facebook facebook
 
 
 
   
 
PlayStation надмина 102 млн. продажби, стана втората най-продавана конзола на всички времена
27.11.2019

Продажбите на PlayStation 4 са надхвърлили 102,8 млн. бройки към 30-ти септември 2019 г. Това превръща четвъртото издание на конзолата на Sony във втората най-продавана конзола на всички времена, след легендарната и недостижима PlayStation 2, която е постигнала над 155 млн. продадени бройки. PlayStation 4 обаче вече надмина първия PlayStation, който е продал 102,49 млн. бройки и Nintendo Wii, която е продала 101,63 и бе лидер в предишното конзолно поколение.

Ако трябва да разбием продажбите по региони - в САЩ са продадени 30,68 млн. бройки, 42,17 млн. в Европа и 8,5 млн. бройки в Япония. Най-продаваните заглавия за PlayStation 4 са GTA V с 19,39 млн. копия към 31-ви декември 2018, Uncharted 4 с 16,25 млн. копия, Spider-Man с 13,2 млн. и Gran Turismo с 10,85 млн. копия.

Продажбите на PlayStation 4 обаче далеч не са приключили, като конзолата има пред себе си поне още година до излизането на следващото ѝ издание - PlayStation 5.

Като споменахме PlayStation 5…

Патент на Sony Interactive Entertainment (SIE) може да включва детайли относно плановете на компанията да развива съществуващите системи за споделяне на потребителско съдържание с PlayStation 5. Едно от нещата, които стават ясни от патента, е т.нар. „scene tagging“. Това е техника, при която към записан от потребителя геймплей се добавят метаданни, описващи различни детайли, например за това къде е направен записа или скрийншота, както и какви персонажи или обекти включва.

От патента става ясно, че „Асоциираните метаданни ще:
1. Позволят на потребителя да търси сред голямо количество качено потребителско съдържание;
2. Да търси в отделни порции от това потребителски-генерирано съдържание за определени подсекции, които представляват интерес за него;

Освен това метаданните асоциирани със съдържанието ще позволят на потребителите да преживеят същите събития, като тези, които виждат на записите.
“.

Всичко това има за цел да насърчи съревнованията между играчите, да позволи на даден потребител освен да съприживее даден момент, но и да се опита да го възпроизведе, дори и да се „състезава“ с автора му по отношение на подобрение на изпълнението.

Освен това патентът включва и биометрични сензори в контролера на PS5 - възможност, която бе загатната по-рано тази година, в друг патент на SIE. “Контролерът може допълнително или алтернативно да бъде проектиран да улавя биометрични данни, използвайки сензори, за да записва данни като например влажност на кожата, ритъм на сърцето, движение на мускулите” - става ясно от новия патент.

Дали всичко това ще стане реалност - ще разберем в коледните дни на 2020 г., когато се очаква PlayStation 5. 


напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Playstation 5

новини:
Две нови технологии ще намерят място в контролера на дългоочакваната конзола на Sony.
Очаква се технологията да залегне в предстоящата конзола PlayStation 5

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122