facebook facebook
 
 
 
   
 
Pillars of Eternity 2 е най-успешната фен кампания от 2015 г. насам
28.02.2017

Pillars of Eternity 2: Deadfire официално приключи най-добре подкрепената фен кампания за игра от 2015 г. насам - за всяка една подобна платформа.

Ролевата игра на Obsidian Entertainment набра 4.4 милиона долара от над 33 000 души през Fig. Първоначалната цел на проекта бе едва 1.1 милиона долара.

Pillars of Eternity 2 е директно продължение на първата част, която излезе именно през 2015 г. Изометричното ролево приключение ще ви отведе в нова част от света на Eora, а една от новостите, която ще видим, е мобилна щабквартира за главния герой под формата на истински кораб. 


напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Pillars of Eternity 2: Deadfire

новини:
Студиото пусна пълен списък на своите заглавия в историята си, оставяйки многозначително въпросителни, които очевидно са за мистериозната нова игра.
В резултат, Obsidian обяви, че ще разкрие някаква интересна нова функция, което трябва да стане съвсем скоро.
По-малко от 24 часа бяха необходими на Pillars of Eternity II: Deadfire, за да набере нужната сума във Fig.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122