facebook facebook
 
 
 
   
 
Square: RAM паметта най-важна за next-gen
05.07.2012

За да постигне графиката, показана в демото на впечатляващия нов Luminous енджин, следващото конзолно поколение ще се нуждае от задоволително количество RAM памет.

Това твърди самата компания Square Enix, чиито нов енждин трябва да бъде един от най-важните софтуерни пакети за next-gen игрите.

"Размерът на паметта е най-голямото предизвикателство пред всеки хардуер, който се надява да постигне това високо графично ниво, което видяхме в демото на Luminous", твърди творческият директор и старши мениджър на Square Enix Такеши Нозуе.

Според него текстурите в демото са с такива високи детайли, че самите им размери натоварват значително системната памет. Демото на енджина бе показано на мощно РС с видео карта nVidia GTX 680 и по мнението на Hозуе следващото поколение конзоли на Sony и Micorosft ще трябва да се постараят доста, за да възпроизведат тази графика.

Все пак японската компания остава уверена в това, че PS4 и XBOX720 в крайна сметка ще "достигнат ниво на качеството, което се очаква от тях и което Square Enix ще може да поддържа със своите предстоящи игри.

 

напиши коментар
 


466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 06.07.2012, 16:53 ч. :

И това означава ли,че всеки който иска да играе next-gen игра на ПС трябва да си купи минимум ГТХ 680?Тези не са добре.

115 мнения
профил »
Splendid каза на 07.07.2012, 02:41 ч. :

Видео карта от ранга на gtx680 ще трябва да ти е предостатъчна за комфортна игра с високи дтайлни през следващите 3-4 години ако не и повече. Друг е въпроса как стои въпроса с портването и оптимизацията на игрите.. Доста често игри сечат на скъпи и мощни видеокарти и накрая за да не ти сече трябва да си купиш най новия модел, като да не говорим че самата графика на играта няма да се доближава и до средата на графичната изчислителност на картата... До голяма степен проблема с лага е до оптимизацията...

36 мнения
профил »
petkov91 каза на 06.07.2012, 17:30 ч. :
Редактиран на 06.07.2012, 17:31 ч.

Хората стимулират продажбата на хардуер, пък за да се използва РАМ над 3,3 гб под Уиндолс ти е нужна 64 битова версия, като много малко игри за пускали 64 бита . Друг е въпроса голямото количество РАМ се компесира с по-висока честота. True story!

130 мнения
профил »
JaisonNo-2 каза на 06.07.2012, 18:07 ч. :

RAM-та е евтина

524 мнения
профил »
white storm каза на 07.07.2012, 07:04 ч. :

Давай нещо като е по-евтино да го наблъскаме на макс.

109 мнения
профил »
Windson7 каза на 07.07.2012, 07:51 ч. :

Баси извергите. Има 2 вида РАМ памет, на тях им трябва за видео картата, а те говорят за нормален РАМ.

130 мнения
профил »
RastaMandita каза на 07.07.2012, 08:27 ч. :

На мен пък ми се струва че всичко е далеч по комплексно и не всичко опира до една рам , по скоро е колаборация между таланта на дизайнерите и адекватността на програмистите които след това отговарят за engin-а и оптимизацията.За пример мога да посоча PS2 и игрите GOD of War 1 и2 .Спомнятели си 1-цата с каква грозна графика беше?А 2-ката какви красоти (в сравнеие с 1 -цата) представи? И всичко това на един и същ хардуер , това само доказва че ако си събереш екип от добри програмисти можеш да изстискаш още нещо от една хардуерно остаряла система каквато вече беше PS2(виж за справка чарковете на конзолата и годината на излизане на GoW2).За мен игрите за PS3 имат още потенциал да се развиват като графика , най малкото защото конзолата има хардуерния потенциал които почти нито един от разработчиците не може да (повечето в свойте интервюта се оправдат с "Ама е същинско предизвикателство ((АД)) да правиш игри за тази конзола.)използва интелигентно моща на конзолата.Друг въпрос е че Sony вместо да плаща някой друг долар на производителите на мултиплатформените игри за да я направят малко по "лъскава" за тяхната конзола , се примиряват с графика която е също като на Xbox-a НО пък предлагат exclu.. съдържание за техния сив кашон. А бре от къде тръгнах до къде стигнах.Време е за тирадата от hate.

317 мнения
профил »
miro каза на 07.07.2012, 11:46 ч. :

Само че идва момент в който и да се насереш от напъни просто на 7г видеокарта повече нищо не можеш да направиш , започва да се бълват игри с еднаква графика.
Само че първо добрите програмисти не растат по дърветата , те са кът и струват ужасно много пари , да оптимизираш играта трябва време а времето е пари , и пак отивам там от където тръгнахме а именно-колкото повече остарява хардуера толкова по скъпо ти излиза създаването на игра със съвременна графика.И съответно на колкото по модерен хардуер работиш толкова по бързо и лесно правиш игра.
Мощните скъпи конзоли са напълно изкуствено наложени , ужасно скъпи за разработка , ужасно скъпи за производство, продаващи се на загуба в първите години и с няколко години живот след което студиата започват отново къртовски труд да усвояват новия хардуер.Единствения + на конзолите е че имат гарантиран живот , само че и това вече не е така , от 1г различни издатели и разработчици директно казват че им трябва нова конзола за могат да покажат нещо ново като визия.Но от $М и $S ни дума ни вопъл , всъщност $S директно казаха че няма да има нова конзола още няколко години.Но то за $S си беше ясно още като започнаха да се мъчат да привличат INDIE и F2P разработчици , особено F2P игрите никой няма да се хвани да ги прави за конзола която е към края на живота си , тези игри се разработват за да носят пари години напред.

116 мнения
профил »
Sidhe каза на 07.07.2012, 13:54 ч. :

Или ако го погледнеш от друга гледна точка - ново поколение конзоли значи по-лъската графика, което значи повече ресурси за разработка на engine за такава графика, което пък значи по-малко ресурси за разработването на същинската игра. Тоест ако се престане с graphing whoring-а ще имаме по-обри игри като геймплей.

139 мнения
профил »
davion100 каза на 07.07.2012, 17:49 ч. :

Този енджин е много по-добър от Unreal 4,поне аз така мисля след като видях двете демота. Вижте ги и вие и си преценете.

806 мнения
профил »
pi4aama каза на 07.07.2012, 21:17 ч. :

По-красив- ДА , по-добър - НЕ .

139 мнения
профил »
davion100 каза на 07.07.2012, 22:18 ч. :

Целта не е ли да е по-красив и по-реалистичен ?

806 мнения
профил »
pi4aama каза на 08.07.2012, 14:52 ч. :

Пич , unreal е много по-лесен за използване от повечето 3д енджини . За това се правят толкова много игри с него . Лесен е за ползване и що-годе красив .

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 08.07.2012, 08:28 ч. :
Редактиран на 08.07.2012, 08:29 ч.

Съветвам ви, който не е гледал демото да поправи тази грешка

http://www.youtube.com/watch?v=MmaotBON9NM

Меко казано - Впечатляващо!

130 мнения
профил »
RastaMandita каза на 08.07.2012, 13:30 ч. :

Да впечатляващо е но не накара челюста ми да увисне , спомняш ли си когато тръгнаха да излизат PS3 И XBOX360 какви подобни клипчета имаше?Само се надявам engina който видяхме да не придава усещането на Unreal eng. от които развиваш птичи поглед.По страрите геймъри знаят за какво говоря.
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Square Enix

новини:
Fear Effect Reinvented ще излезе догодина за PC, Nintendo Switch, PlayStation 4 и Xbox One и ще има подобрена графика и управление.
Компанията зад антипиратската защита Denuvo публикува на сайта си изказвания от три гейм компании, които изразяват мнението си за качествата на DRM механизма.
Те идват благодарение на страницата на играта в Amazon и както може да предположите, не ви е необходим супер мощен компютър, за да подкарате играта.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122