Star Wars: The Force Unleashed II

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!
author image by PC Mania | Archive | 0 Comments | 08 окт. 2010

Да, Star Wars: The Force Unleashed се превърна в най-продаваната игра по „Междузвездни войни”. Но със сигурност не бе и най-добрата.

Сега,  няколко години по-късно, е време за неизбежното – LucasArts са на крачка да ни предложат едно продължение, което, според тях, ще запази основните неща, които превърнаха първата игра в моментален хит, но същевременно ще включва всички препоръки, отправени от феновете и специализираните медии. В крайна сметка

какво можем да очакваме от Star Wars: The Force Unleashed II

когато се появи на пазара на 26-ти този месец – буквално след броени дни?

Подобно на оригинала, действието и в двойката ще се развива между събитията в Епизод III и IV. Онези от вас, които са играли първата част (внимание, спойлери!), вероятно си спомнят, че в нейния край Старкилър – чиракът на Дарт Вейдър – се жертва в името на Бунтовниците. Нормално е в такъв случай да се запитаме какво прави отново във втората част? Отговорът е много прост – Старкилър е клониран. Сега той е свободен от смразяващата хватка на Вейдър и е готов да крои нови планове за това как да се изправи лице в лице с някогашния си господар.

Основните критики към първата част бяха насочени най-вече към еднотипната структура на нивата. Каквото и да си говорим, в един момент геймплеят ставаше изключително монотонен и повтарящ се. Сега, в Star Wars: The Force Unleashed II, можем да очакваме различни

пъзели, свързани с околната среда

които ще ни карат да спираме за миг, за да си поемем глътка въздух от сякаш безкрайния екшън, и да помислим какво точно трябва да направим, за да продължим напред. Целта на LucasArts обаче не е да изместят фокуса от екшъна. Напротив – просто ще ни предоставят по-голямо разнообразие от възможности, ще ни позволят да си взаимодействаме в пъти повече с заобикалящия ни свят.

Друга основна критика към оригинала бе свързана с не особено предизвикателните противници. LucasArts отново са се вслушали в тези оплаквания и сега ще ни предоставят далеч по-комплексни врагове. Някои от тях ще са напълно устойчиви на ефектите на Силата, други пък няма да бъдат нараними от светлинните ни мечове и т.н.

За да се справим с новите препятствия по пътя, ще можем да използваме и някои

нови трикове

като Mind Trick, който ще кара противниците да се хвърлят от скали или да атакуват приятелчетата си. А с помощта на Force Fury (един-два пъти по време на ниво) ще максимизираме ефекта от уменията си, дори и те да не са ъпгрейднати докрай. Така буквално ще можем да отприщваме Силата в определени моменти от играта.

Не на последно място, можем да очаквме и все така налудничави изпълнения (спомняте ли си как Старкилър свали цял звезден разрушител в оригинала?). Сега героят ще може да хваща TIE Fighter-и, да ги свива на топка и да ги замеря срещу сгради…

На хартия всичко звучи добре, но какъв ще е реалният резултат от всички тези промени и подобрения върху геймплея на Star Wars: The Force Unleashed II? Скоро ще разберем…

Автор: Владимир Тодоров