facebook facebook
 
 
 
   
 
PS4 ще бие PC-то за доста време
13.03.2013

Новата конзола PlayStation 4, която бе обявена официално миналия месец в Ню Йорк, е изключително мощна геймърска машина, твърди един от шефовете на студиото Avalanche Games.

Нещо повече, според Линус Бломберг, шеф на техническото развитие на шведското студио, конзолата ще се държи повече от добре спрямо персоналните компютри за дълго време напред.

"PS4 е не само много мощна геймърска конфигурация от чисто хардуерна перспектива, но освен това представлява социален инструмент и вградена платформа за дигитални услуги, която наподобява доста успеха на мобилните устройства", казва Бломберг.

Според него новата платформа е особено подходяща за екшън заглавия с отворен свят, които са специалността на Avalanche.

"Уверени сме, че благодарение на PS4 ще предложим невиждано досега качество на гейминга в отворен свят", изтъква специалистът. "Радвам се, че Sony реши да използва 8GB RAM, защото това означава, че PS4 ще бъде по-мощна от РС-тата за доста години напред". 

напиши коментар
 


195 мнения
профил »
StupidJupiter каза на 14.03.2013, 07:33 ч. :

Това изказване не е лишено от логика. 1000 лв. за конзола + някой друг лев за ТВ и в следващите няколко години не мислиш за проблеми от хардуерно естество. Вярно, компаниите за РС - компоненти ще се мъчат да актуализират асортимента на пазара, но колко човека могат да отделят по няколко хилки годишно за осъвременяване на настолната машина.

214 мнения
профил »
newcomer каза на 14.03.2013, 07:35 ч. :

Да,но компютрите се подобряват много по-бързо от конзолите,така че парите ще си струват!

742 мнения
профил »
jenssn каза на 14.03.2013, 14:12 ч. :

Ти луд ли си ве ... щайгата ми от 2 години е с 8 гига рам и все още с вярната GTX 460 си цъкам игри на макс :)

195 мнения
профил »
StupidJupiter каза на 14.03.2013, 07:44 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 07:46 ч.

Прав си, но да си призная, доста съзерцание и време ще ми е необходимо, за да намеря отлики в картината на една бъдеща конзолна игра и подобна за PC. Поне за сpедностатистическия геймъp особено ако премахнат ограничението в кадрите.

192 мнения
профил »
toptony каза на 14.03.2013, 07:49 ч. :

Е крайно време беше да има неква конкуренция малко тоя гейминг да се развие на някъде.

3 мнения
профил »
SvlMarkone каза на 14.03.2013, 07:54 ч. :

"Радвам се, че Sony реши да използва 8GB RAM, защото това означава, че PS4 ще бъде по-мощна от РС-тата за доста години напред".
ПО-ГОЛЯМ ЪПСУРТ НЕ БЯХ ЧУВАЛ! ЗАБРАНЕТЕ ИЗКАЗВАНИЯТА НА ТОЯ НЕДОМИСЛЕН ЧОВЕЧЕЦ!

3 мнения
профил »
SvlMarkone каза на 14.03.2013, 07:56 ч. :

Аз със моите 32GB Ram съм богопомазан. Боже жива да не бях. Какъв критерий за недостижимост :-)

679 мнения
профил »
torrin каза на 14.03.2013, 08:18 ч. :

скрий се някъде бе, 32 ram, на сонито 8те са >>>> от твоите 32 :P

161 мнения
профил »
bloodelf89 каза на 14.03.2013, 08:16 ч. :

Леле че то след 3 месеца ще изкарат много по мощни видео чипове и процесори от плейстейшъна единствено за кадрите но примерно за RAM паметта може да блъскаш колкото си искаш на PC то

317 мнения
профил »
miro каза на 14.03.2013, 08:29 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 08:33 ч.

Ахахах тоя да не вземи и да си повярва :).Сигурно си няма на идея с колко РАМ му е работната станция ама тръгнал да приказва глупости , от години лапротпите са с 4Гб а РС с 8.Тънкия момент е че РС видеокартите са с 2-4ГБ а на PS4 най вероятно вграденото АМД видео ще е с споделана РАМ(то и затова е ДДР5), и нещата стават още по грозни.Къде бяхте с "невижданото качество" или това беше смотания напудрен конзолен порт на Just Cause , който даже тогава нямаше проблем да се играе с 460 а сега с 660 пък никакъв.
А съвсем си приказва наизуст като се има предвид че не говори за циганска държава като нашата а за белите с нормална заплата.

Ама най-тъпото не е това че графиката шяла да е "яката работа" най-идиотското е че ИИ на ботовете ще си остани все така мизерно и малоумно.

1 мнения
профил »
Phoenix172 каза на 14.03.2013, 12:02 ч. :

Абе... аз да не се правя на много голям разбирач, ама не съм чувал за споделена RAM на AMD видео карта след вградената видео карта на A4 APU-тата им... Ся ще кажеш, че и видео картите от 7xxx серия имат споделена RAM :D

207 мнения
профил »
Jedi Knight каза на 14.03.2013, 08:30 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 08:31 ч.

PS4 има 8gb GDDR5, което не се използва за настолния ти компютър. Струва ми се като преувеличение изявлението му, но не с много. Образовайте се малко преди да плюете сляпо...

3 мнения
профил »
SvlMarkone каза на 14.03.2013, 08:46 ч. :

Ей торин ...хюмне недъгаво...като ги шернеш с видеото....кво остава. Видео картите от висок клас е.с. 7970 в мояс лучай е с 4ГБ DDR5...кое е важно за игрите....Коментара е наистина просташки.Пак цитирам "Радвам се, че Sony реши да използва 8GB RAM, защото това означава, че PS4 ще бъде по-мощна от РС-тата за доста години напред".

777 мнения
профил »
veluvian каза на 14.03.2013, 12:02 ч. :

Аз пък си мисля, че торрин просто се пошегува с теб, без никакъв сарказъм. :)

679 мнения
профил »
torrin каза на 14.03.2013, 12:43 ч. :

наистина се шегувах, ма няма проблем можеме и да се псуваме ако искаш

166 мнения
профил »
Seventeenth каза на 14.03.2013, 09:01 ч. :

Да не забравяме че всички тези игри за PS4 ще са правят, сглобяват и т.н. на НАСТОЛНИ КОМПЮТРИ с някоя видеокарта от гигантите. :D
Да не омаловажава толкова PC-то
Лично мнение: Текстурите и гладкостта им в PC версията на игрите са по-добри.

140 мнения
профил »
STARS каза на 14.03.2013, 09:09 ч. :

PS4 има 8ГБ рам, които са поделени между видеото и самата конзола. Такива изказвания, като ще е по-добро от РС-тата е наистина смешно. На моето РС имам 8ГБ РАМ от 3 години поне.

1862 мнения
профил »
Sentry каза на 14.03.2013, 09:10 ч. :

А бе за ентусиастите PS4 вече си е по-слаба от компютрите им като hardware, но за обикновения потребител(защото нека да си го кажем честно - да си вземеш карта най-висок клас е същото като да си вземеш спортна кола) хардуера на PS4 ще си остане конкурентен с нормален клас PCта за поне няколко годинки.

142 мнения
профил »
Skygleam каза на 14.03.2013, 09:51 ч. :

Истината е, че PS4 ще има хардуер какъвто има в момента едно средно бюджетно PC. Нищо интересно, нищо иновативно. Не е като едно време CELL процесора, който като гледахме демонстрациите, на всички (дори и на PC феновете) ни течаха лигите.
Какво щеше да ни впечатли ако беше станало:
- процесор от следващо поколение с да речем 12+ ядра,
- две или три видео карти работещи в SLi/Crossfire,
- 32+ ГБ рам.

Ето това е машина, която би била актуална в края на 2013г.

115 мнения
профил »
Splendid каза на 14.03.2013, 11:19 ч. :

Говориш пълни глупости. И средно бюджетно пс няма да достигне ПС4 дори след година. 8 ядрения процесор, 8-те гигабайта и мощна видео карта висок клас не са нещо което средно бюджетния геймър купува.

679 мнения
профил »
torrin каза на 14.03.2013, 13:00 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 13:10 ч.

това което е писал колегата по горе няма как да стане, защото ще струва доста а хората ще искат да си купят пс4 за 500 долара примерно

иначе 8 ядрени апу-та си има вече незнам колко стана година със сигурност има, така че говориш глупости. да не говорим че тези апута уж ги рекламират като истински 8 ядрени, но май всъщност са 4 ядрени и с технология подобна на интелската hyperthreading стават 8 ядрени
допълнително това апу нали се сещаш че трябва да бъде наблъскано в някаква сравнително малка кутия заедно с още един куп други греещи джаджи, трябва да може да се произведе ефтино в големи количества, да не харчи много ток, да може да се охлажда с малко нешумно вентилаторче, американците и японците не са виждали никога хладилници мраз и със сигурност няма да са доволни ако в хола им пс4 издава подобни звуци докато работи

и замислете се и още нещо, ако апу-тата бяха толкова уникално яки и мощни, защо се правят отделни процесори и дебели видеокарти. така че естествено е да чуваме подобни рекламни глупости които да замазват очите на хората. единствената причина да се спрат на АПУ решение е че то е значително по евтино от отделно цпу и гпу. нещата са пределно ясни - от една страна имаме интел с техните i процесори с вградено гпу от серията им 2-3000 и т.н. които като процесорна мощ са доста по добри от аквивалентния продукт на амд но като графична изостават сериозно и от друга АМД коит предлагат чип с прилична процесорна мощ, доста добра по кознолните стандарти графична мощ и ниска цена
избора е бил ясен:
интел - скъпо, гпуто е слабо
нвидиа - гпу-то е ок но се налага допълнително цпу - скъпо

цената е всичко, другото са глупости, пука ли им дали щяло да има еди кви си екстри в някаква си иггра според мен не, ето това е хардуера направете го да работи, не може? ми добре, айде следващия моля

102 мнения
профил »
hider каза на 14.03.2013, 09:59 ч. :

Доста ограничено изказване, явно целящо проста и евтина реклама.
По-добре да се съсредоточат върху ексклузивите и стабилността на конзолата, вместо да говорят идиотии.

2746 мнения
профил »
Zlob каза на 14.03.2013, 09:59 ч. :

Чешете си езиците,лошо няма,но никой не обръща внимание на това че е важно какви игри излизат и с какъв геймплей.Ясно е че ще осъвременяват хардуера и следователно игрите ще стават все по-красиви.За мен например е важно хардуера да е надежден освен да е с по-големи цифрички спрямо предишния и да не се занимавам с фактори като YLOD или RROD.

242 мнения
профил »
BAZZINGA каза на 14.03.2013, 10:06 ч. :

hider е прав,това е нищо повече от една реклама.

355 мнения
профил »
VaL1aKa каза на 14.03.2013, 10:17 ч. :

Да но тук пак идва въпроса ако ги нямаше конзолите които ни заключват на дадената година в която излизат какво щеше да е... вярно тогава стандарта щеше да е прекалено висок и повечето хора щяха да играят на средни настройки но тогава средното ще е колкото след 2 години ултрата ни сега + никакви експлозиви и максимална оптимизация. А тоя GDDR5 да е модерен още някоя година най-много.

74 мнения
профил »
subfocus каза на 14.03.2013, 10:40 ч. :

Несериозни приказки общо взето, незнам има ли толкова много принципно заблудени хора за които да я прави тази реклама че да му повярват. Не звучи като изказване на еди кой си директор ами като на някакъв анонимен трол. Затворената платформа ПС4 с ПС чарковете щяла да бие отворената ПС платформа за доста години... тъпотиите му говорят сами за него.

193 мнения
профил »
Rostik79 каза на 14.03.2013, 10:44 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 10:49 ч.

Стига сте сравнявали така елементарно хардуера на PC и на PS4. Архитектурата на конзолата е доста по-различна. В един чип имаш всичко - CPU, GPU и контролери за паметта. (Донякъде подобно на някои съвременни процесори на Интел и АМД). Това , че паметта е споделена също ще е плюс - много по-бърз обмен на данни CPURAMGPU.

Аз лично предвиждам доста години живот на новите конзоли и превъзходство над компютрите поне следващите 3-4 години. Е, тези с машини за по 10 хил. долара ще рулират, но както Sentry каза - това са все едно ферарита.


166 мнения
профил »
Seventeenth каза на 14.03.2013, 11:18 ч. :

"10 ХИЛЯДИ ДОЛАРА" ... това "ей така" ли го каза... или виждаш ли се какво пишеш въобще? :D

193 мнения
профил »
Rostik79 каза на 14.03.2013, 11:30 ч. :

Говоря за супер-система. Само една EVGA GTX Titan ти струва към 1 300 долара:

http://www.amazon.com/EVGA-GeForce-Dual-L ink-Graphics-06G-P4-2790-KR/dp/B00BIUKH04

Сложи още една за СЛИ - стават 2 600 долара - повече от една четвърт от цената, която съм посочил САМО за видеосистемата.

166 мнения
профил »
Seventeenth каза на 14.03.2013, 11:33 ч. :

Както и да го смятам няма да стигна 10 хиляди и то Долара.
Аз моята машина я сглобих за 2000 лева и то преди 3 години с едни нищожните 4 гб РАМ... Всички заглавия които са излизали до сега... играя перфектно.
Бая грубичката си закръглил...

74 мнения
профил »
subfocus каза на 14.03.2013, 11:44 ч. :

Абе Rostik79 защо говориш глупости и ти, надявам се че поне не си директор :D. Може да си сравняваме колкото си искаме, особено сега когато архитектурите толкова си приличат пък ти ми говориш колко били различни. Така беше досега и затова трябваше да играеме множество жалки портове които искаха три пъти по-мощен хардуер от конзолния за да вървят. Контролера на памета и графиката ги има отдавна в CPU на Интел и АМД, съшност ПС4 ще е с АМД процесор и графика които ще са базирани на ПС модели. Така че незнам в каква стъклена топка гледаш че ги виждаш тези години напред превъзходство, иначе напредъка спрямо предното поколение е голямо ама то след 7-8 години няма как.

1862 мнения
профил »
Sentry каза на 14.03.2013, 13:41 ч. :

Момчета, що се излагате?
http://www.maingear.com/boutique/pc/confi gurePrd.asp?idproduct=1225
Естествено става дума за професионални машини за видео обработка, но $10000 съвсем не са толкова непостижима цел. Както виждатае има само видеокарти, които са около $4000.

Incoeglu, сглобил си я ти преди 3 години за 2000 лева и играеш и до сега всички заглавия, които са излизали... ама сигурно на low, без половината ефекти и благинки, които са възможни. И естествено, че ще ги играеш - все пак същите игри вървят с някои ограничения и на 7 годишен hardware.

И нека не забравяме, че когато става дума за PS4 става дума за 8 гб GDDR5, която като производителност е 2 пъти по-бърза от DDR3, която е стандартната RAM използвана в PCтата. Тъй като става дума за машина за игри, а не за видеообработка, повече едва ли ще е необходима. Още повече го има нещото, че рамта е споделена и го няма преноса между видео рам и рам, който съществува при PCтата. В момента най-добрите единични видеокарти имат по 6 гб от този рам и само картата струва толкова, колкото една конзола. Като се добавят необходимите процесор, рам, харддиск и т.н. мисля, че цената ще набъбне.

От друга страна нямаме никаква представа точно какви са спецификациите на видео картата и на процесора на PS4. Знаем само, че става дума за нов процесор от amd с 8 физически ядра(в момента най-добрите i7 мисля, че са 6 физически с hyperthreading - 12 логически ядра) и graphics card от същите, което е сравнително нищо.

И не знам какво подскачате като ощипани, когато някой каже мнение за това, че следващото поколение конзоли ще са по-добри от средностатистическото PC - това е хубаво нещо, тъй като хардуерните ограничения на конзолите(които са затворена платформа) няма да попречат за развитието на игрите и съответно вместо полувървящи портове за PC ще имаме игри, които използват последните технологии.

195 мнения
профил »
StupidJupiter каза на 14.03.2013, 14:26 ч. :

„Някой клеца у убору!” Сентри, много добре написано, мейт! Ако те познавах бих шернъл с теб бутилка скоч! :-)

166 мнения
профил »
Seventeenth каза на 15.03.2013, 07:17 ч. :

Sentry-чо, що за глупости говориш, ако на PC за 2 000 БЪЛГАРСКИ ЛЕВА който бе сглобен преди 3 години не ми тръгваха игрите на Ultra High текстури и т.н. защо ми е да си "отварям устата" тук въобще, а щях да тръгна по твоята теория и да се хваля КОЛКО МНОГО ПАРИ ИМАМ и си направих PC за 20 000 American dollars, но както и да е... всеки си е прав за себе си. ;)

317 мнения
профил »
miro каза на 15.03.2013, 07:29 ч. :
Редактиран на 15.03.2013, 07:32 ч.

Явно си проспал някои новини от последния месец , PS4 ще ползва стандартен процесор+видео на АМД-АПУ , а защо на АМД , ми защото са дали най-евтината оферта , и са съгласни на години мижави печалби за сметка на години наливане на пари в разработка.

Аз пак да попитам средностатистическо РС в европа-англия-америка , или средностатистическо РС в България?

355 мнения
профил »
VaL1aKa каза на 14.03.2013, 10:54 ч. :

Next-gen конзолите ще са със същата архитектура като PC

63 мнения
профил »
BloodyRoar каза на 14.03.2013, 11:08 ч. :

Haha, negramotnata sgan se obadi. 3 videokarti v Xfire i Sli, dafuq, mate? Naricha se Trifire, prat. 32 GB za kyv 4ep sa ti? Ako iskash da vzemem i ram na 2033 Mhz oc-tnata, za da moje da arhivirash po-golemi Rar failove, ili pyk moje da si nqkakyv leading game designer v Rockstar, i poligonite na 3ds max 6te ti zadrystvat kompa, razbiram ti bolkata, 40k polygons za glavniq model na Lara Croft si e baq raw power? 12 qdren procesor s 12 realni qdra nqma da ima skoro, moje bi kraq na 2014-ta. Za sega 6te se radvame na 3970X.

Taq konzola, 4e e dobra, dobra e, no nikoga nqma da stigne pc-tata, no opredeleno nikoi nqma po 5-6k $ za PC, za vseki 2 godini. 2 Mars 2-ki sa neposilna zada4a absolutno vseki gamer.

I nas dopylnitleno ni go sloji LGA 2011, vsi4ki stari socket-i umrirat, i nakraq 6te trqbva da sink-vame po 600 euro za CPU, oh joy, i o6te 300 za G1 ili Rampage..

166 мнения
профил »
Seventeenth каза на 14.03.2013, 11:19 ч. :

Пиши на кирилица бе грамотнико!

116 мнения
профил »
kingofhell978 каза на 14.03.2013, 13:08 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 13:08 ч.

Обади се грамотния,научи се да пишеш на бг първо после говори Bloody. ;)

63 мнения
профил »
BloodyRoar каза на 14.03.2013, 14:50 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 14:57 ч.

"Oбади се грамотния,научи се да пишеш на бг първо"," после говори"," Bloody. ;) "

Mai,mai, ti 6te trqbva da se nau4ish da pi6e6 na bulgarski, marginalche malko :).

I btw, vzemi nau4i konstrukciqta za systavqne na prosti izre4eniq, 4e jal me hva6ta za u4itelq ti po bulgarski, i daje sigurno maturata ne si vzel, twats, twats everywhere.

Пиши на кирилица"," бе"," грамотнико! Huu, gramoten.

Nqmam kirilica, no bih mogyl da pi6a na angliiski, ezik koito nikoga nqma da razberesh taka ili ina4e, no vse pak 5/10 za effort-a, jalko 4e si bezmozy4en de, no zapomni - "I don't want any seeds on the bum", sledvashtiq put kato doida v McDonald's ;)

142 мнения
профил »
Skygleam каза на 14.03.2013, 23:49 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 23:50 ч.

Ти май си живял в някоя пещера в последните години.
12 ядрени процесори има още от 2011. Ето ти един за 300$ http://processors.findthebest.com/l/482/A MD-6234

63 мнения
профил »
BloodyRoar каза на 15.03.2013, 09:50 ч. :

Pravish li razlika mejdu syrvaren processor i potrebitelski, moronic knight takyv? Zashto vsi4ki ste tolkova prosti, tolkova e sadvashto. Nau4ete pone 1 ezik, pone 1, daje i bulgarski ne znaete, ta da ne govorim za 4ujdi. Boje, ela i si syberi versiite. Az rabotq na Oracle Sun Server X2-4, no tva ne zna4i, 4e 6te streamvam s nego sega, prokariotno vodoraslo izostanalo.

1115 мнения
профил »
vanmx каза на 14.03.2013, 11:47 ч. :

Чета разните статии на тема next-gen, после коментаратие и ми е супер забавно как едни и същи шитове се повтарят през 6-7 години :)

748 мнения
профил »
rosniak каза на 14.03.2013, 15:49 ч. :

Аз вече статиите не чета. Чета само коментарите под статията.

1330 мнения
профил »
sollider каза на 14.03.2013, 13:00 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 13:03 ч.

Ако PS4 е с PC архитектура, както се говори, това означава, че поне калпавите портове ще намалеят (или дори ще изчезнат). Игри, портнати от PS4 за PC не би трябвало да вървят на компютър по-зле, тъй като тая разлика в конзолната и компютърната архитектура вече трябва да e минало. Погледнете го и от добрата страна. И аз съм за PC, ако трябва да заемам страни, но новото поколение на Sony определено ще е в полза и за PC геймърите. И въпреки всичко не може да се каже, че PS4 > PC, понеже пц хардуерът се ъпгрейдва с много по-бързи темпове и докато минат годините, след които тая кознола ще е отживелица, pc-то отново ще е светлинни години напред спрямо конзолните възможности.

317 мнения
профил »
miro каза на 15.03.2013, 07:37 ч. :
Редактиран на 15.03.2013, 07:38 ч.

Ахаха $S и полза за нещо друго освен техния джоб :).$S клекнаха да ползват облагите от РС развойна среда само защото PS3 им излезна през задника като цена а много студиа не успяха да усвоят хардуера им.Ей затова сега си направиха РС , защото им излиза супер евтино и супер лесно за прехвърляне на игрите от Уиндоус към PS4

529 мнения
профил »
ildana каза на 14.03.2013, 13:02 ч. :

"Радвам се, че Sony реши да използва 8GB RAM, защото това означава, че PS4 ще бъде по-мощна от РС-тата за доста години напред.Личи се от толкова конзолни глупости човека няма време поне да погледне колко рам има най-добрия комп.Та то моя е с 8гб! http://www.youtube.com/watch?v=B1RJXEJ32Uo

108 мнения
профил »
Soul_collector каза на 14.03.2013, 14:47 ч. :

Нали рабираш ,че това е фейк?

529 мнения
профил »
ildana каза на 15.03.2013, 13:03 ч. :

Тоя минус дето го имам,на 100% съм сигорен че го сложил някой "конзолен фенбой"

114 мнения
профил »
bulgariandragon каза на 14.03.2013, 13:02 ч. :

БУАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА! Логиката на тоя уръфляк е, че PS4 ще бие PC - то защото, цитирам: "има социален елемент и може да действа като мобилните телефони" и заради хардуера! Извинявай, ама има компютри с по - добра конфигурация от PS4 от още преди да го покажат! А да, случайно да си чувал за facebook и skype?

1076 мнения
профил »
Deroni76 каза на 14.03.2013, 13:32 ч. :

Тука наистина ме разсмяха.

Стига да имаш пари, можеш да си построиш PC, което не само PS4 ами и PS5 ще бие, защото за разлика от PS или XBOX, PC-то няма ограничения спрямо игрите. Конзоли като PS3, Xbox360 са направени да подкарват игри от определено поколение.

Разликата при PC е, че то не е създадено за тази цел и за това то може да подкара игри и от PS9 ако ще да е, стига да имаш достатъчно пари да го сглобиш.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 14.03.2013, 15:50 ч. :
Редактиран на 14.03.2013, 15:51 ч.

Чак да е по-добро от PS5 се съмнявам, поради факта че още PS4 не е излязло.

25 мнения
профил »
Paranoidcho каза на 14.03.2013, 14:34 ч. :

Не виждам как ще стане... 3-та година карам с компютър, чиито компоненти ми костваха около 1100 лева и игрите още си вървят с високите изисквания... Не е съвсем вярно, това че трябва да купуваш нови части всяка година...... Да си се мерят с Xbox.... А това с 8-те ГБ рам, беше смешно.... В момента това е възможно най-евтиният хардуерен компонент :))) И моят настолен е с толкова, въпреки че и 2 гб са все още достатъчни на този етап :)

108 мнения
профил »
Soul_collector каза на 14.03.2013, 14:53 ч. :

Говориш глупости.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 14.03.2013, 15:51 ч. :

Не го вярвам.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 14.03.2013, 14:43 ч. :

Много тъпо изказване.
PC-то винаги ще предлага по-скъпия и по-добър хардуер от конзолите и винаги ще има най-лошата оптимизация при игрите.
Като виждам какво постигат с игри като GOW, Uncharted, L.A. Nire, Маx payne 3, Killzone на този толко стар и слаб хардуер на PS3-то се чудя какво наистина може да покаже PS4 но ще трябват 2,3 годинки минимум, първите PS4 игри ще изглеждат малко по-добре от PS3 игрите сега.
Laptopa ми е с 8G памет DDR3 на 1300 и какво от това Far Cry 3 неможе да се играе номрално играят се игри като LoL и Starcraft 2 (на Медиум).
Ако някой се хване да направи нещо добре оптимизирано то ще върви и на стари Pc-ta но никой не го прави.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 14.03.2013, 15:19 ч. :

Зипи, много добре знаеш, че лаптопът не е фактор, когато се съпоставя ПЦ и конзола. Лаптопът винаги е бил компромисен вариант, когато става дума за гейминг и човек би предпочел лаптоп пред настолен компютър единствено заради неговата мобилност, не заради производителност.

Освен това проблемът с оптимизацията на определени ПЦ игри рядко се корени в самия хардуер (споменавам го, защото в тази тема фокусът на дискусията е именно хардуерът между двете платформи, а не самите платформи като такива), а по-скоро опира до съкратени срокове, неспособност или неглижиране от страна на разработчика и/или обвързаност/зависимост със самите конзоли, особено след като ПЦ ексклузивите са такава рядкост.

В момента не плюя конзолите и не величая ПЦто, дано да е видно това.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 14.03.2013, 23:36 ч. :

Много голяма част от PC геймърите играят на лаптопи за жалост по една или друга причина.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 15.03.2013, 01:36 ч. :
Редактиран на 15.03.2013, 01:37 ч.

Зипи, изобщо не мога да се съглася с теб по този въпрос :) , освен ако не извадиш някаква представителна статистика.

Без да пренебрегвам широката употреба на лаптопа, определено смятам, че настолният компютър е преобладаващ и предпочитан сред ПЦ геймърите. Виж, сред ПЦ потребителите като цяло, които между другото играят и игрички - може, но аз имах предвид именно ПЦ геймърите, за които неща като "хардуер" и теми като тази не са им чужди и безинтересни.

*Не че тези статистики са толкова важни или значат нещо, разбира се.


278 мнения
профил »
fizo каза на 14.03.2013, 14:51 ч. :

PC-mania как може да излезне Starcraft2 експанжън и да не напишиете нищо... Преди 2 дни излезна. Първо проверих тук дали има нещо по въпроса и след като останах разочарован потърсих информация другаде...

2 мнения
профил »
P_Brigade каза на 14.03.2013, 15:11 ч. :

"PS4 ще бие PC-то за доста време" .... цялото програмиране и скриптиране на физичния енджин и този за рендъринг, изкуствения интелект, моделиране на персо нажите и нивата, текстурирането, оптимизацията и т. н. сигурно се правят със кръгообразни движения на аналоговите стикове в комбинация с помпането на някой бутон, нали? :)

466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 14.03.2013, 16:12 ч. :

Хахаа.Евала колега,разсмя ме.Иначе това са пълни глупости,че ПС4 щяло да бие ПС-то за доста време.Ако имаш пари и си сглобиш наистина геймърска машина,не от ПС4 ами от ПС5,ще е по-добър.

317 мнения
профил »
miro каза на 15.03.2013, 07:44 ч. :

Ахаха това бе добро , предполагам че и "социалните инструменти" ги ползват с кръгообразни движения на стиковете и помпане на бутони :)

144 мнения
профил »
Castor каза на 14.03.2013, 15:35 ч. :

Многоуважаемият г-н Блумбърг е забравил да уточни за какво точно PC става дума - такова за 600 лв., или такова за 10 000 лв. И ако съм склонен да се съглася относно бюджетната машина, ще си позволя да проявя лек скептицизъм по отношение на предимството спрямо едно истинско геймърско PC. Подобно сравнение ми звучи като да твърдиш, че даден автомобилен модел е по-добър от цялата производствена гама на конкуренцията. Разбира се нямам нищо против конзолите, а новият PS4 действително е много добра машина.

196 мнения
профил »
White Emperor каза на 14.03.2013, 16:15 ч. :

PS4 ше има mediocre hardware от ~ 2011-2012 година - тоя на какви наркотици е?

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 14.03.2013, 17:24 ч. :

56 коментара, до един писани от тикви...

Пич'уе, кога конзолния хардуер е бил нещо повече от мерене на пишки...? Пределно ясно е, че може да се сглоби пеце с по-мощен хардуер ама не е тва далаверата.

Целта им е да изкарат стабилна конзола, която да е надеждна, сравнително достъпна и достатъчно мощна, че да им осигури пазар в следващите няколко години. Иначе казано няма значение какъв ще е хардуера стига да има оптимална комуникация със софтуера.

Apple имат същия подход и колкото да ги хейтвате откъм преоскъпени продукти, ако се поровите ще видите, че най-надеждните лаптопи са макбуковете, а най-надеждните смартфонове са тия скъпи, лъскави, черни сапунерки с ябълката отзаде.

Идеята ми е, че хардуера при това поколение няма да е от толкова голямо значение. Защо? Щото Wii беше огнедишащ сървър.


466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 14.03.2013, 18:14 ч. :

Прав си,но тук не става въпрос за това.Изказването на тзои човек е,че новия Плейстейшън,щял да бие ПС-то за дълго време,което е меко казано смешно и нелепо.

2 мнения
профил »
niko96 каза на 14.03.2013, 20:08 ч. :

He claims that the new hardware will out-power most PCs for a long time. хора научете се да си превеждате статиите коректно той казва повечето а повечето се използват за работа а не за игране на crysis 3
ПП чакам пак бана от пц маниа

445 мнения
профил »
goblin каза на 15.03.2013, 05:57 ч. :

Абсолютно си прав - сравнява с "повечето" РС-та

“It’s a perfect fit for the types of games we do, and we’re confident we’ll bring open-world gaming to a whole new level because of it,” Blomberg says. “I’m glad Sony decided to go with 8GB DDR5 RAM because it means that the PS4 will out-power most PCs for years to come.”

Ако за статистика на геймърските конфигурации се ползва http://store.steampowered.com/hwsurvey, 70% са под 8GB RAM и до 1 GB VRAM - то не че има и нужда от повече в момента, ако РС-то не се ползва за професионални цели


180 мнения
профил »
Grubiqn каза на 15.03.2013, 06:38 ч. :

Ми да го светна точ пич,че компютрите ВСЯКА година еб=ват майката на плейстейшъна откъм хардуер и цени.Така че мъките им да изкарат нещо читаво на всеки 10 години е меко казано....смешно.Какво ще бие компютрите които са от 2000 година ли ми успех му желая.Със същия успех ПС производителите могат да кажат ами ние 2000 година ви еб=хме в гъза с 2гб рам вашия PS1.... Да не споменавам,че на плейстешъните игрите им струват колкото 8гб рам плочка....да ходи да пасе патки тоя на село защото явно грам не разбира за кво иде реч....И аз мога да кажа ПС-тата в Пентагона бият ВСИЧКИ PS4-ки за столетие напред :) Като чета такива изказвания и някои от коментарите че плейстешъна бил по стабилен падам от стола от смях честно.

284 мнения
профил »
Antov каза на 15.03.2013, 08:57 ч. :

Ахаха леле леле. Ама само 1 човек от тук присъстващите си направи труда да прочете реална статия и да разбере какво казва човека.
Но уви тук простотията и храненето са на почит, Не са виновни потребителите а собствениците на сайта. Толкова ли залухав матерял сте та не разбирате, че нарочно ви представят статийте така, че да се палят дискусий и съответно рейтинга и посещаемостта на сайта скача.
За това се държат и толерират малумници като Шон и 100 акаунта.

Момчета стегнете се голям % от вас са умни и не трябва да се оставята така лесно да ви манипулират. Само вижте кои статии имат най-много коментари и четене.

PC vs ..... пускат ви мухата и после обират лаврите.

Посещаемостта на сайта е пряко свързана с продажбата на реклами.

49 мнения
профил »
OTOGITO каза на 15.03.2013, 18:35 ч. :

abe na jalkite pc trolove kvito i specifikacii da im pokajesh na konzola pak she revat kolko veliko e pc to emi umrete si na pc dokato ni e skonzolite shte se kefime na nai qkite ekskluzivni igri z a ps4

197 мнения
профил »
Kompira каза на 15.03.2013, 18:40 ч. :

Аз не разбирам чак толкова от компютри, но все си мисля че 8гб GDDR5 няма да е по бързо от 4ГБ DDR3 + 4ГБ GDDR5, както са посочили някой хора тук. До колкото ми е известно, GDDR5 е много бърза откъм честота и става за видео процесора, но ужасна от към латентност. Точно за това в компютрите се използва DDR3 за централния процесор.

90 мнения
профил »
Roskouhunt каза на 17.03.2013, 10:26 ч. :

Че аз сега съм с 16 гиги рам и конзолите винаги ще ми дишат прахта но при PCto има един много важен момент >ВНИМАВАЙТЕ КАКВО КУПУВАТЕ И ОТ КАДЕ ГО КУПУВАТЕ.
Аз например съм с машина за която дадох 1280 лв. но в Техномаркет за нея ще ви смъкнат 4000 лв.
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
PS4

новини:
Предложението важи само онлайн в PlayStation Store до понеделник, 12ти февруари.
Достъпно за всички играчи, включително и за настоящите PlayStation Plus абонати.
Рекламата с най-голям бюджет за позициониране (11,5 млн. долара) е “Star Wars Battlefront II: Heroes Are Born” за едноименния шутър.

Превю:
Предимства на най-добрите игрови конзоли на пазара в момента.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122