facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Rage
Превю | 01.08.2011 | автор: Иво Цеков


Производител:
id Software
Издател:
Bethesda Softworks
Жанр:
Шутър
Платформа:
PC
Излиза на:
7 октомври 2011 г.

сайт на играта »

Ааах, бъдещето. Нищо добро не ни чака, ако се вярва на видео игрите или най-малкото на онези, издавани от Bethesda. Може да ни връхлети ядрен апокалипсис (Fallout), да ни удари природен потоп (Brink), а сега е ред на огромен астероид, който ще превърне в руини човешката цивилизация. От тези руини обаче трябва да стартира прераждането на едно от най-легендарните студия – id Software – и неговият първи оригинален продукт за повече от десетилетие, наречен Rage.
 
Старата школа в ново амплоа

Момчетата, които практически самостоятелно измислиха жанра „шутър от първо лице“ днес са улегнали мъже над 40-те със спокойни лица и само леко посребрените коси на Тим Уилиц и компания показват, че през главите им са минали доста неща, а натрупаният опит не може да се сравнява с нищо друго. Именно тези хора решиха да излязат от самоналоженото изгнание и още веднъж да се отдадат на предизвикателството да създадат уникална игра.

В основата на Rage обаче сякаш няма нищо чак толкова уникално. Светът отново е на ръба на унищожение и за да запазят зрънцето живот, оцелелите заравят хиляди животоподдържащи капсули под земята. Нашият герой се намира именно в една от тях, то когато най-сетне успява да се освободи от нея, на повърхността го очаква едно разпокъсано общество, мутанти, опасни места и други традиционни проблеми, които по принцип съпътстват краха на всяка цивилизация.

Първоначалните реклами на Rage се опитваха да ни представят игра, която смело смесва най-различни жанрове: от FPS през ролеви игри до рейсинг. След като успяхме да видим поредица от демонстрации през последните няколко месеца, сега можем да кажем, че крайният продукт по всяка вероятност няма да бъде толкова иновативен, що се отнася до комбинирането на различните жанрове. „Това е екшън и шутър, а не рейсър“, бърза да ни увери и Джейсън Ким, старши продуцент на Rage. На практика това означава, че бащите на FPS жанра ще се съсредоточат върху онова, което умеят да правят най-добре. Налице са и определени RPG елементи, които навяват сравнения с Borderlands, но не бива да бъркате Rage с FPS/RPG кръстоска. Да, някои оръжия и екипировки ще могат да се ъпгрейдват по няколко пъти, но и дума не може да става за развитие на самите герои, техните статистики и умения.

На разхода из новия свят


Друга заблуда, която се тиражираше често се отнасяше до света на Rage. Той е огромен, но не е изцяло отворен. Причината за това е чисто дизайнерско решение от страна на id Software. „Изследването на картата не е онова, което определя играта“, казва Джейсън Ким и обяснява, че той и екипът не са искали да използват отворен свят съвсем съзнателно. Причината, както се досещате, е че много често игрите от подобен тип попадат в капана на безсмисленото лутане и загубата на реална цел и усещане за напредване в историята. В Rage може да посещавате няколко поселища, които служат за отправни точки към следващите приключение. В тези места ще може да продавате излишната си екипировка, да се сдобивате с нови оръжия и муниции и да приемате странични куестове. Но след като приключите с управлението на инвентара, задължително се насочвате към следващото място, където започва скриптирано приключение. „Без зарибяваща система за прогрес, която да кара играчите да се движат напред понятието „отворен свят“ ще стане прекалено опростено“, твърдят в id Software и лично аз съм напълно съгласен с тях.

За щастие разнообразието е залегнало в самата основа на Rage, така че онези, които обичат да се отклоняват от отъпканата пътека няма да останат разочаровани. Така например може да получите автомобилни състезания в пустошта, които да ви занимават доста дълго. „Възможно е да минете всички състезания и това ще ви отнеме толкова време, колко би ви струвало да стигнете до средата на сингъл кампанията“, загатва за дълбочината на рейсинг елемента Ким. Но продуцентът на Rage веднага бърза да добави: „Шофирането е начин за придвижване от точка А до точка Б, то не е ядрото на геймплея“.

Оръдията на занаята

В наше време не е достатъчно само да направиш добър шутър, но и да дадеш на играчите възможно най-интересните оръжия, с които да се забавляват. В това отношение Rage стои на границата между традиционното и иновативното. Някои от джаджите, които имаме на разположение, наистина са забавни като например портативното бъги, които може да натъпкате с експлозиви и да подкарате директно към укритието на врага. Или пък мобилната оръдейна установка, която поставена на стратегическо място става изключително полезен съюзник в престрелките. И едното, и другото сме виждали в последните Call of Duty игри, но там това бяха приоритети на мултиплейъра, докато тук говорим за сингъл кампанията. Добавете механизиран „паяк“, който настъпва към врага, стреля и отвлича вниманието, както и възможността да си сглобите няколко съвсем нови оръжия и със сигурност ще имате с какво да се забавлявате.

От друга страна болшинството от арсенала на Rage продължава да бъде съставен от добре и до болка познати ни оръжия. Тук няма да открием новаторските оръжия от Bulletstorm или магнитното оръдие от Red Faction: Armageddon. Имаме на разположение пистолети, помпи, снайпери и автомати, които сме свикнали да виждаме във всяка FPS игра от Doom насам. Но пък имайки предвид, че Doom е рожба именно на id Software, на тях им е повече от разрешено да конструират арсенала си както намерят за добре.

Постапокалиптична визия

Колкото и да не ни се иска да го признаем, графиката на всяка игра неминуемо представлява важна част от крайното ни мнение за нея. И ако тази есен всички говорят за Battlefield 3 и новата версия на Frostbite, със сигурност Rage и неговия енджин id Tech 5 са другият най-сериозен кандидат за отличие в този аспект. Играта наистина изглежда превъзходно, независимо дали я наблюдавате на монитора си или на вашия HD телевизор. За разлика от много заглавия, които използват рециклирани текстури отново и отново, тук целият огромен свят е уникален, което на практика означава, че няма да срещнете две места, които да изглеждат еднакво. На всичкото отгоре честотата на опресняването на кадрите не страда въпреки обширните пространства и в резултат кадрите в секунда са повече от достатъчно, за да видим Rage в пълния й блясък.

Има ли място за критика?

На този етап, разбира се, всичко е в сферата не спекулациите, защото докато не видим огромната игра (ХВОХ360 версията й ще бъде на впечатляващите 3 диска, колкото отне и L.A. Noire), не можем да изказваме крайни мнения. Въпреки това от показаните демонстрации личат и някои проблемни области. Така например скриптираните мисии изглеждат по-линейни, отколкото ли се понравило на някои. Обикновено те се състоят от преминаване през няколко красиви местности, престрелка, преминаване през няколко сгради, нова престрелка и финален бос. Няколкото показани босове бяха описани от критиците като „гъби за куршуми“, които не изискват никаква по-специална тактика освен сляпото им обсипване с олово докато животът им не бъде изцеден. Дори изстрелваната от един от тях лепкава мрежа, която временно обездвижва героя, не принуждава играчите да предприемат по-различни мерки. Друга проблемна област е АI-то не враговете, които не се държат особено впечатляващо и понякога не реагира на маневрите на играча. 

За добро или лошо октомври наближава, а с него и датата на излизането на Rage. След като играта вече бе забавена веднъж, id Software едва ли ще има оправдание, ако я отложи повторно или изкара на пазара недовършен продукт. Да не забравяме, че последните две игри, издавани от Bethesda – Brink и Hunted – също се оказаха доста посредствени. Налице са някои злокобни знамения, но вярата в опита на id Software е по-силна. Трябва да бъде, нали?! 

напиши коментар
 

213 мнения
профил »
Стойчо каза на 02.08.2011, 10:48 ?. :
Редактиран на 02.08.2011, 11:14 ?.

Добре изглежда, но има и някои притеснителни неща, повечето посочени в превюто. Някой забеляза ли абсурдността на боса в клипа ,,Dead City"? Босът удря героя, след което зачаква. И докато се сети да атакува отново, здравето ти вече се е регенерирало. Не видях как може да се умре. Но тези неща могат да бъдат изгладени до октомври и да се получи една наистина добра игра.

3 мнения
профил »
CallMexXNamelesSXx каза на 01.09.2011, 00:12 ?. :

еми този който играе може би играе на най-ниското ниво на трудност

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 02.08.2011, 11:43 ?. :

Мда и аз се надявам да не сме твърде безсмъртни в играта, но иначе като цяло нямам търпение да пробвам демо или ако някой приятел си я закупи да го посетя у тях за няколко часа :)

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 02.08.2011, 12:35 ?. :

Та Fallout поканил на среща Borderlands и 9 месеца по-късно... Rage. O_o

213 мнения
профил »
Стойчо каза на 02.08.2011, 13:09 ?. :

Няма никакъв смисъл да сравняваш всяка постапокалиптична игра с Fallout и Borderlands.

2186 мнения
профил »
iddqd каза на 02.08.2011, 13:22 ?. :

Рейдж доста прилича на бордерса, понеже пак караш количка из разните му там пущинаци и слизаш от колата да избиваш. Имаш си турбо с колата и си взимаш куетчета.
Иначе фалаута го мани там шутер частта е скръб той разчита на други елементи, докато бордърса разчита на стреляне както и Рейдж

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 02.08.2011, 13:22 ?. :
Редактиран на 04.08.2011, 19:36 ?.

Като сетинг има, геймплейно ще видим.
Иначе да, и на мен ми мяза на по-добрия Borderlands.

@slesher ПОД МЕН: Смени "капсули" с "бункери" (vaults) и си прочети сам копираното, за да видиш колко грешиш.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 02.08.2011, 13:23 ?. :
Редактиран на 02.08.2011, 13:27 ?.

FPS с RPG елементи, в който "Светът отново е на ръба на унищожение и за да запазят зрънцето живот, оцелелите заравят хиляди животоподдържащи капсули под земята. Нашият герой се намира именно в една от тях, то когато най-сетне успява да се освободи от нея, на повърхността го очаква едно разпокъсано общество, мутанти, опасни места и други традиционни проблеми, които по принцип съпътстват краха на всяка цивилизация.". Нищо общо с Fallout и Borderlands!

EDIT: До какво се принизиха игрите - за една игра да се казва "караш количка из разните му там пущинаци и слизаш от колата да избиваш. Имаш си турбо с колата и си взимаш куетчета.". Без да се отбелязва цялостното настроение, историята. Хей, тя има уникален графичен енджин и стреляш по някакви, после караш количката! Няма значение историята, светът, настроението! Нали стреляш по разни мутанти и изглежда много добре!

64 мнения
профил »
saho_stalker каза на 08.09.2011, 15:56 ?. :
Редактиран на 08.09.2011, 15:57 ?.

Как така 9 месеца ??? Това само жените го могат !
--ЕДИТ-- И говедата, и те така !

321 мнения
профил »
X-ray каза на 02.08.2011, 13:36 ?. :

Ще го има ли за бокс?

213 мнения
профил »
Стойчо каза на 02.08.2011, 13:41 ?. :

Ще го има и за трите платформи. Не знам защо в статията пише само PC. Всъщност Id казаха, че играта е предимно за конзоли.

321 мнения
профил »
X-ray каза на 02.08.2011, 13:51 ?. :

Такива грешки са типични за ПЦ мания. Затова питам.

120 мнения
профил »
daninini каза на 02.08.2011, 13:55 ?. :
Редактиран на 02.08.2011, 14:08 ?.

X-ray, мисля, че щеше да ти отнеме много по-малко време, ако беше проверил сам дали ще я има Xbox 360, вместо да чакаш тук. Е, отговориха ти, но не знае дали си го и прочел отговора.
А играта на мен много ми харесва. Сигурно ще ме напсувате половината от този сайт, ама някак си ми напомня на игрите от близкото ми детство - Jack and Dexter - една от частите беше точно с такива коли с оръдия по тях; Първите Ratchet and Clank - с интересните нива и това отръжие поставящото се, споменато в превюто. Ето игрите, които, според мен, си заслужава да изиграеш тази година:
Dead Island
Gears of War 3
Rage
Battlefield 3
Call of Duty: Modern Warfare 3
Saints Row: The Third
Batman: Arkham City
Assassin's Creed: Revelations
Max Payne 3.
А за после да не говорим - новия Bioshock, Hitman и т.н.

377 мнения
профил »
gua543 каза на 02.08.2011, 14:59 ?. :

Забрави The Old Republic. :) Иначе за всичко друго си прав. Но аз мисля да пропусна Saints Row: The Third и Безкрайния Биошок. Първата защото не ми е мечта да се правя на гангстер, а втората - защото не ми допада въобще! Ще ме извинявате обаче джедайски сили плюс пушка за мене не е особено добра комбинация.

321 мнения
профил »
X-ray каза на 02.08.2011, 15:35 ?. :

Мда, тези са най-очакваните тази година. Мен най ще ме радват новия Гиърс и Ассассин-а. Нямам търпени да видя какво ще стане с Ецио и Маркъс.

119 мнения
профил »
SharkLord каза на 02.08.2011, 22:40 ?. :

Eeee хора, забравихте диаблото, има шанс да излезе тая година :D

250 мнения
профил »
h17man каза на 03.08.2011, 12:37 ?. :

А Skyrim къде го забравихте. Той е там най-отгоре на MUST HAVE заглавията с Батман, БФ3, КОД, Асасина и Хитман.

412 мнения
профил »
Serious Sam 1.0 каза на 02.08.2011, 14:48 ?. :

Очаквам с интерес, макар да не съм истеризиран фен. По-ми е любопитно за рестарта на Quake

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 02.08.2011, 16:19 ?. :

Не ми харесва статията! Изказвам мнение при първо четене без да осмилслям толко задълбочено. Не искам да хуля някой, просто си казвам мнението пичовски :д Нямам против критиките. Просто се споменават супер клишета. Много негативни неща сякаш я е писал някой който мрази ид. Или който си няма идея и не е следил 7,8 те години през които се прави играта. Немога да кажа всичко за което е трябвало да се пише, немога щото е тонове маса много. Примерно можеше да се спомене дизайна който винаго е толко високо при ид софт че неам таланта да го опиша. Различните кланове. Оръжията... как може да пишеш така. Ти какво очакваш.. било пистолет пушка снийпер... виж ги погледай клиповете. Има толко модификации че + уникалния им дизайн и реакция ги прави уникални меко казано. Виждал ли си така да се държат други оръжия ??? Освен инфинити друг неможе това да го направи.
Както и да е, липсва страст и познания.
RAGE даже публично е обявена преди бордерландс. RAGE се прави от 2004... сещате ли се кво искам да кажа. Fallout е сигорно първата пост апокалипт, но въпреки това пак няма място за сравнение. Един пример ше дам без да ме хейтвате. Нормално според мен е да се сравняват наистина близки игри като COD и новия Батълфилд. При стария батълфилд имаше свой стил. Новия комерс, изкопирва играта на инфинити 1 към 1, поне от малкото трейлъри дето видях. Както и да е нема смисъл да напрапвам мнение и като цяло е тъпо да се говори така. Който си е фен нека си го играе.
само ше кажа че бордерланд заедно с булетсторм държат рекорда при мен за най бърз ДЕЛ от компа... повече нема говора за тоя картон боклук.

.... последно за сега ... как решихте че това е бос ???? :Д:Д смех как ви го роди мозъка. аз смея да твърдя че съм гледал всички трейлъри които са наистина много и бос битка не съм видял... хаха

и за AI да се говори преди да е излязла играта меко казано е некомпетентно. Дори и да има нещо нередно, то тези трейлъри не е трудно да се сети човек че са от Алфа версия или Бета... по логично ми е да се говори след като излезе играта.
Можеше да се спомене положително точно AI то което ше видите че ше е на високо ниво. Реакцията им след като ги уцелиш и като цяло уникалната анимация... бб

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 02.08.2011, 17:34 ?. :

"нема смисъл да напрапвам мнение"
Аааа...така лииии? Извинявай, с последните ти коментари от типа на "Rage е прекалено добра за да я разберете!", "Не сте информирани, Rage е невероятна игра!", "Пишете за Rage бе!" останах с впечатление, че обичаш да натрапваш мнение. Един вид всички останали грешат, ти си прав. Напомняш ми на Duke Nukem Forever фенбойчетата, които се опитваха да защитават DNF. Не казвам, че Rage ще е на фейл нивото на DNF, но в никакъв случай няма да е велика игра. Ако се запомни ще е с името на създателите си. Лично мнение...не трябва да натрапваме мнението си, нали?

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 03.08.2011, 11:04 ?. :

Говорих за темата COD / батълфилд за това имах предвид да не натрапвам мнение. Много ясно че RAGE ше е номер 1 за поне 20 години. Тебе не те ли дразни шибания комерс който превърна великата игра Cod modern warfare 1 в такава машина за правене на пари..

378 мнения
профил »
dakovi4 каза на 03.08.2011, 13:08 ?. :
Редактиран на 03.08.2011, 13:09 ?.

Съкваш човече , прекалено много се дразниш за Rage , че чак намеси BF и CoD "Battlefied 3 копира от CoD , ами поиграй малко играта и ще видиш" Едно е да го видиш друго е да го поиграеш. А дали си приличат нормално и в двете игри се за "Модерна Война"....... Правиш от мухата слон недей , че ще станат големи спорове.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 03.08.2011, 16:42 ?. :

Разбира се, че ме дразни комерса. Само дето RAGE ще е също абсолютен комерс без стойност.

378 мнения
профил »
dakovi4 каза на 03.08.2011, 18:58 ?. :

Не човече говорех за Nine Inch Nails.

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 02.08.2011, 16:39 ?. :

Билa конзолна игра хаха, защо защото казаха че ше е еднаква при 3те платформи ли ??? Сиг трябва да я обяват само за ПС за да не е "конзолна" за вас. Не пречи това, напротив - Кармак направи пак революционен енджин и не е нужно некви кретеноиди от Англия да я прават за Бокса примерно да усерат нещата.
А знаете ли че ид ни дават целия "тоолс" с който прават играта. Всекви модове ше се прават и само за ПС понеже е конзолна....

“Pull down the console, type ‘id studio’, then press enter," explains id creative director Tim Willits. "Then, bam, there’s all the tools we use.”

за идиотите "console" не значи конзола - бокс или ps3 ;d

321 мнения
профил »
X-ray каза на 02.08.2011, 17:16 ?. :

Модове има за 90% от ПЦ игрите и това че са пуснали мод китове не значи нищо. Всички игри се правят за една платформа и се портват на другите и много ама много ме съмнява, че ще оптимизират играта за ПЦ. Все пак в Европа, САЩ и Япония, където някой ще я купи, играят основно на конзоли. Това я прави конзолна особено, че порта за ПЦ сигурно ще закъснее.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 02.08.2011, 17:36 ?. :

Хм...защото се правят много модове на конзоли. Оп, всички модове се правят на PC.

412 мнения
профил »
Serious Sam 1.0 каза на 03.08.2011, 06:18 ?. :

Щом енджинът ще се поддържа на макс настройки от хардуер на 6 години, не мисля, че ще е особенно революционна... Красива - може би, но едва ли ще е връх на сладоледа, вероятно и доста далече от там.

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 03.08.2011, 11:21 ?. :

Serious Sam, X-ray, е това ме най нервира ;д самнявало го дали ше е оптимизирана за ПС хаха ти брат знаеш ли кои са ид май незнаеш. Освен това изчакай да се появи и тогава говори, че явно немаш голем опит с id tech.
Това за 6те години хардуер ме най кефи, сериозно. Абслолютно съм съгласен с мнението на Кармак че няма нужда на този етап да се използва дх11. Пич това е магията на този програмист, от как е почнал да пише енджини винаги е бил номер 1 в това. Да върви на макс как се вика, винаги оптимизирано на макс чак хората го определят като гений. Виж играта как изглежда и гарантира 60 кадъра на неква умрела конзола... не е ли гений? Може може много повече детайли хи рес текструри и тн, но защо ? Защо да изисква пс като на НАСА и да се насладят 5% от геймърите. Защо примерно да е като тъпия комерсиален ънреал енджин който прави некво демо на некъв човек с дх11 с косми и супер детайли а останалата част от света е един фейл тотален никъв ландскейп и тн
Виж другите гении - Близард. Кога ше подържат дх11 ? след 5 год сигурно. И имат номер 1 енджини за всека една техна игра които върват на всекви кашони. Е това са хора за уважение и Уоу и диабло и Старкрафт имат за мен номер 1 енджини. Макар че има хора които ги критикуват за бъгове но за мен са супер.
Арта и дизайна са мноооого по важни... в това са номер 1 и близз и ид винаги са били

378 мнения
профил »
dakovi4 каза на 03.08.2011, 13:11 ?. :

ами id са много велики хора с доста игри , които са станали класики :)

321 мнения
профил »
X-ray каза на 02.08.2011, 18:09 ?. :

Да ти кажа не ни трябват модове. Има си много игри в Live и PSN, които са доста свестни за, 5 - 10 долара докато чакаме някоя игра. Още по-добре - излез навън, подишай чист въздух, намери си гадже и остави тъпити модове.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 02.08.2011, 18:15 ?. :

Честно казано не говорех на теб. Остави си комплексите и поиграй на конзолката, не мисли гаджетата и въздуха на другите.

120 мнения
профил »
daninini каза на 02.08.2011, 19:26 ?. :

Оп... май и тук се появи спорът КОНЗОЛИ VS PC! В такъв случай аз съм от отбора на X-ray. Напълно го подкрепям за казаното.

130 мнения
профил »
vilza каза на 02.08.2011, 19:57 ?. :

Много се надявам RAGE да е много готина игра . Много, много се надявам .

130 мнения
профил »
vilza каза на 02.08.2011, 19:59 ?. :

DLC е много по-готино от ново гадже ))))

3 мнения
профил »
aleksandar_123 каза на 03.08.2011, 05:22 ?. :

няма ли да има някое RPG

321 мнения
профил »
X-ray каза на 03.08.2011, 09:33 ?. :

Skyrim да не е racer случайно?

213 мнения
профил »
Стойчо каза на 03.08.2011, 12:13 ?. :

Има време до Skyrim. По-добре се насочи към Deus Ex.

2 мнения
профил »
BiG_VoDoO_TrolL каза на 03.08.2011, 10:01 ?. :

Обичам да ям кашкавал!

250 мнения
профил »
h17man каза на 03.08.2011, 12:44 ?. :

+1

Най-после смислен коментар

64 мнения
профил »
saho_stalker каза на 08.09.2011, 16:01 ?. :

Подкрепям ви! :))

57 мнения
профил »
stishon каза на 03.08.2011, 14:01 ?. :

Пичове който е гледал трейлърите, е личи си намесата на Bethesda целият свят в Rage е fallout-лизиран от всякъде всичко напомня за fallout което от една страна е хубаво ама от една страна не.

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 03.08.2011, 21:58 ?. :
Редактиран на 03.08.2011, 22:23 ?.

Каква намеса на Бетесда те гони бе, пич, те са разпространители. Идеята е за постапокалиптичен свят, аз някакви очевидни фолаутски неща не видях.

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 05.08.2011, 17:30 ?. :

http://www.youtube.com/watch?v=GFE66chCZuA&featur e=feedu

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 05.08.2011, 17:35 ?. :

И след този трейлър ще ми кажеш, че в Rage има нещо друго оригинално освен енджина?

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 05.08.2011, 18:19 ?. :

самоубий се

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 05.08.2011, 18:54 ?. :
Редактиран на 06.08.2011, 18:15 ?.

Еми, играта определено ще се пробва, може би само заради атмосферата и RPG елементите.От видяното от трейлърите мога да кажа само едно- играта ще бъдe много яка.

128 мнения
профил »
qcetoo каза на 07.08.2011, 08:40 ?. :
Редактиран на 07.08.2011, 08:41 ?.

Slesher каза на 05.08.2011, 20:35 ч. :

И след този трейлър ще ми кажеш, че в Rage има нещо друго оригинално освен енджина?

TOTAL OWNAGE POWER COMMENT
Стига сте оценявали игрите по това колко им е добра графиката.Slesher е напълно прав!!!

86 мнения
профил »
Бате Бойко каза на 08.08.2011, 00:08 ?. :

Rage, ще е голяма игра. На такова нещо, не сме ставали свидетели от времето на Doom 3, Half-Life 2 и навлизането ми в политиката. Много ми харесва арсенала и графиката. Сякаш съм изваял Wasteland-а със собствените си ръце! id не падат под нивото, което въведоха преди години, заедно с мен.

553 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 08.08.2011, 01:40 ?. :
Редактиран на 08.08.2011, 01:41 ?.

hahahaa така си е

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 10.08.2011, 18:24 ?. :

Ааааабееее не е като да не сме попадали, май ти не си ги разцъквал тия заглавия точно...

1152 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 09.08.2011, 09:02 ?. :
Редактиран на 09.08.2011, 09:02 ?.

и Rage да го д*ха

86 мнения
профил »
Бате Бойко каза на 09.08.2011, 10:15 ?. :

Любимците ти от Crytek не се представиха добре и заради това всичко останало трябва да осъществява анални действия(ще ме извините за израза). Момче, имаш много погрешна представа за света в който живееш. Излизай по-често навън. На чист въздух.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 10.08.2011, 15:57 ?. :

Духането не е анално действие. Не се опитвай да пишеш "интелигентно" като не знаеш какво означават сложните думички, баси...

1152 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 12.08.2011, 19:00 ?. :

ще послушам РС мания и "Няма да храня трола".Само ще кажа че Crytek отдаван не са ми любимци

13 мнения
профил »
data47 каза на 11.08.2011, 17:20 ?. :

Знам само че игра на Bethesda и ID ще бъде нещо феноменално.От това което се вижда на трейлърите оставам с впечатлението че едва ли греша...

128 мнения
профил »
qcetoo каза на 14.08.2011, 10:23 ?. :

Аве Бате Бойко ти найстина ли си Бате Бойко?

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 29.08.2011, 22:26 ?. :

OMG гледам новия епизод на Breaking Bad и един от персонажите цъка една игра и си викам защо ми е позната, а то... http://www.youtube.com/watch?v=mCNSF7lsoSY

178 мнения
профил »
Dveidve каза на 30.08.2011, 14:43 ?. :

http://www.youtube.com/watch?v=daPzLbjEUO4

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 31.08.2011, 11:27 ?. :

^ Каква е тази тъпотия?
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Rage

Ревю:
Поредното технологично демо или един зарибяващ шутър от първо лице, който ще ви впримчи чрез страхотна атмосфера и увлекателен геймплей?

Интервю:
Творческият директор на проекта Тим Уилиц в разговор за това с какво Rage е различна от останалите шутъри. Датата на излизане остава все така неопределена.

новини:
Прославеният ветеран се отказа окончателно от ангажимента си към студиото след като напоследък се увлича повече по Oculus Rift и други негеймърски проекти.
Рано или късно id Software ще върне към своя постапокалиптичен шутър, убеден е Тим Уилиц от компанията.
Gamereactor UK публикува изказване на Тим Уилиц, творческият директор на id Software, още от E3. На въпроса какво се случва с RAGE, той отговаря, че...
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Crysis 2 200
Call of Duty: Modern Warfare 2 139
Battlefield 3 133
Call of Duty: Modern Warfare 3 121
RAGE 98
Crysis 3 74
Call of Duty: Black Ops: сингъл и кооп 74
Call of Duty: Ghosts 70
Bulletstorm 69
Aliens vs. Predator 68