен за подпомагане на мултиплейър нещата в тях

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 04.08.2010, 11:07 ?. :

ами ти сам го каза "с по-малките се оправят бъговете" значи има бъгове, което някак си си противоречи с "полирана до съвършенство"

1220 мнения
профил »
vasito каза на 04.08.2010, 10:54 ?. :

Ciborg по-тъп коментар рядко съм виждам.
Ревете, че кампанията е само за террани. Слагат мини кампания с протосите. Ревете че е ненужна WTF?

И ако беше отделил малко време щеше да забележиш, че още с цъкването ма мултиплейър, ти казва дали искаш първо в помощната лига има теч трийс ин гейм и всекви туториали.
Така че коментара ти е напълно неоснователен.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 04.08.2010, 13:43 ?. :

Поздравления господин Тодоров! Доста изчерпателно ревю. Това, което бих искал да прочета обаче, е вашето лично мнение за играта в рубриката "лични мнения за прогреса и културата" =)

60 мнения
профил »
SummOneR каза на 05.08.2010, 22:19 ?. :

Едно нещо не мога да разбера аз - защо повечето хора играят игри? Гейм жанра не започна ли точно за да може хората да се потопят в различна атмосфера и да се забавляват? Но не, ние всички трябва да сме заети да казваме какво не е наред и колко слаба била графиката и колко неправилно се движат единиците в играта. Аз лично нито съм играл първият Stracraft нито съм някакъв луд фен на играта, но изиграх кампанията и съм просто 200% доволен от играта. Защо ли? Защото ми напомни за доброто старо време когато играехме игри дори и без онлайн опция просто за да се насладим на една друга атмосфера. Тази игра я подкарвам едвам на минимални изисквания за което просто умирам от яд но мога да ви кажа, че това е една от най-добрите игри които съм играл в близките няколко години и я препоръчвам на всеки геймър!

PS Коментара ми не е насочен към никого просто реших да споделя моето мнение за играта.

5 мнения
профил »
capone8800 каза на 06.08.2010, 14:12 ?. :

+10000000 Евала за коментара,брато!

15 мнения
профил »
Writiblez каза на 20.11.2010, 20:07 ?. :

+1

3 мнения
профил »
The666bgscorpion каза на 19.03.2011, 18:41 ?. :

Крайно време беше някой да го каже.

105 мнения
профил »
Jmurko каза на 07.08.2010, 19:30 ?. :

Както повечето хора за мен СЦ2 беша равносилно на same shit different decade, но вече не. Изиграх кампанията на играта и разбрах колко труд е вложен. Историята е наистина нищо особено, но поне без глупости. Начина на поднасянето и е на максимално високо ниво според мен и наистина създава дълбока атмосфера - нещо което не съм намирал в последните игри, които съм играл. Нововъведенията (при террана) ме карат да мисля, че близ много внимателно са проучили нещата - запазват основните единици и слагат допълнения, но адекватни на историята и на изминалото време - не може за 4 год изведнъж да се смени всичко в една армия или пък зергите да мутират изцяло и да са забравили старите "видове". Първо си мислех че в СЦ2 ще се използват старите познати тактики но с единици с нови имена - много съм се заблуждавал - играта е станала много по-комплексна и комбинациите са много повече.
Съгласен съм, че същият ефект можеше да се постигне за много по-малко от 12 години, но аз съм много доволен от резултата - дори се замислих дали да не си я купя - уви парите ми се виждат много - ако беше до 70-80 лв макс ....

103 мнения
профил »
Grendor каза на 09.08.2010, 16:14 ?. :

Играта е епична - който не вярва, нека я изиграе :) .

1 мнения
профил »
alabalaa каза на 18.08.2010, 17:49 ?. :

специално си направих регистрация за да дам мнение:

1-играх бетата 3 седмици
2-превъртях къмпаниите

и спокойно мога да кажа че от плюсове и минуси само:
''Мултиплейър режим, който ще се играе дълги години наред''
с това сам отчасти съгласен другите плюшчета и минушчета сте си ги изсмукали малко или много от пръстите

а най много се смях на:''ъособено увлекателно сингълплейър изживяване'' и на ''Една от най-интерактивните стратегии, излизали някога''за интерактивност от воле мога да ви кажа поне 4-5 заглавия които са по интерактивни...

от къде я тарашихте тая статия бе хора земете напишете нещо сбое дайте малко мнение стига copy//paste някви си рекламни блогчета и тн. и тн.

235 мнения
профил »
Boby каза на 28.08.2010, 22:23 ?. :

И какво като си играл бетата три седмици? Авторът игра бетата доста повече от теб. И след като специално си си направил регистрация, дай си и малко зор да пишеш на български и да се аргументираш логично.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 05.09.2010, 05:20 ?. :

А на какъв език е според теб?

46 мнения
профил »
kellt каза на 20.08.2010, 08:30 ?. :

не съм фен на тази поредица, но съм фен на близз и покрай всичката лудница покрай просволутия SC2 май и аз ще я пробвам =]

46 мнения
профил »
kellt каза на 20.08.2010, 08:32 ?. :

BTW колко продажби има вече? XD

119 мнения
профил »
SharkLord каза на 02.10.2010, 02:06 ?. :

3 милиона от края на август, а може би е ударила 4 или 5 за септември. ВЕЛИКА ИГРА отвсякаде погледнато, вярно е че съм си луд фен, ама гледам обективно. Графиката е супер, не най-добрата но напълно достатъчно, мултито е перфектно, сингъла е много добър и направо трябва да се направи филм! Ше спечелят повече от филма за Уаркрафт който ше излиза 2011 най-вероятно. На всички тука казвам, не сваляйте от замунда ако ви се играе истински, и ако имате ГРАМ уважение към близз

14 мнения
профил »
ljusisk каза на 16.10.2010, 22:41 ?. :
Редактиран на 16.10.2010, 22:43 ?.

Кои са ви любимите юнити? На мен са Dark Templar-ите
И BTW къде ми е аватара на Зератул?

350 мнения
профил »
dprime каза на 07.11.2011, 23:21 ?. :

Thor,Battlecruiser,Mothership,абе......вс ички.

1 мнения
профил »
sian каза на 18.11.2010, 02:21 ?. :

Хич няма да е лошо да спрете да превеждате с "гугъл транслеит"
второ играта може да е сносна.. но аз такива пари за игра няма да дам
за 80 ще си помисля но над 100 е абсурд.. при положение че
играта е абсолютно същата като първата просто са обновили малко графиката
затова нямат право да се хвалят с разработки и дизаин...
от тези 100 милиона дето са ги дали с ръка на сърцето мога да ви гарантирам че няма и 2 < всичко това е бизнес.. както марковите дрехи.. така и марковите игри струват много защото са "маркови" всеки които казва че си заслужава играта е прав..
но не и на тази цена...
с средна заплата от 300 лева никой няма да я купи поне от тук...
+ това близард имат 100 милиарда ГОДИШНО .. от балаците който играят светър на боиното коване или ЛОЛ...като цяло и близард са кретени но не толкова колкото тези които им се вързват на глупостите...

15 мнения
профил »
Writiblez каза на 20.11.2010, 20:14 ?. :

цените са такива защото в България са малко търсенията повечето българи предпочитат да влязат в някой сайт и да си я дръпнат.В Южна Кореа например са по ефтини понеже там са маняците (дори за излизането на ск2 бяха боядисали самолет с нешо като тапет на ск2)

15 мнения
профил »
Writiblez каза на 20.11.2010, 20:22 ?. :

Играта е супер!

161 мнения
профил »
bloodelf89 каза на 19.05.2011, 12:40 ?. :
Редактиран на 19.05.2011, 12:40 ?.

Пичове да ви питам дали играт е безплатна в батълнет или трябва да се плащат месечни такси????

350 мнения
профил »
dprime каза на 07.11.2011, 23:20 ?. :

Good
Better
Great
Starcraft II

26 мнения
профил »
HelliozZ каза на 18.05.2012, 17:38 ?. :

Влезте в Гъгул и напишете ZERG RUSH :))
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
StarCraft II: Wings of Liberty

Превю:
Няма как да не се запитаме - часове преди премиерата на една от най-раздуваните игри въобще – дали Blizzard наистина ще оправдаят очакванията на милионите.

новини:
The Curse of Tristram: Destruction's End е мод за StarCraft 2 и като такъв ще бъде безплатен, стига да разполагате със самата игра.
Става въпрос за хакерите зад мода “ValiantChaos MapHack”, който дава на геймърите нечестно предимство в началото на играта и се продава за 62.50 долара.
Blizzard съобщи, че обмисля F2P опция за мултиплейър режима на StarCraft II. "Не знаем обаче как ще го монетизираме", заяви главният дизайнер Дейвид Брадли.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
StarCraft II: Heart of the Swarm 53
StarCraft - история на една поредица 16
Starcraft 9
StarCraft: Brood War 1
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight 59
StarCraft II: Heart of the Swarm 53
DotA 2 - PCM2.0 47
Demigod 42
League of Legends - PCM2.0 41
Warhammer 40k: Dawn of War II - Chaos Rising 38
Stalin vs. Martians 33
Total War: Shogun 2 31
Napoleon: Total War 28
World of Tanks 27