facebook facebook
 
 
 
   
 
PlayStation харчи най-много за ТВ реклама
15.12.2017

PlayStation надмина конкурентите си по разходи за телевизионна реклама отново, след като оглави списъка и през октомври и септември.

Това сочи нов месечен доклад за разходите на марките за игри, извършен от GamesBeat и iSpot.tv след анализ на излъченото по над 7 млн. "умни" телевизора в цял свят.

Като цяло 31 марки са излъчили 119 реклами над 24 500 пъти, генерирайки впечатляващите 5,9 млрд. телевизионни гледания.

PlayStation е начело с похарчените 52,2 млн. долара за 16 рекламни спота, показани 5200 пъти и генерирали 1,9 млрд. телевизионни рекламни импресии. Рекламата с най-голям бюджет за позициониране (11,5 млн. долара) е “Star Wars Battlefront II: Heroes Are Born” за едноименния шутър.

Nintendo е увеличила над два пъти разходите си за телевизионна реклама от октомври до ноември - до 23,1 млн. долара. Марката е излъчила 27 реклами над 7600 пъти и е генерирала 1,4 млрд. импресии. Нейната най-скъпа реклама от гледна точка на позиционирането (4 млн. долара) е “Get Together With Great Games”, която промотира конзолата Switch.


 


напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
PS4

новини:
Достъпно за всички играчи, включително и за настоящите PlayStation Plus абонати.
Patapon 2 излезе през 2009 г. и е поредната игра, която ще бъде преработена за PS4 след трилогията Crash и PSX класиката MediEvil.
За щастие, Sony най-сетне е разбрала, че това е просто нелепо ограничение, и обмисля да направи промяна в политиката си.

Превю:
Предимства на най-добрите игрови конзоли на пазара в момента.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122