facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Star Wars: The Force Unleashed II
Ревю | 29.10.2010 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
LucasArts
Издател:
LucasArts
Жанр:
Екшън от трето лице
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
129.00 лв
купи играта »

плюсове

Зрелищна

Вие сте нещо средно между Супермен и джедай

Един-два страхотни боса

минуси

Плоска история, скучен край

Бойната система не е претърпяла почти никакво развитие

Еднообразен геймплей

Липсва каквото и да било предизвикателство

Неочаквано кратка

Имам удоволствието да ви представя едно от най-кухите и невдъхновяващи приключения, които са попадали в ръцете ми през последните години. И този път лъскавата визия и шеметните визуални ефекти със сигурност няма да помогне на неговите създатели…

Ако имаше нещо, с което първия The Force Unleashed успяваше да блесне и да заличи горчивия вкус в устата от плоския и еднообразен геймплей, то това несъмнено бе майсторски разказаната история. Нейният край – жертването ни в името на бунтовниците - не предполагаше наличието на продължение, но явно от LucasArts са на друго мнение.

Старкилър се завръща – наред с дразнещата си бебешка мутра и гневно-пискливия си глас

Ако първата част бе наистина епична и успяваше да се вмести почти идеално между събитията в „Отмъщението на ситите” и „Нова надежда”, то втората част представлява чисто и просто една дебилна любовна история, която завършва неусетно и без какъвто и да било отговор на основния въпрос – „Наистина ли Старкилър е клониран?” На нормална трудност ще пребягате през него за не повече от 4-5 часа, в които, гарантирам ви, няма да се случи почти нищо интересно.

Единственият елемент в играта, който евентуално би успял да задържи вниманието ви, е атрактивната визия. Без съмнение The Force Unleashed II е зрелищен екшън – в много отношения повече дори и от първата част. За съжаление обаче

бойната система, която би трябвало да бъде в неговата основа, не е претърпяла почти никакво развитие

Ако изключим Mind Trick, с помощта на който ще може да карате противниците ви да се бият на ваша страна за кратък период от време или да се замерят с главата напред от някой мост, всичко останало са познатите ни до болка Grip, Lightning, Repulse, Saber Throw и Push. Всяко едно от тях може да бъде ъпгрейдвано до три степени на мощ – нито повече, нито по-малко.

Същевременно откриваме и още едно умение, наречено Saber. Тук са почти всички комбинации от удари, които може да нанасяте по време на игра с двата си светлинни меча. Не очаквайте обаче нещо кой знае колко впечатляващо – достатъчно е да се помпате на левия бутон на мишката и от време на време да вкарвате E (Push) или Q (Lightning).

Това, че Старкилър е въоръжен с два светлинни меча, си има и своите плюсове – всяко едно от „остриетата” ще може да бъде екипирано със специфичен кристал. В едното например имате възможност да сложите такъв, който ще подпалва враговете ви, докато в другото – камък, регенериращ здравето ви. Но оказват ли някакво чувствително влияние върху геймплея? Определено не.

Ако в първата част имахте чувството, че уменията на Старкилър са леко изопачени, почакайте да видите какво може във втората част на междузвездната сага…

Представете си Нео от „Матрицата”, но умножете уменията му по 10

Старкилър може да хваща TIE Fighter-и, да ги смачква на кълбо, все едно са най-обикновени листчета хартия, и да ги замеря по други звездни кораби. А когато активира и Force Fury, настава истинско мазало, а вие въобще забравяте, че всъщност сте джедай. В този момент Силата в него се увеличава многократно – всяко едно умение става на практика опустошително и никой не може да застане на пътя му, без да бъде напълно заличен от лицето на земята. За щастие обаче Force Fury може да се активира веднъж, най-много два пъти по време на ниво.

В определени моменти от играта Старкилър ще може да се хвърля и напред с главата в някоя пропаст и да изпълнява изключително шеметни въздушни пируети, докато се опита да спаси някого. Да, джедаите са наистина необикновени и мощни и от геймплей гледна точка е интересно, но чак пък толкова…

Когато гледаме изпълненията на главния герой, няма как да не се замислим защо стои със скръстени ръце, а не погълне цялата Империя за закуска. Унищожава звездни кораби, оцелява при невероятни и смъртоносни падания и прави Дарт Вейдър буквално на пихтия. На пръв поглед няма нещо, което да му се противопостави... С други думи място за герой като този във вселената на "Междузвездни войни", особено преди събитията от "Нова надежда", няма. Първият The Force Unleashed успя криво-ляво да оправдае присъствието му, но с втория LucasArts просто става за смях.

Същевременно, на фона на маниакалната мощ на главния герой, 

обещанията за по-комплексни врагове са на практика неизпълнени

Да, едни от тях блокират меча ви, други са устойчиви на вашата Сила, а трети носят щит. Това обаче няма да ви попречи да използвате една и съща система, за да ги убиете. Дори и босовете няма да ви окажат кой знае каква съпротива. Единственото нещо, с което ще ви впечатлят, е със своя размер. И нищо повече. А пъзелите, свързани с околната среда, които ще ни „накарат да спрем и да се замислим за миг”? Какви пъзели? Хвани оная врата и я извий, за да минеш? Подскочи от тази платформа на другата? Това ли наричате пъзели, LucasArts?

И така, преди да се усетите, The Force Unleashed II ще завърши. При това по един крайно неудовлетворителен начин. Ако все още сте касапнически настроени, бихте могли да се облечете като Гайбръш Трипууд и да пробвате някое от предизвикателствата в играта – едни от тях тестват уменията ви с меча и Силата, други ви изправят срещу постоянно прииждащи вълни от противници и т.н. Но и тук не може да очаквате нещо кой знае колко интригуващо.

Накратко – много шум за нищо. 

 
системни изисквания
Intel Core 2 Duo 2.4 GHz или AMD Athlon X2 5200+, 2GB RAM, 256 MB Video с Shader 3.0 support, ATI Radeon HD 2600 / NVIDIA GeForce 8600 GT, Win XP SP3 / Vista SP2 / 7
напиши коментар
 

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 09:38 ?. :

Историята и краят на играта са много добри.
Бойната система не и е и притрябвала промяна.
Че играта е невероятно кратка си е 100% вярно 4-5 часа, но на мен ми хареса.

707 мнения
профил »
sturba каза на 29.10.2010, 09:51 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 09:52 ?.

От ревюто ми стана ясно, че 1-вата е по-добра от 2-рата, което не е така.2-рата е много по оптимизирана и няма нещо в 1-вата което да го няма във 2-рата.Кратка е да.Това че на автора на статията не му харесва Старкилър не значи че историята е тъпа и че Вейдър не трябва да бъде победен от "някакъв си пикльо"

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 10:13 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 10:19 ?.

Съгласен съм.
+ Първата част беше 4-5 часа тази също е 4-5 часа, така че не разбирам какво се оплаквате.
Според мен играта е много интересна...

П.П Ако не си фен на Star Wars не прави ревюта на игрите.
Старкилар го играе пичага не ви разбирам какво ви пречи мутрата му или гласът му.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 29.10.2010, 10:24 ?. :

Както първия TFU, така и тази напълно оправдава очакванията ми :)

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 10:27 ?. :

Нее, абе вие от РСмания зле ли сте? Че това е игра по САГАТА, бе хора!!!! Осъзнайте се... Че вие сте израстнали с Междузвездните Войни бе... тц тц тц, срам голям.
Играта е страхотна, но явно не можете да я оцените ;)

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 29.10.2010, 17:41 ?. :

Ти ПРОСТ ли си?!Това че на теб ти е харесала играта не означава че на Тодоров му е харесала!!!

117 мнения
профил »
R4Z0R каза на 29.10.2010, 18:46 ?. :

В ревюто автора не може да пише дали му е харесала или не - той трябва да е безпристрастен и да изобличи добрите и лошите страни да играта. Не да пише "ми не ми хареса тъпа е..."

321 мнения
профил »
GiantR15 каза на 29.10.2010, 20:42 ?. :

R4Z0R Едно ревю е точно това ЛИЧНО МНЕНИЕ за играта. Той е казал лошите и добрите страни според него, той отде за знае дали тия страни на ТЕБ ТОЧНО ти допадат. Логиката ти е зле. Аз сега казвам че няма по-лошо нещо от Шкембе чорба и каквото и да кажеш не може да ми промени мнението, това че на теб не ти харесва мнението ми аз откъде да го знам и на мен какво всъщност ми пук. Я сега ти направи някво безпристрастно ревю на Шкембе чорба и тогава ми говори.

122 мнения
профил »
->Изход<- каза на 29.10.2010, 22:48 ?. :

@doggymien4o
Не съм фен на SW, ама:
1) не може да кажеш, че играта е добра само защото е във вселената на SW
2) Не знам до колко си сериозен фен, защото от това, което съм чел, играта се гаври с каноните.
3) Не се вживявай толкова, в в живота има много по-важни неща, геймингът е само хоби.

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 29.10.2010, 10:39 ?. :

Моля кажете ми-струва ли си да си я купя

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 10:48 ?. :

Струва си всяка стотинка :)

92 мнения
профил »
Въртолета каза на 29.10.2010, 13:01 ?. :

Глупости.

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 30.10.2010, 00:21 ?. :

Абсолютно не си струва. Скучен action-adventure, който използва Star Wars вселената като разказва тъпа история и, да кажем, пълна с глупости. Ако си фен на Star Wars сагата няма да си причиниш това нещо.

52 мнения
профил »
Infy каза на 29.10.2010, 10:40 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 10:41 ?.

Не че оправдавам екипа на pcmania, но в някакво интервю бях чел, че дори от Лукас бяха се изказали, че идеята да има индивид, който е способен да разбие Imperial Class Star Destroyer е ДОСТА преувеличена, и по принцип във вселената на Star Wars, дори древните и първи Ситски лордове, не са имали описани такива способности. В смисъл, че цялата тази работа с невероятната мощ идва като добавена кръпка на една много добра дреха. Кръпка, която е супер ярка и шарена изглежда супер не на място. Не че кръпката е грозна, просто не върви на точно тази дреха.

112 мнения
профил »
gogott каза на 29.10.2010, 20:12 ?. :

Самата идея на силата е леко тъпа. Защо въобще да използват лазерни мечове, бластери и тем подобни като джедаите биха могли да убиват стотици само като предизвикват счупване на костицата в главата. От какъв зор да се опитва да движи цял космически кораб, като просто може да спре двигателите, да счупи гравитац. устройство и да прецака системите чупейки най-миниатюрен транзистор(или там както се казват онея издължените работи в платките).

207 мнения
профил »
Jedi Knight каза на 29.10.2010, 10:45 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 10:48 ?.

Играта е пълна пародия. Единствената причина да я играя е, че е МВ, и за да мога да се обосновавам по-добре като обяснявам защо не струва. Едно изиграване и си заминава от компа.
Едното добро нещо дето мога да кажа за нея, освен визията, е че мечовете са малко по адекватни и има подобрение от светещата бухалка в първата игра.
Да, избивам безброй щурмоваци... Уау... омръзна ми още на второто ниво. Противниците дето се убиват с quick time events писват след третия. При босовете е малко по-добре. Но малко. Като цяло - и 3/6 й е много.
Единствения смисъл за съществуването й според мен е да си имаме GW или DMC еквивалент в МВ, и двете поредици обаче са много по-добри от това...

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 10:47 ?. :

Не всички са клонирани. Оригиналния 501ви Легион измира лека-полека и идват нови попълнения-наемници. Ето ти един пример-Кайл Катарн, преди да стане джедай ;)

207 мнения
профил »
Jedi Knight каза на 29.10.2010, 10:50 ?. :

Поправих се кажи-речи веднага :)

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 10:45 ?. :

Ти ся кво.... Случаййно да знаеш че Палпатин всъщност е на възраст към 4000 години и е могъл да унищожава планети със Силата? А всеки един от древните Лордове е имал уникална способност коя от коя по-злобна и мощна, така че се поразрови и тогава пиши :)

2 мнения
профил »
starwarsfan6 каза на 30.10.2010, 17:40 ?. :

Бе ти въобще гледаш ли кво пишеш?!? Как Палпатин е на 4000 години бе? Ти нормален ли си? По принцип не избухвам така обаче пишеш абсолютни глупости. Вземи провери в starwars.wikia.com ,или там както се пишеше, напиши Palpatine в търсачната и виж дали е живял 4000 години. И LucasArts в TFU 2 наистина са прекалили със Силата. Можеха да направят Вейдър също доста по-труден ама айде станалото станало. Дано да направят 3-та част че да оправят мазилото в тая. И Палпатин не може да взривява планети. Единствения сит ,който се знае че е направил такова нещо, е Нага Садоу, който е живял почти 5000 тодини преди битката за Явин.

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 10:46 ?. :

#Star Wars Episode 4
Darth Vader: Don't be too proud of this technological terror you've constructed; the ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 10:48 ?. :

Да де. Ама Сидиъс е могъл само със Силата да го направи, не му е трябвала Звезда на Смъртта :)

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 10:51 ?. :

:) Чети какво съм написъл.
Това е цитат на Darth Vader - той казва че звездата на смъртта е нищо пред силата!

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 10:54 ?. :

Знам, че е реплика на Вйдър... Разбирам те :) И все пак, който не харесва МВ да го д**а и да не играе играта :)

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 10:58 ?. :

Имам предвид, че според това ако силата е с теб се казва че може и планета да разрушиш и това че Старкилар сваля кораба от небето точно това показва.

You're a Jedi boy! Size means nothing to you!

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 11:09 ?. :

Така е. Възможностите на Силата са неограничени :)
С радост бих играл и трета част :) Все пак играта остава с отворен край (ако е мината без да убиваш Вейдър :)

707 мнения
профил »
sturba каза на 29.10.2010, 11:19 ?. :

Абе пича си го е казал цитирам:
"Betrayed by Vader for the last time, a new journey begins with something worth fighting for... someone worth dying for... and I will not stop... I will not rest... Vader can't stop me now!... Nothing can."

1220 мнения
профил »
vasito каза на 29.10.2010, 11:20 ?. :

Млъкнете бе пишлемета. Никви фенове не сте. Фенове сте на тъпи безмозъчни конзолно hack & slash игри. Толкова противен персонаж с бебешка мутра рядко се среща. Цялата игра е една пародия. Ревюто си е много точно.

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 11:37 ?. :

Айде да не се обиждаме.

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 29.10.2010, 11:37 ?. :

Много си прав. Jedi Academy и Jedi Knight поредицата като цяло, макар и остарели са в пъти по-добри от тая игра. Какво като прави комбота, които са еднакви и бързо омръзват. Не може да ходи по стени, не може да се претърколи. Да бяха сложили поне и Force Pull. И накрая не ми харесва как като го ранят не ръмжи, не крещи а скимти и писка като женичка.

707 мнения
профил »
sturba каза на 29.10.2010, 11:23 ?. :

Аз съм си фен, но не на джедаите, а на ситите така че този герой си ме кефи и ако бяха направили историята малко по-добре да не става героя "добър" щеше да е перфектно.Но пак си е добре за мене като завършиш dark side, че не ми харесва задължителния сладникав хепи енд на оригиналните филми.

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 11:41 ?. :

Няма как ситите винаги са 2ма - Варианта е или Вейдър или Старкилар.

Ако не трябваше да се биеш с империята и Вейдър играта щеше да е много кратка.

Но си прав, че не трябва винаги добрите да печелят.

52 мнения
профил »
Infy каза на 29.10.2010, 12:16 ?. :

Чел съм от Star Wars Wiki преди доста време. Идеята е, че след като е на 4к години и можел да разрушава планети само със Силата бла бла бла, тогава защо е конструирал Звездата?! Защо просто не унищожи с мисълта си всички rebel планети и да имаме едно 10-минутно филмче? И защо спорим за измислени неща, които реално погледнато не съществуват :)

92 мнения
профил »
Въртолета каза на 29.10.2010, 13:00 ?. :

Тъкмо я превъртам,обиден от 4 часовата игра,влизам тука и си викам "Ууу четворчица предполагам." Виждам ревюто и падам от смях.Гн. Тодоров е прав за абсолютно всичко.Играта не струва и една стотинка.За тези пари по-добре си вземете Darksiders ако искате качествено мазало за PC.

24 мнения
профил »
Jazzor каза на 29.10.2010, 21:09 ?. :

+1

122 мнения
профил »
->Изход<- каза на 29.10.2010, 22:52 ?. :

Какво се обиждаш бе, не стига, че се пиратиш, ми и обиден вика...

92 мнения
профил »
Въртолета каза на 30.10.2010, 23:56 ?. :

Ти да не си я купил?

36 мнения
профил »
Cyrax каза на 29.10.2010, 13:09 ?. :

Единственото хубаво в играта са костюмът на Guybrush Threepkiller :D и големият бос от арената. Това е. Толкова. А аз си мислех че новият Medal of Honor e разочарование..

24 мнения
профил »
xmassivex каза на 29.10.2010, 15:00 ?. :

Просто играта омръзва бързо и знам защо е така...още в началото имате всички магии и всяка една сила е овладяна от нас трябваше да се направи така че със нивата да се набират нови магии и умения ..или просто да има талант листа и да се развива на определен талант ..второ играта е много кратка и започва да омръзва все повече със всяка изминала минута в къртене на клонирани идиот.Един мой приятел си купи играта и сега се спуква от яд че е хвърлил 70 кинта във коша..ревуто е точно аз давам на играта 2.5 от 6

1 мнения
профил »
Dumsite каза на 29.10.2010, 15:44 ?. :

Sya hora toz e strashniya anti fen.NZ ko ne mu haresvash govoedo tupo ama igrata e pove4e ot the best!Tui 4e ne znaish da kombinirash da sa vjivyaash ili koto tam ne e moi problem!Ako si nyakuv durtak deto oshte igrai igri i sa praish na otovren zemi naprai po yak sujet kat mojesh na sushtite firmi oba4e!Da ta vidim.Igrata ima moje bi edna ot nai yakite grafiki za 2010 taka4e mri muhul takuv!Ko iskash mi pishi otgovor ma koto i da ti kaja prosto ne struash ako tui ne e action za tebe nz kvo ti tryaa!Nyakuv splash kat DMC ili Darksiders deto gameplaya e sig 100 puti po ednakuv i zatupyaasht!Samo pucash i tui e.

331 мнения
профил »
Tranquil каза на 29.10.2010, 18:41 ?. :

:D

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 29.10.2010, 18:52 ?. :

Simply DA BEST

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 19:44 ?. :

Намля ги...
Браво!

191 мнения
профил »
MartoG каза на 29.10.2010, 19:46 ?. :

"+1" :D:D:D

321 мнения
профил »
GiantR15 каза на 29.10.2010, 20:48 ?. :

Човек ти чуваш ли се?

А да пиши на кирилица.

А да и ти си повече of the best. Тая реплика ме радва.

556 мнения
профил »
ciborg каза на 30.10.2010, 23:48 ?. :

Да се смея ли, да плача ли...

32 мнения
профил »
lolmen каза на 03.11.2010, 09:20 ?. :

Бог да ти помогне "Dumb" но да не богохулствам като назовавам Бог в едно и също изречение с твойто име ....

48 мнения
профил »
legolas1994 каза на 29.10.2010, 16:05 ?. :

Един от най-големите злодеи в Галактиката, сломен от някакъв пикльо. Люк, води си бележки.
:D:D:D
Много правилно главния герой е бати пикльото , а играта пълна боза!!!

50 мнения
профил »
Didoo каза на 29.10.2010, 17:20 ?. :

Играта е прекалено кратка и не ми хареса толкова колкото първата, може би защото враговете са еднообразни и отново порта не е отличен... А до Dumsite 3 думи:
Ходи на училище !

36 мнения
профил »
Cyrax каза на 29.10.2010, 18:06 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 18:06 ?.

Като чета коментара на Dumsite се чувствам горд, че съм българин. Сериозно.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 19:02 ?. :

Каквото и да ми говорите и колкото и да ме хейтвате, не ми правите впечатление, ама никак :)
Аз съм горд, че съм фен на Сагата и харесвам абсолютно всичко свързано с нея. Но вие да се направите на големите "пичове" и да почнете да плюете и критикувате... абе просто е жалко :)
Както и да е, пак казвам-който не е истински фен, да НЕ играе играта :)
Това е всичко :)

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 19:35 ?. :

Тъкмо това щах да пиша.
Благодаря ти че го направи вместо мен!

321 мнения
профил »
GiantR15 каза на 29.10.2010, 20:50 ?. :

Добре значи ако съм "Истински" фен съм задължен да чета книги и да играя игри от вселената на Star Wars, а филмите не са ми достатъчни. Така ли?

21 мнения
профил »
n4f каза на 30.10.2010, 23:33 ?. :

Да

321 мнения
профил »
GiantR15 каза на 02.11.2010, 10:13 ?. :

Филмите трянва да са една завършена история и не би трябвало да се налага да чета и други глупости. Аз съм фен на филмите и толкова е достатъчно.

659 мнения
профил »
the_presator каза на 29.10.2010, 19:31 ?. :

@ doggymien4o ROFL Точно истинските фенове имат право да плюят този боклук. Това не е Star Wars.
Къде е Минотавъра да ви каже той? :D

103 мнения
профил »
Sidef каза на 29.10.2010, 19:37 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 19:38 ?.

Неискам да те убидя, но това е поредният глупав коментар...

Ако не ви харесва недейте да играете!

191 мнения
профил »
MartoG каза на 29.10.2010, 19:55 ?. :

@the_presator, Sidef не иска да те "убиди" :D;) и наистина .. къде е Минотавъра ? :D А относно играта - а бе става за едно превъртане, ама не повече .. просто не си струва 70-те лева за 6-7 часа (преувеличено) Singleplayer на Hard ;)

389 мнения
профил »
Draksis каза на 29.10.2010, 22:17 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 22:20 ?.

Стига с това "Къде е Минотавъра?", бе. Не може ли да изразите собствено мнение?

Пресатора е прав. Както РС Мания написаха в статията за Alpha Protocol, в един момент някой от екипа просто трябваше да се плесне по челото и да каже "Момчета, в този си вид играта не може да се яви на пазара".

За да цитирам небезизвестния ни господар - "Най-добре въобще да не излиза. Неоптимизирани боклуци с калпава история и монотонен геймплей с лопата да ги ринеш." в темата за играта.

Съмнявам се да има фен на (хм, няма превод тая дума) lore-a на Star Wars, който може да търпи това нещо. Особено такъв, който прави разлика между оригинална и рециклирана история. Това, което най-много ме дразни, е че сега копелето Марек е канонически вплетено в сагата. Ясно - човека има потенциал да бъде най-силния потребител на Силата в целите джедайска и ситска истории. Трябваше ли обаче това да бъде направено с техники тип а ла Final Fantasy?

Eurogamer споделят: "Играта изглежда като разработена по-скоро от повинност, отколкото поради някакво вдъхновение". Добре казано.

На тези, които са "фенове на сагата и харесват абсолютно всичко, свързано с нея" - никакви фенове не сте, мои. Фенът, макар и да харесва любимата си марка, не търпи тя да бъде потъпквана от компании, които само искат да изстискат някой и друг долар от набързо скалъпен продукт с нейното име. Не да поемат на сляпо всичко, което им се предложи. Освен ако не са фенове на "Здрач".

Сидиъс е роден 82 години ПБЯ. Не е на 4000 години.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 22:32 ?. :

Хехе, забавен си. Коментара ти е ненужен, все едно говориш на стена. Аз съм фен и зачитам всичко започващо с името Star Wars. Филми, книги, комикси, игри-всичко :) Да си фен, значи да играеш всичко и да преглъщаш недостатъците :)
Но пък, всеки с мнението си ;)

50 мнения
профил »
Didoo каза на 29.10.2010, 22:41 ?. :
Редактиран на 29.10.2010, 22:41 ?.

+безкрайност за Draksis

389 мнения
профил »
Draksis каза на 29.10.2010, 23:02 ?. :

Значи предпочиташ да те тъпчат с отявлени боклуци, без да проявиш инициатива и да се замислиш дали, аджеба, би могло да бъде и по-добре?

Хм. Доживях да видя човек без капчица себеуважение.

5 мнения
профил »
Rico каза на 01.11.2010, 10:09 ?. :

А post full of win - играта е пълна боза и всеки който твърди нещо друго е 10-годишно лапе.

241 мнения
профил »
mooncrosser каза на 29.10.2010, 22:34 ?. :

Графика - 10,без коментар.
Геймплей...ами доста плосък,само първия бос беше интересен, всичко останало се минава с помпане на бутончето, Вейдър ме уби само 1 път на Hard , и то защото паднах в пропаста -.- Абсолютно жалък.
Звук - ами, не ме вдъхнови, но става, не пречи на усещането.
История - изиграх я на Light Side ,гледах другия край в Youtube, и двата нямат логика с филмите...ама много. Цяла игра е една спасителна операция,нищо повече като история,малко прилича на Prince of Persia 5.
В крайна сметка съм доста разочарован. ЛИЧНО МНЕНИЕ!

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 22:40 ?. :

За предпочитане е, за да не ти се развали мнението за историята да не убиеш Вейдър. Пък и края остава отворен, когато показват кораба на Фет :) Демек Вейдър няма да седи дълго при бунтовниците :) Аз се надявам на трета част, доста :)

18 мнения
профил »
pudding каза на 29.10.2010, 22:58 ?. :

Все още не мога да разбера на кои му е хрумнало "да направим игра с неизвестен досега герой, но също и да го направим най-мощното нещо съществувало някога. Също така да може да изяде крака на Вейдър ако реши". Чудя се тия хора въобще виждали ли са успехите, пожънати заради феновете от Jedi Outcast. Или пак са гледали епизод 1 и са решили, че има лазерни мечове и светкавички. doggymien40, макар да оценявам, че защитаваш любимата си поредица, не можеш да кажеш на черното бяло. Все едно да харесваш Готик и да кажеш, че 4 е добра, защото все пак е готик. Не знам дали ще разбереш.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.10.2010, 23:13 ?. :

Разбрах те и не, очаквах много повече от Готик 4 :) Просто първите две са дъ бест.
А за Draksis, не, нямам себеуважение, не ми е притрябвало :) Използвам Силата и друго не ми трябва :D

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 30.10.2010, 00:29 ?. :

Смешна работа. Разни заблудени от шарената графика и това, че играта има Star Wars пред името, типове я изкарват добра...жалка история. Играта е непрестанно натискане на 1-2 (максимум 3) бутона, което довежда до еднообразни атаки и скучен, еднообразен, малоумен, идиотски, ПАК СКУЧЕН геймплей. Това, че е "Star Wars" не е причина, поради която може да се каже, че това нещо е добра игра.

12 мнения
профил »
pnk каза на 30.10.2010, 16:27 ?. :

А какво вие повечето като играете като некви пиклйовци играете шибания cs или world of warcraft................................. .........ТЪПАЦИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 01.11.2010, 15:59 ?. :

Малоумен си, край.

103 мнения
профил »
Sidef каза на 30.10.2010, 00:38 ?. :

Стига сте се впрягали и карали като ученички.

Играта е забавна и става за да убиеш времето.Стига сте търсили начин да се сдърпате.
Не виждам защо да не вкараме 1 герой с когото да разгледаме светът на Star Wars и да се покефим на способностите на един абсолютно непознат герой, който по никакъв начин не променя историята(това е игра филмите са си истината).

Играта е направена за удоволствие. Стига ревахте "Съжелявам че дадох 70 лева".
Аз също ги дадох.
Бих ги дал пак, защото това е една много интересна и приятна игра.
Какво като вкарват герой дето се бие с Vader, ми измислете друга история.

Научете се да се забавлявате и спрете да се карате.

659 мнения
профил »
the_presator каза на 30.10.2010, 00:49 ?. :

Проблемът е, че такива глупави игри се продават и тези от Lucas Arts с минимално усилие си пълнят джобовете. Вместо да направят нов Jedi Knight, който е 100 пъти по интересен, те продължават да бълват The Force Unleashed. И поне да ги правят по нормални тези игри. Аз лично hack'n slash и Star Wars не виждам как биха могли да имат нещо общо.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 30.10.2010, 00:50 ?. :

+1 и респект ;)

103 мнения
профил »
Sidef каза на 30.10.2010, 00:59 ?. :

Според мен Jedi Knight поредицата не е по-добра(лично мнение не ме засипвайте с лайна).
Следващата година излиза SWTOR и там ще има каране и боза и пак играта ще се играе.
The Force Unleashed не е в стила на всеки - на мен ми допада и се радвам че излезе, защото я чаках с нетърпение.

Не ви задължавам да я играете или нещо подобно.Ако играта излезе калпава хората ще спрът да правят повече. Това че на вас не ви допада не значи че на ??% от геймърите не са я харесали.

331 мнения
профил »
Tranquil каза на 30.10.2010, 00:47 ?. :
Редактиран на 30.10.2010, 00:48 ?.

Минах я туко що. Честно казано освен първата бос битка играта не успя да ме впечатли с друго. Имаше тук-таме зрелищни сцени. Общо взето ходиш и биеш като след първия час омръзва. Първата като че по ми хареса. Малко повече разнообразие откъм врагове и задачи имаше. Нивата на места ме издразниха с визията си. Дивелъпърите са страдали от липса на въобръжение и резултатът е празни пространства с определен брой неща за чупене и мяткане. Абе, нищо особено. Не виждам смисъл се дават пари за игра, която ще разцъквам няколко часа и после ще забравя.

335 мнения
профил »
GreeN каза на 30.10.2010, 01:05 ?. :

На мен ми хареса .

103 мнения
профил »
Sidef каза на 30.10.2010, 01:18 ?. :

Това мисля, че не го бях видял до сега в коментарите на това ревю.
Радвам се че има и хора които разбират идеята на това да се забавляват и не се впрягат от това че Vader е с най-много мидихлорини в кръвта си и Starkiller неможе да го убие и т.н и т.н

Забавлявай се и се наслаждавай на играта.

88 мнения
профил »
Xendor каза на 30.10.2010, 05:32 ?. :

Недей споменава мидихлорианите, че ми става лошо.


А и между другото, ТФУ2 не струва :P

707 мнения
профил »
sturba каза на 30.10.2010, 07:50 ?. :
Редактиран на 30.10.2010, 07:54 ?.

Че Академи е 300 пъти по-добра е така без никакви съмнения.Аз затова написах преди да излезе още, че искам Академи 2.Но да се твърди, че SWTFU 1 е по-добра незнам просто.Като цяло са еднакво дълги.Графиката на 2-ката е по-добра, по-оптимизирана, повече комбота има.Аз даже от 1-вата бях толкова разочарован, че изиграх 2 мисии и я изтрих, а тази я превъртях.То единицата само с инсталацията и те отказва 40 мин и после ако искаш горе долу да се закърпи положението още 2 пъти по 30 мин за 2-та пача.Да двойката също е игра да я превъртиш два пъти и да я изтриеш е и НЕ си заслужава парите ама и 1-цата с нищо не е по-добра.Само за Академи 2 бих дал пари вече.И един въпрос към феновете на star wars, които не приемат тази история за добра.Каква история според вас ще е по-добра?Още няква тъпотия като Кайл Катарн и Джейдън ли?

103 мнения
профил »
Sidef каза на 30.10.2010, 09:16 ?. :

Мисля, че всичко което имаше да се каже по темата е написано.
Ако нямате какво да напишете недейте да слагате повече постове, защото 30 поста от тези по-горе са само хора които се преповтарят.
Разбрах, че играта не ви е харесала.Спрете да се преповтаряте.

5 мнения
профил »
Rico каза на 01.11.2010, 10:08 ?. :

Котор 3 (ама никога няма да стане)

50 мнения
профил »
Didoo каза на 30.10.2010, 10:47 ?. :
Редактиран на 30.10.2010, 10:54 ?.

И половината от тези постове са твои... Спри да защитаваш игра която не струва и НЕ е забавна! Всичко което правиш е да млатиш войници! Къде отидоха обещанията за пъзели и места на които трябва да ПОМИСЛИМ !? Това е същата игра като първата само, че има 1 меч повече и 1 хубав бос. А малумното умение Mind Trick е абсолютно безполезно! Ако не друго в първата игра имаше доста quick time events, които... Радваха бе мамка му стара ! Тук има 1 за AT-MT, 1 за AT-ST по 1 за двата робота с щитовете и другите quick events са за Gorog и онзи кораб с който се биеш на пътя към арената. Това е ! Враговете постянно се повтарят и няма никакво разнообразие. За какво ми е да се мъча със някъкви дебилни trooper-и с тояги ? Един Force Grip и да пътуват. Същото е и със тея които не им действа Силата. Едно комбо с 5 удара и са туш. В играта има около 6-7 различни врагове и това са! Единствения плюсове са графиката и това, че играта е КРАТКА , но от там идва друг огромен минус - СТРУВА 70 ЛЕВА ! За това моля те приятелю Sidef спри да защитаваш игра която не струва и така да се утешаваш, че си дал 70 лева, защото повярвай ми - ТЯ НАИСТИНА НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА ПАРИТЕ !

EDIT: Забравих да спомена друга огромна глупост за която се сетих. Например в началото на играта когато push-ваш войниците в огромните вентилатори вместо да има някъква кръв по крайниците които изпопадат, те изглеждат се едно са прерязани с светлинния меч... Сигурно има доста неизпипани неща, но ме мързи да ги изброявам.


Peace...

12 мнения
профил »
pnk каза на 30.10.2010, 16:23 ?. :

Абе за какво са ти некви тъпи пъзели я ти направи такава игра и тогава говори знам едно лукас артс са се постарали много повече от ВАС "PC MANIA" може да е кратка но пък няма игра с по добра графика...................за мен си е много добра игра.

18 мнения
профил »
pudding каза на 30.10.2010, 22:01 ?. :
Редактиран на 30.10.2010, 22:02 ?.

"направете такава игра" и "постарали са се повече" !?!? По тази логика всеки гейм журналист трябва да е ултра добър гейм дизайнер, на който му е доскучало и е решил да прави ревюта. Много добра графика макар кратка?! В 2010 кажи-речи всяка по-сериозна игра има хубава графика. По-важните критерии са геймплей, история и дълготрайност. TFU2 се проваля във второто и третото, за геймплей-я няма да се заяждам. В крайна сметка ако не беше Star Wars играта щеше да остане далеч по незабелязана и много по-малко хора щяха да твърдят, че все пак е хубава.

191 мнения
профил »
MartoG каза на 30.10.2010, 22:28 ?. :

+1 за pudding .. с The Force Unleashed 2 е същото както и с Arcania: Gothic 4 - ако нямаше Gothic в заглавието, щеше да си остане просто една обикновена и не толкова известна игра .. а и двете игри се продават слабо, така че не мога да си представя колко щяха да продадат, ако не бяха част от някоя поредица ..

126 мнения
профил »
Hamilton каза на 01.11.2010, 18:26 ?. :

Аз пък си мисля, че щеше да получава много по-позитивни отзиви ако не беше МВ, а оригинален сюжет. Главно хората се дразнят защото е нереална откъм сюжет според сагата, не защото геймплеят е скапан.

92 мнения
профил »
Въртолета каза на 31.10.2010, 00:00 ?. :

Много ми хареса края."Тука име,тука нема"-Старкилър е толкова мощен,че може да пътува в други реалности.

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 31.10.2010, 04:56 ?. :

Тъпа игра.

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 31.10.2010, 12:14 ?. :
Редактиран на 31.10.2010, 12:14 ?.

Изтеглих си я.Много добра графика и става за убиване на време,ама след първото превъртане ми стана много тъпа и я изтрих.По добре я изтеглете,не я купуваите.
ше се прецакате.


31 мнения
профил »
serjy каза на 31.10.2010, 22:15 ?. :

Аве играта бива, ама треа да си фен на star wars

107 мнения
профил »
sub_zero01 каза на 01.11.2010, 09:37 ?. :

Serjy, точно за това става дума че играта не се харесва именно от феновете, включително и аз не я харесах изобщо.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 12:58 ?. :

Значи не си истински фен и не разбираш от компромиси ;)

5 мнения
профил »
Rico каза на 01.11.2010, 10:04 ?. :

doggymien4o - разбрахме, че си 10-годишно учениче, което се кефи на всичко. Освен това ти личи, колко си фен, при положение глупостите, които бълваш. Палпатин бил на 4000 години. Пхахаха добре.


Играта е пълен бълвоч, браво на ПСмания и на автора за обективното ревю. Единственото горе-долу прилично нещо е графиката. Историята е повече от жалка, да не говорим за двата края. Който мисли, че историята на тази игра е добра, трябва да изиграе KotoR (всъщност по скоро да се хвърли от някъде, че генетичното басейнче да се освежи малко).

Драксис си го каза много правилно също.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 12:57 ?. :

Хаааааахааа :D Аре бе смешник, да ти докажа ли, че съм 19 бе !! Леле, като почнете така да гадаете кой на каква възраст е сте ми НАЙ-ЖАЛКИ, ЕЙ !!! :D:D:D Смешка такава...

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 01.11.2010, 16:54 ?. :

Повече от 11 не ти давам.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 17:39 ?. :

Гледай го сега и тоя... ХАХ... колко сте ми жалки :) Това че вие сте на по 10-15 не значи, че и другите са ;)

3 мнения
профил »
Gesha55 каза на 01.11.2010, 14:19 ?. :

Луда игрица обаче много малка,аз за 5 часа я превартях.Иначе 6+ от мене.

389 мнения
профил »
Draksis каза на 01.11.2010, 18:23 ?. :

Срам за България, ако наистина си на 19, Догимиенчо.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 18:28 ?. :

Хах, срам за България... разбира се, че е срамно. Просто ме дразни факта, че има хора, които се мислят над другите и обичат да хейтват и критикуват. Знам, че правото на глас го има, ама в някои случаи хората прекаляват. Като съм казал, че на който не му харесва да не я играе, тия дебили, без извинение, продължават. Е, как да не се дразни човек ? ;)

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 01.11.2010, 19:34 ?. :

Вече се чудя дали имаш и 10...

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 01.11.2010, 19:52 ?. :

Всъщност мнението е точно за да се изказва. Щом се изказва мнение няма как да се каже "Не я играйте тогава!" Еми няма да я играя, играх я достатъчно за да видя, че е зле. И да си фен не означава да харесваш всяка помия, която се бълва само защото е Star Wars.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 19:39 ?. :

Абе ти малоумен ли си, или само се преструваш :D Ще бъда по-разумния и няма да се занимавам повече с тебе :D Хах...

92 мнения
профил »
Въртолета каза на 01.11.2010, 23:01 ?. :

"Струва си всяка стотинка"
Сега тоя,на който му каза това си я е купил и се гърчи в ада.Това дразни хората-fanboy-щината.

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 23:41 ?. :

Ми като те дразни, твой проблем ;) Всеки си избира дали да я купи, играе или квото и да е :)

88 мнения
профил »
Xendor каза на 01.11.2010, 19:51 ?. :

Триъгълници

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 23:41 ?. :

Шестоъгълни призми...

3 мнения
профил »
alexdi каза на 02.11.2010, 10:01 ?. :

Пичове от къде мога да си намеря чийтове?

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 06.11.2010, 00:07 ?. :

А защо не се опиташ да играеш?

530 мнения
профил »
doggymien4o каза на 06.11.2010, 11:56 ?. :

Щото е смотан n00b, който не е играл без чийтове през живота си :)

3 мнения
профил »
alexdi каза на 09.11.2010, 10:35 ?. :
Редактиран на 10.11.2010, 06:57 ?.

Е,аз играта си я изиграх без тия т.н.чийтове.После разбрах за тях,и за това и питах.Мислех си,че това са кодове,които отключват някакви други нива.Но като видях списъка от линка който ми даде Didoo,разбрах че става въпрос за друго.
И между другото-филма(първите епизоди) съм го гледал,когато вашите родители най-вероятно не са се познавали още.

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 13.11.2010, 22:52 ?. :

Някой да те е питал кога си гледал филмите?

50 мнения
профил »
Didoo каза на 02.11.2010, 14:03 ?. :

cheatcc.com - чийтове cheathappens.com - трейнъри

3 мнения
профил »
alexdi каза на 03.11.2010, 14:56 ?. :

Благодарско!!!

268 мнения
профил »
Минотавъра каза на 06.11.2010, 18:28 ?. :
Редактиран на 06.11.2010, 18:42 ?.

Господи, какво видях... Няма такова нещо просто.

Играта е шит, мегашит, супершит... изобщо такъв шит, че единствената мотивация да я мина, беше придобиването на достатъчно информация за да я оплюя.

След смъртта на протагониста в края на миналата част нямаше никаква вратичка за продължение, но кога ли това е спирало жадни за пари разработчици? Явно никой не се е замислил, че възкресяването на героя, освен че е страшно клиширан похват, обезсмисля героичната му саможертва и целия сюжет. Но няма значение, нали 12-годишните лапета (основната аудитория на играта) ще се накефят, че "добрият" е жив?

Като сикуел, играта се проваля на всички фронтове. До края не е ясно какво се опитва да направи главният герой или как смята да го постигне. Диалозите са по-постни и лигави от тези в "Дързост и красота". Ендингите са антиклиматични и глупави и оставят горчив вкус в устата.

Сюжетът настрана, игровата механика също куца. Въпреки всички обещани иновации, играта поразително прилича на миналата част. Даже не "прилича", а е абсолютно същата. Широко хвалените промени в бойната система липсват - освен леко ошлайфани анимации и моушън кепчър друго не видях.

Но дори и да пренебрегнете всички тези недостатъци (ако можете), играта пак не си заслужава. Престъпление е да дадеш 130 лева за нещо, което може да бъде превъртяно за 5 лв. в кварталния клуб. Липсата на риплей-фактор също не помага особено. Като цяло, единственият коз на играта са думите "Star Wars" в заглавието.

Като гледам коментарите в статията, направо ми се реве. На идиотите, изказали мнението, че който не харесва играта не е истински фен, бих им препоръчал да си заврат лайтсейбъра там където Силата не огрява. Истинският фен не е безмозъчен консуматор, който поглъща всичко свързано с любимата му марка и грухти доволно. Той изпитва уважение към продукта и има моралното право да го оплюе и бойкотира, ако въпросният продукт нарушава кохерентността на вселената и е направен с явната и неприкрита цел "мънисъкинг". Аз съм себеуважаващ се почитател, а не прасе и не съм съгласен да ям каквато помия ми сипят, под предлог че "можеха и нищо да не ти дадат". Фенбойчетата (да не се бърка с "фенове"), които приемат тази пародия за стойностен принос към вселената, нека оспорят мнението ми или да замълчат завинаги. Dixit.

759 мнения
профил »
soti_n каза на 06.11.2010, 22:26 ?. :

В цялата игра, според мен, ми се повтаряше едно и също. Нищо ново. Не съм доволен :|.

139 мнения
профил »
koomshiqta каза на 06.11.2010, 23:35 ?. :

На мен играта не ми допада..Гаврата с Вейдър е голяма,прее*ват си цялата история на всички филми през изминалите години.Много хлапашко.Вейдър е the badass of the university,а някакво ново "пишлеме",както е написано по-горе му бие шамари наляво-надясно.Замислете се малко!Те самите си противоречат на написаното,казаното дотук.На мен повече ми харесва Jedi Academy,много по-добра е!Въобще не ми е до графиката,да тази предлага много по-добра,но само графиката не прави удоволствието от играенето на една игра.А и още едно нещо до тези "фенчета"-Star Wars не е само едно заглавие и не трябва да се възхвалява всичко излизащо с него,SW е нещо повече.Истински фен,означава да си привързан към героите,историята и всичко останало,което се преплита в това заглавие.Не съм от най-върлите фенове на поредицата,но обичам междузвездни войни,отраснъл съм с филмите и по-късно и игрите.Айде и със здраве!

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 07.11.2010, 13:27 ?. :

Въртолета,прочети по надолу,изтеглих си я.

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 10.11.2010, 21:05 ?. :

Играта е олицетворение на всичко, което един геймър не би искал да види в една игра, особено пък по Star Wars, но за сметка на това е идеална за хората, които си нямат понятие от видео игри.Тоест американските конзоладжийски лапета. Играта е набичена с ефекти повечето от които безмислени и прекалено лесна.Не затормозява психиката с неща като сюжет или каквото и да предизвикателство и е достатъчно кратка е, за да не отегчи гореспоменатите дечица...

139 мнения
профил »
koomshiqta каза на 15.11.2010, 00:54 ?. :

+1

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 15.11.2010, 09:44 ?. :

+1

350 мнения
профил »
dprime каза на 30.04.2011, 14:06 ?. :

Единственото,което ми хареса е,че ме накара да врътна KOTOR 1 и 2.

22 мнения
профил »
Gaz каза на 29.05.2011, 23:02 ?. :

The force unleashed 2=Epic fail!

45 мнения
профил »
tunderlight каза на 07.07.2011, 14:50 ?. :

ЧЕСТИТО,БРАТЯ БЪЛГАРИ,ТОВА ОФИЦИАЛНО Е НАЙ-ОПЛЮТАТА ИГРА В ЦЕЛИЯ САЙТ!ЛУКАС АРТС ДА СИ ПРАВЯТ ,,MONKEY ISLAND'' И ДА ОСТАВЯТ ,,STAR WARS'',ИЛИ СТАРКИЛЪР СКОРО ЩЕ СЕ ГЪТНЕ ОТ МЪКА НЕЙДЕ ДАЛЕЧ НА НЕПОЗНАТА ПЛАНЕТА С НЕВЪЗМОЖНО ЗА ПРОИЗНАСЯНЕ ИМЕ!!!!

1 мнения
профил »
Nikito1906 каза на 22.08.2011, 20:00 ?. :
Редактиран на 22.08.2011, 20:26 ?.

doggymen4o ти си голям пич.;) аз само 1 сам играл.2 яка ли е?

1 мнения
профил »
todor_D10 каза на 29.12.2011, 17:34 ?. :

Играта е интересна. Лично аз сам доволен от нея, а на бойната система наистина не и трябва промяна. Има много зрелищни атаки.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Star Wars: The Force Unleashed II

Превю:
Да, The Force Unleashed се превърна в най-продаваната игра по „Междузвездни войни”. Но със сигурност не бе и най-добрата. Какво да очакваме от продължението?

новини:
Обичате ли спортни игри? Тази седмица ги има направо в излишък - футбол, скейтборд и дори кеч. А за ценителите идва и Fable III, макар и само за ХВОХ360.
Галактическата сага излиза съвсем скоро, но за да станете част от нея, трябва да разполагате със съответния хардуер. Ето какво се изисква от геймърите.
Един от шефовете на екипа, работещ по The Force Unleashed 2 призна, че LucasArts обмислят евентуално продължение, но все още не са сигурни как ще се развие то.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Star Wars: Force Unleashed Ultimate Sith Ed. 59
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Watch_Dogs - видео ревю 149
Tomb Raider 101
Middle-Earth: Shadow of Mordor 99
The First Templar 91
Assassin's Creed: Revelations 90
Darksiders 2 87
Assassin's Creed 2 81
Prince of Persia: The Forgotten Sands 80
Grand Theft Auto V - Втори поглед 80
Assassin's Creed III 80