facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
StarCraft II - хроники за зергите
Превю | 31.03.2008 | автор: Владимир Тодоров


Производител:
Blizzard Entertainment
Издател:
Activision Blizzard
Жанр:
Стратегия в реално време
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
119.00 лв.
купи играта »

Ние сме Рояка,
Оставяхме след себe си единствено унищожение.
И след това... изчезнахме.
Преди четири години потънахме в сенките.
Развивахме се.
Еволюирахме.
Сега настане време отново да излезем... наяве.
Сега световете отново ще треперят
Империи ще падат.
Съюзи ще се разбиват.
Ние сме Рояка.
Но се превръщаме в нещо... много... много повече.
Защото финалната метаморфоза тепърва предстои.
 
Това са думите на Кериган, Кралицата на остриетата, предадена от тераните и превърнала се по неволя във властелин на Рояка... Така започна и филмчето, с което Blizzard взеха ума и дума геймърите в Южна Корея. Там за първи път бе представена третата и последна раса в StarCraft II – зергите.

Компанията не пожела да разкрие каквато и да била информация относно сюжетната линия на тази мистериозна раса, но за сметка на това демонстрира мощта на единиците й в цялата им прелест като геймплей. Какво ново около тях и какво старо се е променило? Вижте сами, но не забравяйте, че все още нищо не е финално и много от нещата, които прочетете тук, може и да не намерят място в окончателния StarCraft II, когато излезе на пазара.

Кралицата на Зергите


Държа да отбележа, че тук не става въпрос за Кериган, а за добрия стар Queen. В сравнение с първата част обаче функцията на този юнит е тотално преобразена. Тъй като дроните вече няма да създават каквито и да било кули, тя ще е главното същество, което ще отговаря за защитата на базата ви.

Щом построите Spawning Pool, който позволява тренирането на зерглини, ще имате възможност да извадите и своята Кралица от Hatchery-то. Още от самото начало тя ще бъде сила, с която трябва да се внимава. Тя ще става и още по-мощна и по-голяма като размер, щом ъпгрейднете базата до тиър две или три.

Нейната основна функция е протектор на основното ви укрепление. Тя атакува както земни, така и въздушни единици, освен това и полага тумори, които разширяват територията на зергите. Тя може снася и яйца, от които ще се излюпят малки гадинки, веднага щом някой нападне базата ви. Една от постройките пък, които Кралицата създава, се нарича Shriekers. Тя изпълнява ролята на детектор на невидими или заровени в земята единици и увеличава пространството, в който действат излюпените от нея яйца.

Когато ъпгрейднете базата си, Кралицата ще се научи да създава токсичен крийп, който нанася продължителен демидж на вражеските единици, застанали върху него. Тя може да лекува сградите за сметка на своята кръв, както и да призовава насекоми, които да ги защитават. На всичкото отгоре притежава умението да пътува за секунди под земята и може да излезе на което и да е място по картата, стига то да е покрито с крийп. За момента кулдаунът на това умение е 15 секунди, но нищо чудно и да се увеличи.

Имайте предвид, че може да играете само с една кралица. Когато тя умре, ще си обучите друга, но нивото й на ъпгрейд ще е нулево.

Една по-различна раса


Оувърлордовете, които в StarCraft се рееха над земята и определяха тавана на популацията ви, вече не превозват единици. Тази роля е прехвърлена на новото попълнение в армията на зергите - Nydus Worm. В тях ще се побират приблизително 15 зерглини.

За да могат да детекват невидимите врагове пък, оувърлордовете трябва да бъдат ъпгрейднати до Overseer. Те от своя страна ще могат да атакуват, освен това колкото по-дълго останат на едно място, толкова по-надалече ще откриват скритите единици. Това не е всичко - оувърлордовете могат да генерират и крийп и да създават слуз, чрез която да блокират залежите с ресурси или наблюдателните кули.

Що се отнася до масивния ултралиск, в двойката той се е научил да се заравя в земята и вече нанася area демидж.

Новите попълнения


Освен гореспоменатия червей зергите разполагат и с още няколко нови единици – Roach, Corrupter и Infester. Първите атакуват както по земя, така и по въздух. Имат 90 кръв и се регенерират изключително бързо. Съответно, за да бъдат убити, ще трябва да положите адски много усилия и най-вече – да използвате концентриран огън. Но не забравяйте също така, че могат и да се заравят в земята.

Летящите corruptor-и, от своя страна, нападнат единствено по въздух и “покваряват” другите единици, превръщайки ги в съюзници – например теранските батълкрузери и корабите-майка на протосите. По този начин те може да обърнат част от въздушната армия на противника срещу него самия.

Веднъж щом се заровят пък, Infester-ите (които идват на мястото на Defiler-ите) имат възможност да се придвижат под земята. По този начин те могат да се промъкнат във вражеската база и да покварят някоя постройка като казармата на тераните, която впоследствие ще започне да бълва заразени марини за определен период от време.

От предните демонстрации на StarCraft II научихме за съществуването и на Baneling-ите, които се получават вследствие на мутацията на зерглините. Ако сте гледали трейлърите на играта, вероятно сте наясно с тяхната функция – на камикадзета.

Какво остава?


Сега, след като и зергите бяха официално разкрити, това означава само едно. Възможно е бета тестовете на StarCraft II да започнат още през април или май. Самата игра пък вероятно ще излезе към края на лятото, а на Blizzard Worldwide Invitationals, което ще се проведе през юни в Париж, ще бъде анонсиран и новото MMO на компанията. Стискаме палци това да е World of StarCraft.

Междувременно, ако не сте видели новите трейлъри със зергите, които се подвизават в нета, горещо ви препоръчвам да го направите. Определено има какво да се види.

Скоро очаквайте още информация на тема StarCraft II  


Пет основни разлики между WarCraft III и StarCraft II

1. Количество vs. качество - в StarCraft II ще контролираме много повече единици наведнъж.

2. Ръшовете се толерират и дори насърчават – няма неутрални крийпове по картата, които да ви спрат.

3. Акцентът пада върху икономиката – ако WarCraft III позволяваше на играчите да се съсредоточат върху битките, в StarCraft II развитието на базата ви, както и по-нататъшният ви експанд, ще са от ключово значение.

4. StarCraft II е предимно за хардкор геймъри! WarCraft III бе по-снизходителна към новаците и леймърите.

5. Отвъд правилото "камък-ножица-хартия" - в StarCraft II ще открием много повече начини, с които да контрираме вражески тип юнит.

напиши коментар
 

598 мнения
профил »
XENOpz каза на 26.11.2009, 18:21 ?. :

Мне... няма да е World of StarCraft :)

За моя радост ще е във вселена, различна от Азерот, Сенкчуъри и... ъъ... СтарКрафт мястото :)

Аз лично се надявам на ММО във вселената на Blackthorne... Пичове с тъмни цайси, потници и скъсани дънки срещу орки и големи с автомати. Съвършено... :)
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
StarCraft II - хроники за зергите

Ревю:
Истинско удоволствие. Тези две думи най-точно и ясно описват чувството, докато играеш на StarCraft II. Стратегията, която всички чакахме над 10 години.

Превю:
Няма как да не се запитаме - часове преди премиерата на една от най-раздуваните игри въобще – дали Blizzard наистина ще оправдаят очакванията на милионите.

новини:
Звучи странно, но е факт – StarCraft II вече стана на десет години.
AlphaStar обаче ще бъде напълно анонимен, за да може играта срещу него да е максимално автентична.
Тази версия идва с кампанията Wings of Liberty и достъп до мултиплейър. Ако вече притежавате Wings of Liberty, ще получите Heart of the Swarm вместо нея.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
StarCraft II: Wings of Liberty 130
StarCraft II: Heart of the Swarm 53
StarCraft - история на една поредица 16
Starcraft 9
StarCraft: Brood War 1
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
StarCraft II: Wings of Liberty 130
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight 59
StarCraft II: Heart of the Swarm 53
DotA 2 - PCM2.0 47
Demigod 42
League of Legends - PCM2.0 41
Warhammer 40k: Dawn of War II - Chaos Rising 38
Stalin vs. Martians 33
Total War: Shogun 2 31
Napoleon: Total War 28