facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Star Citizen - PC Mania 2.0
Превю | 30.01.2015 | автор: Румен Киновски - a.k.a. demon1990


Производител:
Cloud Imperium Games
Издател:
Cloud Imperium Games
Жанр:
Симулатор
Платформа:
PC
сайт на играта »

Крис Робъртс започна тази идея в края на 2012 г. в Kickstarter кампанията и до днес тя продължава да се развива както и да набира средства от потребителите. До момента набраните средства са 70 милиона долара като Крис Робъртс  възнамерява те да достигнат 100 мил. до края на 2015г. До този мил момент разполагаме с част от играта която се закупува с реални пари.

Тези неща вече се знаят, но какво е това, за което Крис Робъртс представя в своите предавания в който отговаря на въпроси на потребители. Форума на сайта на играта дори има отдел в които феновете да предлагат идеи които да се развиват. Крис Робъртс обръща внимание на идеите и под една или друга форма той ги имплантира в играта.

Играта излиза на етапи като до момента са излезли Hangar, Arena Comander в който може да се биете срещу реални играчи, срещу ботове или просто да летите както може и да се състезавате.

По завършен вид играта ще придобие в края на годината. Ще бъдат пуснати корабите които се управляват от повече от един човек. Ще ни дадат първата планета на която можем да кацаме. FPS модула в който да се бием от първо лице. В края на годината ще бъдат пуснати и 4 соларни системи в който ние можем да обиколим, изследваме и разгледаме подробно.

Корабите -  Да твърде реалистични са.

Корабите няма да летят на фантазия, а ще трябва и да ги зареждаме с  гориво  за да летим из вселената. Ще имаме възможност да ги екипираме с различни оръжия, тръстери,двигатели,устройства които ще ни предпазят от ракети, щитове, карго капацитет и ще можем да дадем имена на корабите си.

Корабите при битка ще поемат щети които са доста детайлни в графично отношение. Може да останете без крило, оръжие и прочие. Тоест всеки елемент от вашия кораб ще е разрушим и частите ще останат там където сте ги загубили.  Тези разрушени части ще може някой да ги вземе и да ги продаде за вторични суровини. При покупка на стоки които смятате да продадете някъде другаде ще трябва да ги натоварите сами в кораба или да изберете да платите на nps-та които да  натоварят стоката в карго отдела на кораба ви.

Хангар – моя дом

Място което ще може да съхранявате своите кораби, стока и да каните приятели които да обиколят хангара и да разгледат с какво разполагате. Можете и да ги поканите за да излетите заедно на кораб който да управлявате заедно.

Хангарите до момента са няколко вида по сетинг като всеки един от тях може да се ъпгрейдва. Ъпгрейдите ще се състоят в декоративни украси както и увеличаване на площадките за кораби и карго капацитета на самия хангар.

Планетите

На почти всяка една планета ще може да се приземявате като всяка от тези планети ще разполага с една или повече области за кацане. Те ще се различават по визия и по предлагане на услуги. На планетите ще можете да поправяте кораба си, да го заредите с гориво, да продадете/купите стоки, да облечете героя си или да екипирате кораба си пък дори и да го смените. Ще можете да направите и застраховка на кораба си в случай, че бъде унищожен  защото без застраховка ще трябва да събирате пари за нов кораб. Не очаквайте да натиснете рестарт и кораба ви да е ей там и да ви чака. Всяка планета ще се променя в зависимост от икономиката и така ще се променя типа на населението на планетата.

Героят ви, вашият персонаж във вселената.

Ще можете да екипирате героя с различни оръжия както и с дрехи като се започне от ръкавиците, шапки, шлемове, якета и много други неща. Ще има и пълна кустомизация за героят ви спрямо лице, тяло и вие решавате как ще изглежда. До момента  на разположение е само мъж като герой, но Крис Робъртс обеща да има и женски герой. 

Мобиглас - една екстра без която не можем.

Устройство поставено на ръката ни и от което ще имаме достъп до шопа на зоната в която сме, звездна карта от която можем да начертаем курса си и да го пратим до компютъра на кораба ни, както и да персонализираме героя си. Именно от мобиглас ще имаме достъп и до социалния елемент в играта да каним приятели и да им пишем.

Jump gate

Да ще има портали с които да ходим от една система в друга. Те ще се различават по размер. Ще има малки портали за малките кораби и големи портали за големите кораби. Преминаването през портал ще е уникално, няма просто да седим и да чакаме всичко да стане на синематик. В тунела ще управляваме своя кораб за да не се блъснем в стените на тунела като самия тунел ще се променя като размер и ще ни поставя препятствия пред нас, като те ще са именно други тунели които минават през нашия.

Валута

В играта ще имаме няколко парични единици и при покупка на стока ще можем да избираме с коя от позволените валути за местоположението ни можем да пазаруваме.

NPС екипаж или реални играчи.

Ще имаме избор между реални играчи които да ни помогнат за управлението на нашия кораб които се нуждае от екипаж или да наемем такъв под формата на NPC. 

На NPC-та обаче ще трябва да им заплащаме за услугите. NPС-та няма да са добри колкото играчите, но с времето докато са на служба при нас те ще се развиват и ще стават по добри в това за което сте ги наели.

Въпроси към Крис Робъртс от потребителите.

Потребител: Ще имаме ли възможност в кампанията SQ42 да спечелим медали и да ги поставим в хангара си, където да ги видят и други ? 

Крис Робъртс: Да ще можете да поставите своите медали в хангара както и при завършване на главното стори SQ42 ще отключите и други мисии. Мисии от които да спечелите медали.

Потребител: Как ще се осъществява пътуването от една система до друга. Ще има ли нещо общо с Freelancer, филмите Star Wars, Wing Commander, Star Trek и бихте ли споделили с нас ?

Крис Робъртс: Да, несъмнено ще има. Ще има jump gate през които да преминавате както и може да подобрите двигателите на корабите с куантом двигател. Куантом пътуването ще е  по бързо от светлината. Ще можете да стартирате двигателите, но ако стрелят по вас това може да стане опасно. Ще можете да пътувате от една система до друга с куантом двигател. (Не всички кораби ще могат да ползват куантом двигател)

Потребител: Ще можем ли да търгуваме с планетите без да напускаме кораба си ?

Крис Робъртс: Да ще можете като заплатите с кредит на nps-та които да натоварят или разтоварят стоките. Ще има и контрабанда при която ще ви се наложи лично да извършите търговията.

Потребител: Има различни раси в играта, но ще има ли различни валути ? 

Крис Робъртс: Определено да като тяхната обменна стойност ще зависи от икономиката която се променя постоянно.

Програмата на Крис Робъртс за 2015

- През пролетта ще бъде пуснат FPS модела

- През лятото арена командер ще позволи да се лети с мулти отборните кораби.

- През есента ще видим първи епизод на Squadron 42 сингъл/мулти кампания

- В края на годината се очаква алфа на вселената. 

напиши коментар
 

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 31.01.2015, 12:06 ?. :

Може да видите как ще изглеждат jump gate и куантум пътуванията както и Арк Корп първата планета която ще стане достъпна.
https://www.youtube.com/watch?v=gQpl2kt8zEA&index =1&list=PLWNgwsSgmBC7VzXPuVFwcJ4ywN2nsEq3o

560 мнения
профил »
dogma каза на 31.01.2015, 13:08 ?. :

Поздравления за ентусиазма, но текстът се нуждае от сериозно форматиране по отношение на грешки, термини и препинателни знаци... като се започне още с името на автора :) Hint: казва се NPC, не NPS.

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 31.01.2015, 20:18 ?. :
Редактиран на 31.01.2015, 20:25 ?.

Прав си. Информацията за играта не е никак малко, но дълго се чудех от къде да започна и как да го оформя. Много информация не съм написал тук по една или друга причина. Gameplay не е зле играта, но е в ранен етап все още. На скоро беше събитието PAX на което дадоха доста информация за играта. На въпросното събитие се заядоха с Крис Робъртс за това, че прави играта от почти две години и половина. Обяснението му прозвуча доста добре. Човека обясни, че са имали една малка идея и с времето тази идея е ставала по голяма с изискванията на потребителите. Прави ли са частите на пъзел и накрая останало да ги съберат или с други думи да разберат какво да сложат в играта и едва тогава да я започнат.

Играта я играя от време на време и днес пуснаха тестовия с новия пач. Играх и Elite и мога смело да кажа елита е посредствен боклук по добре да играя X teladi post която е на N степен по добра просто не е онлайн. В Star Citizen ако изкл. компютъра и управляваш без него кораба то всичко е много по различно ама много по различно и реалистично. :) Всички които играят Elite просто нямат търпение да дойде Star Citizen. Всеки които следи новините към Цитизена знае за какво става на въпрос.

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 31.01.2015, 13:53 ?. :

Това е новият DayZ, игра която никога няма да бъде завършена.

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 31.01.2015, 14:30 ?. :

Това е играта с най-библейския helmet flip:

https://www.youtube.com/watch?v=5TWQFSzQyeM

87 мнения
профил »
General RAN каза на 31.01.2015, 15:44 ?. :
Редактиран на 31.01.2015, 15:47 ?.

Коментарът е изтрит поради нарушение на т.3 и т.4.1 от ОБЩИТЕ ПРАВИЛА. На потребителя е наложено съответното наказание.

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 31.01.2015, 15:52 ?. :

2/10
Sry

36 мнения
профил »
antiigra4 каза на 01.02.2015, 19:47 ?. :

Такава игра не е правена досега.
Дано се получи както трябва

22 мнения
профил »
Bruce Wayne каза на 01.02.2015, 23:22 ?. :
Редактиран на 02.02.2015, 11:39 ?.

Граматически този текст (и не само) е ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА. Щеше да е смешно, ако не беше трагично.

И какво е това NPS? Non-player shit?

Още си спомням гафа с Dragon Age Inquisition и ревюто, което беше копирано от превюто на играта и пробутано ни за реценция.

Претендирате за единствената медия в България, отразяваща компютърните игри, а пишете буквално с краката си и се излагате все повече с всеки изминал ден. Срамота.

Да не говорим, че ако питате PCM, вече има трейлъри за Mafia 3 и Grand Theft Auto VI. Не знам кой човек ги качва тези клипове, но е очевидно, че е абсолютно неграмотен по отношение на компютърните игри и не може да различи фалишивото от истинското. Още по-смешното е, че трейлърите продължават да си стоят, въпреки негативните коментари под тях, което само показва как никой не обръща внимание на подобни недомислици.

Съжалявам, но ръководството на този сайт е абсолютно некомпетентно.


746 мнения
профил »
Blackbird каза на 03.02.2015, 01:16 ?. :

https://www.youtube.com/watch?v=opMGRIpUbO8
Надъхващо :D

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 03.02.2015, 07:08 ?. :
Редактиран на 03.02.2015, 07:17 ?.

Мда, така е. На клипа, човека играе с hotas при това с вкл. "тракшън контрол". Мисълта ми е че този контрол не е нужен като си с джойстик. Coupled надписа които свети долу в дясно ти е този тракшън контрол.

https://www.youtube.com/watch?v=SoOw7PhG- 9o

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 03.02.2015, 13:34 ?. :

Мда, това с ''тракшъна'' не ми направи впечатление, но се изумих като гледах клипа и видях, че пича играе с flight-sim джойстик. Адски добре го поема играта и управлението ме кефи колко е динамично и стегнато. А и PvP-то изглежда много изпипано. Отдавна наблюдавам Star Citizen с едно око и се надявам с тоя community development да тръгне по пътя на Project CARS. Ако продължат в този дух до 2-3 години играта ще е нещо много специално. Поживьом, увидим!

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 03.02.2015, 14:44 ?. :

В интерес на истината до сега само модоли са направили хората по играта. За тези 2-е години и половина само са писали историята и са правили графичните обекти. Обсъждали са според изискванията на потребителите какво да сложат в играта. Демек от сега вече се започва с правенето на играта. За година са ни обещани както fps модола, мулти crew корабите, кацането на планета и 4 слънчеви системи то тогава играта ще бъде алфа. Началото на 2016г. ще стартира алфата на Star Citizen. И малко по малко ще започнат да вкарват в играта обещаните неща.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 09.02.2015, 10:53 ?. :

Модолите са голяма работа, безспорно!
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Star Citizen - PC Mania 2.0

новини:
Играта на ветерана Крис Робъртс е най-успешната кампания за публично финансиране на всички времена
В рамките на този период платените пакети за играта също са с по-ниска цена.
Според Crytek, разработчиците не са упоменали правилно всички запазени марки и защити на ползвания от тях CryEngine.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Shift 2: Unleashed 124
Goat Simulator 50
Colin McRae: DiRT 2 44
The Sims 3 43
Tom Clancy's H.A.W.X 32
X3: Terran Conflict 19
Operation Flashpoint: Dragon Rising 18
Guitar Hero: World Tour 17
F1 2013 15
The Sims 4 15