facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Silverfall: Earth Awakening
Ревю | 01.05.2008 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Monte Cristo
Издател:
Monte Cristo
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Проблемите с интерфейса са отстранени

В пъти по-оптимизирана е

Крафтинг системата е добре дошла

Доста по-приятна за игра в сравнение с преди една година

Новите Ultimate умения са наистина яки

минуси

Джуджетата са адски грозни

Все още е класи под Diablo

Проблемът на хек-енд-слеш RPG-тата е, че след Diablo никой не успя да измисли нещо по-добро. Всъщност като се замисля - само Diablo 2 го надмина. Никоя друга игра – дори Titan Quest – не достигна успеха на Blizzard, макар че бе поразително близо.

Въпреки това дивелъпъри от всякакъв род ежегодно се опитват да измъдрят нещо, което творчески да изкопира добре изпитаната формула – цък, цък, цък, пада броня, цък, цък, цък, колбичка, пада меч... Миналогодишният Silverfall бе един от неуспешните опити в тази посока. Сега, почти година по-късно, е време и за неговия официален адон, който ще се опита да замаже положението. Доколко успява? Прочетете по-надолу...

Първото нещо, което прави впечатление, е, че Earth Awakening не изисква инсталиран Silverfall, за да го играете. Не е нужно и да пазите старите си отрочета, за да влезете директно в света на експанжъна. Може да изберете един от общо трите героя 45 ниво (Berserker, Assassin или Hunter), да предпочетете на коя страна да застанете (природа или технология) и да скочите направо в екшъна.

Господари на Силвърфол

В края на оригиналния Silverfall ние някакси успяхме да изградим наново едноименния град и да станем негови владетели. В началото на адона ще трябва да се съсредоточим върху неговото управление и новите заплахи, които го грозят. Соловата кампания на Earth Awakening не блести с кой знае какви оригинални хрумвания по отношение на фабулата, но добрата новина е, че основната куест линия е дълга почти толкова, колкото тази в оригиналния Silverfall. Определено се забелязва и по-голямо разнообразие в картите, поне във визуално отношение, а броят на второстепенните задачи доближава цифрата 50.

По-предизвикателна

Що се отнася до чудовищата, те са преработени из основи. Сега използват много повече умения от преди и изглеждат с една идея по-интелигентни. Особено онези, които са по-висок левел. Според авторите съществата променят дори и тактиката си в зависимост от поведението на играчите. Аз лично обаче не забелязах такова нещо.
Обърнато е и специално внимание на елементалните атаки и специфичните за тях резистенции. Вече е пълно с екипировки, които или увеличават, да речем, огнения ви демидж, или да подобряват защитата ви при подобен тип нападение.

Някои от старите босове пък са претърпели козметични промени и вече изискват доста повече старание, за да ги убиете. Въобще авторите са успели да направят Silverfall малко по-предизвикателна от преди, без да завишават нивото на трудност твърде много.

Един по-добър интерфейс

Един от основните недостатъци на Silverfall бе нескопосаният й интерфейс. Сега обаче нещата изглеждат доста по-поносими. Камерата е напълно “свободна” и напомня тази на Guild Wars – вече можете да я въртите във всякакви посоки, да променяте наклона, независимо от зума, да я вдигате точно над героя си или да я изравнявате с нивото на земята.

Освен това имате възможност да контролирате героя си не само с мишката, като му посочвате къде да върви, но и с клавиатура. По-специално с WASD комбинацията, което е изключително удобно. Нещо повече - подобно на повечето RPG-та, клавишът TAB ще ви служи, за да избирате близкостоящите противници.
Освен всичко друго, може да промените интерфейса на играта, както си пожелаете, и да преместите всеки един от прозорците там, където сметнете за необходимо. Въобще – личи си, че авторите са се вслушали в критиките и препоръките на своите фенове.

За разлика от преди, Silverfall изглежда доста

по-оптимизирана

и кадрите в секунди не падат толкова често, колкото в оригинала. Това е от особено голямо значение, тъй като картите в играта често са огромни, а съществата – неизброими, което прави битките много трудни и досадни, когато нещата не вървят по вода.

Вече позакърпена и с един цял адон, които малко или много премахва някои от най-дразнещите аспекти в геймплея, Silverfall е доста по-приятна и поносима за игра. Тя обаче все още не може да стъпи и на малкия пръст на Titan Quest, Dungeon Siege и Sacred. Камо ли на Diablo. Въпреки това вече определено си струва да я пробвате. 


Направи си сам

Може би най-същественото нововъведение в адона на Silverfall е възможността да създавате свои собствени предмети, които впоследствие може да подобрявате допълнително с някое мощно заклинание. По време на странстванията си из света ще откривате най-различни материали – дърво, кожи, платове и прочие. Общо осем вида, всеки от които се подвизава в три различни качества. С тях ще можете да си изковете нова броня или каска за вас или вашите спътници, да ушиете наметало или раница и т.н. При това в какъвто цвят си пожелаете. А защо не направите чисто нова брадва, която да пасне на нуждите ви. Статистиките, които създадените от вас предмети ще имат, се определят от вас самите и от броя точки, които сте предпочели да инвестирате в съответното крафтинг умение.
 
системни изисквания
PIV 2GHz, 512 MB RAM, 128 MB 3D Video, Win XP/Vista
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Silverfall
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78