facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Path of Exile
Ревю | 01.12.2013 | автор: Петър Йорданов


оценка:
Производител:
Grinding Gear Games
Издател:
Grinding Gear Games
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Изключително увлекателен и забавен геймплей

Поразително дърво с пасивни умения

Интересен подход към активните умения

Уникална икономика

Седем страхотни героя

Абсолютно безплатна

минуси

Качеството между отделните актове варира

Ъгълът на видимост можеше и да е по-добър

След седем години на разработка и сякаш безкраен период на бета тестове, Path of Exile най-накрая излезе официално на 23 октомври тази година. Струваше ли си чакането?

Първо, за онези от вас, които не са запознати със заглавието, това е екшън-ролева игра, чието действие се развива в свят, наречен Wraeclast. Тя e дело на малко новозеландско инди студио, което не крие факта, че обожава първите две части на Diablo. Подчертаваме първите две. Ако трябва да оприличим Path of Exile с друга игра, то със сигурност това би било Diablo II. И все пак, това не е Diablo, а заглавие с не една и две изненади.

Седем класа герои

Без съмнение това е доста голяма бройка за игра от този тип (поне при премиерата й). Седмият персонаж – Scion – бе добавен на 23 октомври и може да бъде отключен единствено към края на третия акт. Основната разлика между Path of Exile и другите игри от жанра е, че всеки герой стартира на различно място в гигантското пасивно дърво с умения. Оттук насетне пътят на развитие, по който ще поемете, зависи единствено от вас. Например към пасивните умения на другите класове. 

Колкото и да е трудно за вярване, в цялото това дърво няма нито едно активно умение. Къде тогава могат да бъдат открити магиите?

Grinding Gear Games са искали да създадат система от умения, която не е изцяло свързана с конкретен клас. Вместо това те фокусират способностите върху малки скъпоценни камъни, които могат да бъдат поставени в сокетите на предметите. Откривате ги, докато странствате из света на играта. Те се срещат в най-разнообразни окраски и могат да влизат единствено в сокет със същия цвят. Звучи сложно, но само след няколко минути ще свикнете със системата.

Благодарение на този геймплей елемент често ще бъдете изправяни пред доста дилеми по отношение на това какво да екипирате на базата на скъпоценните камъни, които притежавате. Общо взето системата е гениална и стимулира играчите да се спрат и да се замислят относно своята екипировка и умения, както и върху факта къде точно искат да инвестират точките в пасивното дърво. От какво се нуждае вашият персонаж? Още сила? Може би интелект? Именно вследствие на всичко това са възможни невероятни билдове на герои.

В основата си Path of Exile е типична екшън-ролева игра

В нея откриваме три акта. Изпълнявате куестове, събирате предмети, убивате чудовища… Знаете как е. Бойната система е изключително гъвкава и плавна и ще преминавате през ордите от чудовища с гръм трясък. Дори и да решите да не обръщате внимание на историята, играта пак си остава забавна заради страхотния си геймплей.

Пътуването из Wraeclast е лесно – достатъчно е да отключите т.нар. waypoints, докато куествате. Пейзажите, на които ще се натъквате, са достатъчно разнообразни – акт 1 ще ви пренесе по крайбрежните ивици, 2 ще ви подкани да откриете пътека през имперските градини и т.н. Grinding Gear Games са свършили отлична работа по отношение на визията. Да, Path of Exile не е толкова добре полирана, колкото Diablo III, но притежава свой собствен чар. Може би единственият й по-съществен недостатък по отношение на визията като цяло е, че предоставя твърде близка гледка до героя. Има какво да се иска и от ъгъла на видимост. Но пък от друга страна, вероятно повечето играчи нямат подобни проблеми.

Качеството на играта варира между отделните актове

Първият е малко досаден и еднообразен в сравнение със следващите два, което е жалко, тъй като първите впечатления винаги са най-важни. Веднъж щом достигнете до акт 3 обаче, Path of Exile определено успява да блесне.

По отношение на произволната генерация на нивата, Grinding Gear Games определено са свършили отлична работа. Много трудно ще се натъкнете на ниво, което да бъде изцяло едно и също с някое предходно. Това стимулира преиграването. От друга страна обаче, ако умрете и се върнете до waypoint, нивото е рестартирало, а вие ще трябва да си проправите път отново през орди от чудовища до мястото, където сте загинали. Това, разбира се, не се случва твърде често. Но определено е факт и вероятно зависи от това колко бързо завършите дадено ниво.

Икономиката в Path of Exile също е необичайна. Злато няма.

Вместо това тя се базира на предметите, които притежавате. Те играят ключово значение за изграждането на вашия персонаж. Поради тази причина съществува бартер общество, което поддържа икономиката интересна и стимулира социализацията. 

Организацията на предметите пък е твърде олдскул и наподобява игра на Tetris. Изумен съм от факта защо Grinding Gear Games не са усъвършенствали тази своя система. Така например някои предмети, като щитовете, заемат прекалено много голямо място в инвентара. За щастие местенето на екипировката не е чак толкова зле. Търпи се.

Най-важният въпрос обаче остава – колко дълго може Path of Exile да задържи вниманието ви?

Три акта достатъчни ли са? Общо взето – това заглавие те впримчва по един особен начин. По време на бетата пък авторите постоянно отстраняваха проблеми и добавяха ново съдържание със завидна скорост. През две седмици се появяваше нещо различно. В момента авторите пускат нови и малки ъпдейти през една-две седмици, а първият мащабен експанжън, който ще добави акт 4, се очаква през март 2014 г.

Races и Leagues също предоставят най-различни предизвикателства за играчите, които искат да спечелят точки и награди. Авторите осъзнават факта, че не всеки може да играе по цял ден. Именно поради тази причина предизвикателствата варират. Някои са по-кратки от другите. Общо взето винаги има какво да се прави в Path of Exile.

Може би най-привлекателният аспект на игра та е, че тя е абсолютно безплатна

Спокойно, не е Pay to Win. Още от самото начало авторите бяха непреклонни в желанието си да финансират заглавието чрез микротранзакции от напълно козметично естество. С други думи – няма предмети, които увеличават трупането на опит, нито пък такива, които правят оръжията ви супер мощни. Имате възможност да си купите различни ефекти за предметите ви, по-специфични анимации за уменията и т.н. Разбира се, бъдещето на Path of Exile зависи изцяло от геймърите, които трябва да продължават да играят и да подпомагат финансирането й с въпросните микротранзакции…

В заключение – Grinding Gear Games са свършили отлична работа с Path of Exile. Да, тук и там откриваме по някой и друг проблем, но като цяло геймплеят е страхотен. Ако търсите нова екшън-ролева игра, в която да забиете зъби и нокти с дни наред, това е заглавието за вас. Без съмнение Path of Exile е сред най-добрите в жанра. 

 
системни изисквания
x86-съвместим процесор с тактова честота 1.4GHz, видео карта NVIDIA GeForce 7800 GT или ATI Radeon X1950 Pro (или по-добра), 2 GB RAM, Windows XP SP3/Vista/Windows 7/8
напиши коментар
 

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 01.12.2013, 09:58 ?. :

Path of Exile е това, което трябваше да бъде Дебило 3, ако искаше да е верен на своето име и на своите фенове.

216 мнения
профил »
Nikeca каза на 01.12.2013, 21:13 ?. :

УУУУУУУУУУУУ Малоумниииииииииииииииик :))))))))))

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 02.12.2013, 09:57 ?. :

Интересно ми е какви щяха да бъдат реакциите, ако Path of Exile наистина се казваше Diablo 3 и струваше $50, a Diablo 3 имаше друго име и беше безплатна.

320 мнения
профил »
radqtor каза на 02.12.2013, 13:08 ?. :
Редактиран на 02.12.2013, 13:09 ?.

a kak kvi ? horata shtqha da revat che grafikata e grozna dvijeniqta leko durveni
i che im e slojno skill tree-to
no ako tova beshe igra na blizzard pone e qsno che shteshe da e polirana
ot kum grafichno otnoshenie

inache i az mislq che ima prekaleno mnogo svetli zoni trqbva i malko poveche darkness

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 02.12.2013, 13:30 ?. :
Редактиран на 02.12.2013, 13:34 ?.

@ Sentry - Аз мисля, че пак щеше да се продава толкова добре колко сега Д3, с тази разлика, че хората нямаше да окапят след втория месец.

ПоЕ има потенциала на Диабло 2 и отгоре още. Имаш хиляди варианти за създаване на герой, имаш читав ендгейм, има всякакви ивенти, почти няма безполезни предмети и изглежда ще има още безплатно съдържание години наред. Определено е нещо, което не може да се подмине ако си фен на жанра.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 02.12.2013, 18:40 ?. :

Можеш ли да докажеш, че Path of Exile има по-добър retention rate от Diablo 3?

И това с нямането на безполезни предмети не го разбрах. 99%, че и повече, от предметите, които намираш в Path of Exile са напълно безполезни.

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 05.12.2013, 20:29 ?. :

Нито една от двете игри не е достатъчно добра, за да оправдае голямото чакане на което Blizz подложиха феновете си за енти път.

161 мнения
профил »
bloodelf89 каза на 01.12.2013, 13:26 ?. :

Да така е PoE е страхотна игра вманиачаваща със всеки аспект с актовете и с PvP то!

320 мнения
профил »
radqtor каза на 01.12.2013, 14:07 ?. :
Редактиран на 01.12.2013, 14:10 ?.

:D momcheta ako iskate davaite da pravim ili da se nabutame v nqkoi BG guild
che tarsq no ne namiram

PS: shte ima li act 4

edit: drugpat trqbva da cheta reviewto predi da pisha - da shte ima

90 мнения
профил »
Slackers каза на 05.12.2013, 18:00 ?. :
Редактиран на 05.12.2013, 18:00 ?.

Еми ние сме се събрали скромна група 5 човека купил съм 3 таба за гилда за сега и така ако някои има желание да пише на NoNeGoDie или godmodebeta. 3 героя 70ки сега си разцъквам nemesisa нещата са мн добре

199 мнения
профил »
StupidJupiter каза на 01.12.2013, 17:04 ?. :
Редактиран на 01.12.2013, 17:09 ?.

Играта е супер. Започнах я отново на по-висока трудност и чакам да видя докъде мога да стигна с моя „дядка” :-)

140 мнения
профил »
NapipaiGO каза на 01.12.2013, 17:13 ?. :

кажете някой БГ гилдия , и аз я започнах ;))

161 мнения
профил »
bloodelf89 каза на 01.12.2013, 18:03 ?. :
Редактиран на 01.12.2013, 18:06 ?.

mi da trqbva neshto da se saberem

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 02.12.2013, 14:04 ?. :
Редактиран на 02.12.2013, 14:05 ?.

Sentry каза на 02.12.2013, 09:57 ?. :

Интересно ми е какви щяха да бъдат реакциите, ако Path of Exile наистина се казваше Diablo 3 и струваше $50, a Diablo 3 имаше друго име и беше безплатна
================================================= =====


Интересно ми е, ако двете игри бяха излезли по едно и също време, с произволни имена, но без аналогия с Диабло, и на сходна цена, коя щеше да се продаде по-добре?

Толкова ли е болезнено да се признае, че Д3 се продаде заради името, а не заради качествата си, по които отстъпва на ПоЕ?

216 мнения
профил »
Nikeca каза на 03.12.2013, 19:24 ?. :

Тъпаааак :)))))))))))

140 мнения
профил »
NapipaiGO каза на 02.12.2013, 14:14 ?. :
Редактиран на 02.12.2013, 14:20 ?.

тази която е направена от близърд ще продаде много повече ,независимо дали играта е добра или не .

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 02.12.2013, 16:27 ?. :

Не и ако се казва Диабло IV.

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 05.12.2013, 20:32 ?. :

Е нея няма да доживеем да я видим, така че са излишни всякакви дебати.

72 мнения
профил »
Trololol каза на 02.12.2013, 22:03 ?. :

@ Sentry Голяма част от предметите които ти си мислиш,че не стават за нищо са всъщност или бели предмети с високо качество които могат да бъдат превърнати в rare и unique,или са част от рецепти за които най-вероятно изобщо не си чувал.Да не говорим,че има магии като Animate Guardian и Animate Weapon,които ти позволяват да използваш предмети разпръснати по земята като ги "съживяваш" и по този начи те почват да се бият на твоя страна.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 03.12.2013, 02:19 ?. :

Nope, 99% от предметите са бели или сини, без quality процент или смислен link, който да ги превърне в полезни при barter. Това нямаше да бъде толкова зле, ако въпреки това не беше задължен да събираш поне някаква част от тях за да прокопсаш, поне донякъде, с некадърната икономика на играта, където имаш trade на услуги, и то с random резултат, а не на пари. Като цяло с тази trading система играта ти губи времето, което аз лично най-много мразя в една игра.

320 мнения
профил »
radqtor каза на 03.12.2013, 03:33 ?. :

igrite sa za gubene na vreme

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 03.12.2013, 09:18 ?. :

Sentry каза на 03.12.2013, 02:19 ?. :

......... Като цяло с тази trading система играта ти губи времето, което аз лично най-много мразя в една игра.
========================================= =============

Еми... да, Аукциона в Диабло 3 е къде, къде за предпочитане. Няма item hunting, няма губене на време, седиш в RMAH и си пазаруваш предмети. Чиста работа!

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 03.12.2013, 09:33 ?. :

Не ми е проблем grind-енето на item-и, проблем ми е grind-енето на услуги като identification, gamble, town porta, respec и т.н., особено с малоумно малкия инвентар и trading система, в която трябва да си общо взето работник в data processing докато играеш. Игрите не са за губене на време - те са за приятно прекарване на времето ти, за разпускане, и когато една игра те кара да вършиш неприятна работа, само защото един от създателите и е на мнение, че нещо съвсем естествено като търгуването трябва да бъде трудно, тогава има проблем с играта.

72 мнения
профил »
Trololol каза на 03.12.2013, 15:57 ?. :
Редактиран на 03.12.2013, 15:57 ?.

@ Sentry Очевидно е,че нищо не разбираш от играта.Предполагам,че е прекалено сложна за теб и нямам време и нерви да ти обяснавам подробно,затова ти предлагам да се върнеш към Диабло 3.Там нещата са простички,няма да се тормозиш и да си използваш мозъка. ;)

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 03.12.2013, 19:01 ?. :

Очевидно не разбирам нищо от играта, затова съм единствения, който говори конкретно за системите и, докато всички други са пощурели да хулят Diablo 3 без да прилагат каквато и да е аргументация за да оборят аргументите ми. Да, Diablo 3 има проблеми, но това не значи, че Path of Exile няма. Ако трябваше да играя една от тези две игри задължително, тогава може би щях да избера Diablo 3, защото въпреки че PoE има по-добра skill система, факта си остава, че също тя ти губи времето с тон задължителни неприятни дейности и busywork.

BTW по последни новини от 4 милиона регистрирани в PОE дневно играят по 250 хиляди, което ще рече 1/16 от общо създалите акаунти играят всеки ден. При Diablo 3 имаше подобна статистика през май месец тази година - тогава имаше около 12 милиона продадени бройки и около 1 милион играещи всеки ден.

72 мнения
профил »
Trololol каза на 03.12.2013, 20:08 ?. :
Редактиран на 03.12.2013, 20:12 ?.

@ Sentry Усещам,че за теб всяка друга дейност освен трепане на чудовища е досадна и ти губи времето.Включваш на "авто пилот",трепеш,събираш каквото падне,повтаряш.Май забравяш,че освен Hack n Slash играта е и RPG.Нямаш си представа колко малко знаеш за нея.Играя я от 2 години и все още намирам тук-там някой друг чалъм и нещо ново.Съжалявам,но PoE не е за всеки.Пак повтарям Диабло 3 е правилният избор за теб.

320 мнения
профил »
radqtor каза на 03.12.2013, 21:08 ?. :

toq puk ... argumenti iskal
diablo 3 sucks kvo she ti se zorq s argumenti za nqkva sharena igrichka

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 03.12.2013, 23:28 ?. :

Съжалявам те, че толкова бавно схващаш правилата на елементарна игра, че след 2 години в нея още не можеш да се ориентираш. Аз харесвам RPGта, но не ми се нрави ролята на клошар, който рови из боклука и дава определени отбрани боклуци на вторични суровини за да оцелее.

72 мнения
профил »
Trololol каза на 04.12.2013, 00:15 ?. :

И ето,че стигнахме до кулминацията на този безсмислен диалог.Sentry показа своята ниска интелигентност и невежест.Аз спирам до тук.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 08:05 ?. :

Пак задавам въпроса - как така с моята ниска интелигентност и невежест съм единствения, който говори за конретни механики на играта и дава примери в нея? Да не би да ти е трудно да обориш аргументацията на глупав човек като мен? Колко умен си ти тогава?

161 мнения
профил »
bloodelf89 каза на 03.12.2013, 09:02 ?. :

че това е най интересното в играта че няма парични единици уникалните предмети падат по често не са като преди 1 път на седмица а и магиите падат по често

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 03.12.2013, 10:33 ?. :

Дай тогава разкараме паричната система и да разменяме яйца за домати и месо за чистене на кенефа.

166 мнения
профил »
waaaagh каза на 03.12.2013, 10:34 ?. :

Ето го и моя дълбокомислен коментар: Таа игра ма кефи. Тва е.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 03.12.2013, 17:00 ?. :
Редактиран на 03.12.2013, 17:12 ?.

Подкрепям Sentry и това казва за trading системата и безполезния гиър. Това да обяснявам защо точно е безумна, ще отнеме прекалено много време, а и надали ще убеди някое фенче в правотата ми, та ще си го спестя...just my 2 cents.
Това дето не го разбирам, конкретно в ревюто, е онази част с въхваляването на "7 великолепни героя".
Ъ...?
Тоз дето е списвал, това може би му е първото RPG ли, що ли ?
Вместо седем великолепни героя, имаме един герой с седем скина, тъй щото в крайна сметка няма абсолютно никаква разлика кой точно ще си избереш - до средата на Акт 1 може да си го натамадил едно към едно да бъде като кой да е от другите класове.
Сори, въпрос на вкус, но това избора ми на човече в "ролева" игра да е изключително и само козметичен, няма как да ми хареса :)
*Нали, това без да оплювам играта, или да правя нелепи сравнения с други заглавия, по свой начин PoE е наистина уникална...

P.s - Изсилих се, нека да не е до средата на Акт 1 това с промяната :)

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 10:41 ?. :
Редактиран на 04.12.2013, 11:40 ?.

Много мразя casual-чета да изкaзват мнение за играта с мисълта, че знаят нещо за нея. Висок i-level white в много случаи е по-ценен от rare или unique заради крафтинга, но за да знаеш това трябва да разбираш от играта... Било задължително да събираш всичко......... Целта на PoE е да вземеш ценния loot и да го up/sell/use, а не да носиш всеки траш обратно в града, ако си имаше малко представа щеше да знаеш, че продавайки този траш печелиш само най-евтиното currency, което не си заслужава. A сравнението между ingame currency и irl currency беше голям смях.
Когато единственото ти занимание извън битките е crafting, логично е единствената валута да бъде crafting materials.
Другият пък казва, че нямало разлика в героите ROFL. Толкова пък да си нямаш представа какво правиш, че чак ми става жал.. Да всеки герой може да достигне до всеки keystone, обаче истината е, че ако не знаеш от къде да започнеш този герой НЯМА ДА СТАВА ЗА НИЩО, тъй като ще използваш 50 пъти по-неефективен път за достигането на дадените keystones от друг клас. Читав summoner става само от witch/scion/shadow например. Това е безспорно една от най-добрите class системи евър, а да не говорим за skill gems.... Видимо е, че нямате желание да се научите на по-сложни механики или нямате капацитетa за това, така че за вас ще бъде по-добре да се придържате към нещо по-кежуъл като D3.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 04.12.2013, 11:47 ?. :
Редактиран на 04.12.2013, 11:47 ?.

Не се хаби да обясняваш, който е искал вече е играл играта и е преценил сам за себе си. Не е като да трябва да си плати преди това. Тоя разговор и друг път се е водил, само че под някоя новина за Диабло 3. Резултата си е все същия - Диабло 3 е по-добрата игра... /ахем/.

Според мен лично, ПоЕ е за хората, които искат нещо повече от жанра. За останалите си има достатъчно други игри.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 14:43 ?. :

Нека започна от малко по-далеч, защото ми писна от хора, които не четат. Проблемът на Path of Exile не е в бойната система, skill системата, skill tree системата, stat системата, item системата, loot системата, crafting системата или map системата. Всички те са страхотни и ги харесвам много. Проблемът на Path of Exile е в малкия инвентар и в Barter системата.

За да не ти харесва barter системата на PoE първо трябва да я разбереш, да разбереш какво носи, да оцениш предимставата и недостатъците и.

Да, висок level бял item(по-често с конретен полезен chain) може да бъде по-ценен от висок левел rare или unique, защото може да бъде craft-нат до конкретен висок level rare item, но това се прави много рядко, защото е много скъпо. Белите, сините и rare item-и без някакъв особен chain или quality са почти винаги безполезни, но все пак трябва да ги събираш за vendor рецепти, за да си набавиш необходимите orb-ове за crafting. Този процес е тегав и изключително незабавен - рецептите са множество и искат много разнообразни item-и с някои характеристики, които не винаги са видими на пръв поглед, особено когато става дума за рецепти, които са комбинация от няколко почти напълно несвързани item-а. Тъй като повечето рецепти изискват разнообразни item-и, се налага и нуждата да организираш събраните item-и и съответно периодично да проверяваш за какви рецепти си събрал компоненти. За casual играчите тази система не би била проблем, тъй като те не биха задълбали достатъчно в crafting и barter системите. За сериозни играчи с много време за игра това също не би представлявало проблем, защото... най-простото обяснение е, че са фанатични - те ще направят всякаква глупост за да са по-добри. Проблемът е за хора като мен, които искат да играят сериозно, но не искат да прекарват 25% от времето си в играта в организиране на инвентар, stash и зяпане на цветни точки и имена на паднали предмети. Както казах преди това за мен представлява ровене в тонове боклуци за да намериш малко количество конкретен боклук, който може да бъде замемен за нещо полезно.

От друга страна barter системата няма никакви предимства. Една нормална monetary система би разрешила всички проблеми на barter системата, без да отнеме нищо от играта - всеки един тип currency item в PoE в момента може да се оцени спрямо някаква универсална валута. И да, сравнението с истинския свят е на мястото си, защото проблемите от играта и от света, в който живеем, са напълно съпоставими, дори еднакви. В момента имаме парична система, защото на хората им е писнало да търсят човек, който отглежда домати, на когото му трябва вълна.

Колкото до коментара на VK_, че PoE е игра аз тези, които искат повече от жанра - според мен PoE предлага малко по-добра кустомизация от другите игри в жанра и това е всичко. На техническо ниво играта е под конкуренцията от последните 1-2 години. Това, което я прави уникална във вашите очи, е възможността много лесно да осереш героя си.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 05.12.2013, 17:08 ?. :
Редактиран на 06.12.2013, 01:38 ?.

"Това, което я прави уникална във вашите очи, е възможността много лесно да осереш героя си."

Почти ме уцели тука =) Ще допълня още малко, за да се изясним. Това, че можеш да осереш героя си е страхотен плюс. Повечето от любимите ми игри (например Фолаут, Арканум и дори Солкър) също имат това свойство да си "отмъщават" за некадърното менажиране на геройчето ти т.е. има значение какво правиш и играта те възнаграждава за допълнителните усилия. Прибави и инвентарния тетрис в този микс и летвата на трудността се вдига още повече, съответно и удоволствието от постигнатото е по-голямо. На пръв поглед т.н. "ровене в боклука" е сложен и трудоемък процес, но това не е така - с всичко се свиква. Освен това, когато последно играх (може би 2 месеца преди премиерата), вече бяха направили възможно преглеждането на предмети без да ги взимаш в инвентара, което улеснява нещата за хора с твоите предпочитания.

Защо предпочитам бартер системата пред стандартната монетарна? Ами, при бартер всеки сам определя стойността на предметите и орбовете, които притежава въз основа на това какво количество от тях има в сандъка си или колко често ги намира, което гарантира и много възможности за добри сделки. При монетарната система, (особено в онлайн игрите) има една такава тенденция, да натрупваш тонове злато, с което нямаш какво да правиш в късните етапи на играта. Всеки събира злато - от първия до последния играч - това злато се пести за "далавери" и в крайна сметка никога не изчезва, а само се множи и прехвърля, което естествено генерира девалвация във виртуалния свят на всяка игра, ползваща тая система. Обратно на системата с бартера и орбовете в ПоЕ, девалвация и инфлация няма, понеже има няколко разновидности (нещо като различни видове злато) и тъй като всичко е РНД (рендъм нъмбър дженерейтър) не може да им фиксирана стойност... е разбира се има някаква относителна честота на дроп и едни орбове се намират по-често от други, но това не значи, че най-често намираните са най-безполезни. Всъщност няма безполезни орбове. И тъй като орбовете се придобиват и от бартер с предмети - няма и безполезни предмети.

Как обаче да съберем всички предмети, които намираме в този тесен инвентар? Еми - не може. Друг плюс на играта, е отсъствието на принципа "И вълка сит, и агнето цяло.". Не можеш да си всичко едновременно, за това трябва да планираш действията си - нещо, което обожавам да върша и в истинския живот. Това е универсално изпитание за способността на играча да приоритизира действията си в зависимост от целите си. Пример с хаос орбове: Да речем, че задачата ти за деня е да се сдобиеш с такъв. Освен директния дроп, има и няколко други начина. Шардовете, които взимаш от предмети с определени съфикси/префикси. Пример за това са сънджън фласк-овете (ако не ме лъже паметта). Събираш "бели" фласкове и ги правиш "сини", доста често получават Сърджън префикс, което ти гарантира шард, а шардовете винаги стават на орбове. Предмети с маджик файнд са адски полезни за този тип работа. В тоя смисъл няма безполезни предмети или по-ценна валута.

П.П. Ясно е, че няма да си променим мнението един другиго, затова не очаквам отговор, нито пък ще поставям въпроси, но е абсурдно, за заклеймяваш играта за слаба, само защото не използва стандартната обменна единица.

TL;DR - Играта е по-скоро трудна, има бавно начало, изисква време и целенасочени действия, за да има добри резултати. Точно тези и качества ме привличат.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 23:56 ?. :

Не съм казвал, че играта е слаба - напротив, на няколко пъти казвам, че е добра и има много положителни страни, но barter системата за мен е един огромен минус, който трябва да се отбележи.

Както казах преди системата ти губи времето - дори ако можеш да свикнеш с това времето пак си отлита. Аз лично не мога - имам прекалено малко време за да позволя игра да ми го губи по такъв начин. От друга страна пък не я намирам за сложна и предизвикателна, затова справянето ми с нея води само до умора, а не до задоволство. За мен има два начина да се разрешат проблемите ми с barter системата интересна. Единият вече го споменах - да се премине към стандартизирана система. Другият е да се направи системата достатъчно сложна, че единствения начин да прокопсаш в играта е да знаеш точно какво взимаш и защо го взимаш, като се махнат безполезни item-и като id scrolls и town portal scrolls(и двете услуги да се направят безплатни и да се съсредоточят нещата върху събирането на определени типове колекции от item-и без да е необходимо да събираш trash loot за каквото и да е било).

Иначе според мен е въпрос на време да се получи обезценяване на предметите, тъй като може да се гринди валута с постоянен rate без ограничение и колкото повече хора играят, толкова повече валута ще се натрупва, просто все още не се е стигнало до там. При някои други игри, да речем например Diablo 2, нямаш добри sink-ове за златото, нямаш добри начини да го изхарчиш, и затова то се натрупва. Ако имаш безкраен sink за валута, тогава ще имаш и стабилна икономика. Path of Exile е близо до това, но все пак не е там. Самият начин на придобиване на валутата пък смятам, че би затруднил въвеждането и балансирането на нов тип sink.

Колкото до това, че всеки определя колко е ценно нещо за него... да, донякъде е така и все пак има що годе константно отношение на цената между различните валути. Това се дължи и на това, че има "стълба" на валутата. Ако такава нямаше, тогава нещатата щяха да стоят по много различен начин и може би нещата щяха да са по-добре.

Иначе БЛАГОДАРЯ за аргументираното и смислено мнение. Имам нужда да чета такива. Колкото до това, че не бихме променили мнението един на друг - мисля, че грешиш. Виждането на различно мнение и разбирането защо то е такова винаги променя твоето.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 15:26 ?. :
Редактиран на 04.12.2013, 15:28 ?.

Значимите vendor рецепти са 2-3 и нито една от тях не включва траш айтъмс, а и в никакъв случай не са задължителна част от играта. Така че теорията ти за събирането на боклук е глупава.
Хората, които се интересуват достатъчно от играта много добре знаят съотношенията между различните currency orbs, така че парите не биха променили нищо, ако приемеш примерно 1exalt за 1000gold и 1gcp за 100, то дали цената на един армор ще е 1exalt и 1GCP както е в играта или ще е 1100 gold няма да е от никакво значение. Това е един изцяло стилистичен избор на създателите, който по-никакъв начин не се отразява негативно на играта.
Сравнението ти с домати и реални блага е глупаво x2. В реалния свят хората предлагат различни услуги и производствo.Tова е причината парите да ни бъдат нужни, защото не всеки има домати или възможност да предложи дадена услуга.
В играта всеки един предлага и има достъп до едни и същи неща. Или на прости думи ако всички имахме само домати и картофи и това бяха единствените неща, които се търгуваха то и ние нямаше да имаме нужда от пари.
Механиките в играта са далеч по-дълбоки и сложни от, което и да е друго arpg, но определено нямам времето да ви разяснявам и тях.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 16:06 ?. :

Разликата е, че ако имаше обединен-a currency нямаше да се налага за 1 orb of alchemy да трябва да направя поне 9 trade-а с NPCта в 3 града, когато част от компонентите ми са в orb of transmutation. Затова казвам, че системата ми губи времето и нямам нерви за това.

Сравнението с реалността е напълно умесно, защото това, което виждаме в играта е опростена версия на реалната ситуация, но пак достатъчно сложна, че да дразни.

Системата не е просто стилистична, а реално пречеща за нормална игра. Както казах и преди - ако имаш достатъчно време системата няма да те дразни, защото ще отделиш времето да правиш тъпотиите, които изисква играта. Въпреки това е факт, че съществува по-добра система, която ще спести много главоболия.

Иначе не се и съмнявам, че точно ти ще твърдиш, че игра, за която си се фанатизирал, е много по-сложна от която и да е друга в жанра. Имам чувството, че когато нещо на теб ти е сложно, смяташ, че на всички други им е сложно.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 16:23 ?. :

Изреди хиляда оплаквания и сълзи, казвайки че му е сложно и накрая ми казва, че на мен ми е била сложна въпреки, че нямам никави недоволства от нея, ебати тъпия недонос си. Аз си те знам де, но какво да се прави. Това, че играта е с по-дълбока механична система от, което и да е друго arpg е не само мое мнение, а на 90% от хората докосвали се до PoE, било то играчи от Diablo 3, TL и тн. Както казах хората не се оплакват от trading системата и нямат проблеми с нея, защото не я намират за сложна. Придържай се към по-прости концепции и не се тормози.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 16:36 ?. :

Не съм казвал, че играта е сложна абсолютно никъде. Оплаквания нямам, имам критики към играта, които са, че губи времето на играещите. Има много други, които имат същата критика към играта и обикновено те играят въпреки нея или не играят, защото играта не притежава нищо, което да е толкова стойностно, че да могат да и простят губенето на времето.

Колкото до играта - общото мнение е, че играта има добри възможности за кустомизация от конкуренцията си, но това е различно от сложност и дълбочина на механиките. Естествено, ти нямаш капацитета да различиш двете, както нямаш капацитета да различиш и неудобсво от сложност.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 16:42 ?. :

Не моето момче, общото мнение е, че играта има по-дълбоки механики от всички модерни arpg-та и това е във всеки forum/stream/video, но ти си прекалено прост, за да си имаш понятие от тях. Отвори си малко очите и излез от мъзето, може и да разбереш, че твойте виждания се споделят от единици, който просто не искат да осъзнаят, че нямат възможността да се справят с по-взискателни концепции. Точно като теб.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 17:46 ?. :

Nope. Казват, че има по-добра кустомизация, а не че има по-дълбоки механики. Проверих.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 18:08 ?. :
Редактиран на 04.12.2013, 18:14 ?.

Хахаха проверих вика, не съм си и мислил, че съществуват толкова жалки и тъпи индивиди като теб. Къде провери и бе смешник. Да си чувал за Kripparian? ZiggyD? Или ввсеки review сайт. Проверих вика. Ти си под дъното просто...

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 18:19 ?. :

Проверих няколко теми във форумите на Path of Exile, Diablo 3, Torchlight 2, NeoGAF и steam, където случайни хора казват мнението си за различните игри. И не, не съм чувал за тези индивиди, нямам и интерес към тях и дейността им.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 18:41 ?. :

Еми като нямаш интерес стой си тихо в дупката и не подскачай.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 21:11 ?. :

Чакай малко. Казваш "общото мнение" и когато ясно се види какво е общото мнение, цитираш две имена на някакви псевдоизвестни люде, за които на общата публика не и пука и като цяло цитираш "общото мнение", защото не можеш да формираш две смислени изречения на кръст за да защитиш своята гледна точка. Кой е в дупка? Аз, като мисля сам за себе си, формирам мнение на база игра, наблюдения и сравнения и мога да го аргументирам без проблем, или ти, който само обижда безпочвено?

И да, ествено, че аз съм ти виновен, че как може ти да грешиш за нещо или да правиш нещо не както трябва? Но в действителност се замисли, колко жалко изглеждаш отстрани.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 21:57 ?. :
Редактиран на 04.12.2013, 22:03 ?.

Много ясно, че в форум на PoE се защитава тя и в форум на D3 близз гъзолизците, който дори не са докосвали играта ще претендират за обратното. Толкова време да не се научиш да четеш е смешно. Двама човека видя, а частта със всеки review сайт как я пропусна? Всеки може да каже "аз прочетох някъде там това онова и то е ТАКА"!
Аз ти давам КОНКРЕТНИ примери, а не общи приказки царвуланко и мога да ти дам още поне 10. Аз моето мнение си го имам далеч преди това, а изброяването е за да покажа на ограничената ти особа Конкретни хора, които мислят по този начин. тъй като претендираш за общо мнение. Хора който имат досег до всички тези игри и ясно казват, коя намират за по-задълбочена. Това са хора, които със сигурност са по-наясно с задълбочените механики на тези игри от хора с минимален опит, в която и да е от тях. Ти виждаш ли се изобщо?

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 04.12.2013, 22:20 ?. :

Хората намират играта по-дълбока от страна на кустомизация, а не от страна на механики. Научи се да правиш разлика.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 04.12.2013, 22:36 ?. :
Редактиран на 04.12.2013, 23:07 ?.

А бе ти адекватен ли си нещастник ??? ДА ТИ ГИ ИЗРЕЖДАМ 1 по 1 ли бе?

Probably the best action rpg out there, much deeper than Diablo 3 and completely free.

Once you get a hang of the numerous systems, Path of Exile becomes one of the best action-RPG experiences you can have.

Deep, challenging and technically superior, the game is a worthy Diablo successor.

И това са просто random ревюта.

Да ти линкна youtube или twitch на всеки, който говори специално за МЕХАНИКИ? Ти дори изрично да чуеш думата пак не го приемаш бе идиот, ти си недостижим,

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 01:05 ?. :

Прочети ревютата, които цитираш да видиш за какво говорят, идиот прост. И говориш за "общото мнение", не за мнението на 3ма ревюиращи в metacritic(със скапан превод на цитатите при това) и за петима типа в youtube, които изкарват пари, защото хора с ограничен капацитет като теб не могат да се справят с елементарна задача за намиране на оптимален път в граф.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 11:07 ?. :
Редактиран на 05.12.2013, 11:41 ?.

А бе педерасче недоклатено, как може да си толкова неграмотен бе. Това са примери и ти казвам, че мога да ти дам още много, всеки път ми дигаш бройка първо бяха двама после осем колко ще ти стигнат за общо мнение царвулко??? И аз мога да кажа като теб, че във всички форуми пише, че PoE има по-добри механики и да не давам никакви доказателства КАТО ТЕБ. За какъв скапан превод ми говориш като са директни копия на заглавия калъфче.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 11:43 ?. :

Не можеш да даваш конкретни примери за "ОБЩОТО МНЕНИЕ"! Няма значение колко хора мога да изкажат едно мнение, ако те не са избрани на случаен принцип, то те не репрезентират генералната публика. Ако се постараеш можеш да изкараш и стотици хора, които вярват, че земята е плоска. Това, че може да го направиш нито значи, че това е така, нито значи, че общото мнение е такова.

Аз няма нужда да доказвам общото мнение, защото то е такова каквото е - може да се провери лесно, по начина по който съм го направил по-рано - отиваш на няколко случайни места, където хората говорят за такива игри и проверяваш какви са мненията им.

И истината е, че Path of Exile не може да бъде по-дълбока от която и да е игра в жанра, понеже тя не се различава съществено от която и да е игра в жанра.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 11:55 ?. :

Много ти е труден мисловния процес. Аз мога по същия начин като теб да кажа, че съм видял тук и там на прозиволни места мнения и ти няма да можеш по никакъв начин да ме обориш. Аз ти давам конкретни виждания, а не общи приказки.
Истината, е че тя се различава достатъчно и има много механики, който D3 няма. И обратното е вярно, но в много по-малка степен и именно за това PoE има по-дълбока система във всяко едно отношение.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 12:43 ?. :

Момче, не е въпроса какво ще кажеш, а какво е там. Общественото мнение е нещо константно, то не може да се доказва, а служи за доказателство само по себе си. Опряхме до него само защото си прекалено глупав да защитаваш сам тезата си.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 13:44 ?. :
Редактиран на 05.12.2013, 13:49 ?.

Педалче ти си НАЙ-ПРОСТОТО същество, което е писалпо в този сайт бе. ТИ МОЖЕШ ЛИ ДА ЧЕТЕШ?? АЗ ти казвам, че съм прочел рандъм коментари във всичките изброени от теб форуми и те казват това, което и аз твърдя царвулко. Има ли значение, че аз го казвам ако не давам доказателтво за това, че нещата по форума стоят така? - НЕ, няма. Ти раздвоение на личноста ли имаш или просто си противоречиш, куха лейка? Аз ти обяснявам това, че когато ти казваш, че си прочел нещо еди къде си без да го доказваш, мнението ти е 100% ирелевантно.
Сега в последния си коментар ми казваш абсолютно същото, същото това, което АЗ ти обяснявам от часове, трагичен си. От значение са само ДОКАЗУЕМИТЕ НЕЩА НЕДОНОС. Още на 10-тия рандъм коментар в NeoGaf имаше мнение, точно за това, че POE има по-добри МЕХАНИКИ от D3.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 14:15 ?. :

Така, обяснявам го още веднъж бавно, като за идиоти - общото мнение е мнението, което е доминантно в обществото. То може да се провери лесно като се изберат по случаен начин голям брой хора и да се провери тяхното мнение по дадения въпрос. Всеки може да го направи, ако има достъп до мнението на хората, и интернет е ти дава тази възможност. Не е необходимо да се доказва, защото всеки може да го провери сам за себе си.

Тъй като запитването е направено към голяма бройка хора, могат да изникнат голям брой различни мнения по дадения въпрос. Това, че дадено мнение присъства в множеството от отговори, не значи, че то е доминантното в обществото. Доминантното мнение е това, което се изказва най-често и често може да има две или три такива.

Аз лично не харесвам общественото мнение като доказателство, но опряхме до него, защото си прекалено глупав, за да докажеш аргументацията си по какъвто и да е друг начин, но дори и то не подкрепя тезата ти.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 14:37 ?. :
Редактиран на 05.12.2013, 14:40 ?.

Ти си най-тъпото животно бе момче. Аз казвам, че ОМ подкрепя тезата ми, ти казваш, че не я подкрепя и двамата проверяваме едно място, значи единият лъже нали царвулко? Аз казвам, че мога да го докажа ти само повтаряш едно и също, виждаш ли разликата? Аз доказвам, че нещата, който говоря същестуват и давам примери, ти казваш, че не съществуват и не се аргументираш. Казваш, че всеки може да провери, аз го правя и те оборвам, а ти отговаряш - ами не аз виждам, че не е така. Толкова си ограничен, че не можеш да разбереш, че думите ти са празни ако не можеш да го докажеш, а не че ом трябва да се доказва. ОМ е там и то е ОБРАТНО на думите и именно за това ти не можеш да дадеш никакви конретни примери, а само да казваш- да има някъде място, което подкрепя моето мнение, дори и да не го намерите то е там и е по-реален фактор от вашето място. Много си жалък. Не себе си ли разясняваш термините? Защото явно не ги разбираш.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 15:05 ?. :

Опитвам се да ти обясня, че не можеш да докажеш какво е това легендарно общо мнение, защото то си е там като цяло, а тук може да се дадат само конректни примери, които няма как да са ВСИЧКИ, и които не показват какво е мнението на обността като цяло, защото събираш тези мнениея с определена цел. Казал съм къде си се ровил за да видя, че грешиш, всеки друг може да го направи за да види същото. Нямам намерение да пускам представителна извадка и да правя диаграми за това кой какво казва за Path of Exile в сравнението и с други игри, защото е безсмислен труд.

И забележи, в момента не спорим дали механиките на PoE са по-дълбоки от тези на другите игри, в момента спорим за това дали хората мислят, че механиките на PoE са по-дълбоки от тези на другите игри, което е безсмислено.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 15:27 ?. :
Редактиран на 05.12.2013, 15:28 ?.

Може да се докаже мнението на хората, които го имат. Ти говориш за всички, но въпросат е там, че не всички имат мнение по темата. Общото мнение в случая е мнението на хората, които имат досег и до двете игри и имат достатъчно понятие от техните механики.
Когато НЯМА човек, който да казва, че D3 има по-задълбочени системи от POE дори и 2-ма да са на страната на PoE, както самият ти каза тяхното мнение е доминантно или с други думи общо.
Забавно е, че казваш, че е безсмислено след като ти развиваш тази теория, whatever..

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 15:35 ?. :

Въпросът на който се отговаря в случая е "Сравнете PoE с другите игри от жанра(Diablo 3, Torchlight 2, etc)". Ако има 0 казали, че Diablo 3 има по-дълбоки механики от Path of Exile, 2ма казали че PoE е по-дълбоко от D3 и 100 казали, PoE има по-добра кустомизация на героя, а D3 има по-добра бойна система, тогава имаме 2ма казали, че PoE е по-дълбока от D3, 0 казали обратното и 100, които смятат, че в двете игри дълбочината е еднаква, затова не са коментирали.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 15:53 ?. :

Никой не се интересува от хората без мнение. Това, че не са коментирали означава, че не са фактор. Общото мнение е на тези, които го изказват, а не на тези, които си мълчат.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 16:18 ?. :

По твоята логика общото мнение на хората в тази тема за currency системата на Path of Exile е, че тя е малоумна, защото 2 човека са изказали това мнение и само 1 се е изказал против него.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 16:42 ?. :
Редактиран на 05.12.2013, 16:42 ?.

Започнал си да разбираш май, с много мъки. Да ако гледаме коментарите в PCMania общото мнение ТУК, за trading системата, е негативно. За радост, обаче PCMania не е единствена.

1848 мнения
профил »
Sentry каза на 05.12.2013, 17:01 ?. :

Не, идиот такъв, мнението за trading системата в PCMania не е негативно, защото въпреки че няма много експлицитно несъгласили с моето твърдение, повече потребители очевидно са изявили несъгласието си с мен и са показали добри чувство към играта, което значи че те нямат проблем със системата. Заключението е базирано на неправилна логика, твоята неправилна логика, а не на факти.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 05.12.2013, 17:07 ?. :
Редактиран на 05.12.2013, 17:54 ?.

Как разбра, че повечето потребители на PCMania са несъгласни с теб по trading темата, когато само трима са изказали мнение по нея бе идиотче????

90 мнения
профил »
Slackers каза на 08.12.2013, 19:05 ?. :

Айде да се включа и аз...понеже преди има няма година и половина споменах за играта и много хора ми се смееха....аз не виждам Sentry за какво спориш поиграл ли си играта не 1-2 дена наистина да и се отдадеш...МАЙ НЕ...за шибаната трайд система мога да кажа, че е много добра и има много логика.Второ "99% от итемите са неизползваеми"...отново пълна глупост...да ви открехна итемите с процент quality се събират до 40% ако събереш сбор от итеми взимаш едни нещица наречени Armourer's Scrap(но сега няма да ви отварям за всички рецепти)...да не говориме че вендорите са нещо като харадрик куб...и има хиляди рецепти...но то трябва да се чете... а за ревюто мога да кажа, че е много постно играта имаше бета 2 години и само 40 реда няма проблеми... не виждам да се отделя внимание маповете и евентите...има много неща които може да се говори..а това че няма голд за много хора е паника и "лелелел какво ще правиме няма голд" да не говориме, че създателите мислят за играча не да му вземат парите...тази игра е рядкост във всяко едно отношение...от независимото студио GGG до играта,че не е P2W...Просто събираш си итемите обработваш си ги и имаш матове които разменяш за итеми сега най се трейдва Chaos Orb, Exalted Orb и Divine Orb...Да разяснявам ли Sentry кое как върви и за колко Chaos Orba се обменят Exalted Orb и Divine Orb... щото виждам само мнения които са базирани на четене по форумите не от личен опит което е много несериозно и ти като този които е писал тази бозица...Изчаках да видя дали ще се изсерете на играта и така стана...от постното ревю до големите разбирачи...Играйте си диабло 3 и бъдети спокойни че играете най великата боза на света....

149 мнения
профил »
нелегален каза на 05.12.2013, 03:31 ?. :

За мен лично акт 1 е най-приятният. Акт 3 ме дразни с безкрайните си лабиринти и разкарване.

193 мнения
профил »
Rostik79 каза на 13.12.2013, 14:13 ?. :

Ще ме накарате и аз да я пробвам накрая тази игра.

13 мнения
профил »
bitaljus каза на 13.12.2013, 15:16 ?. :

Еми пробвай и разбери дали ще ти хареса нищо не губиш щото е безплатна. Ако ти хареса добре ще загубиш безкрайно много часове вътре ако ли не поне ще знаеш че такива харкор игри не ти харесват.
На мен горе-долу ми хареса ама за жалост заради нета ми(заради лага ми) не мога да играя повече точно като е най-интересно на високите lv-и. Много е гадно като има лаг както гледаш че има 1 моб извън стаята и се кефиш че ще го убиеш без да извикаш цялата стая и като почнеш да го биеш и той става безсмъртен и после ти се телепортираш в стаята и умираш щото всичко вътре бие по теб :D

117 мнения
профил »
gerg каза на 22.12.2013, 11:48 ?. :

Трябваше да и дадете 6 звезди

16 мнения
профил »
gogsss каза на 06.01.2014, 00:35 ?. :

Вие жени нямате ли си да ги ебете,ами коментирате тия глупости? Диабло тва,PoE онова,отивайте да поживеете малко стига сте си губили времето в коментиране и спорене за глупости...

407 мнения
профил »
Damnation каза на 07.02.2014, 11:11 ?. :

"Другият пък казва, че нямало разлика в героите ROFL. Толкова пък да си нямаш представа какво правиш, че чак ми става жал.. Да всеки герой може да достигне до всеки keystone, обаче истината е, че ако не знаеш от къде да започнеш този герой НЯМА ДА СТАВА ЗА НИЩО, тъй като ще използваш 50 пъти по-неефективен път за достигането на дадените keystones от друг клас. Читав summoner става само от witch/scion/shadow например. Това е безспорно една от най-добрите class системи евър, а да не говорим за skill gems...."

Не, това е липса на клас система. За да има реално "класове", то трябва да има някаква по-видима разлика между тях. Забележи, никъде не съм казвал, че начина по който е направена PoE е лош - отбелязвам като смехотворно възхищението на автора пред "Седемте прекрасни класа" тъй като различни класове в играта НЯМА. И този факт не може да бъде променен чрез упорито твърдене на противното.
Същото е и при Skyrim, Fallout...класики като Арканум, ако речеш - там класове и различни герои няма, и това не пречи по никакъв начин на системата, но не се е намерил пишман гейм журналист който да превъзняся несъществуващите класове и герои. Ако имаш поне малко работещо сиво вещество ( съмнително, но като цяло съм оптимист спрямо хората ) ще схванеш разликата.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Path of Exile

новини:
Масивният експанжън Path of Exile: The Fall of Oriath ще излезе на 4 август, обяви Grinding Gear Games.
Ъпдейт 2.6.0 донесе и най-висок едновременен брой играчи - около 112 800 души са играли заедно на 3 март, похвали се студиото Grinding Gear Games.
Path of Exile: Atlas of Worlds ще добави 19 нови боса, 30 карти и множество уникални предмети, създадени по идея от общността на играта.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78